Losi LST XXL 2 1/8 benzina
#242
Postat 07 March 2015 - 12:47 AM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 07 March 2015 - 12:51 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#243
Postat 07 March 2015 - 06:04 AM
#244
Postat 07 March 2015 - 12:55 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#245
Postat 08 March 2015 - 05:27 AM
Dupa ce se incalzeste bine, relantiul este tot prea sus. Ce mi se pare destul de dubios este cum reactioneaza la modificari la ace. Low Speed Needle ar trebui desurubat pentru ca relantiul sa scada. Daca fac asta, scade dar dupa un anumit punct ramane turat, ba din contra urca. Si ce-i la fel de ciudat, cand puneam surubelnita pe LSN, cum am apasat un pic ca sa incep sa reglez, relantiul scadea un pic. O sa scot acele afara si pun un pic de vaselina pe filet. Poate garnitura nu e suficienta si lasa aer aiurea.
In rest, si dupa manual, si dupa recomandari (squirrelrod pe youtube), ar cam trebui sa incep cu accelratii full. Mi-e un pic frica dar cred ca nu am de ales.
#246
Postat 08 March 2015 - 07:35 AM
1) desurubezi, cresti amestecul, e normal sa scada turatia, apoi daca desurubezi f mult incepe sa traga aer fals pe la acel surub si e normal sa creasca turatia, dar asta se intampla de obicei daca HSN este mai strans decat trebuie. In mod normal ar trebui sa se inece si sa se opresca.
2) daca desurubezi si mai mult atunci cand creste turatia dar vezi ca exista un punct in care scade iar, inseamna ca erai la gara rau cu setarea LSN (mult prea sarac), si ca abia aici incepi sa ajungi cu setarea unde trebui
Pe masura ce urmaresc evoluta ta cu acest motor sunt tot mai sigur ca moartea lui a survenit datorita unei proaste carburatii si anume, un amestec foarte sarac. De fapt poza cu motorul desfacut si biela rupta, fara fara pic de ulei in el spune totul.
#247
Postat 08 March 2015 - 08:50 AM
victoras_h, la 08 March 2015 - 05:27 AM, a spus:
statia nu are End-Point-Adjustment ?
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#248
Postat 08 March 2015 - 09:36 AM
#251
Postat 08 March 2015 - 12:32 PM
De altfel si pe poza spune cu litere ingrosate DO NOT ADJUST THE IDLE NEEDLE
https://www.youtube....h?v=2XJv0YXWdEI
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 08 March 2015 - 12:34 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#252
Postat 08 March 2015 - 06:07 PM
Ideea pe benzinar echipat cu carburatie Walbro e urmatoarea si va rog s-o retineti :
-Low Speed Needle are grija de amestec doar pe ralanti si turatii mici-medii
-High Speed Needle are grija de amestec in toata plaja de turatii si in special pe turatii mari !
Si cred ca treaba asta se aplica si pe carburatoarele de la nitro,sunt 85% sigur de asta !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 08 March 2015 - 06:11 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#253
Postat 08 March 2015 - 11:27 PM
Multa, multa bafta.
#254
Postat 09 March 2015 - 12:01 AM
dan_mitea, la 08 March 2015 - 11:27 PM, a spus:
e bine si nu e bine.....ideea e ca daca mergi cu un motor la care amestecul e prea bogat risti sa coxezi bujia,pistonul se ancraseaza(rau si pentru segment),nu trage cum trebuie,sta mai rece(daca nu-si atinge rangeul de 70-95C nu e ok,toate componentele din el se dilata la temperatura ,totul merge frumos,uzuri minime,cand e rece uzura e mai mare) si sa nu uitam ca acest motor 2t se unge prin balbotare ....ideea e sa incerci sa mentii un echilibru si DA prea sarac dauneaza la motor si prea bogat nu dauneaza prea mult dar nu-i prea ok nici asa in timp.....prefer sa pun 50ml de ulei in litrul de benzina in loc de 40 si sunt "asigurat" daca cumva am gresit si l-am dat prea inspre LEAN .....asta o spun din experienta cu baja,la savage e alta mancare,la losi xxl 2 e ceva care aduce mai spre motoarele cu nitro,nu e pe segment,etc...
Inca ceva : nu ma iau dupa fumul din toba prea mult,sunt anumite uleiuri 2t(ca mobil 1 semisintetic-asta il folosesc eu cu incredere)facute special sa lubrefieze foarte bine dar gandite ca sa lase cat mai putin fum in esapament....valabil si la nitro,optimix-ul lasa mai putin fum dacat cel de la hpi desi isi fac treaba bine ambele......totul e urechea,ochiul si termometrul....
Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 March 2015 - 12:06 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#255
Postat 09 March 2015 - 05:39 AM
Daca nu-i cu banat, as vrea sa precizez ca ungerea prin barbotare a motoarelora fost abandonata de multi ani. S-a folosit, inainte de razboi, la masinile 1:1. Biela se balacea in uleiul din baia de ulei. De atunci a ramas mitul urban ca motoarele trebuiesc incalzite mult. Cand uleiul era rece, fiind fara aditivi, era ca marmelada. Biela facea un sant in "marmelada" si nu mai atingea uleiul pana cand se incalzea suficient sa devina lichid.
La motoarele in doi timpi ungerea se face de uleiul dizolvat in combustibil.
Multa, multa bafta, mesterilor.
PS. Imi faceti pofta de o masinuta, dar nu vreau un pitic in plus. Am destui.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 March 2015 - 05:41 AM
#256
Postat 09 March 2015 - 07:51 AM
dan_mitea, la 09 March 2015 - 05:39 AM, a spus:
PS. Imi faceti pofta de o masinuta, dar nu vreau un pitic in plus. Am destui.
Mie mi se face tot mai pofta de ceva avionas mai mare cu un motoras cu benzina. Imi plac enorm cum suna Saito-urile in 4 timpi. Pana la vara vreau sa ma decid. As vrea sa-l construiesc, dar ar trebui sa gasesc un kit pus la punct. As evita ARF, dar acuma, de exemplu, imi face cu ochiul Hangar 9 SuperCub 1/4. Vedem.
On-topic: azi am mosmondit la masinuta. Am verificat/sigilat backplate-ul, carburatorul, surubul care strange carburatorul si locul unde vine furtunasul de benzina. Pentru ace, o sa trec maine pe la magazin sa caut ceva vaselina, am tot auzit de 'Green Slime' pentru asta.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 09 March 2015 - 07:52 AM
#257
Postat 09 March 2015 - 08:11 AM
dan_mitea, la 09 March 2015 - 05:39 AM, a spus:
tot prin balbotare....motorul 2t se unge cu ce "mananca" ....si la motoarele moderne ungerea la asamblul camasa-segment-piston se face tot prin balbotare/stropire,ca mai ai o pompa de ulei si-ti baga constant pe linie si sus la rampa e altceva....
Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 March 2015 - 08:16 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#258
Postat 09 March 2015 - 01:06 PM
#259
Postat 09 March 2015 - 01:19 PM
soarece, la 09 March 2015 - 08:11 AM, a spus:
Barbotare. Adica improscare, stropire. Nu este acelasi lucru cu ungerea cu uleiul dizolvat in combustibil. Dar sa lasam fineturile, principalul este sa fie ulei in motor.
Multa, multa bafta.
#260
Postat 09 March 2015 - 02:17 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#261
Postat 09 March 2015 - 05:45 PM
dan_mitea, la 09 March 2015 - 01:06 PM, a spus:
Multa, multa bafta.
Cand ajungem acolo, reluam discutia... sigur voi avea nevoie de sfaturi pentru alegerea motorului.
Imi aduc aminte cum a fost cand am desfacut prima data motorasul de la Losi, cand s-a rupt biela, a fost mult mai putin ulei decat acuma cand i-am dat jos backplate-ul sa-l sigilez. Acuma era o balta mica de ulei jos in canalul pe unde trece biela. Probabil e foarte sensibil la setari. Cele pe care le-am primit acuma nu sunt asa departe de cele initiale (si care sunt in manual). HSN vechi cand s-a stricat a fost 18 ore iar acuma sunt cu el la 21-22 ore. (12 ore reprezinta o tura complet desurubat).
#263
Postat 09 March 2015 - 07:25 PM
Cred ca asa ceva ne-ar ajuta: http://www.amain.com...lst-lst2./p5870
#264
Postat 09 March 2015 - 07:31 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#266
Postat 09 March 2015 - 09:12 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#267
Postat 11 March 2015 - 05:23 AM
Merge din ce in ce mai bine. Pe la mijlocul rezervorului parca s-a trezit la viata. Se tura cum nu am mai auzit-o pana acuma. M-am invartit in parcare cu reprize de acceleratii la jumatate, trei sferturi si de cateva ori, scurt la maxim. Pentru prima oara am auzit-o ca a schimbat in a 2-a.
Amestecul inca e prea bogat si sus de tot se aude cum parca se inneaca, dar nu am vrut inca sa saracesc amestecul la HSN sa nu cumva sa raman fara ulei sau sa se supraincalzeasca.
Relantiul a stat mult mai bine ca data trecuta. Sigur a ajutat ca am sigilat peste tot dar parca nu e stabil inca. Dupa ce s-a incalzit bine, spre sfarsitul rezervorului, parca nu a mai vrut sa stea relantiul, urca tot mai sus. A trebuit sa imbogatesc amestecul la ambele ace un pic (sfert de tura - jumatate de tura) ca relantiul sa se stabilizeze din nou. La temperatura am avut grija sa nu depasesc limita.
#269
Postat 14 March 2015 - 05:13 PM
A doua oara a crapat la rezervorul 4 dar si atunci am fost eu. A fost tura cand am facut rodajul altfel (primele 2 rezervoare le-am facut la relanti si al 3-lea doar accelerat foarte usor). Apoi am inceput sa trag mai tare de ea. Probabil a fost prea brusc, plus ca si amestecul era la fel. Nu ajunsese sa mearga nici pe departe cum merge acuma si sunt abia la al 5-lea (cel din filmulet).
#270
Postat 14 March 2015 - 06:35 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."