Modelism - RHC Forum: Setare mecanica HK 450 PRO V2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Setare mecanica HK 450 PRO V2

#1 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 December 2014 - 02:43 AM

Salutare tutor elicopteristilor.
Mi-am luat si eu un heli dupa ce m-am plictisit de multicoptere.Asa ca am luat kit-ul asta:
http://www.hobbyking...idProduct=25191
Defapt am luat 3 ca sa am ce sparge.

L-am surubarit vreo 7-8 ore si am ajuns in stadiul de reglat statia si servo/cap.Problema e ca nu pot obtine pas negativ.In schimb pasul pozitiv cred ca sare de 13grade,nu am pus inca palele pe el sa vad ce unghiuri am dar o pun maine,
Capul mai detaliat e asta:
http://cdn.hobbyking.com/hobbyking/store/catalog/25193-sub3(1).jpg



Observati ca am doar 2 linkuri ajustabile,deci nu prea am de unde sa jonglez.In clipa asta le am la minim ca si lungime.Servourile coboara cat de mult pot,statia e programata ok sa se duca jos de tot cu swashul.Fac un film maine.
0

#2 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 December 2014 - 02:52 AM

https://www.youtube....eature=youtu.be
0

#3 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 19 December 2014 - 08:51 AM

Ai montat axul principal invers.
0

#4 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 19 December 2014 - 09:45 AM

Ce ai tu acolo este ax de V2,cel de PRO de la ALIGN are un guler TURNAT,iti recomand sa pui original(de obicei e mai drept)
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#5 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 December 2014 - 09:58 AM

Multumesc pentru sugestii,o sa incerc sa intorc axul desi imi amintesc ca nu am intors axul,l-am lasat asa cum a venit din fabrica.
0

#6 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 19 December 2014 - 10:42 AM

Cu mansele pe O si bratele servo la 90 de grade asta trebuie sa obtii:
Imagine atasata: 0-deg-head-setup-2.jpg
0

#7 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 19 December 2014 - 01:04 PM

Vezi postareafurios, la 19 December 2014 - 09:45 AM, a spus:

Ce ai tu acolo este ax de V2,cel de PRO de la ALIGN are un guler TURNAT,iti recomand sa pui original(de obicei e mai drept)




no..acuma chiar că sunt in ceaţă...Care cum e....ca nu mai ştiu. Eu am trei tipuri de axe. Toate au mers pe elicopterul meu. cel fara inel a avut adăugat unul...aşa cum e acuma pe elicopter.
Imagine atasata: IMG_20141219_125628.jpg
0

#8 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 19 December 2014 - 01:10 PM

mai e ceva....invaţă să-l zbori. Abia după ce vei putea să îl stăpâneşti o să-ţi trebuiască şi pas negativ...
0

#9 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 19 December 2014 - 02:04 PM

La axele de Align e simplu,partea de sus este cea cu logo(align)
la axele de clona diferenta e la gauri,capatul cu gaura mai apropiata este partea de sus.

Mihai,cazul celor 3 axe din poza se datoreaza diferitilor ani de productie si modele,cel din dreapta cu gulerul mai scurt ar trebui sa fie de pro sau sport,primul din stanga clar e de V2 si cel din mijloc cred ca e ceva clona de pro daca nu scrie nimic pe el dar versiune mai veche(e doar o banuiala).
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#10 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 19 December 2014 - 03:08 PM

Mercic. Idee e c[ perechile lor au zburat pe al meu. Acuma ar trebui să mă uit de care e. Nu e stresantă chestia cu pasul negativ, mai ales la inceput. Aterizările cred că sunt mai dure la un începător dacă pasul are şi posibilitate de unghi negativ. Când va face elicopterul, cum face de obicei la un inceator, ce vrea el, şi când începătorul va brusca comenzile (inevitabil de altfel) contactul cu solul va fi mai dur..

Eu cred ca pasul negativ nu are ce căuta în modul de zbor ce ar trebui să-l utilizeze la început un începător....
0

#11 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 December 2014 - 04:01 PM

salut, pe vant este util la decolari, in rest nu te stresa la inceput, vezi sa nu ai prea mult pozitiv deoatece potzi cala motoru:)
0

#12 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 December 2014 - 05:43 PM

Deci deci deci...scos toate linkurile(reglabile) si puse pe lungimea din manualul de trex 450 pro v2.
Refacut cele 90grade link-bratz servo
Facut curba de pitch care incepe de la 0grade si se duce pana la 8grade in idle-up 2(in idle up 1 7grade si normal 6grade).Motorul va avea curba aproape plata in zona 70-90% pe toate modurile de zbor.
Si am obtinut asta.Swashul e putin pe spate,am observat dupa sedinta foto.Aici ar trebui sa fie 0 grade peste tot,cel putin in statie este :)
http://s10.postimg.org/4wxk2kk94/20141219_172821.jpg



http://s10.postimg.org/8vzcz4ya0/20141219_172830.jpg


http://s10.postimg.org/5ayw264co/20141219_172915.jpg

0

#13 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 December 2014 - 06:00 PM

Doar ca e 31,5 la swash-> servo,nu 34,5.
Am rigla asta electronica:
http://www.hobbyking...idProduct=42767
si una clasica:
http://www.hobbyking...idProduct=46388
Una imi zice baliverne(aia electronica) ca trebuie calibrata mereu.Nu stiu nimic perfect drept,un grad conteaza mult.
Aia clasica nu stiu cum se pune.. :D
0

#14 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 19 December 2014 - 06:12 PM

N-am reusit sa ma prind, ai rezolvat problema? era axu invers?

P.S. Acum vreo 2 zile mi-a sosit si mie acelasi kit ca al tau doar ca e FBL si cu torque tube :)
P.P.S Cum a fost kitu? jocuri, suruburi blocate?

Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 19 December 2014 - 06:14 PM

0

#15 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 December 2014 - 06:41 PM

Da,am intors axul,cel putin la ochi se vede ca a crescut pasul negativ.Dupa ce invat sa folosesc rigla de pale va zic si ce scot.
Kit-ul e ok in mare parte,suruburile sunt ok dar n-am vazut deloc threadlock pe nicaieri.Nici eu n-am pus pe nicaieri,mai intai sa-l vad cum zboara si eventual FBL.Main-gearul e oval de nu se poate,am luat din alt kit unul mai rotund.
As fi luat si eu direct FBL doar ca m-a speriat coada pe TT.Mai bine luam un kit FB si 2 FBL,si faceam un kit FBL pe curea....asta e,acuma o dau inainte cu ce am.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 19 December 2014 - 06:42 PM

0

#16 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 19 December 2014 - 09:24 PM

Ce are coada TT?
Si apropo de 3 kit-uri cumparate, ca am mai citit intr-un post ca vrei sa iei 3. N-ai ajuns cu costurile cat un kit original Align?

Vezi postareaCiprian97, la 19 December 2014 - 06:41 PM, a spus:

Da,am intors axul,cel putin la ochi se vede ca a crescut pasul negativ.Dupa ce invat sa folosesc rigla de pale va zic si ce scot.
Kit-ul e ok in mare parte,suruburile sunt ok dar n-am vazut deloc threadlock pe nicaieri.Nici eu n-am pus pe nicaieri,mai intai sa-l vad cum zboara si eventual FBL.Main-gearul e oval de nu se poate,am luat din alt kit unul mai rotund.
As fi luat si eu direct FBL doar ca m-a speriat coada pe TT.Mai bine luam un kit FB si 2 FBL,si faceam un kit FBL pe curea....asta e,acuma o dau inainte cu ce am.

0

#17 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 December 2014 - 09:49 PM

Ehe,o sa afli curand ca TT inseamna schimbat pinioane la greu,oricat de usor ai atinge coada la decolare/aterizare vei face praf un set de pinoane.
Ca si costuri nu,am platit pe 3 modele clona cat pe unul original,estimez vreo 5-6 crashuri pana sa cumpar piese,sau poate nu o sa fie nevoie sa deschid macar celelalte kituri caz in care iarasi e bine.
0

#18 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 December 2014 - 10:26 PM

M-am lamurit si cu gradele la pale:
am +2grade cu mansa jos si +8 cu mansa sus in modul de decolare,motor de la 0 la 80% liniar
am +2 cu mansa jos si +13 cu mansa sus in modul de zbor,turatie motor fixata la 80%.
La nevoie fac -13 lejer,s-a rezolvat problema.Pana la urma a fost axul pe dos si echiile la servo nu erau centrate.
0

#19 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 20 December 2014 - 12:39 AM

Vezi postareaCiprian97, la 19 December 2014 - 09:49 PM, a spus:

Ehe,o sa afli curand ca TT inseamna schimbat pinioane la greu,oricat de usor ai atinge coada la decolare/aterizare vei face praf un set de pinoane.
Ca si costuri nu,am platit pe 3 modele clona cat pe unul original,estimez vreo 5-6 crashuri pana sa cumpar piese,sau poate nu o sa fie nevoie sa deschid macar celelalte kituri caz in care iarasi e bine.

Nu stiu cine v-a implementat treaba cu gear-urile de la torque tube in cap. Eu zbor 450 cu tt de juma' de an si nici un incident, si coada mai atinge ca n-ai cum sa o feresti de iarba fara modificari la tail fin.
Ba mai mult, am un prieten care de cand si-a luat 450pro cred ca a dat de vreo 8 ori cu el de pamant GRAV, s-a dus tail boom, torque tube, dar gears niciodata, inca le are pe cele originale.

Ca sa nu fiu total off topic, sfatul meu este urmatorul:
1: niveleaza bratele servo la 90 grade (cat posibil mecanic iar de finete cu subtrim)
2: niveleaza swash (ajustand link-urile servo-swash)
3. Cu curba de pitch pe hold 0-50-50-75-100 si cu mansa de acceleratie usor sub jumatate (desigur cu radiocomanda pe hold) masori sa vezi cate grade ai
4: daca ai pozitiv micsorezi link-urile de la servo la swash in masura egala, iar daca ai negativ cand masori, maresti link-urile servo-swash in masura egala pana obtii zero grade.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#20 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 December 2014 - 06:02 PM

Multumesc Mishu-Ptm pentru clarificarea adusa.
Pana la urma am ajuns la adevar,insa ar fi de notat 2-3 chestii:
-main shaft se pune cu gaura mai departata de capat in sus,nu cea apropiata.Manualul de 450pro v2 chiar zice ca scrisul align trebuie sa fie in jos.
-linkurile de la swashplate la upper mixing arms(daca asa le zice,inca n-am invatat termenii) trebuiesc scurtate cu vreo 2-3 mm,altfel nu poate avea loc ce a postat take-off.


Eu l-am cam terminat pe al meu,maine il ridic pentru prima data.Doar o intrebare mai am,la palele principale cat de tare strang grip-urile?Daca le las prea moi joaca pala foarte usor si e greu de nimerit o pozitie din care pot incepe sa turez motorul,insa in zbor nu am vibratii deloc.Insa daca le strang sa stea pala fixa nu nimeresc o pozitie in care nu am vibratii in zbor....
0

#21 Useril este offline   luci25gold 

  • T-REX Helii
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2124
  • Inregistrat: 05-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci-Galati
  • Interests:DOAR Elicoptere

Postat 20 December 2014 - 06:23 PM

palele principale nu se string tare.
se string cit sa se miste usor ,
si la pornire datorita fortei centrifuge si daca ai un esc cu soft start nu este nici o problema
se aseaza singure unde le este locul!
Ne traim viata in mare viteza, incercam sa rascumparam timpul,
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
0

#22 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 20 December 2014 - 09:16 PM

..asta ca sa nu vorbim iarasi de cele trei mari miscari ale palei de elicopter, si de asimetria laterala a portantei!!!...
Pala trebuie sa se poata misca liber (sa execute miscarea de baleaj). Eu am tot experimentat, dar, cel putin al meu, cand palele rotorului portant se misca aproape liber, zboara cel mai bine, cand sunt mai stranse, se misca mai brusc, iar in zbor orizontal, la viteza, devine instabil.
0

#23 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 20 December 2014 - 10:49 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 20 December 2014 - 09:16 PM, a spus:

..asta ca sa nu vorbim iarasi de cele trei mari miscari ale palei de elicopter, si de asimetria laterala a portantei!!!...
Pala trebuie sa se poata misca liber (sa execute miscarea de baleaj). Eu am tot experimentat, dar, cel putin al meu, cand palele rotorului portant se misca aproape liber, zboara cel mai bine, cand sunt mai stranse, se misca mai brusc, iar in zbor orizontal, la viteza, devine instabil.

Salut. Ma cam bagi in ceata la fiecare mesaj care il scrii pe forum, vrei te rog sa-mi spui si mie ce inseamna miscarea de baleaj; care sunt cele trei mari miscari ale palei de elicopter si ce inseamna asimetria laterala a portantei?
Sunt singurul care nu intelege?

Cat despre pale, eu prefer sa le strang putin sa nu joace usor, daca le las mai libere, chiar si cu soft start se deregleaza si vibreaza urat tot heli pana prinde ceva viteza.

Aceasta postare a fost editata de Mishu-Ptm: 20 December 2014 - 10:51 PM

Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#24 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 December 2014 - 11:58 PM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 20 December 2014 - 10:49 PM, a spus:

chiar si cu soft start se deregleaza si vibreaza urat tot heli pana prinde ceva viteza.


La asta ma refeream eu cu lasatul palelor lejer in gripuri,pe de o parte in zbor n-ai treaba cu vibratiile insa de pornit...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ohmy.gif
0

#25 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 21 December 2014 - 02:49 PM

Iaca si primul meu zbor cu heli din vara lui 2012(si atunci un hover blegit cu o clona de 250):
https://www.youtube....msqx05CStFRlRvw
Nu-i chiar primul,defapt e prima ridicare reusita si cat de cat controlata.Aterizarea a fost facuta cu throthle hold.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 21 December 2014 - 02:49 PM

0

#26 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 21 December 2014 - 09:07 PM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 20 December 2014 - 10:49 PM, a spus:

care sunt cele trei mari miscari ale palei de elicopter si ce inseamna asimetria laterala a portantei?



Încerc niste definiţii - sa ma ierte Jean Gavrilă, că nu mi-o placut prea mult aerodinamica elicopterului...

1. Mişcarea de pas - creşerea sau descretterea unghiului de incidenţă;
2. Mişcarea de bătaie - urcarea sau coborârea palei;
3. Mişcarea de baleiaj - rămânerea în urmă a palei sau înaintarea acesteia...

Cu toţii suntem de acord că portanţa este direct proporţională cu viteza. La înaintare (zbor orizontal) - pala care vine dinspre spatele elicopterului spre faţă (pala care înaintează) are viteza mai mare decât cea care se deplasează dinspre faţa elicopterului spre spate (pala care se retrage). De aici apare asimetria laterala a portanţei. Ups, dar mai e ceva, relaţia dinte Cx şi Cz, adică polara...la creşterea portanţei creşte rezistenţa la înaintare. Adica pala care înaintează, are viteză mai mare, portanţă mai mare, deci urcă, dar are şi o rezistenţă la înaintare mai mare, deci rămâne in urmă. Cum s-a gândit Sikorsky să rezolve problema...simplu. Pala când urcă, urcă doar ea. Locul de plecare a tijei de comandă a pasului nu, iar odată cu urcarea palei, scade pasul...şi aşa s-au redus considerabil cele trei mişcări ale palei.

Din păcate am tot scotocit pe net să găsesc câte ceva, dar e sărac...Totuşi un articol, cu câteva poze. Intr-una din poze de văd amortizorii de baleaj...aici
0

#27 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 21 December 2014 - 09:27 PM

Gata. Am găsit un mic curs de aerodinamică a elicopteului. Spor la lecturat. AICI

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 21 December 2014 - 09:29 PM

0

#28 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 21 December 2014 - 09:32 PM

si un PDF mai amplu AICI
0

#29 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 23 December 2014 - 08:15 AM

Vezi postareaCiprian97, la 21 December 2014 - 02:49 PM, a spus:

Iaca si primul meu zbor cu heli din vara lui 2012(si atunci un hover blegit cu o clona de 250):
https://www.youtube....msqx05CStFRlRvw
Nu-i chiar primul,defapt e prima ridicare reusita si cat de cat controlata.Aterizarea a fost facuta cu throthle hold.


Din exprimarea ta, ma asteptam sa vad un zbor din 2012:) Dar pare sa fie modelul nou, right? Congrats!
0

#30 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 23 December 2014 - 08:32 AM

Ah,da modelul este nou,eu n-am mai zburat heli din 2012 http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro