Modelism - RHC Forum: Losi LST XXL 2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »

Losi LST XXL 2 1/8 benzina Evaluare topic: -----

#241 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2015 - 12:40 AM

Probabil ca e ceva in genul bujiilor turbo de la nitro, alea nu au saiba si cam seamana in zona conului, pe el se face etansarea, in locul saibei
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#242 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 07 March 2015 - 12:47 AM

ciudata bujie oarecum...dar o sa tina mult,parerea mea ....sa speram ca tine si biela,as vrea sa vad Losi xxl 2 in actiune,l-a cat s-a chinuit omu' cu ea pacat ar fi sa nu mearga....iar daca nu merge nici acum as cere banii inapoi,sincer dar altfel nu se poate,un octane nou si gata....cu bune,cu rele te distrezi cu el,eu is la al 8-lea rezervor cu el si acuma ma chinuie rau una din bateriile nimh,nu tine curent :angry2: .....o arunc de nu se vede,deja comandai un Battery-box la 1.99 de para :lol: de pe dollar hobbyz ca asta al meu e gaurit de la mufe si pun un life sau lipo si alt sistem de mufe si un bec....sanatosi sa fim !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 07 March 2015 - 12:51 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#243 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 07 March 2015 - 06:04 AM

Am facut un rezervor complet azi (#3). La inceput a fost un pic sus relantiul dar dupa un pic de reglat a fost ok. Am tinut temperatura unde trebuia si m-am invartit pe asfalt cu acceleratia 1/4 - 1/2 (maxim cate 2 secunde continuu, apoi lasat sa ruleze un pic in gol). In continu mi se pare ca devine tot mai rapida. Urmatoarele 2 - 3 rezervoare vor fi critice. Vedem.
0

#244 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 07 March 2015 - 12:55 PM

sa speram ca merge,ai nevoie de o mica distractie cu ea ,la cat ai muncit se cere asa ceva ! pune si tu un mic filmuletz sa vedem si noi ce si cum !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#245 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 08 March 2015 - 05:27 AM

Fac maine si un filmulet. Azi am facut rezervorul #4. Inca am lasat 'limitatorul' pe acceleratie (o bucata de polistiren sub acceleratie pe statie sa fie sigur ca nu trec de jumatate). A pornit din prima, am incercat sa tin temperatura unde trebuie si am facut ture in parcare. Pe la sfarsit deja zbura cu reprizele de cate 2 secunde de acceleratie la jumatate. Inca nu a inceput sa schimbe vitezele dar devine rapida de tot. Mai am de lucru la reglaje ca sus de tot parca incepe sa se innece, semn ca e amestecul prea bogat. Am testat si 'rollcage-ul' din aluminiu, la cateva curbe cu viteza prea mare a facut cate o tumba, dar a ajuns inapoi pe roti. E amuzanta cand incepe sa derapeze: isi ridica in aer una din rotile din spate. Parca e un catel.



Dupa ce se incalzeste bine, relantiul este tot prea sus. Ce mi se pare destul de dubios este cum reactioneaza la modificari la ace. Low Speed Needle ar trebui desurubat pentru ca relantiul sa scada. Daca fac asta, scade dar dupa un anumit punct ramane turat, ba din contra urca. Si ce-i la fel de ciudat, cand puneam surubelnita pe LSN, cum am apasat un pic ca sa incep sa reglez, relantiul scadea un pic. O sa scot acele afara si pun un pic de vaselina pe filet. Poate garnitura nu e suficienta si lasa aer aiurea.

In rest, si dupa manual, si dupa recomandari (squirrelrod pe youtube), ar cam trebui sa incep cu accelratii full. Mi-e un pic frica dar cred ca nu am de ales.
0

#246 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2015 - 07:35 AM

Sunt 2 posibilitati pentru reactiile acestea:
1) desurubezi, cresti amestecul, e normal sa scada turatia, apoi daca desurubezi f mult incepe sa traga aer fals pe la acel surub si e normal sa creasca turatia, dar asta se intampla de obicei daca HSN este mai strans decat trebuie. In mod normal ar trebui sa se inece si sa se opresca.

2) daca desurubezi si mai mult atunci cand creste turatia dar vezi ca exista un punct in care scade iar, inseamna ca erai la gara rau cu setarea LSN (mult prea sarac), si ca abia aici incepi sa ajungi cu setarea unde trebui

Pe masura ce urmaresc evoluta ta cu acest motor sunt tot mai sigur ca moartea lui a survenit datorita unei proaste carburatii si anume, un amestec foarte sarac. De fapt poza cu motorul desfacut si biela rupta, fara fara pic de ulei in el spune totul.
0

#247 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 08 March 2015 - 08:50 AM

Vezi postareavictoras_h, la 08 March 2015 - 05:27 AM, a spus:

Fac maine si un filmulet. Azi am facut rezervorul #4. Inca am lasat 'limitatorul' pe acceleratie (o bucata de polistiren sub acceleratie pe statie sa fie sigur ca nu trec de jumatate).


statia nu are End-Point-Adjustment ?
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#248 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 08 March 2015 - 09:36 AM

Nu are. E un dx2e. Cred ca cea mai ieftina statie care au gasit-o. In schimb receptorul e misto (SRS4200 DSMR AVC 4-Ch), are ceva gyro si poate sa schimbe directia in functie de teren. Daca ridic masina si o misc stanga dreapta, vireaza singura invers... practic off-road va ajuta sa mearga drept/controlat la viteza mare. La fel cu acceleratia, aparent la sarituri, ajuta la controlul acceleratiei in functie de 'unghiul' la care e masinuta. Se poate si dezactiva... ramane de vazut daca intradevar ajuta.
0

#249 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 08 March 2015 - 11:26 AM

exact asta e, un gyro 2a axe.
corecteaza directia si/sau acc doar daca nu este prezenta o comanda a user-ului.
dx2e are st trim.
hpi tf 40 e beton, are end point, nu doar st trim.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#250 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 08 March 2015 - 11:53 AM


extras din manual.
idle se regleaza din idle :D logic nu ?
cu low nu faci decat sa saracesti sau sa imbogatesti amestecul, si daca e la fel ca la nitro sarac=fierbinte=rpm mai mare.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#251 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2015 - 12:32 PM

Chiar daca poza spune ce spune, producatorul zice sa nu te atingi de idle pentru regla relantiul. Il reglezi din LSN, asa cum a facut si Victor
De altfel si pe poza spune cu litere ingrosate DO NOT ADJUST THE IDLE NEEDLE
https://www.youtube....h?v=2XJv0YXWdEI

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 08 March 2015 - 12:34 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#252 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 08 March 2015 - 06:07 PM

la nitro daca low e prea bogat cand sa pleci de pe loc ori moare ori se balbaie de te plictisesti....la mine la wr8 pana nu am umblat la ala degeaba....umblam la idle needle si tot ceva nu era ok....ca am carburator de HO si asta are 3 ace......la savage octane nu umbli la low....nu am umblat nici eu ca pleaca bine de pe loc....

Ideea pe benzinar echipat cu carburatie Walbro e urmatoarea si va rog s-o retineti :
-Low Speed Needle are grija de amestec doar pe ralanti si turatii mici-medii
-High Speed Needle are grija de amestec in toata plaja de turatii si in special pe turatii mari !

Si cred ca treaba asta se aplica si pe carburatoarele de la nitro,sunt 85% sigur de asta !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 08 March 2015 - 06:11 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#253 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 March 2015 - 11:27 PM

Va rog sa ma iertati, dar mecanica fara ulei nu se poate. Mai bine mai mult de cat mai putin.
Multa, multa bafta.
0

#254 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 09 March 2015 - 12:01 AM

Vezi postareadan_mitea, la 08 March 2015 - 11:27 PM, a spus:

mecanica fara ulei nu se poate. Mai bine mai mult de cat mai putin.




e bine si nu e bine.....ideea e ca daca mergi cu un motor la care amestecul e prea bogat risti sa coxezi bujia,pistonul se ancraseaza(rau si pentru segment),nu trage cum trebuie,sta mai rece(daca nu-si atinge rangeul de 70-95C nu e ok,toate componentele din el se dilata la temperatura ,totul merge frumos,uzuri minime,cand e rece uzura e mai mare) si sa nu uitam ca acest motor 2t se unge prin balbotare ....ideea e sa incerci sa mentii un echilibru si DA prea sarac dauneaza la motor si prea bogat nu dauneaza prea mult dar nu-i prea ok nici asa in timp.....prefer sa pun 50ml de ulei in litrul de benzina in loc de 40 si sunt "asigurat" daca cumva am gresit si l-am dat prea inspre LEAN .....asta o spun din experienta cu baja,la savage e alta mancare,la losi xxl 2 e ceva care aduce mai spre motoarele cu nitro,nu e pe segment,etc...
Inca ceva : nu ma iau dupa fumul din toba prea mult,sunt anumite uleiuri 2t(ca mobil 1 semisintetic-asta il folosesc eu cu incredere)facute special sa lubrefieze foarte bine dar gandite ca sa lase cat mai putin fum in esapament....valabil si la nitro,optimix-ul lasa mai putin fum dacat cel de la hpi desi isi fac treaba bine ambele......totul e urechea,ochiul si termometrul....

Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 March 2015 - 12:06 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#255 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 March 2015 - 05:39 AM

Deci spunem acelasi lucru. Mai bine mai mult ulei, de cat mai putin.
Daca nu-i cu banat, as vrea sa precizez ca ungerea prin barbotare a motoarelora fost abandonata de multi ani. S-a folosit, inainte de razboi, la masinile 1:1. Biela se balacea in uleiul din baia de ulei. De atunci a ramas mitul urban ca motoarele trebuiesc incalzite mult. Cand uleiul era rece, fiind fara aditivi, era ca marmelada. Biela facea un sant in "marmelada" si nu mai atingea uleiul pana cand se incalzea suficient sa devina lichid.
La motoarele in doi timpi ungerea se face de uleiul dizolvat in combustibil.
Multa, multa bafta, mesterilor.
PS. Imi faceti pofta de o masinuta, dar nu vreau un pitic in plus. Am destui.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 March 2015 - 05:41 AM

0

#256 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 March 2015 - 07:51 AM

Vezi postareadan_mitea, la 09 March 2015 - 05:39 AM, a spus:

...
PS. Imi faceti pofta de o masinuta, dar nu vreau un pitic in plus. Am destui.


Mie mi se face tot mai pofta de ceva avionas mai mare cu un motoras cu benzina. Imi plac enorm cum suna Saito-urile in 4 timpi. Pana la vara vreau sa ma decid. As vrea sa-l construiesc, dar ar trebui sa gasesc un kit pus la punct. As evita ARF, dar acuma, de exemplu, imi face cu ochiul Hangar 9 SuperCub 1/4. Vedem.




On-topic: azi am mosmondit la masinuta. Am verificat/sigilat backplate-ul, carburatorul, surubul care strange carburatorul si locul unde vine furtunasul de benzina. Pentru ace, o sa trec maine pe la magazin sa caut ceva vaselina, am tot auzit de 'Green Slime' pentru asta.

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 09 March 2015 - 07:52 AM

0

#257 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 09 March 2015 - 08:11 AM

Vezi postareadan_mitea, la 09 March 2015 - 05:39 AM, a spus:

La motoarele in doi timpi ungerea se face de uleiul dizolvat in combustibil.


tot prin balbotare....motorul 2t se unge cu ce "mananca" ....si la motoarele moderne ungerea la asamblul camasa-segment-piston se face tot prin balbotare/stropire,ca mai ai o pompa de ulei si-ti baga constant pe linie si sus la rampa e altceva....

Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 March 2015 - 08:16 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#258 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 March 2015 - 01:06 PM

Vezi postareavictoras_h, la 09 March 2015 - 07:51 AM, a spus:

Mie mi se face tot mai pofta de ceva avionas mai mare cu un motoras cu benzina. Imi plac enorm cum suna Saito-urile in 4 timpi.

Daca imi permiti un sfat, alege on OS. Are un baiat de la club Saito 4T si i-a mancat zilele.
Multa, multa bafta.



0

#259 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 March 2015 - 01:19 PM

Vezi postareasoarece, la 09 March 2015 - 08:11 AM, a spus:

tot prin balbotare....motorul 2t se unge cu ce "mananca" ....si la motoarele moderne ungerea la asamblul camasa-segment-piston se face tot prin balbotare/stropire,ca mai ai o pompa de ulei si-ti baga constant pe linie si sus la rampa e altceva....


Barbotare. Adica improscare, stropire. Nu este acelasi lucru cu ungerea cu uleiul dizolvat in combustibil. Dar sa lasam fineturile, principalul este sa fie ulei in motor.
Multa, multa bafta.
0

#260 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 09 March 2015 - 02:17 PM

.... nevermind -_-
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#261 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 March 2015 - 05:45 PM

Vezi postareadan_mitea, la 09 March 2015 - 01:06 PM, a spus:

Daca imi permiti un sfat, alege on OS. Are un baiat de la club Saito 4T si i-a mancat zilele.
Multa, multa bafta.


Cand ajungem acolo, reluam discutia... sigur voi avea nevoie de sfaturi pentru alegerea motorului.



Imi aduc aminte cum a fost cand am desfacut prima data motorasul de la Losi, cand s-a rupt biela, a fost mult mai putin ulei decat acuma cand i-am dat jos backplate-ul sa-l sigilez. Acuma era o balta mica de ulei jos in canalul pe unde trece biela. Probabil e foarte sensibil la setari. Cele pe care le-am primit acuma nu sunt asa departe de cele initiale (si care sunt in manual). HSN vechi cand s-a stricat a fost 18 ore iar acuma sunt cu el la 21-22 ore. (12 ore reprezinta o tura complet desurubat).
0

#262 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2015 - 07:15 PM

Am reusit!!!! :yahoo:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAG1688.jpg

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#263 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 March 2015 - 07:25 PM

:) am auzit de mai multi care au reusit sa le rupa pe cele stoc destul de usor.

Cred ca asa ceva ne-ar ajuta: http://www.amain.com...lst-lst2./p5870
0

#264 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2015 - 07:31 PM

Pai cica sunt cam teapa, sunt doar coated, nu sunt titanium adevarat. Nu prea ajuta mare lucru, doar ca ar avea suprafata mai neteda si uzeaza mai putin oringurile. Am vazut pe undeva the real thing, da stiu ca erau chiar scumpe. De altfel mi-au si ajuns astazi cele comandate de la amain, am luat doua, sa fie. Data viitoare poate iau de-alea, daca le-oi mai gasi pe unde erau. Si mi-am luat si un one way bearing pentru 454, cel vechi dadea semne de oboseala
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#265 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 09 March 2015 - 07:35 PM

Vezi postareaTzicul, la 09 March 2015 - 07:31 PM, a spus:

Pai cica sunt cam teapa, sunt doar coated, nu sunt titanium adevarat....


Nu stiam. Probabil cand o sa am nevoie si eu, o sa studiez problema inainte sa comand...
0

#266 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 09 March 2015 - 09:12 PM

is "suflate" poate cu titan sau au look de titan,daca era titan adevarat costau de 4 ori mai mult,cel putin !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#267 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 11 March 2015 - 05:23 AM

Rezervorul #5.

Merge din ce in ce mai bine. Pe la mijlocul rezervorului parca s-a trezit la viata. Se tura cum nu am mai auzit-o pana acuma. M-am invartit in parcare cu reprize de acceleratii la jumatate, trei sferturi si de cateva ori, scurt la maxim. Pentru prima oara am auzit-o ca a schimbat in a 2-a.

Amestecul inca e prea bogat si sus de tot se aude cum parca se inneaca, dar nu am vrut inca sa saracesc amestecul la HSN sa nu cumva sa raman fara ulei sau sa se supraincalzeasca.

Relantiul a stat mult mai bine ca data trecuta. Sigur a ajutat ca am sigilat peste tot dar parca nu e stabil inca. Dupa ce s-a incalzit bine, spre sfarsitul rezervorului, parca nu a mai vrut sa stea relantiul, urca tot mai sus. A trebuit sa imbogatesc amestecul la ambele ace un pic (sfert de tura - jumatate de tura) ca relantiul sa se stabilizeze din nou. La temperatura am avut grija sa nu depasesc limita.



0

#268 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2015 - 04:26 PM

Poate o da Domnul si ai scapat de probleme? La al catelea rezervor ti-a crapat pana acum?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#269 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 14 March 2015 - 05:13 PM

Prima data la rezervoul 2, dar acolo am fost si eu de vina ca nu am observat ca e prea sarac, si probabil am accelerat tare.

A doua oara a crapat la rezervorul 4 dar si atunci am fost eu. A fost tura cand am facut rodajul altfel (primele 2 rezervoare le-am facut la relanti si al 3-lea doar accelerat foarte usor). Apoi am inceput sa trag mai tare de ea. Probabil a fost prea brusc, plus ca si amestecul era la fel. Nu ajunsese sa mearga nici pe departe cum merge acuma si sunt abia la al 5-lea (cel din filmulet).
0

#270 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 14 March 2015 - 06:35 PM

frumos mai merge.....las-o cu rabdare ca,din ce vad eu,e pretentioasa rau !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro