Intalniri la zbor in Montreal A inceput......
#181
Postat 03 September 2006 - 06:02 AM
#182
Postat 03 September 2006 - 08:23 AM
Se poate si asa ?, la 2 Sep 2006, 23:07, a spus:
Lume multa. Mancare, fructe, suc moca si la discretie, bomboane aruncate din model pentru copii..... Tombola....dar nu am castigat nimic.
Doar vreo doua electrice. In rest imparatia Marinarului. Doar tractoare zburatoare. Doar modele ARF si RTF. Placerea de a construi a cam disparut. Din pacate.
Am facut poze doar la o parte din modele si am postat si mai putine. ...
Felicitari, Dane pentru talentu' reportericesc !!! :D :D
Ar trebui sa iei o juma' de norma, pe la frun ziar sau televiziune locala, :D , ca s-ar putea sa-ti iasa ceva !!!
In rest ... cu zburatoarele, no comment !!!
Cum adica :D n-ai castigat nimic ???
Daca a fost multa lume si atata amar de ... modele ... Pai numa' iesirea la iarba verde, ... bomboanele aruncate din haveoane, ... zborurile in sine, copiii, ... intalnirea cu alti tractoristi ... etc. si ESTE UN CASTIG ENORM !! Zic si io ... !!! :) Poate tu esti mai pretentios !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#183
Postat 17 September 2006 - 03:33 PM
Valterasule. Sa traiesti un milion de ani. Mi-am adus aminte cat de mult ai insistat sa echilibram elicile. Cu toate ca am un tasbasti cumparat in acest scop de vreo doi ani, abia ieri am testat cateva elici APC. Surprize, surprize. Dupa echilibrare motorul toarce muuuuuuuuuult mai frumos.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 18 September 2006 - 03:36 AM
#184
Postat 07 October 2006 - 09:58 PM
Beaver-ul.
L-am remotorizat si am incercat diferite elici si acumulatori cu doua sau trei celule. Am stat in aer cam o ora.
Imagini atasate
#185
Postat 10 October 2006 - 02:30 AM
Un film:
http://www.rcuvideos.com/view_video.php?vi...e1861dc3ad3316c
Sunt cucerit complet de acest model.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 October 2006 - 02:34 AM
#187
Postat 22 October 2006 - 07:57 PM
Am zburat pusher-ul.
Sunt in continuare uimit de eficienta sa. Deci cu o incarcare alara mai mare ca telemachele, cu un motor de cinci lei (400 direct drive), cea mai ieftina elice GWS si aceiasi acumulatori zboara aproximativ dublu ca timp.
Sigur este ceva ce-mi scapa. Dar ar fi interesant de stiut.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 22 October 2006 - 07:58 PM
#188
Postat 22 October 2006 - 09:25 PM
In al doilea rind regimurile motorului cit maxim pe pusher cit pe telemache?
Motor la 1/2 scade consumul din accu la 1/5 din valoarea maxima... deci explicatii ar fi multe!
#189
Postat 05 November 2006 - 02:11 AM
#190
Postat 05 November 2006 - 08:41 PM
Cu Rim Fire-ul si baterie de trei celule urca nelimitat aproape la verticala. Oricum peste 80 grade.
Deci una peste alta o zi perfecta.
#191
Postat 19 November 2006 - 06:50 PM
Cu trei celule este o bestie.
Totul ok. Am stat in aer o ora.
Cred ca au dreptate cei care zic ca toata familia de telemaci sunt trainer-e perfecte.
Cei sapte magnifici:
http://www.hobby-lob.../telemaster.htm
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 19 November 2006 - 06:51 PM
#192
Postat 19 November 2006 - 06:54 PM
Se poate si asa ?, la 19 Nov 2006, 18:50, a spus:
Siguuur, ai ... manusi cu deshtele taiate, asa-i ? :wub: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Stima,
PS: Felicitari !!!
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#193
Postat 19 November 2006 - 06:59 PM
#194
Postat 19 November 2006 - 07:01 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#195
Postat 25 November 2006 - 09:52 PM
#196
Postat 27 November 2006 - 03:15 AM
Ma lipesc si eu la threadul lui Se poate si asa? sa ma sparg un pic in figuri.
Transmisie inregistrata de pe aeroportul judetean Cuca Macaii, Domozina simplex preia legatura.
Av: Mini 3DX bricolat manu proprio, aprox 300g... muult prea greu fata de ce as fi vrut, dar asta e.
Motorizare: GWS EPS300 retaimuit, angrenaj D (6.6:1), halice EP1147
Baterie: LiPoi de 1300mAh
Receptor: ... O chestie cu dubla schimbare, capatat, dupa ce proprietarul l-a bagat cu fo 160 la ora direct intr-un morman de pietris inghetat. Nu a scapat absolut nimic cristal sau filtru. L-am reparat si il folosesc, dar e cam greu. E de fapt un Futaba ptr termice la care i-am scos placuta cu registrul de decodare si i-am pus un PIC, ca sa mai faca si alte chestii utile, cum ar fi fail safe (inutil la avul asta), sa reduca gazul progresiv cand scade tens la baterie si sa transmita in morse cu motorasul pe post de difuzor tensiunea pe baterie cand conectez bateria la inceput. E util ca pot sa stiu, dupa ce am zburat deja, cam cata zeama mai e la dispozitie.
Sunt primele mele incercari cam jumulite de a face acrobatie. Cu putina atentie se poate observa cate un tonou si cate un zbor pe spate, dar nu prea lung ca bate la ochi. Ma baga in boala cand se inverseaza profundorul. Si aterizarea e cam barbateasca, dar daca avul e reutilizabi dupa aia, e ok.
Vizionare placuta!
Cirip
http://rapidshare.co...orica1.AVI.html
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#197
Postat 27 November 2006 - 04:00 AM
Si sa nu uitam ca totul este facut de tine. Cu atat mai mult este de lauda.
Te rog sa ne mai incanti cu realizari si zboruri frumoase.
PS. Un 4D....ceva....?
#198
Postat 16 December 2006 - 11:17 PM
Adica vreau sa spun ca am zburat monstrul cu motor termic.
Cu toate ca era cam vant....26 km/h.....nu am mai putut rabda si am incercat marea cu degetul.
Decolarea a fost perfecta. Zborul la fel, doar la aterizare m-am cam fastacit si a fost un pic cam dura. Pagubele minore. Doar trenul din fata indoit si roata ce trebuie schimbata.
Dar am aflat ca se poate. Este minunat. Este cu totul altceva decat un electric gratios. Cei 1,65 HP ai motorului OS .46 AX sunt de-a dreptul bulversanti. Cred ca motorul este un pic cam mare pentru nevoile trainer-ului. Zboara perfect cu gazul la 1/3. Cred. Vom vedea dupa mai multe zboruri.
Inca o data m-am convins ca terenul este mult prea mic. Neaparat trebuie sa caut altul.
Este minunat. Nu am cuvinte.
Va rog sa ma iertati ca sunt patetic.
Vreau sa-i multumesc in special Marinarului. Prietenul de peste mari si tari care m-a incurajat tot timpul. Sa fii iubit o mie de ani. Multumesc frumos.
Mai jos eroul meu dupa zbor. Se vad stricaciunile minore:
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 18 December 2006 - 02:43 PM
#199
Postat 25 December 2006 - 05:43 PM
Am fost in stare sa fac si ceva observatii. Decoleaza in cativa metri cu motorul la 1/2 si zboara perfect cu gazul la 1/3. Terenul este mic si nu prea am curaj sa-l pilotez mai repede. Vom mai vedea.
Am facut si o greseala. In zbor am observat ca are tendinta de a pica in nas. Stiu ca am CG cu vreo 25 mm in fata fata de ce recomanda manualul. Ce imi zic. Hai sa compensez din pozitia neutra a elevatorului. Dau si dau si dau....nimic. Ok. Continui zborul. Aterizez....acceptabil tinand cont ca este intr-o bucata si nu am mai strambat trenul de aterizare. Si ce vad? In emotia zborului eu reglam pozitia de zero a elevatorului invers. Acum statea la maxim in jos accentuand tendinta initiala......Eu.
Ma gandesc ce sa-i fac sa-l mai usurez de nas. Ca lest in coada nu i-as pune. Am deja 59g/dmp.
Deci una peste alta o zi minunata.
Sarbatori fericite tuturor. Sa fiti sanatosi, voiosi, voinici, banosi si iubiti.
#201
Postat 25 December 2006 - 08:05 PM
Se poate si asa ?, la 17 Dec 2006, 00:17, a spus:
FORTA fie cu tine, scaiuacar!...mai era unu p-aici care spunea ca el nu renunta la electrice nici cand o sa se apuce de termice!
Se pare ca am mai castigat un suflet! :)
P.S.: eu stiu ca ai investit deja intr-un motor mai usor...mi-a soptit mie o pasarica...da nu d-aia ba...!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 25 December 2006 - 08:11 PM
Cu rabdare si ciocan.
#202
Postat 25 December 2006 - 08:49 PM
@Silviu. Am mutat receptorul si acumulatorul in spate pana am dat de servo-uri. Tot am CG-ul cu mult in fata. Din pacate.
@Marinarul. Nu poti sa faci nimic. Prietenii stiu tot. Motorul....mai jighinos ce-i drept....va avea cu 100g mai putin. Ma gate gandul, dar ma bate tare de tot, sa renunt si la roata din nas...50g cu tot...si sa-i bun bechie.
#204
Postat 27 December 2006 - 06:02 PM
Tavi a dat recitalul obisnuit cu Mustangul.
Am si un film. La zborurile reusite nu am avut. Dar este bine asa. Sa monitorizez greselile facute.
http://rapidshare.co..._3341x.AVI.html
PS.@Vlad1. Ar fi tare bine sa enumeri macar unele din problemele specifice. Cred ca ar interesa pe mai multi.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 27 December 2006 - 08:32 PM
#205
Postat 28 December 2006 - 03:45 PM
Se poate si asa ?, la 27 Dec 2006, 19:02, a spus:
Tavi a dat recitalul obisnuit cu Mustangul.
Am si un film. La zborurile reusite nu am avut. Dar este bine asa. Sa monitorizez greselile facute.
http://rapidshare.co..._3341x.AVI.html
PS.@Vlad1. Ar fi tare bine sa enumeri macar unele din problemele specifice. Cred ca ar interesa pe mai multi.
Minte tovarasa!...ala nu e aveonu lui, a suprapus numa sunetul in romaneste, de la sfarsit!...al lui este triciclu, nu biciclu. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Ce balbait sunt frate!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 28 December 2006 - 03:46 PM
Cu rabdare si ciocan.
#206
Postat 28 December 2006 - 06:43 PM
Dar nu ma las.
PS. Azi vreme minunata. -8grade si calm. In lipsa de termic, care este in reparatii, am zburat telemachele. Tavi a dat recitalul obisnuit. In concluzie frumos tare de tot.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 December 2006 - 11:59 PM
#207
Postat 29 December 2006 - 11:21 PM
Deoarece termicul este la reanimare am zburat telemachele si pe nasuc. Iar Tavi Mustangul, stick-ul si un piticot cu doua motoare si comanda doar pe ele. Eu nu am reusit sa-l tin mult in aer dar maestrul a dat recital si cu el. In concluzie piticotul poate zbura dar pilotat de un meserias.
Una peste alta o zi minunata.
#208
Postat 30 December 2006 - 10:16 PM
Treiner-ul termic a decedat . Am avut presentimentul de a schimba motorul cu unul mai ieftin, sa plang mai putin, dar nu am apucat.
Am decolat, greu din cauza zapezii, am zburat si la un moment dat nu a mai raspuns la comenzi. A cazut vertical cu nasul in jos. Totul este distrus, inclusiv motorul. Asta este.
In rest a fost perfect.Tavi a dat recitalul obisnuit cu Mustangul iar telemachele a zburat incercand sa-mi ostoiasca jalea.
Pregatirile de plecare:
Imagini atasate
#209
Postat 31 December 2006 - 01:00 AM
Imagini atasate
#210
Postat 31 December 2006 - 01:01 AM