Losi LST XXL 2 1/8 benzina
#211
Postat 25 February 2015 - 10:06 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#212
Postat 25 February 2015 - 10:20 PM
Use 91 octane or higher fuel, mixed 25:1 with a quality non-synthetic 2-stroke oil. (You can use synthetic oil for break-in also. Just run slightly more fuel through the engine. ) Run the engine at varying speeds for periods of 3 to 10 minutes at a time. During this break-in time, NEVER go full throttle. Always let the engine idle for 30 seconds before turning it off. Allow the engine to cool off for 10 minutes before starting it again. Repeat this process 3 or 4 times - 3 or 4 full "heat cycles".
After the break-in period, switch to a high-quality synthetic 2-stroke oil, mixed at 25:1. Be sure to let the engine idle for 30 seconds to cool before stopping. Be sure to follow the maintenance schedule included in your engine owners manual.
DDM nu minte.... ;) ,metoda e testata,nu vorbesc din amintiri !!! la mine e CLAR 100% !!!
Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 February 2015 - 10:21 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#213
Postat 25 February 2015 - 11:47 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#214
Postat 26 February 2015 - 07:38 PM
O treaba ciudata totusi, si aici va cer parerea: aseara am iesit sa mai fac un rezervor, totul era ok, am dat drumul la starter si dupa cateva secunde a pornit fara probleme.Pentru ca vroiam sa fac ceva poze/film si uitasem sa scot aparatul, dupa cateva minute de la pornire am oprit motorasul, am pregatit toate cele si cand am vrut sa o pornesc din nou, nu mai vroia. Bateria era incarcata, benzina venea, scanteia parea sa apara cand trebuia (nimic diferit de prima tura, nimic mecanic nu parea sa se fi miscat). Am si scos bujia sa o curat si sa vad daca nu-i innecat.
Ce ar putea sa faca la un motoras mic nitro/benzina sa nu mai porneasca la cateva minute dupa ce pornise din prima?
#215
Postat 26 February 2015 - 07:46 PM
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#216
Postat 26 February 2015 - 07:54 PM
M-am gandit si eu la amestec, dar nu umblasem la ace...
Poate inca un indiciu ar fi ca dupa ce a pornit prima data, aveam relantiul un pic mai sus ca de obicei...
#217
Postat 26 February 2015 - 09:15 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#218
Postat 04 March 2015 - 05:11 AM
Problema de mai sus am rezolvat-o dar a durat ceva pana m-am prins. Se fisurase camasa ceramica de pe bujie. Cu una noua a pornit la prima cheie fara nici o ezitare.
Problema noua este ca avem relantiul mult prea sus. Fiind inca in rodaj, trebuie sa stau sub anumite limite de temperaturi iar cu relantiul atata de sus, se incalzeste prea repede. In mod normal, trebuie sa 'desurubez' Low Speed Needle si ar trebui sa scada relantiul, dar de data asta nu parea sa ajute. Ce-i drept am reglat live, nu am oprit motorul si cum relantiul era deja foarte sus, mi-a fost frica sa-l las pornit mai mult. Din pacate nu am mai avut timp sa stau sa mai experimentez azi.
E ciudat ca nu schimbasem nici o setare iar cu bujia veche, cat a mers, a mers bine.
In afara de setarile de carburator, ce poate sa cauzeze relanti prea ridicat?
#219
Postat 04 March 2015 - 05:52 AM
#222
Postat 04 March 2015 - 09:39 AM
hassel, la 04 March 2015 - 09:17 AM, a spus:
CORECT 100% ,verifica sa nu traga aer fals pe la back-plate,intre carburator si bloc,chiuloasa chiar.....regleaz-o sa fie ok la ralanti dupa bujia noua,da acele de reglaj pe factory settings si incearca inca o data.....acuma,la naiba,daca are iar ceva e nasol....chiar nu poti face ceva pe la magazinul de unde e procurata si sa-ti iei macar 80% din bani inapoi ? fa-le niste mail-uri celor de la Losi in care explici tot ce ai patit sa soliciti banii inapoi !
@dan_mitea : 90% ai dreptate ! eu am mai rezolvat si greseli de fabrica uneori dar de astea mai mici !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 04 March 2015 - 09:43 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#223
Postat 04 March 2015 - 07:42 PM
Acuma sunt si eu curios cum va fi daca rezolv problema cu relantiul si daca isi da drumul motorasul in rodaj. Voi verifica dupamasa, poate nu am strans vreun surub destul, poate nu e buna garnitura de la backplate, poate nu am strans bujia suficient... numai sa nu fie de la rulmentul din fata, ca nu am rezerve si nu am vreau sa bag bani.
Cat de cat sunt acoperit orice s-ar intampla. Inca am o carcasa de motoras noua, o biela noua si pistonase/camasi dinainte. Daca pateste orice, pun piesele bune si o vand cu totul.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 04 March 2015 - 07:44 PM
#224
Postat 04 March 2015 - 09:24 PM
victoras_h, la 04 March 2015 - 07:42 PM, a spus:
...daca ... si daca .. ..poate ., poate nu e ., poate nu am .... numai sa nu .
Cat de cat sunt acoperit orice s-ar intampla. Inca am o carcasa de motoras noua, o biela noua si pistonase/camasi dinainte. Daca pateste orice, pun piesele bune si o vand cu totul.
ce de "daca" si de "poate"
si unde e placerea de a te bucura de masinauta?
atata timp cat produsul nu functioneaza si nu isi serveste scopul nu au de ce sa nu iti returneze banii.
si totusi tu speri.. eu unu as fi returnat-o a doua oara, e clar ca am fost inselat.
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#227
Postat 05 March 2015 - 08:58 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#228
Postat 05 March 2015 - 01:00 PM
Vezi pe youtube canalul lui DJ medic , care a cumparat un Losi XXL 2 dar a vorbit cu cei de la Losi sa ii faca rodajul corespunzator inainte sa il trimita catre el.
https://www.youtube....h?v=MKqAjXRxLQE - unboxing si mai multe informatii
https://www.youtube....h?v=EKXF_9w922E - first run and tuning
Poate te ajuta !
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#229
Postat 05 March 2015 - 08:43 PM
Da, mi-au placut filmuletele lui Dj medic. Seria Project Large in care reconstruieste un 5iveT a fost tare interesanta.
#230
Postat 06 March 2015 - 11:38 AM
victoras_h, la 04 March 2015 - 07:42 PM, a spus:
e valabil ce sspui tu...o trimiti,ti-o dau buna ,apoi iar se poate defecta si tot asa !
revolt, la 04 March 2015 - 09:24 PM, a spus:
eu stiam ca in US legile referitoare la treaba asta is destul de "eficiente" in favoarea clientului.....IA BANII INAPOI,PAREREA MEA,nu te mai amagi ca daca se strica iar o s-o faci ca ai piese dar ce e asta ? o zi merge si trei repari ?
hassel, la 05 March 2015 - 08:58 AM, a spus:
te inseli,sunt motoare nitro care-s la fel de stranse dar isi dau drumul imediat dupa 2-3 rezervoae in loc de break-in si nici biele nu rup.....aici sigur te inseli ! citeste pe net sa vezi ce spun oamenii de ele.....aici e CLAR o problema !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#231
Postat 06 March 2015 - 02:50 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#232
Postat 06 March 2015 - 02:58 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#233
Postat 06 March 2015 - 06:32 PM
Nu am avut cand sa ies cu ea, a venit un pic iarna si pe aici dar zilele astea sigur ajung sa o pornesc. Cel mai probabil pe la bujie tragea aer, cand am verificat-o, a mai mers sa o strang usor un sfert de tura.
soarece, la 06 March 2015 - 11:38 AM, a spus:
Ai dreaptate, iti dau un exemplu de-al meu, usor amuzant: iarna trecuta ne-am dus la ski cu masina (1 zi intreaga de mers pana la cel mai apropiat munte). Am cumparat lanturi de iarna dintr-un supermarket oarecare (undeva in Utah), le-am folosit, am venit acasa si le-am dus intr-un supermarket cu acelasi nume (aici in Texas) si le-am spus ca nu-mi plac si vreau sa le dau inapoi. Inca erau pline de sare si mizerie dar nu au comentat nimic, am primit banii inapoi fara nici o problema.
Nu, nu fac asta de obicei, dar cu lanturile chiar nu aveam ce face aici si nici nu erau cele mai grozave :)
#234
Postat 06 March 2015 - 07:17 PM
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#236
Postat 06 March 2015 - 08:49 PM
victoras_h, la 06 March 2015 - 06:32 PM, a spus:
Ai dreaptate,
pai si cu losi asta de ce nu faci la fel ?
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#237
Postat 06 March 2015 - 09:51 PM
Bujia nu avea saiba (nici cea veche nici cea noua). Are un punct fix pana unde trebuie sa intre in 'head-button' sa se apropie cat trebuie sa sarma unde face scanteia.
#238
Postat 06 March 2015 - 10:34 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#240
Postat 07 March 2015 - 12:14 AM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 07 March 2015 - 12:15 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."