Incep sa raman fara idei.
Am incercat azi sa o pornesc dar nu am reusit. Am incercat mult, aveam bateria de la starter plina (de fapt o surubelnita electrica cu care inainte pornea foarte usor). Totul parea ok dar nu pornea. Nici macar un poc, nu a dat nici un semn. Am verificat sa nu fie innecat, am verificat sa fie benzina (dupa o vreme stropea constant la esapament), bujia era umeda, am verificat setarile de la carburator, am incercat cu cele vechi si cu cele noi, am schimbat bateriile in TX, RX, am verificat tija de la servoul de acceleratie, am scos bujia si am verificat scanteia, totul era ok, doar ca nu pornea. Nu inteleg, l-am asamblat exact cum era inainte.
Am o singura teorie care nu stiu cat e de valida. Cand am ajuns acasa, am mai scos bujia o data si cand am invartit cu mana sa vad scanteia, am observat ca apare cand pistonul este un picut peste BDC (aproape jos de tot). Nu ar trebui sa fie invers? Sa faca scanteia cand e sus la compresie? E tare dubios pentru ca volanta nu aveam cum sa o montez gresit (vezi poza, are o singura pozitie cum intra), iar senzorul are o singura pozitie, reglabil doar foarte putin din gaurile de la suruburi.