Aeromodele din polipropilena celulara Extrem de rezistente la crash-uri
#61
Postat 07 April 2015 - 06:46 PM
- daca imi permiti un mic review poate citesti printre randuri :
- azi nu am mai avut rabdare sa astept mufa adaptoare pentru acumulator si am purces la zbor cu f-ul
- eram speriat de decolare inainte sa nu-mi prinda elicea degetele, dar am turat motorul, l-am scapat din mina si el a tzisnit singur spre cer - la fiecare decolare am refacut miscarea initiala si nu am avut nici o problema - trage motorul ala super
- conditiile erau mizerabile: vint de 5,5 la 7,7 m/s (20-28 km/h) si mai ales in rafale, dar asa mi-am dat seama de ceea ce am luat
- face lupinguri, tonouri..., dar cutit nu am reusit - mai incerc pe vreme mai normala
- pina la inaltimea de 200m inaltime l-am putut eu vedea apoi adio - noroc ca vine la vale in mare viteza - urcarea a fost aproape la verticala (era poate la verticala daca nu-l sufla vintul), mai mult de 69 km/h nu a mers contra vintului ( imi era frig ca dracu' vintul batea de numa' numa, zburam prima oara avionul si nu prea m-am uitat pe ecran sa vad alte valori ), din pacate eu nu am filmator iar de indraznit, nu am indraznit sa filmez singur :( , toate setarile de acasa nu s-au potrivit pe cimp: DR l-am tot ajustat de la 40, 45, 55....pina am ajuns si eu la 80 ca tine iar expo nu mi se potriveste decit la 100% - restul imi merge aiurea de tot , surpriza placuta insa a fost puterea; viteza ii ok, dar puterea... - am redus viteza la un moment dat si mergea liniar contra vintului in rafale fara nici cea mai mica destabilizare.
- una peste alta nu-mi pare deloc rau ca-l am pe acestasi vad ca vine si celalalt https://www.youtube....h?v=zUI9KO8bYlc - si totusi imi trebuie si mai mare avionul (desi nu cred ca se putea zbura un avion mai mare - sau mai stii ?? :)) )
- si apoi, la urma, ca sa vezi cit sint de tzacanit : ai tot laudat materialul din care ii facut zburatorul, am vazut filmul in care se infigea in pamint, dar mi s-a parut afinat sau arat acel sol si atunci am decis sa vad cit adevar este in poveste cu tot riscul; l-am ridicat la 50m, am facut o jumatate de looping ( cred ca asa-i zice ) de toata frumusetea dupa care ata spre terra cu motorul in plin - 8,5 cm a masurat groapa din glie (teren destul de tasat, cu iarba marunta al fostului poligon de trageri al clujului) - pagube la avion ???? - minusul de la esc a iesit din mufa ( cu aceasta ocazie am vazut ca accesul acolo ii greu ca naiba, dar pina la urma am biruit), nici o alta ghidusie nu s-a mai aratat la avion :) - am umplut apoi tot botul cu vata indesata sa-mi tina bateria cit mai in spate si sa n-o mai ia spre bot si tot asa si-n spate sa-mi tina pe loc receptorul si gps-ul - de abia astept sa vina celelalte si sa reiau zborul cu acesta pe
vreme normala (poate iar schimb setarile )
- cam asta a fost primul zbor cu f15-le :)
- am uitat sa zic ca daca am redus viteza cam la sfert spre jumatate viteza cu vantul din spate era 45km/h - deci merge si la viteza mica linistit. trebuie totusi sa prind vreme mai calma sa revad ce viteza maxima si minima poate.
- de ce nu ai facut avioane din astea cand m-am apucat eu de "pilotaj" sa nu busesc o groaza de bani ???? :)
- am vazut ca ai adus unele modificari in planuri la modele. daca nu te superi, pe ce te-ai bazat; pe experienta sau studiu???
te salutez cu respect !
#62
Postat 08 April 2015 - 07:25 AM
monaco, la 07 April 2015 - 06:46 PM, a spus:
- daca imi permiti un mic review poate citesti printre randuri :
- azi nu am mai avut rabdare sa astept mufa adaptoare pentru acumulator si am purces la zbor cu f-ul
- eram speriat de decolare inainte sa nu-mi prinda elicea degetele, dar am turat motorul, l-am scapat din mina si el a tzisnit singur spre cer - la fiecare decolare am refacut miscarea initiala si nu am avut nici o problema - trage motorul ala super
- conditiile erau mizerabile: vint de 5,5 la 7,7 m/s (20-28 km/h) si mai ales in rafale, dar asa mi-am dat seama de ceea ce am luat
- face lupinguri, tonouri..., dar cutit nu am reusit - mai incerc pe vreme mai normala
- pina la inaltimea de 200m inaltime l-am putut eu vedea apoi adio - noroc ca vine la vale in mare viteza - urcarea a fost aproape la verticala (era poate la verticala daca nu-l sufla vintul), mai mult de 69 km/h nu a mers contra vintului ( imi era frig ca dracu' vintul batea de numa' numa, zburam prima oara avionul si nu prea m-am uitat pe ecran sa vad alte valori ), din pacate eu nu am filmator iar de indraznit, nu am indraznit sa filmez singur :( , toate setarile de acasa nu s-au potrivit pe cimp: DR l-am tot ajustat de la 40, 45, 55....pina am ajuns si eu la 80 ca tine iar expo nu mi se potriveste decit la 100% - restul imi merge aiurea de tot , surpriza placuta insa a fost puterea; viteza ii ok, dar puterea... - am redus viteza la un moment dat si mergea liniar contra vintului in rafale fara nici cea mai mica destabilizare.
- una peste alta nu-mi pare deloc rau ca-l am pe acestasi vad ca vine si celalalt https://www.youtube....h?v=zUI9KO8bYlc - si totusi imi trebuie si mai mare avionul (desi nu cred ca se putea zbura un avion mai mare - sau mai stii ?? :)) )
- si apoi, la urma, ca sa vezi cit sint de tzacanit : ai tot laudat materialul din care ii facut zburatorul, am vazut filmul in care se infigea in pamint, dar mi s-a parut afinat sau arat acel sol si atunci am decis sa vad cit adevar este in poveste cu tot riscul; l-am ridicat la 50m, am facut o jumatate de looping ( cred ca asa-i zice ) de toata frumusetea dupa care ata spre terra cu motorul in plin - 8,5 cm a masurat groapa din glie (teren destul de tasat, cu iarba marunta al fostului poligon de trageri al clujului) - pagube la avion ???? - minusul de la esc a iesit din mufa ( cu aceasta ocazie am vazut ca accesul acolo ii greu ca naiba, dar pina la urma am biruit), nici o alta ghidusie nu s-a mai aratat la avion :) - am umplut apoi tot botul cu vata indesata sa-mi tina bateria cit mai in spate si sa n-o mai ia spre bot si tot asa si-n spate sa-mi tina pe loc receptorul si gps-ul - de abia astept sa vina celelalte si sa reiau zborul cu acesta pe
vreme normala (poate iar schimb setarile )
- cam asta a fost primul zbor cu f15-le :)
- am uitat sa zic ca daca am redus viteza cam la sfert spre jumatate viteza cu vantul din spate era 45km/h - deci merge si la viteza mica linistit. trebuie totusi sa prind vreme mai calma sa revad ce viteza maxima si minima poate.
- de ce nu ai facut avioane din astea cand m-am apucat eu de "pilotaj" sa nu busesc o groaza de bani ???? :)
- am vazut ca ai adus unele modificari in planuri la modele. daca nu te superi, pe ce te-ai bazat; pe experienta sau studiu???
te salutez cu respect !
Felicitari monaco, ma bucur ca-ti place. Azi va pleca catre tine si F22-ul.
M-ai itrebat pe ce ma bazez cand aduc modificari proiectelor. Meseria mea este de proiectant si nu in ultimul rand, am terminat terminat aeronautica ion liceu iar pasiunea m-a dus cateva luni si pe la Clinceni unde am facut pilotaj cateva luni :)
#63
Postat 08 April 2015 - 04:56 PM
cata123, la 08 April 2015 - 07:25 AM, a spus:
- ahaaa, de aceea iti iasa asa bine avioanele :) - ma miram eu ca nu trebuie sa centrez nimic la ele ...! multumesc din nou catalin si sincere felicitari :)
Aceasta postare a fost editata de monaco: 08 April 2015 - 04:57 PM
#64
Postat 09 April 2015 - 07:03 AM
Eu in privinta asta am avut noroc ca l-am cunoscut pe Catalin; am plecat cu dreptul in pilotaj, statie super buna, model rezistent, sfaturi practice si utile, acuma totul depinde numai de mine.
#65
Postat 15 April 2015 - 04:00 PM
SU 35 https://www.youtube....h?v=vGU4L8cZ_Yg
SU 35 https://www.youtube....h?v=bufm6dPQQrg
DUBLU CRASH :)
SU 35 https://www.youtube....h?v=Pr7fTwmmTfY
#66
Postat 21 April 2015 - 07:23 AM
:drinks:
Fisiere atasate
-
20150420_123315_resized_1.jpg (29.31K)
Number of downloads: 91 -
20150420_123348_resized_1.jpg (33.29K)
Number of downloads: 83 -
20150420_123426_resized_1.jpg (32.92K)
Number of downloads: 78 -
20150420_123443_resized_1.jpg (32.68K)
Number of downloads: 87
#67
Postat 23 April 2015 - 11:09 AM
Dl. Catalin sunt interest pentru achizitionarea unui kit SU 35.
Va rog sa-mi spune-ti cum pot lua legatura cu dvs.
Cu stima,
Tudor
#69
Postat 30 April 2015 - 09:07 PM
#70
Postat 07 May 2015 - 11:04 AM
F15 si F22...140 Ron varianta asamblata sau 500 Ron varianta motorizata.
#71
Postat 13 May 2015 - 11:38 AM
F15 si F22...140 Ron varianta asamblata sau 500 Ron varianta motorizata.
#72
Postat 20 May 2015 - 10:29 AM
F15 si F22...140 Ron varianta asamblata sau 500 Ron varianta motorizata.
#74
Postat 03 June 2015 - 11:37 AM
1. model F22 REDUCERE de pret
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. A2217-5T)
2. model F15 REDUCERE de pret
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. Turnigy D2826/6)
3. model Tiny REDUCERE pentru varianta motorizata
- 100ron varianta cu o aripa si mecanica completa
- 120ron varianta cu doua aripi si mecanica completa
- 450 ron varianta motorizata
4. model P51 Mustang mentinere pret
- 200ron varianta cu mecanica completa
- 500ron varianta motorizata
5. model F35 mentinere pret
- se va face numai cu precomanda
- 350ron varianta cu mecanica completa
- 700ron varianta motorizata
6. model SU35 MAJORARE pret
- se va executa numai cu precomanda.
- 350ron varianta cu mecanica completa
- 700ron varianta motorizata
Valabil pentru toate modelele:
- Nici una din variante nu include acumulator si RX-TX (acestea se pot comanda separat :) )
Transport gratuit prin posta.
Aici puteti vedea toate filmele:
https://www.youtube....ser/catalin123d
Pentru plata avans in cont , transport gratuit prin curier rapid.
Aceasta postare a fost editata de cata123: 03 June 2015 - 11:41 AM
#75
Postat 14 June 2015 - 12:40 PM
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. A2217-5T)
2. model F15 REDUCERE de pret
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. Turnigy D2826/6)
3. model Tiny REDUCERE pentru varianta motorizata
- 100ron varianta cu o aripa si mecanica completa
- 120ron varianta cu doua aripi si mecanica completa
- 450 ron varianta motorizata
4. model P51 Mustang mentinere pret
- 200ron varianta cu mecanica completa
- 500ron varianta motorizata
5. model F35 mentinere pret
- se va face numai cu precomanda
- 350ron varianta cu mecanica completa
- 700ron varianta motorizata
6. model SU35 MAJORARE pret
- se va executa numai cu precomanda.
- 350ron varianta cu mecanica completa
- 700ron varianta motorizata
Valabil pentru toate modelele:
- Nici una din variante nu include acumulator si RX-TX (acestea se pot comanda separat )
Transport gratuit prin posta.
#78
Postat 06 July 2015 - 11:04 AM
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. A2217-5T)
2. model F15 REDUCERE de pret
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. Turnigy D2826/6)
3. model Tiny REDUCERE pentru varianta motorizata
- 100ron varianta cu o aripa si mecanica completa
- 120ron varianta cu doua aripi si mecanica completa
- 450 ron varianta motorizata
4. model P51 Mustang mentinere pret
- 200ron varianta cu mecanica completa
- 500ron varianta motorizata
5. model F35 mentinere pret
- se va face numai cu precomanda
- 350ron varianta cu mecanica completa
- 700ron varianta motorizata
6. model SU35 MAJORARE pret
- se va executa numai cu precomanda.
- 350ron varianta cu mecanica completa
- 700ron varianta motorizata
Valabil pentru toate modelele:
- Nici una din variante nu include acumulator si RX-TX (acestea se pot comanda separat )
Transport gratuit prin posta.
#81
Postat 01 August 2015 - 08:59 PM
1. model F22 REDUCERE de pret
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. A2217-5T)
2. model F15 REDUCERE de pret
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. Turnigy D2826/6)
3. model Tiny REDUCERE pentru varianta motorizata
- 100ron varianta cu o aripa si mecanica completa
- 120ron varianta cu doua aripi si mecanica completa
- 450 ron varianta motorizata
4. model P51 Mustang mentinere pret
- 200ron varianta cu mecanica completa
- 500ron varianta motorizata
5. model F35 mentinere pret
- se va face numai cu precomanda
- 350ron varianta cu mecanica completa
- 700ron varianta motorizata
6. model SU35 MAJORARE pret
- se va executa numai cu precomanda.
- 350ron varianta cu mecanica completa
- 700ron varianta motorizata
Valabil pentru toate modelele:
- Nici una din variante nu include acumulator si RX-TX (acestea se pot comanda separat )
Transport gratuit prin posta.
#85
Postat 05 September 2015 - 11:19 AM
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. A2217-5T)
2. model F15 REDUCERE de pret
- 100ron varianta simpla cu mecanica completa
- 450ron varianta motorizata (servo corona 929, esc 40A, MOT. Turnigy D2826/6)
3. model P51 Mustang mentinere pret
- 200ron varianta cu mecanica completa
- 500ron varianta motorizata
4. model Tiny REDUCERE pentru varianta motorizata
- 100ron varianta cu o aripa si mecanica completa
- 120ron varianta cu doua aripi si mecanica completa
- 450 ron varianta motorizata
Aceasta postare a fost editata de cata123: 05 September 2015 - 11:20 AM
#87
Postat 21 September 2015 - 08:48 AM
F22:
https://www.youtube....h?v=FEdGgqpuxlA
F15:
https://www.youtube....h?v=c6Jne6dtsqY
#90
Postat 09 October 2015 - 09:43 PM
o sa am cu cine sa ma ,, razboiesc,, asa ca de la egal la egal :D