Losi LST XXL 2 1/8 benzina
#332
Postat 13 July 2015 - 04:34 AM
Am descoperit cate ceva azi. Am avut la mine surubelnita electrica cu care o porneam de obicei dar am luat cu mine si starterul original care a venit cu masinuta. Nu-l folosisem niciodata. Dupa ce m-am saturat de invartit cu surubelnita, care parca se chinuia si uneori se mai oprea (probabil unde era compresia cea mai mare), am incercat cu starterul. Parca e un utilaj complet diferit. A invartit mult mult mai repede motorasul si a pornit una doua. Se pare ca tipul asta de motoras are nevoie de starter mai sanatos sa porneasca. Probabil din cauza asta nici nu s-au gandit sa-i puna pull-start. Nu ar fi pornit pana-i lumea cu mana.
A doua treaba pe care am descoperit-o, dupa ce a pornit, nu vroia sa se stabilizeze la relanti nici cum. De cate ori i-am dat drumul, imediat dupa ce a pornit, am inceput sa vad multe bule de aer in furtunasul care duce benzina la carburator. Partea ciudata este ca nu a facut balta de benzina cat a stat pe loc si nu-mi imaginez cum sa ajunga aer acolo, doar capatul are ceva filtru micut care sta tot timpul la fundul rezervorului si era destula benzina sa fie acoperit tot timpul. Ma gandesc sa fie vreo gaura/crapatura in furtun, altfel nu-mi dau seama cum sa intre aer acolo. Ar avea cum daca ar fi crapat rezervorul pe undeva?
#333
Postat 13 July 2015 - 05:42 AM
Furtunasele sunt ok. In schimb s-a 'deschis' imbinarea la rezervor intr-o parte. De fapt, fix in partea care e cel mai aproape de motor. La cat de putin l-am alergat si mai tot timpul fara carcasa, mi se pare greseala mare de design. Fie sa-l fi montat mai departe, fie sa-i puna ceva protectie acolo. Cine stie de cand a aparut fisura, cat m-am chinuit sa-l reglez si nu reuseam.
Fiind vorba de benzina si caldura, nu stiu cu ce as putea sa-l lipesc. Da, as incerca sa-l repar, nu vreau sa cumpar alt rezervor daca nu trebuie neaparat.
- epoxy si protejez zona cu banda speciala care rezista la caldura?
- incerc cumva sa topesc imbinarea sa nu folosesc adeziv (ma gandesc la ciocanul de lipit)
- alt adeziv?
Partea buna, la toate astea? Am cam terminat list cu piese de pe masinuta. Cam tot ce se putea strica, s-a stricat. Dupa ce rezolv si treaba cu rezervorul, va merge ca noua :)
#336
Postat 13 July 2015 - 03:59 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#338
Postat 13 July 2015 - 08:32 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#340
Postat 13 July 2015 - 09:02 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 13 July 2015 - 09:06 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#341
Postat 13 July 2015 - 09:45 PM
Momentan m-am decis sa nu dau bani pe un rezervor nou, macar sa aflu daca din cauza asta a mers mai prost. L-am reparat cu ciocanul de lipit, pare sa tina bine, l-am umplut cu apa si l-am tinut un pic sub presiune cu o seringa. Nu mai curge. Nu vroiam sa ma mai complic cu suportul in garantie, mai precis nu am avut rabdare. Un rezervor nou e in jur de $30 dar vedem daca o sa fie nevoie.
In dop e o gaura mica, dar nu are legatura afara, partea de plastic e plina, vedeti in poze.
.
#342
Postat 13 July 2015 - 09:56 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#343
Postat 13 July 2015 - 09:58 PM
Rezervor gasesti la dollarhobbyz cu $22 + transport
Cat despre acea supapa de care zicea Ionut, eu nu prea inteleg rostul ei. Scopul e sa ai un sistem super-etans, ori acea valva tocmai asta nu face. Ok, inteleg, o supapa are rostul sa evite o suprapresiune in sistem, but c'mon, nu avem vreun compresor pe acolo care sa ramana cuplat :lol: Si oricand iti poate sari capacul, la o adica. Poate o exista asa ceva la 1/5, nu stiu, n-am avut, asa ca nu il contrazic prea tare :good:
Culmea stii care e? Si eu am bule de aer pe furtun si stiu sigur ca nu scapa pe nicaieri. De altfel atata timp cat ai suficient combustibil in rezervor si sorbul e pe fund, chiar nu are cum sa traga aer. Ca nu face suficienta presiune si ai un amestec sarac tot timpul, asta este o alta chestiune!! Si ar pute fi o explicatie a necazurilor tale. Dar ai fi observat pana acum daca ai fi avut rezervorul tot timpul ud! Ca daca iese aer, obligatoriu iese si un pic de benzina. Asa ca inclin sa cred ca defectiunea e mai recenta. Sau chiar nu conteaza fisura respectiva daca este prea mica. Just my 2 cents :lol: :lol: :lol:
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#345
Postat 13 July 2015 - 10:35 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 13 July 2015 - 10:36 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#346
Postat 13 July 2015 - 11:39 PM
victoras_h, la 13 July 2015 - 09:45 PM, a spus:
Momentan m-am decis sa nu dau bani pe un rezervor nou, macar sa aflu daca din cauza asta a mers mai prost. L-am reparat cu ciocanul de lipit, pare sa tina bine, l-am umplut cu apa si l-am tinut un pic sub presiune cu o seringa. Nu mai curge. Nu vroiam sa ma mai complic cu suportul in garantie, mai precis nu am avut rabdare. Un rezervor nou e in jur de $30 dar vedem daca o sa fie nevoie.
In dop e o gaura mica, dar nu are legatura afara, partea de plastic e plina, vedeti in poze.
.
Acuma nu vreau sa fiu rautacios,dar de ce mai ceri sfaturi daca pina la urma tot cum vrei tu faci?Si daca ai pus apa si e in regula o fi acelasi lucru cu benzina ca atunci la masina m-am scos si nu mai cumpar benzina,ma duc la robinet :blink: .Iar rezervorul de aluminiu e 38$
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#347
Postat 14 July 2015 - 12:14 AM
Poti sa-mi dai te rog link cu rezervorul de aluminiu cu $38? M-am uitat un pic ieri dar nu am gasit.
#348
Postat 14 July 2015 - 12:20 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#349
Postat 14 July 2015 - 12:23 AM
http://www.rdlogics....-Lst_p_764.html
Și mai ai varianta să țină lipitura și să o păstrezi așa cum este :D
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 14 July 2015 - 12:25 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#350
Postat 14 July 2015 - 12:28 AM
victoras_h, la 14 July 2015 - 12:14 AM, a spus:
Poti sa-mi dai te rog link cu rezervorul de aluminiu cu $38? M-am uitat un pic ieri dar nu am gasit.
Ceea ce noi spunem,spunem din propria experienta,adica cel putin eu,daca nu am avut experiente nu ma exprim.Tot ce spun spun din experienta proprie
Rezervor de alu
http://www.ebay.com/...=item1ea14a988f
Si asta cica e large capacity
http://www.ebay.com/...=item1ea0ff2fa2
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#351
Postat 14 July 2015 - 12:29 AM
Tzicul, la 14 July 2015 - 12:23 AM, a spus:
http://www.rdlogics....-Lst_p_764.html
Și mai ai varianta să țină lipitura și să o păstrezi așa cum este :D
Banditi mari astis,ebayul e mai ieftin
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#352
Postat 14 July 2015 - 12:29 AM
http://www.rdlogics....st-2_p_782.html
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 14 July 2015 - 12:31 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#353
Postat 14 July 2015 - 12:40 AM
Nu m-ar deranja si sa raman la rezervor original de plastic si sa-i fac ceva heat-shield, unde e cel mai aproape de motor. Vedem.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 14 July 2015 - 12:41 AM
#354
Postat 14 July 2015 - 10:10 PM
@victorash Ti-am scris mai sus legat de bula.
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#355
Postat 14 July 2015 - 10:16 PM
Ice_2k, la 14 July 2015 - 10:10 PM, a spus:
Ar fi interesant de aflat ce raport de compresie are comparativ cu un nitro. Daca exista vreo diferenta, acolo ar putea fi. Si s-ar putea masura cursa pistonului cu coada unui subler. Se aude, Victor? :) In rest nu prea vad nicio diferenta. Lasand la o parte carburatorul, bineinteles.
PS Sau poate exista pe undeva niste specificatii :pardon:
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#356
Postat 14 July 2015 - 10:30 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#358
Postat 14 July 2015 - 11:19 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 14 July 2015 - 11:19 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#360
Postat 14 July 2015 - 11:58 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."