Va salut, am un incarcator Eco Six de la HK luat de nou, a functionat fara probleme insa de la un timp nu-mi incarca complet acumulatorii.
Pe scurt, ma atentioneaza ca acumulatorul este plin cu toate ca a bagat doar 20% din capacitate si solutia este sa pornesc un nou cicplu incarcare pana consider ca ar fi ok.
Prima data am banuit acumulatorul insa patesc acest lucru cu alti 4 (NiMh).
Problema poate fi din soft sau chiar am eu ghinionul ca toti acumulatorii sa fi murit ?
Pagina 1 din 1
Incarcator cu probleme
#2
Postat 22 May 2015 - 03:52 PM
Zippo, la 22 May 2015 - 02:41 PM, a spus:
Va salut, am un incarcator Eco Six de la HK luat de nou, a functionat fara probleme insa de la un timp nu-mi incarca complet acumulatorii.
Pe scurt, ma atentioneaza ca acumulatorul este plin cu toate ca a bagat doar 20% din capacitate si solutia este sa pornesc un nou cicplu incarcare pana consider ca ar fi ok.
Prima data am banuit acumulatorul insa patesc acest lucru cu alti 4 (NiMh).
Problema poate fi din soft sau chiar am eu ghinionul ca toti acumulatorii sa fi murit ?
Pe scurt, ma atentioneaza ca acumulatorul este plin cu toate ca a bagat doar 20% din capacitate si solutia este sa pornesc un nou cicplu incarcare pana consider ca ar fi ok.
Prima data am banuit acumulatorul insa patesc acest lucru cu alti 4 (NiMh).
Problema poate fi din soft sau chiar am eu ghinionul ca toti acumulatorii sa fi murit ?
Cu ce amperaj incarci? Ni-mh se incarca lent, cel putin ai mei! Daca depasesc 0.5 C deja tensiunea creste rapid, si incarcatorul considera ca a terminat incarcarea. Daca cu un amperaj mai mic, totul e ok si se incarca corect. Rezistenta interna a acumulatorilor este problema.
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3
Postat 22 May 2015 - 04:52 PM
Pe langa ce a zis hassel, eu as face o descarcare completa... sa zica cine vrea ca nimh nu au efect de memorie, ca nicd... ca AU ! mai ales la o folosire haotica.
Fa un ciclu de 3 incarcari/ descarcari la C/4, deci (4+4)*3 = 24 ore ! cu descarcare pana la 1V pe celula, si apoi vezi ce baga de fiecare data, o sa vezi cum baga din ce in ce mai mult.
Si mareste delta peak, daca e pe default pune la 8mV
Fa un ciclu de 3 incarcari/ descarcari la C/4, deci (4+4)*3 = 24 ore ! cu descarcare pana la 1V pe celula, si apoi vezi ce baga de fiecare data, o sa vezi cum baga din ce in ce mai mult.
Si mareste delta peak, daca e pe default pune la 8mV
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 May 2015 - 04:53 PM
... cu picioarele pe pamant ...
#4
Postat 22 May 2015 - 09:08 PM
Merci frumos de sfaturi, am verificat Detla Peak si este setat implicit pe 8mV, iar cu un curent mai mic incarca... sa vedem cat !
Este posibil sa fie necesare cateva cicluri incarcare-descarcare, nu i-am folosit de anul trecut, avand doar o singura incarcare pe perioada iernii.
Zilele astea ii voi reformata si apoi trag o concluzie daca sunt de aruncat sau nu :)
Este posibil sa fie necesare cateva cicluri incarcare-descarcare, nu i-am folosit de anul trecut, avand doar o singura incarcare pe perioada iernii.
Zilele astea ii voi reformata si apoi trag o concluzie daca sunt de aruncat sau nu :)
#6
Postat 23 May 2015 - 07:58 AM
In manual zice ( NiCd default: 12mV, NiMH default: 7mV), greseala mea, 7 nu 8 :)
Cand l-am luat nu facea astfel de probleme, chiar si cu acumulatori vechi pe care am reusit sa-i reformatez , din cauza asta am o banuiala ca ceva nu este in ordine cu el.
Cand l-am luat nu facea astfel de probleme, chiar si cu acumulatori vechi pe care am reusit sa-i reformatez , din cauza asta am o banuiala ca ceva nu este in ordine cu el.
Aceasta postare a fost editata de Zippo: 23 May 2015 - 07:58 AM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1