Losi LST XXL 2 1/8 benzina
#271
Postat 26 March 2015 - 11:41 AM
Dupa tura din filmuletul de mai sus am facut pauza cam o saptamana. Am vrut sa ies din nou, n-am umblat la setari, am umplut rezervorul si am plecat.
O pornesc, merge un pic ca inainte (maxim 30 secunde) si incepe sa sune ciudat motorasul. Parca se inneca, nu mai accelera si s-a oprit. A mai pornit cate un pic cu greu, dar mergea maxim cateva secunde si se oprea de fiecare data singur. Daca acceleram un pic in timp ce mergea cele cateva secunde, facea un zgomot foarte foarte ciudat, mult mai jos, parca scadea turatia in loc sa creasca si schimba tonul cu totul. Cand am vazut ca la esapament stropeste ceva mai negru ca de obicei, s-a aprins un beculet... cand umplusem rezervorul, am folosit bidonasul cu mix-ul gata facut de vreo 2 saptamani si nu l-am miscat deloc. Ma gandesc ca uleiul s-a adunat la fund? E posibil sa se separe atata de mult?
Am golit rezervorul, am pus benzina proaspata (nu chiar proaspata: tot din acelasi bidon dar de data asta l-am zgaltait inainte), am curatat bujia si am iesit din nou. M-am asteptat sa faca la fel pana ajunge benzina noua, dar oricat am incercat, exact la fel facea. Dadea semne ca urmeaza sa porneasca, din cand in cand pornea foarte greu si mergea doar cateva secunde. Inca un simptom poate fi ca in momentul in care se oprea singur, face un "poc" mic si parca uneori vedeam si o flama la esapament. Am umblat si la setari la carburator dar asta deja nu cred ca e de la ace. Ar fi pornit ca inainte macar, chiar daca nu erau setate unde trebuie.
Ce sa mai verific inainte sa desfac din nou motorasul? Ce ar putea sa-l faca sa sune atata de ciudat si sa scada turatia cand accelerez, in cele cateva secunde cat merge inainte sa se opreasca singur orice as face? Posibil sa se fi infundat ceva la carburator?
#272
Postat 26 March 2015 - 11:53 AM
Corectati-ma daca gresesc.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#274
Postat 26 March 2015 - 05:14 PM
victoras_h, la 26 March 2015 - 11:41 AM, a spus:
Dupa tura din filmuletul de mai sus am facut pauza cam o saptamana. Am vrut sa ies din nou, n-am umblat la setari, am umplut rezervorul si am plecat.
O pornesc, merge un pic ca inainte (maxim 30 secunde) si incepe sa sune ciudat motorasul. Parca se inneca, nu mai accelera si s-a oprit. A mai pornit cate un pic cu greu, dar mergea maxim cateva secunde si se oprea de fiecare data singur. Daca acceleram un pic in timp ce mergea cele cateva secunde, facea un zgomot foarte foarte ciudat, mult mai jos, parca scadea turatia in loc sa creasca si schimba tonul cu totul. Cand am vazut ca la esapament stropeste ceva mai negru ca de obicei, s-a aprins un beculet... cand umplusem rezervorul, am folosit bidonasul cu mix-ul gata facut de vreo 2 saptamani si nu l-am miscat deloc. Ma gandesc ca uleiul s-a adunat la fund? E posibil sa se separe atata de mult?
Am golit rezervorul, am pus benzina proaspata (nu chiar proaspata: tot din acelasi bidon dar de data asta l-am zgaltait inainte), am curatat bujia si am iesit din nou. M-am asteptat sa faca la fel pana ajunge benzina noua, dar oricat am incercat, exact la fel facea. Dadea semne ca urmeaza sa porneasca, din cand in cand pornea foarte greu si mergea doar cateva secunde. Inca un simptom poate fi ca in momentul in care se oprea singur, face un "poc" mic si parca uneori vedeam si o flama la esapament. Am umblat si la setari la carburator dar asta deja nu cred ca e de la ace. Ar fi pornit ca inainte macar, chiar daca nu erau setate unde trebuie.
Ce sa mai verific inainte sa desfac din nou motorasul? Ce ar putea sa-l faca sa sune atata de ciudat si sa scada turatia cand accelerez, in cele cateva secunde cat merge inainte sa se opreasca singur orice as face? Posibil sa se fi infundat ceva la carburator?
Daca observai ceva flama pe esapament era benzina nearsa care se aprindea pe toba.Deci era deafazata probabil aprinderea.Eu ma tot uit si pe afara si pe YT foarte putini se plang de ele.Ti-o facut careva vreo vraja neagra
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#275
Postat 26 March 2015 - 10:05 PM
executivul, la 26 March 2015 - 11:53 AM, a spus:
Corectati-ma daca gresesc.
Nu gresesti,ar putea fi si ceva din carburatie dar la arhitectura aia de motor nitro nu prea cred....slabe sperante ! Exista posibilitatea sa nu mai lucreze ok partea de electronica care "tine" avansul dimanic.....nu mai "stie" decat de turatii mici .....
hassel, la 26 March 2015 - 03:39 PM, a spus:
In cazul lui doar aprinderea,punct !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#276
Postat 26 March 2015 - 10:13 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 March 2015 - 10:18 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#277
Postat 26 March 2015 - 10:30 PM
soarece, la 26 March 2015 - 10:13 PM, a spus:
Nu mi s-a parut ca ar face asa. Partea proasta e ca nu cred ca a fugit nici volanta. Am scos acuma bujia si pare sa faca scanteia chair inainte de TDC. Avem threadlock pus, ca sa 'cada' de pe con, ar trebui sa iasa destul de mult.
Mai sap...
#278
Postat 26 March 2015 - 10:40 PM
victoras_h, la 26 March 2015 - 10:30 PM, a spus:
Ia un harlet mai mare sau nu sapi in locul in care trebuie.......ori din cele spunse de tine electronica te "inseala " ,parerea mea !!!
PS: daca e facuta de RCEXL e clar !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 March 2015 - 10:42 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#280
Postat 26 March 2015 - 11:48 PM
http://www.rctech.ne...4615-post2.html
Am mai facut asta inainte cand a trebuit sa schimb bujia si toate erau ok. Acuma nu trec de "Step 3 – Testing Spark Strength". Bag surubelnita, se aude ceva dar nu face scanteie intre surubelnita si cap. Inainte a facut.
Ce sa mai zic, era de asteptat sa trebuiasca inlocuit si CDI-ul...
#281
Postat 26 March 2015 - 11:49 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 March 2015 - 11:52 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#282
Postat 27 March 2015 - 11:34 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#283
Postat 27 March 2015 - 01:10 PM
#285
Postat 28 March 2015 - 01:35 AM
dan_mitea, la 27 March 2015 - 01:10 PM, a spus:
doar segmentul ,in cazuri mai rare crapa si pistonul ! un fleac.... :lol:
victoras_h, la 27 March 2015 - 07:48 PM, a spus:
la octane daca-i pui de 98 merge mai prost parca decat cu aia de 95 ,lucru scris si la carte si testat si de altii...la alegerea cifrei octanice intra in calcul capacitatea cilindrica si neaparat si important raportul de compresie si putin tipul de carburatie/injectie si aprinderea !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 28 March 2015 - 01:36 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#286
Postat 01 April 2015 - 05:20 AM
A mers bine, azi am exersat reprize scurte de acceleratie la maxim (pana in cate 2 secunde) si am urmarit temperatura (nu am depasit 105C). Relantiul a fost stabil, se pare ca a ajutat ca am sigilat toate gaurile posibile.
Urmatoarea data cand ies, trebuie sa reglez cu grija acele; inca nu schimba vitezele... mai trebuie sa-si dea drumul. Azi a fost al 5-lea rezervor (sau 6, nu mai retin).
#288
Postat 03 April 2015 - 06:30 AM
Am inceput sa ma prind cum sa reglez acele. Azi am trecut la reprize de acceleratie la maxim de cate 3 - 4 secunde. A mers bine si cred ca a schimbat si intr-a doua de cateva ori.
Cred ca totusi mai trage aer pe undeva sau e ceva dubios. In timp ce mergea, pe la mijlocul rezervorului, dintr-odata a urcat relantiul foarte sus. A trebuit sa tin frana sa ramana pe loc cat sa pot sa o opresc. Am mai pornit-o de cateva ori dar era la fel. Singura metoda in care am reusit sa o fac sa ma asculte a fost daca am umblat la "idle screw" - cel care teoretic n-ar trebui sa-l reglez. A mers cum a mers, ceva mai prost si dupa cateva minute s-a oprit. De fapt si-a revenit la cum era inainte. Dupa ce am setat la loc surubul de relanti, a mers din nou bine. De data asta pana la sfarsitul sesiunii...
Toata povestea asta s-a repetat exact la fel si la sesiunea anterioara: la inceput a mers o vreme, apoi a luat-o razna, am coborat relantiul din surub, a mers un pic destul de prost, apoi brusc si-a revenit.
Tare ciudat, ca si cum s-ar fi infundat/desfundat ceva in carburator, poate a intrat un pic de material de sigilat (am folosit un fel de silicon - "high temp gasket maker"), sau, problema care sper sa fie... sa mai traga aer pe undeva.
#289
Postat 04 April 2015 - 04:59 AM
Am iesit azi si mare mirare mare, pentru prima data a mers bine. La inceput a trebuit sa mai reglez la ace dar s-a stabilizat repede si nu au mai fost probleme. Nu am reusit sa fac filmulet dar urmeaza. Si-a dat drumul bine de tot, prinde viteza foarte mare, schimba intr-a doua de fiecare data - e un animal! Suna ca o masina mica de formula 1. Frana e brutala, cand nu eram atent si am apasat prea tare, se ridica in rotile din fata si daca insistam, incepea sa faca tumbe. A ramas de cateva ori si cu rotile in sus si motorasul nu s-a oprit (am auzit cativa care se plangeau ca se oprea de cate ori se rasturna). A meritat si efortul sa fac protectia de aluminiu, sa nu se loveasca motorul.
Reprizele de acceleratie la maxim nu au depasit 4 secunde dar am facut multe si temperatura a ramas unde trebuie.
Pentru ca in sfarsit m-a ascultat, isi primeste carcasa si la urmatoare iesire poate gasim si ceva off-road.
#291
Postat 04 April 2015 - 01:34 PM
Cat despre frane, cu unul mi-am luat FS-GT3B, super ieftina si are inclusiv ABS, am scapat de grija rasturnarii in franare. Ce-i drept, una dintre ele a patit ceva si nu mai are raza normala de transmisie, dar i-am dat-o lui EBA (e vecin cu mine, stam pe aceeasi strada :lol: ) si mi-a zis ca o repara in doi timpi si trei miscari, cica ar avea ceva pe partea de alimentare a emitatorului. Am tot citit si cica cea mai buna ar fi, la bani putini, asta Daca nu mi-o repara EBA, asta va fi urmatorul pas.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#293
Postat 30 April 2015 - 08:02 AM
Nu am mai scris pe aici ca nu am prea iesit. Am fost o singura data cu masinuta pe afara, ce-i drept merita mentionata sesiunea pentru ca a fost prima offroad. E o adevarata nebunie cum merge pe drum de pamant/pietris. Fiind ca nu a fost weekend dedicat pentru masinute (cam asta am facut mai tot timpul: https://www.youtube....h?v=AkgkMC5uT44 :rolleyes: ), nu am avut prea mult timp de teste/reglat la ea.
Fiind prima data off-road, a aparut si o noua problemuta: la cele mai 'nevinovate' socuri, gen oprit intr-o bordura/tufa, sau aterizat (pe roti) de la o saritura mica, motorul murea. Pur si simplu se tot oprea. De asemenea pornea si destul de greu, chiar si cald. Daca ma gandesc prin cate am trecut cu masinuta, nu ma stresez prea tare, cel mai probabil e din reglaje, sau cum a sugerat Tzicul pe rctech, de la AVC. Urmeaza teste zilele urmatoare.
Spre sfarsitul zilei, dupa ce ne-am plictisit de alergat cu masinuta doar pe drum, am inceput sa construim rampe. Cum se intampla de obicei, nu ne-a ajuns sa sarim "frumos" si o data cand am prins viteza un pic prea mare, am aterizat prost si s-a rupt... nu pot sa cred, chiar nu am nici cea mai mica idee cum se numeste piesa sau cum sa o descriu. In engleza ar fi "differential cup", treaba care iese din diferential si invarte tija care merge la roata. Nimic grav, dupa $10 si cateva zile, am curatat/refacut diferentialul cu piesele noi si e gata de drum.
Promit ca urmeaza film la urmatoare iesire.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 30 April 2015 - 08:04 AM
#296
Postat 03 May 2015 - 06:46 AM
Simptome noi, sau pe care nu le-am observat pana acuma sunt ca in curbe stranse fara acceleratie si cand franez tare, relantiul coboara mult si sunt sanse foarte mari sa se opreasca. La frane puternice se opreste aproape tot timpul. Sa fie slipper-ul prea strans? Il mai destrang si mai incerc maine sa-i dau un pic drumul.
Incepe sa-mi placa tot mai mult. La fiecare tura mi se pare mai rapida. Azi a fost rezervorul #9 (cred).
Ii place nisipul!
Doua mentiuni la filmulet:
- inca nu era incalzit cum trebuie
- mi se pare ca trebuie sa strang un pic surubelele sa schimbe intr-a 2-a un pic mai tarziu.
#297
Postat 03 May 2015 - 09:12 AM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#299
Postat 03 May 2015 - 10:10 AM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#300
Postat 03 May 2015 - 10:10 AM
O masina cu combustie interna necesita infinit mai multe ore de mentenanta decat una electrica.
Eu personal as alege oricand un nitro.Dar eu accept acele ore de mentenanta si reglaj.Pt un incepator si cineva caruia nu ii face placere asa ceva sau nu are cunostintele necesare as recomanda oricand electrica.Mirosul de fum, zgomotul, probleme nu se compara cu nici o electrica insa.Am spus-o in diverse cercuri: eu consider ca automodelismul este egal cu motoare cu combustie interna. Electricele sunt doar un mod de a te distra sau da in sala :))))
Legat de masina de mai sus mie mi se pare destul de lenta in comparatie cu un savage 4.6 de exemplu.
E posibil sa fiu indus in eroare de spatiul f mare unde ai testat.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 03 May 2015 - 10:13 AM