Modelism - RHC Forum: Losi LST XXL 2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »

Losi LST XXL 2 1/8 benzina Evaluare topic: -----

#211 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 25 February 2015 - 10:06 PM

sintetic pentru motoarele lor tunarite poate....la un motor de serie uleiul mineral la rodaj e aur curat....gasesti pe net de ce !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#212 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 25 February 2015 - 10:20 PM

Zenoah RC-style engines and clones are tuned for high performance and need to be well taken care of. Breaking-in an engine is a process of alternately heating and cooling the engine to allow all parts to properly seat themselves, and allowing 2-stroke oil from the incoming fuel to coat the interior of the engine. DDM recommends the following break-in procedure:
Use 91 octane or higher fuel, mixed 25:1 with a quality non-synthetic 2-stroke oil. (You can use synthetic oil for break-in also. Just run slightly more fuel through the engine. ) Run the engine at varying speeds for periods of 3 to 10 minutes at a time. During this break-in time, NEVER go full throttle. Always let the engine idle for 30 seconds before turning it off. Allow the engine to cool off for 10 minutes before starting it again. Repeat this process 3 or 4 times - 3 or 4 full "heat cycles".
After the break-in period, switch to a high-quality synthetic 2-stroke oil, mixed at 25:1. Be sure to let the engine idle for 30 seconds to cool before stopping. Be sure to follow the maintenance schedule included in your engine owners manual.



DDM nu minte.... ;) ,metoda e testata,nu vorbesc din amintiri !!! la mine e CLAR 100% !!!

Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 February 2015 - 10:21 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#213 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 25 February 2015 - 11:47 PM

DDM e doar un dealer, aveau si balarii prin FAQ ala. Baietii astia fac motoare si ma gandesc ca break-in-ul e si mai important la motoarele facute mai la limita. Si dupa cum vad, chiar si pe site-ul DDM scrie ca e ok si sintetic dar sa faci amestec mai bogat (desi daca dai un google dupa o parte din textul ala, o sa vezi ca toti dealerii au acelasi text, deci nu ei l-au scris, probabil tot de la niste baieti gen OBR a venit). Overall, concluzia (mea :D) e ca toti zic ca sintetic e ok (inclusiv losi, care i-au dat uleiul odata cu masina din ce inteleg), dar unii zic ca mineral nu e ok :) Deci sintetic pare varianta mai safe :p
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#214 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 26 February 2015 - 07:38 PM

Mic update: inca nu pare sa se fi stricat nimic dupa cateva rezervoare de rodaj. Incepe sa sune si sa mearga mult mai bine.


O treaba ciudata totusi, si aici va cer parerea: aseara am iesit sa mai fac un rezervor, totul era ok, am dat drumul la starter si dupa cateva secunde a pornit fara probleme.Pentru ca vroiam sa fac ceva poze/film si uitasem sa scot aparatul, dupa cateva minute de la pornire am oprit motorasul, am pregatit toate cele si cand am vrut sa o pornesc din nou, nu mai vroia. Bateria era incarcata, benzina venea, scanteia parea sa apara cand trebuia (nimic diferit de prima tura, nimic mecanic nu parea sa se fi miscat). Am si scos bujia sa o curat si sa vad daca nu-i innecat.

Ce ar putea sa faca la un motoras mic nitro/benzina sa nu mai porneasca la cateva minute dupa ce pornise din prima?
0

#215 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 26 February 2015 - 07:46 PM

acuma din cate imi aduc aminte de la nitro si asa ca o teorie generala , inainte de pornire poate motorul era mult mai rece si astfel aveai o compresie mai buna, ulterior dupa ce s-a incalzit nu mai aveai aceasi compresie si probabil de aici si faptul ca nu a vrut sa mai porneasca. O ultima idee ar fi amestecul combustibil/ aer
Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#216 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 26 February 2015 - 07:54 PM

Fiind inca in rodaj, incalzesc motorul inainte de fiecare pornire. Dupa ce l-am oprit l-am lasat sa stea un pic, dar nu mult... cred ca avea cam aceeasi temperatura ca inainte de prima pornire.

M-am gandit si eu la amestec, dar nu umblasem la ace...

Poate inca un indiciu ar fi ca dupa ce a pornit prima data, aveam relantiul un pic mai sus ca de obicei...
0

#217 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 26 February 2015 - 09:15 PM

posibil un "vapour-lock" si dupa ce dai jos bujia se mai "aeriseste" si porneste ! la nitro am patit asa dar vara !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#218 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 04 March 2015 - 05:11 AM

Ca sa nu ma culc pe o ureche, surprizele de la masinuta vin in continu.
Problema de mai sus am rezolvat-o dar a durat ceva pana m-am prins. Se fisurase camasa ceramica de pe bujie. Cu una noua a pornit la prima cheie fara nici o ezitare.

Problema noua este ca avem relantiul mult prea sus. Fiind inca in rodaj, trebuie sa stau sub anumite limite de temperaturi iar cu relantiul atata de sus, se incalzeste prea repede. In mod normal, trebuie sa 'desurubez' Low Speed Needle si ar trebui sa scada relantiul, dar de data asta nu parea sa ajute. Ce-i drept am reglat live, nu am oprit motorul si cum relantiul era deja foarte sus, mi-a fost frica sa-l las pornit mai mult. Din pacate nu am mai avut timp sa stau sa mai experimentez azi.

E ciudat ca nu schimbasem nici o setare iar cu bujia veche, cat a mers, a mers bine.

In afara de setarile de carburator, ce poate sa cauzeze relanti prea ridicat?
0

#219 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 March 2015 - 05:52 AM

Batranii satului spun ca, daca ceva, nu merge bine asa cum vine de la mama lui, nu prea ai sanse sa mearga perfect. Lasand gluma deoparte, ceea ce ai tu, pare, mult prea sensibila, deci, zic eu, cu sanse mici sa mearga bine mult timp.
0

#220 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 04 March 2015 - 08:32 AM

M-am cam resemnat si eu cu treaba asta, dar totusi, pana nu explodeaza sau se opreste cu totul, mai incerc sa o reglez. Alte optiuni, in afara de Savage Octane nu prea sunt. La nitro nu vreau sa trec cu masinuta.
0

#221 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 04 March 2015 - 09:17 AM

Posibil sa fie chiuloasa slabita, verifica suruburile. Relatiul ridicat poate fi cauzat si de aerul fals care patrunde in motor prin alte parti decat prin cele normale.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#222 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 04 March 2015 - 09:39 AM

Vezi postareahassel, la 04 March 2015 - 09:17 AM, a spus:

Relatiul ridicat poate fi cauzat si de aerul fals care patrunde in motor prin alte parti decat prin cele normale.



CORECT 100% ,verifica sa nu traga aer fals pe la back-plate,intre carburator si bloc,chiuloasa chiar.....regleaz-o sa fie ok la ralanti dupa bujia noua,da acele de reglaj pe factory settings si incearca inca o data.....acuma,la naiba,daca are iar ceva e nasol....chiar nu poti face ceva pe la magazinul de unde e procurata si sa-ti iei macar 80% din bani inapoi ? fa-le niste mail-uri celor de la Losi in care explici tot ce ai patit sa soliciti banii inapoi !

@dan_mitea : 90% ai dreptate ! eu am mai rezolvat si greseli de fabrica uneori dar de astea mai mici !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 04 March 2015 - 09:43 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#223 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 04 March 2015 - 07:42 PM

Magazinul nu are cum sa ma ajute, toate problemele sunt trimise mai departe direct la furnizor. Iar cu Horizon am tot vorbit si m-au ajutat cu piese. Singura alternativa daca tot nu merge, e sa trimit toata masina la ei, sa o repare/inlocuiasca si sa mi-o trimita inapoi. Nu ma ajuta ca as pierde foarte mult timp cu treaba asta si nici nu e sigur ca s-ar rezolva problemele.

Acuma sunt si eu curios cum va fi daca rezolv problema cu relantiul si daca isi da drumul motorasul in rodaj. Voi verifica dupamasa, poate nu am strans vreun surub destul, poate nu e buna garnitura de la backplate, poate nu am strans bujia suficient... numai sa nu fie de la rulmentul din fata, ca nu am rezerve si nu am vreau sa bag bani.


Cat de cat sunt acoperit orice s-ar intampla. Inca am o carcasa de motoras noua, o biela noua si pistonase/camasi dinainte. Daca pateste orice, pun piesele bune si o vand cu totul.

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 04 March 2015 - 07:44 PM

0

#224 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 04 March 2015 - 09:24 PM

Vezi postareavictoras_h, la 04 March 2015 - 07:42 PM, a spus:

nu are cum .. problemele sunt trimise mai departe direct ...daca
...daca ... si daca .. ..poate ., poate nu e ., poate nu am .... numai sa nu .
Cat de cat sunt acoperit orice s-ar intampla. Inca am o carcasa de motoras noua, o biela noua si pistonase/camasi dinainte. Daca pateste orice, pun piesele bune si o vand cu totul.


ce de "daca" si de "poate"
si unde e placerea de a te bucura de masinauta?
atata timp cat produsul nu functioneaza si nu isi serveste scopul nu au de ce sa nu iti returneze banii.
si totusi tu speri.. eu unu as fi returnat-o a doua oara, e clar ca am fost inselat.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#225 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2015 - 01:00 AM

Stii care-i partea proasta? Vad ca Losi si-a pus toate ouale in cosul numit .31 Gas! Nu mai au nimic pe nitro. Si daca nu rezolva URGENT problema, nu-i vad bine deloc.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#226 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 05 March 2015 - 04:17 AM

sunt curios si eu care va fi treaba cu 8ight. Inca nu am vazut review-uri dar nici nu am cautat. Are acelasi motor .31
0

#227 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 05 March 2015 - 08:58 AM

Parerea mea e ca toleranta cilindru piston e mult prea mica la inceput. Si cred ca nu vei mai avea probleme acum dupa ce ai rulat putin. Daca reusesti sa il sigilezi cred ca va merge. Nu forta la inceput pana se mai "pasuieste".

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#228 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 05 March 2015 - 01:00 PM

@victorash_h salut stii ca poti sa il trimiti catre cei de la Horizon si sa iti faca ei rodajul si sa il puna la punct, cred ca pana la urma cel mai recomandat asa ar fi ca sa poti sa te bucuri de masinuta. Cred ca problemele care le ai sunt de la aer fals.

Vezi pe youtube canalul lui DJ medic , care a cumparat un Losi XXL 2 dar a vorbit cu cei de la Losi sa ii faca rodajul corespunzator inainte sa il trimita catre el.

https://www.youtube....h?v=MKqAjXRxLQE - unboxing si mai multe informatii

https://www.youtube....h?v=EKXF_9w922E - first run and tuning

Poate te ajuta !
Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#229 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 05 March 2015 - 08:43 PM

Sigur era si varianta sa trimit toata masina inapoi, dar nu am vrut sa fac asta. Am preferat sa trec eu prin toate hopurile. Este prima masinuta si am invatat mult de tot pana acuma. Si daca nu o scot la capat si ajung sa o dau, nu consider ca am fost inselat sau ceva de genul. Nici nu m-am asteptat sa cumpar ceva si sa fie gata de joaca. Si partea de reparat/diagnosticat/mosmondit, reprezinta o placere pentru mine in hobby-ul acesta.


Da, mi-au placut filmuletele lui Dj medic. Seria Project Large in care reconstruieste un 5iveT a fost tare interesanta.
0

#230 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 06 March 2015 - 11:38 AM

Vezi postareavictoras_h, la 04 March 2015 - 07:42 PM, a spus:

Singura alternativa daca tot nu merge, e sa trimit toata masina la ei, sa o repare/inlocuiasca si sa mi-o trimita inapoi. Nu ma ajuta ca as pierde foarte mult timp cu treaba asta si nici nu e sigur ca s-ar rezolva problemele.



e valabil ce sspui tu...o trimiti,ti-o dau buna ,apoi iar se poate defecta si tot asa !

Vezi postarearevolt, la 04 March 2015 - 09:24 PM, a spus:

atata timp cat produsul nu functioneaza si nu isi serveste scopul nu au de ce sa nu iti returneze banii.


eu stiam ca in US legile referitoare la treaba asta is destul de "eficiente" in favoarea clientului.....IA BANII INAPOI,PAREREA MEA,nu te mai amagi ca daca se strica iar o s-o faci ca ai piese dar ce e asta ? o zi merge si trei repari ?

Vezi postareahassel, la 05 March 2015 - 08:58 AM, a spus:

Parerea mea e ca toleranta cilindru piston e mult prea mica la inceput. Si cred ca nu vei mai avea probleme acum dupa ce ai rulat putin. Daca reusesti sa il sigilezi cred ca va merge. Nu forta la inceput pana se mai "pasuieste".


te inseli,sunt motoare nitro care-s la fel de stranse dar isi dau drumul imediat dupa 2-3 rezervoae in loc de break-in si nici biele nu rup.....aici sigur te inseli ! citeste pe net sa vezi ce spun oamenii de ele.....aici e CLAR o problema !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#231 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 06 March 2015 - 02:50 PM

Pai ... Daca ma insel explica tu cum se poate rupe biela in partea de jos si cum se poate indoi ? Cred ca am avut destule motoare nitro pana acum si mai ales nu am reusit la nici unul performanta de a rupe/indoi biela. Tine cont ca e un motor nitro convertit la benzina, sigur au lucrat la materialul din care e confectionata camasa!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#232 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 06 March 2015 - 02:58 PM

pai si eu ce am scris mai sus ? nu are cum sa se rupa....e posibil sa fie materialul mai bun la camasa dar biela sa fie facuta tot dintr-un aliaj ca la nitro si atunci asta explica ce si cum.....tu ai scris mai sus ca e toleranta mica intre camasa si piston si poate ca nu e facut ok rodajul.....si eu am scris ca am vazut motor nitro care tinea sus de rupea sfoara la pull,incredibil dar incalzit bine de tot in cuptor mergea boboc in break-in si nu a mai rupt biela....si chiar tinea sus bine de tot.....poate nu-s 100% pe felie pe automodele dar luand logica raman la parerea mea....e viciu de fabricatie !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#233 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 06 March 2015 - 06:32 PM

Nu va contrazic, recunosc ca sunt un pic incapatanat aici. Daca vroiam doar sa scap de ea, cu siguranta puteam sa o trimit inapoi si recuperam banii sau luam alt produs. Problema este ca nu vroiam. Nu am vrut nicicum nitro, 1/5 e prea mare si m-ar fi scos sotia cu masinuta cu tot din apartament iar singura alternativa, Octane-ul, parca nu m-am obisnuit cu ideea inca.

Nu am avut cand sa ies cu ea, a venit un pic iarna si pe aici dar zilele astea sigur ajung sa o pornesc. Cel mai probabil pe la bujie tragea aer, cand am verificat-o, a mai mers sa o strang usor un sfert de tura.




Vezi postareasoarece, la 06 March 2015 - 11:38 AM, a spus:

eu stiam ca in US legile referitoare la treaba asta is destul de "eficiente" in favoarea clientului....


Ai dreaptate, iti dau un exemplu de-al meu, usor amuzant: iarna trecuta ne-am dus la ski cu masina (1 zi intreaga de mers pana la cel mai apropiat munte). Am cumparat lanturi de iarna dintr-un supermarket oarecare (undeva in Utah), le-am folosit, am venit acasa si le-am dus intr-un supermarket cu acelasi nume (aici in Texas) si le-am spus ca nu-mi plac si vreau sa le dau inapoi. Inca erau pline de sare si mizerie dar nu au comentat nimic, am primit banii inapoi fara nici o problema.


Nu, nu fac asta de obicei, dar cu lanturile chiar nu aveam ce face aici si nici nu erau cele mai grozave :)
0

#234 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 06 March 2015 - 07:17 PM

daca tot zici ca pe la bujie, cumva la bujie ai avut o saiba care acuma nu o mai ai ? cel putin la mine la un motor nitro tot de la losi am o saiba...
Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#235 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 06 March 2015 - 07:24 PM

din cate imi aduc aminte la bujia de benzinar nu merge sa dai jos asa usor saiba aceea.cel putin asa e la mine
0

#236 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 06 March 2015 - 08:49 PM

Vezi postareavictoras_h, la 06 March 2015 - 06:32 PM, a spus:


Ai dreaptate,


pai si cu losi asta de ce nu faci la fel ?
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#237 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 06 March 2015 - 09:51 PM

Pai am mai zis, masinuta imi place tare mult. Toate problemele erau de la motoras si momentan mergem conform planului. Daca nici de data asta nu va merge, atunci o dau si gasim altceva.


Bujia nu avea saiba (nici cea veche nici cea noua). Are un punct fix pana unde trebuie sa intre in 'head-button' sa se apropie cat trebuie sa sarma unde face scanteia.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: spark plug.jpg
  • Imagine atasata: head button.jpg

0

#238 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 06 March 2015 - 10:34 PM

interesanta bujie.....cu "deflector" in chiulasa ....bujii de astea am vazut o singura data ,pe masina mea,de la fostul propietar erau,deflectorul ala e inclus in bujie la mine.....foarte curios,cat o costa una oare? ca la savage am luat NGK la un pret destul de ok in RO !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#239 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 06 March 2015 - 10:41 PM

o bujie este in jur de $10 iar deflectorul $15-$20. In mod normal nu ar trebui sa am nevoie de multe daca incepe sa mearga ok dupa rodaj. De fapt nu stiu cat de mult ar trebui sa tina una...
0

#240 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 07 March 2015 - 12:14 AM

in mod normal bujia asta si a mea ar trebui sa te tina de te plictisesti de ea ca-i nu cu filament ca la nitro ca sa spui ca merge in regim termic inalt la rodaj si ca ar fi safe s-o arunci dupa rodaj....aia de octane cam 10$ e si pe aici,eu am scos-o pe la 8$ NGK CM6 ,cea existenta era chinezarie(asa e pe primele serii) dar e buna si aia !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 07 March 2015 - 12:15 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro