Intalniri la zbor in Montreal A inceput......
#121
Postat 17 June 2006 - 09:31 PM
#122
Postat 17 June 2006 - 10:03 PM
Imagini atasate
#123
Postat 20 June 2006 - 06:02 PM
In concluzie o zi perfecta.
#124
Postat 21 June 2006 - 08:04 AM
Se poate si asa ?, la 17 Jun 2006, 22:03, a spus:
Pai, ai uitat sa pui surubelelelelelele alea sau au picat amandoua ? :o :) :lol:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#125
Postat 21 June 2006 - 02:08 PM
Acum poate asta a fost sansa si a scapat servo-ul. La impact a sarit bratul.
Nu pot fi sigur ca a sarit inainte sau dupa eveniment.....Dar tot neglijenta criminala este.
#126
Postat 24 June 2006 - 07:30 AM
O zi perfecta.
#127
Postat 01 July 2006 - 04:07 AM
Ca deobicei Tavi a zburat magnific Mustangul.
Eu am facut o mica repliere strategica. Corsair-ul, inca intreg, ma solicita muuult. Pentru fun am considerat ca intre Beaver (18g/dmp) si Corsair (30g/dmp) s-ar cere un stagiu intensiv cu ceva tot atat de rapid dar un pic mai stabil. Am ales E-Starter-ul. Are configuratia de treiner clasic, eleroane, incarcare maricica de 30g/dmp, motor de 400 cu reductor de 1:3.
Azi i-am facut safteaua. Am folosit baterii Great Planes de 1 250 mAh cu doua si cu trei celule. Interesant ca timpul de zbor este simtitor egal.
Zboara foarte frumos:
http://rapidshare.de...CN0501.MOV.html
Flotila inainte de start:
Imagini atasate
#128
Postat 01 July 2006 - 04:09 AM
Imagini atasate
#129
Postat 01 July 2006 - 04:11 AM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 01 July 2006 - 04:15 AM
#130
Postat 01 July 2006 - 04:25 AM
http://rapidshare.de...CN0504.MOV.html
Se cauta si cutia neagra.
Oricum este usor reparabil. Si ca tot s-a intamplat se va alege si cu o noua motorizare. Un bl de 160W. Destrabalare totala.
Asa a ajuns acasa:
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 01 July 2006 - 04:28 AM
#131
Postat 01 July 2006 - 07:13 AM
Faptul ca a-ti facut sa zboare dracia aia de mustang e mare lucru!
Intreaba-l pe Silfax de ce! :D
#133
Postat 01 July 2006 - 08:12 PM
domnu_doctor, la 1 Jul 2006, 21:03, a spus:
deja dupa parerea si experienta mea nu se poate face o analiza pertinenta a unui crash in doua ore,indiferent de situatie.
intervine subiectivismul pilotului ,obiectivismul martorilor ,imposibilitatea de analiza tehnica pe moment a resturilor si multe altele.
ca si caz concret si real : am reusit dupa 72 de ore sa aflu (aproape) cu acuratete maxima de ce s-a prabusit un model la cluj.cand zic 72 de ore aceste ore includ si nopti nedormite.... :D
exact ca si la cutia neagra ,trebuie timp sa decodifici informatiile scrise acolo....
#134
Postat 01 July 2006 - 09:54 PM
si cate beri ?:rolleyes:
#136
Postat 02 July 2006 - 05:07 AM
Dar iti multumesc pentru gandul bun.
#137
Postat 09 July 2006 - 03:50 AM
Asa ca fortat de imprejurari azi am zburat cu noua motorizare. Un BL de 160W. Zboara ca sageata. Este o adevarata desfatare. Pe un vant de 20km/h nu am avut nici o problema....sau poate am avut sansa...
Vreau sa vad cat zboara pe vant mic. Azi cu LiPo de 1 250 mAh cu doua si cu trei celule timpul a fost doar de ~12 minute. Mai vedem.
Oricum este perfect....pentru familia mea.
PS. Cu noua motorizare arata cam hidos :
Imagini atasate
#138
Postat 09 July 2006 - 02:56 PM
Important e ca ... zboara ca sageata ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif
Baftaaaa !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#139
Postat 17 July 2006 - 03:19 AM
#140
Postat 26 July 2006 - 04:44 AM
El Mustangul ajuns si mai naravas in urma remotorizarii iar eu cu E-Starterul.
Cu BL de 160W si LiPo cu doua celule urca aproape la verticala, face acrobatii.....Este o adevarata delectare sa-l privesti. Cu adevarat un mustang nabadaios.
Azi am facut si primul film de sus. Tavi a avut incredere si a oferit pe altarul experimentului o camera video. Nu-i foarte reusit ( mai trebuie reglata inclinarea camerei ) dar pentru prima incercare este acceptabil...zic eu.
Ceea ce m-a surprins a fost usurinta cu care E-Starter-ul a acceptat cele peste 80g suplimentare. Un adevarat catar de povara. Imi place din ce in ce mai mult acest model.
Filmul:
http://rapidshare.de...oaneee.avi.html
Imagini atasate
#141
Postat 26 July 2006 - 05:38 AM
Sa va traiasca zburatoarele si la mai mare!!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Blue Raven
#142
Postat 29 July 2006 - 04:53 AM
Zbor cu Mustangul, filmari cu E-Starterul.
Dar ce nu-i rutina este postul lui Tavi pe RC Groups. Si comentariile mai mult decat favorabile:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread....24&page=5&pp=15
#143
Postat 29 July 2006 - 09:19 AM
Da' ........... de ce nu posteaza si p-aici ... ? :)
Biplanu' ala seamana un pic cu Micropittsu' meu si poate un schimb de idei mi-ar prinde biiiine !
Stima, :)
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#144
Postat 29 July 2006 - 09:24 AM
Se poate si asa ?, la 29 Jul 2006, 04:53, a spus:
Zbor cu Mustangul, filmari cu E-Starterul.
:) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :D :)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#145
Postat 29 July 2006 - 09:48 AM
Adica zbor la viteza si cu oarece masa, comparativ cu cele ultrausoare ... ! :)
.... 10g/dm2 <<-->> ...50-60 g/dm2 ??? :D :)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#146
Postat 29 July 2006 - 04:02 PM
Adevarul ca acum ma simt mult mai confortabil pe vant.
Azi au fost 19-22km/h. Cu ceva mai usor nu am fi putut sta in aer.
Dar sa fim drepti. Pe vant mic spre zero un stick este o delectare de neinchipuit.
#147
Postat 29 July 2006 - 04:50 PM
Se poate si asa ?, la 29 Jul 2006, 16:02, a spus:
Ce-i drept, ii drept ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif B) :rolleyes:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#148
Postat 30 July 2006 - 03:48 AM
Zis si facut. Luat Beaver-ul, telecomanda, papucii si sotia si la treaba.
Am observat ca teoria relativitatii este valabila. Daca terenul parea mare cand modelul era jos, atunci cand este in zbor terenul se restrange drastic. Asa ca m-am strecurat printre garduri, stalpi de nocturna, pomii de pe margine....
A fost ok. Daca nu punem la socoteala primul zbor la care am uitat sa schimb modelul in telecomanda si care s-a sfarsit rapid cu nasul in tarana patriei, atunci nu au fost incidente. Doua zboruri, doua aterizari perfecte sfarsite cu capotari din cauza ierbii. Spre deosebire de beton in iarba nu vrea sa ruleze. De decolat am decolat eu de pe o alee mititica dar la aterizare nu am mai nimerit-o. Evident.
Foarte stresanta este senzatia pe care o ai ca jos nu-i nici un pic de vant si la inaltime modelul parca pierde controlul. Prima data am crezut ca-i ceva radio....pe urma m-am lamurit. Este cu adevarat straniu. Bamblica este flesca iar modelul parca valseaza. Si nici o idee din ce parte bate vantul.
Dar a fost minunat.
#149
Postat 30 July 2006 - 08:52 AM
Daca la un asemenea eveinment ai facut o asa relatare, ATUNCI :D , ma initreb :( , cum ai fi descris ce se intampla la Constanta, la mitingul aviatic international de ieri si de azi ?? :rolleyes:
Felicitari !!!
Deci punct ochit, punct lovit ! Ma refer la ... zbor in papuci !! :D
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#150
Postat 31 July 2006 - 04:32 AM
http://www.rcgroups.com/forums/showthread....24&page=6&pp=15
Latura mare a terenului este de vreo 50-60 de metri (de la Google Earth cetire,adica masurare).
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Tavone: 31 July 2006 - 03:53 PM