Intalniri la zbor in Montreal A inceput......
#32
Postat 27 November 2005 - 06:52 PM
domnu_doctor, la 27 Nov 2005, 09:24, a spus:
Se poate si asa ?, la 26 Nov 2005, 22:27, a spus:
http://rapidshare.de/files/8201612/MVI_508...080mic.AVI.html
@Se poate si asa... Nu stiu ce se intampla, da' eu aud doar aterizarea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif , NU o si vad !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
O fi la mine ceva ??
Stima,
Ai instalat codecul XviD ?
http://www.xvid.org/downloads.html
@ Silviu. Multumesc frumos. Nu cred ca este altceva mai bun pentru un incepator. Cu 20g in plus, cu motorul oprit, cu un pilot incepator ( ca sa nu spun altfel http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif ) se comporta perfect.
#34
Postat 11 December 2005 - 05:36 PM
Asa ca ne-am trambalit, am vazut si ne-am intors :rolleyes:
#35
Postat 28 December 2005 - 05:39 PM
Vreme perfecta. Vant 4km/h -3 grade celsius.
Tavi si-a pus niste led-uri albastre la pasaroiul lui. In intunericul de la acea ora se vedea superb in zbor.
Iata si un video mititel cu ingerul albastru.
http://rapidshare.de..._5242m.AVI.html
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 December 2005 - 06:04 PM
#36
Postat 28 December 2005 - 05:42 PM
Imagini atasate
#37
Postat 28 December 2005 - 05:50 PM
Vreau sa spun de la inceput ca nu am nici un merit ca am ajuns cu modelul intact acasa. Stick-ul de la GWS zboara superb si iarta orice.
Cred ca nu-i un model mai bun pentru incepatori.
Deci:
La prima lansare, cand era deja suuuuus am observat ca i se misca ampenajul vertical. Pana m-am convins ca nu-i o iluzie optica si ca vad bine in intuneric deja era la 45 de grade fata de ampenajul orizontal. Bineinteles se misca haotic http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif .
A aterizat perfect fara nici o problema.
Deci 1:0 pentru el.
In disperare de cauza....sa nu ratez o zi perfecta de zbor...l-am legat cu scoci.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 December 2005 - 06:06 PM
#38
Postat 28 December 2005 - 05:52 PM
Cursa elevatorului era aproape nula. Dar asta am observat-o abia cand am aterizat.
Deci 2:0 pentru el. :o
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 December 2005 - 06:06 PM
#39
Postat 28 December 2005 - 05:57 PM
Se poate si asa ?, la 28 Dec 2005, 17:52, a spus:
Ai trecut la categoria: ARBITRII ? :o
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#40
Postat 28 December 2005 - 06:00 PM
Dupa cum ziceam modelul are deja 20g in plus. Cand am terminat cei doi acumulatori m-am gandit sa incerc si unul mai mai greu cu 40g. Deci in acest moment stick-ul este mai greu cu 60g !!!!.
Zboara perfect. Motorul mai turat ca inainte dar aterizeaza ca un fulg cu motorul oprit. O placere si o relaxare.
Uitati o fotografie cu acumulatorul cel greu.
Si atunci am vazut :o ca zburasem cu firul de la antena strans pe fuselajul din Al.
3:0 pentru model.
Si o bila alba uriasa pentru receptorul celor de la Great Planes. Am zburat suuuuuuus, in frig, practic fara antena http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 December 2005 - 06:03 PM
#41
Postat 28 December 2005 - 06:32 PM
Spor la zbor si LA MULTI ANI!
#42
Postat 28 December 2005 - 06:34 PM
#43
Postat 28 December 2005 - 07:05 PM
Se poate si asa ?, la 28 Dec 2005, 18:00, a spus:
Verificarile din-naintea zborului... :o :o ... !!
Fa-ti un ... opis si urmeaza-l intocmai !
Muphy, nu doarme... !!
A doua oara, s-ar putea sa ai power mai mic in antena Tx-ului, si sa nu mai poti profita de sensibilitatea Rx-ului...
Felicitari :o :D pentru zboruri !!
La Multi Ani !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#44
Postat 29 December 2005 - 01:08 AM
Nu ne-ai spus cum de ai rupt si-o elice, sau era dintr-un zbor precedent?
@Dragutz
Citeaza
Nu m-am lenevit mane, doar ca am muncit ca un rob... cum dreaq crezi ca am produs si amenajari interioare la apart. + 2 brush + reg + model + pack'uri in 2 luni... :D? (...am uitat de televizoru' nou sa-l mentionez...) :D
De amu tre' sa-mi fac numai timp sa le zbor....
#45
Postat 29 December 2005 - 04:43 AM
Silfax, la 29 Dec 2005, 01:08, a spus:
Elici rupte......am peste tot :D . Unde ma invart dau de una. De ce crezi ca am obsesia cu elicea propulsiva? :D
Ai dreptate nu-i de azi.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 29 December 2005 - 05:25 AM
#48
Postat 29 December 2005 - 06:49 PM
Tavone, la 29 Dec 2005, 17:38, a spus:
Le-am alimentat 2 cate 2 in serie cu un rezistor de 80ohm,de la o iesire nefolosita a receptorului.
Da' e ... periculos de fain !! :D
Vezi, cand zbori, sa nu fie fo echipa de Tv pe-aproape, ca sigur te baga baietii la stiri !! OFO, OZN, ceva... !! :( http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#50
Postat 02 January 2006 - 12:31 AM
Azi 1-01-2006 la ora 15:00 eram pe tarla.
Imagini atasate
#51
Postat 02 January 2006 - 12:44 AM
http://rapidshare.de...I_5424.AVI.html
-10 grade si 10km/h de vant.
Ca de obicei evenimentele au fost tot in ograda mea.
Dupa o ezitare am aterizat modelul ca un fulg dar pe un troian din gheata.
Tavi nu intelegea de ce dureaza atat dar pur si simplu nu putem inainta. Am folosit si metota clasica....pe fund :) . Aici este filmata o parte din recuperare:
http://rapidshare.de...I_5426.AVI.html
Doar elicea rupta.....dar....eu care am elici cu tarna nu luasem nici una de schimb http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif .
Dar a fost frumooooos.
#52
Postat 02 January 2006 - 12:46 AM
#53
Postat 02 January 2006 - 12:05 PM
Bravo !!!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#54
Postat 02 January 2006 - 08:21 PM
#55
Postat 03 January 2006 - 11:47 AM
Citeaza
Dar a fost frumooooos.
Se poate zbura si cu prop. saver :)! Astfel vei diminua considerabil incasarile furnizorului tau de elicii, iar cand ai sa te urci in masina riscul de a-ti intra aschii de elicii in fund se va diminua considerabil.....
LA MULTI ANI SI MULTE ATERIZARI FERICITE!
#56
Postat 03 January 2006 - 02:16 PM
Am reusit sa rup si cu prop saver.
Dar tura asta cred ca a fost de la frig. Motor oprit, aterizare ca fulgul. A atins, dar efectiv atins, elicea de o ridicatura din gheata si a sarit de parca era din sticla.
Dar cioburile aduc noroc B) .
#57
Postat 03 January 2006 - 02:21 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#59
Postat 11 February 2006 - 11:52 PM
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXJTU6&P=0
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXKSY3&P=0
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXJRY3&P=0
Zboara perfect.
Am stat in aer cam 40 de minute. Am facut cam zece aterizari.
Excelent....pentru mine.
#60
Postat 11 February 2006 - 11:55 PM