Cum sa pui un servo in high-voltage
#1
Postat 14 January 2015 - 10:53 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#2
Postat 14 January 2015 - 10:57 PM
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#3
Postat 14 January 2015 - 11:02 PM
#4
Postat 15 January 2015 - 08:07 AM
sunt servouri care sunt facute pt 8.4
Hv se poate pune cu un bec de 7.4 cu tensiune stabila la 7.4. Tot ce se pune direct din baterie se face pe riscul propietarului.
Se va lasa firul orange direct in receptor iar plusul si minusul direct din baterie.Astfel servoul se alimenteaza hv dar ATENTIE 8.4 nu 7.4 cat rezista servourile hv
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 15 January 2015 - 08:09 AM
#6
Postat 15 January 2015 - 09:18 AM
Un lipo nu are 7.4V decat cand e descarcat complet, asa ca sa faci unservo doar pentru 7.4V si care sa se arda la 7.5V e un nonsens, lipo ala din care alimentezi servo mai trebuie si incarcat vreodata, nu ?
#7
Postat 15 January 2015 - 10:45 AM
#8
Postat 15 January 2015 - 10:49 AM
Si daca nu e buna schema asta, cum altfel ?
Poate la masini litiu inseamna de fapt LiFe (A123) care au 6.6V si 7.2V dupa incarcare, si aveti servo-uri speciale pentru asa voltaj care nu e nici standard, nici HV pe bune... :unsure: Poate un asemenea servo sa fie intradevar ars cu lipo 8.4V...
#9
Postat 15 January 2015 - 01:36 PM
#10
Postat 15 January 2015 - 02:44 PM
HV nu e de ajuns, mai trebuie sa te si uiti la specificatii...
daca scrie Operating Voltage: 6.0~8.4V - e bun pentru LiPo 2s
daca scrie Voltage Range: 6~7.4V - nu e bun pentru Lipo, ci pentru LiFe 2s, care au 6.6V
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 January 2015 - 02:44 PM
#13
Postat 15 January 2015 - 05:57 PM
Flo234, la 15 January 2015 - 05:37 PM, a spus:
La electrica.
Dar si la termica ajunge tot 8,4 la pornire daca nu pui bec.
unii spun ca nu e bine sa lasi firul de masa in receptor cand legi asa....cica face niste bucle pe masa intre esc si receptor........
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 15 January 2015 - 05:58 PM
#15
Postat 15 January 2015 - 07:45 PM
Deci hai sa nu o tot lalaim atata. Daca servo-ul merge pana la 8.4v se poate pune direct la baterie, fie firul rosu, fie ambele, daca nu sursa auxiliara.
Eu zic ca se poate inchide acest topic.
Custom CNC parts GNS Racing
#16
Postat 15 January 2015 - 07:45 PM
Aceasta postare a fost editata de radu94: 15 January 2015 - 07:45 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#17
Postat 20 January 2015 - 03:37 PM
Eu am incercat scham lui diesel cu +/- direct la baterie.
Nu merge bine merge aiuristic servo ul nu e ff precis.
Nu am incercat veriunea cu 8.4 direct in servo receptor . am inteles ca asa merge toata lumea.
Ma intereseaza ce scot de la BEC ? Doar+ sau si+si- si las numai firul de throtle ?
Nu as vrea sa stric ceva pe acolo.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#19
Postat 20 January 2015 - 04:07 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#21
Postat 20 January 2015 - 04:36 PM
Daca de la esc scot firul doar firul rosu, asta in cazul in care are bec integrat. Altfel, nu ma ameste la el, doar il leg in receptor. De la un bec extern sau orice sursa de tensiune, aici fac referire la un pack, il conectez absolut oriunde un receptor cu cele doua fire, negru si rosu. Receptorul este acum alimentat. Dupa, eu pot sa leg servo-ul cu sursa lui separata te tensiune si doar firul alb de comanda il leg in receptor.
Custom CNC parts GNS Racing
#22
Postat 20 January 2015 - 06:34 PM
Asa cum a spus RADU .
Eu am facut asa :
-Am legat servo +/- pa pack si firul de steering in receptor. Nu a mers . Merge aiurea servo. Unii mi-au spus ca apare nu stiu ce dif de potential pe firele alea.
-Acum vreau sa fac asa .
Sa leg pack-ul in receptor.
pun servo direct in receptor.
In felul asta receptorul este la 7.4 v ca si servoul pe care il comanda.
intrebarea este daca din ESC scot doar firul rosu (are BEC intern dar nu vreau sa il mai folosesc) sau scot si firul rosu si cel de masa.
Imi este teama ca daca las si masa ajunge cumva 7.4 in bec-ul din ESC si nu as vrea. Nu stiu cum sunt astea construite pe interior.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#23
Postat 20 January 2015 - 06:52 PM
#24
Postat 20 January 2015 - 07:03 PM
rama, la 20 January 2015 - 06:34 PM, a spus:
intrebarea este daca din ESC scot doar firul rosu (are BEC intern dar nu vreau sa il mai folosesc) sau scot si firul rosu si cel de masa.
Imi este teama ca daca las si masa ajunge cumva 7.4 in bec-ul din ESC si nu as vrea. Nu stiu cum sunt astea construite pe interior.
In cazul acesta intrerupe firul rosu intre BEC ESC si receptor, ai dreptate bine nu o sa ii faca sa vina 7.4V din receptor peste cei 5V din BEC.
Intrebarile care persista sunt:
- receptorul este capabil sa opereze la 7.4V ?
- cine furnizeaza cei 7.4V ? Numai un pack LiFe sau 5cell NiMh pot da asa ceva, un pack lipo da mai mult, 8.4V
#25
Postat 20 January 2015 - 07:04 PM
Poate imi zice si mie cineva cum le conecteaza mai ales ca toata lumea are minunatul trackstar turbo ... cu bec de 2 lei .
Acum merge perfect a 6v cu bec extern dar vreau sa elimin firele....
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#28
Postat 20 January 2015 - 07:28 PM
Poti sa faci o poza la ce ai facut? Sigur nu ai vreo greseala pe acolo?
Custom CNC parts GNS Racing
#29
Postat 20 January 2015 - 07:40 PM
Luati de pe baterie inca 4 fire, doua de plus si doua de minus. O pereche le conectati in receptor pe un canal liber, ultimul de regula, iar alta pereche pe servo. Pe urma si de la esc si de la servo conectezi doar firul de semnal, alb/galben.
Custom CNC parts GNS Racing