Intalniri la zbor in Montreal A inceput......
#91
Postat 17 April 2006 - 08:51 PM
@ Dragut. Multumim frumos. Sa-ti fie vorba poleita. Sa ajungem ca voi.....meseriasilor.
#92
Postat 29 April 2006 - 06:24 PM
Azi a fost la fel. Doar ca vantul un pic mai bland ne-a lasat sa zburam de mai multe ori.
Anunt onorata audienta ca ne-am inmultit:
Nick si Teo.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 April 2006 - 07:05 PM
#93
Postat 29 April 2006 - 06:31 PM
S-a zburat tot ce am avut. De la cel mai mic de 22g.
Noul push-er:
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 29 April 2006 - 06:44 PM
#94
Postat 29 April 2006 - 06:32 PM
Imagini atasate
#95
Postat 29 April 2006 - 06:34 PM
Imagini atasate
#96
Postat 29 April 2006 - 06:40 PM
Aici aveti doua filmulete. Va rog sa nu uitati ca era ceva vant. In primul film se vede cum o ia in spate.
http://rapidshare.de/files/19197381/2006_0..._29avi.rar.html
De asemeni cursele suprafetelor de comanda erau mult prea mari.
Principalul este ca a ajuns intreg acasa.
Continuam.
Il asteptam si pe Etajul. Poate il convertim pe calea cea dreapta. Cu toate ca vremea vantoasa i-ar cam da dreptate. Dar noi suntem mai multi.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 29 April 2006 - 06:41 PM
#97
Postat 01 May 2006 - 03:47 AM
Azi am fost iar pe tarla. Vant la greu. Doar meseriasul de Tavi a avut curaj la inceput. Dupa ce ne-a delectat am incercat si eu. Din pacate inca nu ne da aparatul cel nou de fotografiat. Deci nu avem decat pozele cu mine.
Beaver-ul:
Zboara perfect. Incepand cu zborul numarul trei nu au mai fost nici un fel de probleme.
Decolarea:
http://rapidshare.de...I_0221.AVI.html
Aterizarea:
http://rapidshare.de..._0226x.AVI.html
PS. In fotografie este suuuuus, micuuuut, beaver-ul.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 01 May 2006 - 01:00 PM
#98
Postat 01 May 2006 - 04:02 AM
Pe inserat a ramas doar iluminatul lui Tavi. Din pacate nepozat.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 01 May 2006 - 04:55 AM
#99
Postat 08 May 2006 - 03:24 AM
Tavi a avut obligatii mondene, Nik a venit fara model....
Asa ca am zburat singur. Beaver-ul imi place din ce in ce mai mult. Zboara perfect. Am zburat si stik-ul cu eleroane. Prima data cu expo si un pic de mixaj cu ruder-ul. Nu mi-a placut. Fara mixaj si fara expo zboara perfect. Este foarte prompt. Dupa cateva sedinte voi incepe sa-i micsorez diedrul.
Imagini atasate
#100
Postat 08 May 2006 - 08:53 AM
Se poate si asa ?, la 8 May 2006, 03:24, a spus:
Daca ai ajuns la ... fineturi d-astea cu diedru', inseamna ca faci progrese remarcabile ! :D
Felicitari !!! :)
Si la mai mari !! :) (Incarcari alare !!!) :D
Stima,
PS: Macar asa, de fo 20-25 g/dm2 ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sleep.gif
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#101
Postat 08 May 2006 - 01:08 PM
Beaver-ul are cam 18g/dmp. Deci mai am mult pana la cifra data de tine.
#102
Postat 28 May 2006 - 04:30 AM
Tavi si-a supra motorizat stik-ul. Cu reductorul cu doua motoare de la GWS face hover.
Eu am zburat doar Bever-ul. Pentru Stik era muuuuult prea tare vantul.
Am si un film.
Imagini atasate
#103
Postat 28 May 2006 - 04:32 AM
Imagini atasate
#105
Postat 28 May 2006 - 03:21 PM
Monstrul lui Tavitu':
Imagini atasate
#106
Postat 28 May 2006 - 03:56 PM
Imagini atasate
#107
Postat 05 June 2006 - 04:03 AM
Nick a zburat pusher-ul sau cel naravas. Tavi ne-a delectat cu stick-ul iluminat. Iar eu cu Beaver-ul la care i-am pus LiPo de trei celule de 1 250mAh. Ma asteptam la o crestere substantiala a timpului de zbor. Dar nu a fost chiar asa. Probabil ca mai trebuie cautata elicea adecvata sistemului.
Una peste alta a fost o seara minunata.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 05 June 2006 - 04:05 AM
#108
Postat 13 June 2006 - 12:56 AM
Daca tot avem parte de zile cu vant am renuntat la Stick-uri. Este un model perfect pentru un zbor relaxat dar nu-i place vantul.
Asa ca Tavi a trecut la warbird.
Imagini atasate
#109
Postat 13 June 2006 - 01:01 AM
http://rapidshare.de/files/22907810/DSCN04..._zbor1.avi.html
Cu toate ca vantul era tare a decolat, zburat si aterizat perfect. Zbor pe spate, loop....
Doar fotograful....eu....nu intelegea la sfarsit de ce modelul se face din ce in ce mai mare. Doar in ultimul moment mi-am dat seama ca pasarea razboinica si-a adus aminte de vremurile trecute si ma ataca. Am facut o aruncare la pamant si am scapat.
Fotografie cu soimul cel violent:
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 13 June 2006 - 01:07 AM
#110
Postat 13 June 2006 - 01:06 AM
Am mai capatat curaj si am facut intoarceri mai scurte. am zburat mai rapid. Am facut loop-uri...Toate acestea pe un vant care mi-ar fi spulberat Stick-ul.
http://rapidshare.de/files/22908331/New_MV...91loop.AVI.html
Deoarece zborurile au fost lungi Tavi a filmat doar decolarea si aterizarea:
http://rapidshare.de/files/22908425/new_MV...rizare.AVI.html
Una peste alta a fost o zi minunata. Inca cateva asa si voi intineri cu 10 ani.
#112
Postat 13 June 2006 - 08:33 PM
Dimineata pe racoare, in parcarea mare, Tavi si-a incercat noul model FF. A zurat foarte frumos de la inceput:
http://rapidshare.de...avelin.MOV.html
Apoi, deja intrat in cotidian, zborurile cu warbird-ul. Pe zbor ce trece ferocele zburator devine tot mai docil. O placere sa-l zbori si sa-l privesti.
Apoi Nick si-a zburat nabadaiosul Firebird Freedom. Zboara rapid, are temperament si prezenta scenica:
http://rapidshare.de/files/22974460/MVI_06...Nick_x.AVI.html
Iar eu am facut primul loop multiplu cu Beaver-ul:
http://rapidshare.de/files/22973088/Beaver...ltiplu.avi.html
Dupa aceea am facut mai multe...dar primul nu-l voi uita niciodata.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 13 June 2006 - 08:51 PM
#113
Postat 14 June 2006 - 09:21 PM
Eu am remotorizat Beaver-ul.
Fituica motorului spune ca trage 20oz deci cam 560g. Modelul are 400g. Ar trebui sa faca hover.....
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 14 June 2006 - 09:22 PM
#114
Postat 16 June 2006 - 05:54 PM
Imagini atasate
#115
Postat 16 June 2006 - 05:58 PM
Decolarea:
http://rapidshare.de/files/23228233/DSCN04...olarea.avi.html
Aterizarea:
http://rapidshare.de/files/23228536/DSCN04...izarea.avi.html
Zborurile s-au facut pe un vant de 22km/h. Dar nu prea s-a simtit.
Aterizarea din film a fost cu tractiune redusa. Am crezut ca s-a descarcat acumulatorul. Dar dupa cercetari s-a vazut ca de fapt decedase motorul:
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 18 June 2006 - 05:09 AM
#116
Postat 16 June 2006 - 06:00 PM
Multumesc Tavi ca m-ai tras dupa tine prin exemplul personal.
Multumesc Vlad1 ca m-ai ambitionat cu mesajele tale.
Sa fiti iubiti.
Imagini atasate
#117
Postat 16 June 2006 - 06:05 PM
Imagini atasate
#118
Postat 16 June 2006 - 06:12 PM
Se poate si asa ?, la 16 Jun 2006, 17:54, a spus:
Barosane' ! :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Stima,
PS: ... pilotule ! :D
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#119
Postat 16 June 2006 - 06:22 PM
Multam frumos.
#120
Postat 17 June 2006 - 09:15 PM
Am schimbat motorul. Cu noul BL pur si simplu urca nelimitat pe verticala. La aterizare am sifonat nasucul Corsair-ului. Nu a mai raspuns la comenzi. Era si cam departe si jos. Vroiam sa fac o aterizare luuuuunga si fina. Asa ca a aterizat direct in nas. Deja am schimbat axul de la BL. Am gasit si suruburile ce ar fi trebuit sa fixeze parghiile de la servo uitate pe masa. Cea de la ruder am gasit-o sarita. Acum nu stiu daca inainte sau dupa impact. Singura paguba este moralul. Eram convins ca vor sosi si momente din acestea dar oricum ma consum.
Inceputul zborului cu pricina:
http://rapidshare.de...CN0489.avi.html
Pe urma Tavi a zis ca-i un zbor de rutina si a oprit fimarea.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 18 June 2006 - 05:10 AM