Da, o sa merg si la o vulcanizare, dar sa ma mai eliberez de probleme. Stiu cum se vinde, aveam si eu pe acasa, dar e departe si probabil ca e imbatranit. E drept ca mi-ar prinde bine si cateva sfaturi, desi nu-s sigur ca de la o vulcanizare le-as obtine. Plus ca s-au mai modernizat si ei, lucreaza mai rar cu "petice" si alea vin gata taiate, facute, pregatite... Petice calde gasesc si pe net, la bucata, dar nu e ce caut. Cand ducem ceva la o vulcanizare, o sa merg sa intreb de varianta traditionala. E tare complicat din cauza timpului liber. De aia caut intai informatii pe net. Nu neaparat de lene sa ma deplasez.
Multam fain de ajutor.
Revin cu o problema. Am facut pana acum doar 2 matrite din otel, cu multa vreme in urma. Acum le-as face din duraluminiu (ma rog, 7075 o sa fie...). Pe langa partea cu dilatarea la caldura, imi poate spune cineva daca de aluminiu se lipeste cauciucul la vulcanizare? E necesar un demulant? Pe otel n-am dat cu nimic ca n-am avut.
PS. Ca sa nu fac UP unui subiect inutil, revin acum cu o poza sa explic ce incerc sa fac. Automodelele noastre captive au rotile facute sub forma de disc, cu o nervura spre diametrui interior, pentru a putea fi tinute de janta (de fapt sunt doua capace care prind cauciucul din lateral). Din cauza turatiilor mari, daca ceva nu este cum trebuie, cauciucul este aruncat afara din interior. In poza, se vede unul rupt care efectiv a fost aruncat si al doilea care urma sa pateasca la fel, dar s-a oprit motorul si a ramas undeva intre cele doua pozitii. Cel micut si uzat din dreapta este din cauciuc vulcanizat, cele mai mari sunt din ceva gen duroflex, material cumparat sub forma de coala mai groasa, dar cu alte calitati. Rotile din fata au diametru cam la jumatate, n-au nevoie de aderenta foarte mare, dar sunt si ele solicitate.
Inele cam ca alea doresc sa fac, cu o portiune ingrosata spre interior...
Aceasta postare a fost editata de bitex: 28 January 2015 - 01:33 PM