Losi LST XXL 2 1/8 benzina
#182
Postat 20 February 2015 - 07:35 PM
Tzicul, la 20 February 2015 - 07:14 PM, a spus:
Intrebare buna. Deseara cand ajung acasa, desfac si ma uit. Daca a alunecat de acolo, m-am mancat. Pana-i lumea nu o sa reusesc sa pun exact in pozitia in care era din fabrica. E vreo regula obisnuita cu cat inainte de punctul maxim ar trebui sa fie? Asa cum ma uit la piston, sa zicem cu cativa mm (cateva grade pe volanta) inainte sa ajunga sus de tot?
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 20 February 2015 - 07:35 PM
#183
Postat 20 February 2015 - 08:19 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 20 February 2015 - 08:21 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#188
Postat 20 February 2015 - 09:25 PM
victoras_h, la 20 February 2015 - 08:42 PM, a spus:
oricat de tare ai strange piulita aia nu "iei" din jocul la rulmenti...gandeste-te ;) ...conul ala strange camasa mica a rulmentului pe o parte iar opus e strans tot in aceeasi camasa dar de arbore....diametrul mare e fixat de carcasa.....dai o bere !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 20 February 2015 - 09:26 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#190
Postat 20 February 2015 - 09:40 PM
Tzicul, la 20 February 2015 - 09:38 PM, a spus:
adevarat ! macar un cuplu de 3kgfm !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#191
Postat 20 February 2015 - 10:10 PM
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 20 February 2015 - 10:10 PM
#193
Postat 21 February 2015 - 06:25 AM
A pornit din prima si cu multa rabdare am facut primul rezervor.
Nu am plecat cu mai multa benzina la mine si s-a facut oricum tarziu. Relantiul a stat destul de sus dar e ok. Am facut ture in parcare, usor, cu maxim 1/4 acceleratie si am fost atent la temperatura sa nu depasesc 200F. A durat 40 minute.
Inca nu ma pronunt, vedem dupa 4 - 5 rezervoare.
Dintre toate variantele, m-a inspirat cel mai mult squirrel. Am facut exact cum a descris, masinuta a sunat si s-a miscat exact la fel cum a descris in clip:
https://www.youtube....h?v=8Qs-bpIUR0E
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 21 February 2015 - 06:26 AM
#194
Postat 21 February 2015 - 03:53 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#195
Postat 23 February 2015 - 02:26 PM
View My Video
Aceasta postare a fost editata de soarece: 23 February 2015 - 02:28 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#196
Postat 24 February 2015 - 08:29 PM
Daca nu-mi iese treaba cu Losi, voi avea o decizie destul de grea. As vrea sa raman la 1/8, deci numai Savage-ul ar mai fi pe lista, dar pe de alta parte, foarte multi lauda 5iveT sau chiar si DBXL cu ceva upgrade-uri.
N-am mai reusit sa ies sa o pornesc, s-a facut vreme urata, avem chiar si sub 0 afara, dar in schimb, am avut ocazia sa vad variantele adevarate la aceste minunate masinute :)
Nu as putea sa descriu cat sunt de mari in realitate si cat zgomot pot sa faca.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 24 February 2015 - 08:29 PM
#197
Postat 25 February 2015 - 03:41 PM
https://www.youtube....=em-uploademail
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#198
Postat 25 February 2015 - 04:07 PM
@ victoras_h : pune-i biela V2 si il tii sau ,daca merge acum im configuratia lui stock,il mariti ..... BTW ,da' ce mic e motorelul ,e cam cat un 5.9 de savage !
Savege-ul mertita toti banii,parerea mea.....Losi 5ive t imi place si mie tare dar aia e 1/5 !!!
Ce-mi place la octane e ca-l iau de-o toarta,il arunc in micul portbagaj de Megane Coach si cu un plin il alerg vreo 20 si ceva de minute,imi fac nebuneala,apoi plec acasa ....usor,mic,manevrabil ,cu baja era cam chinuiala,trebuia sa gasesc un loc mai mare de joaca,etc!
Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 February 2015 - 04:08 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#200
Postat 25 February 2015 - 04:14 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#202
Postat 25 February 2015 - 04:56 PM
btw : la losi toate motoarele se numesc "Dynamite" ,chiar si alea de la 1/5!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#203
Postat 25 February 2015 - 05:30 PM
Tzicul, la 25 February 2015 - 05:14 PM, a spus:
Cat despre con rod, pare-se ca nu doar materialul/executia ar putea fi o problema, cat si eventualele detonatii aparute de la o aprindere/compresie incorecta. Daca era doar grosimea bielei, probabil ca era mai sipmlu de rezolvat, cu toate ca nu stiu unde mai gaseau loc la partea de jos a carterului. Sau pur si simplu nu-i intereseaza, s-ar putea sa fie un procent mic din motoarele vandute cu aceasta problema. Treaba este ca acest procent ar putea sa le prabuseasca vanzarile. Mie, unuia, stiu ca mi s-a luat. Si sunt convins ca nu sunt singurul
posibilele detonatii se pot "anula " cu o benzina buna cu CO mare si o aprindere cat de cat capabila sa tina un avans corect .....asta nu "acopera" o aprindere dereglata sau o aprindere care scanteiaza intruna sau un mare decalaj al aprinderii functie de pozitia pistonului....strict doar detonatii !!!
Treaba cu procentul? pai DA,asa e,afecteaza uneori.....de multe ori nici bine nu apare un model si incep comentariile negative mai ales de la concurenta(ca doar toti avem net si putem posta),cel mai in masura sa dea un comentariu e insasi proprietarul si nu exemple cum ca "am auzit eu de la gigel care stie de la aurel ca costel are Mertzan CLS si uite ca numai bube are" .
Normal si de drept magazinul de unde a fost luat acel losi nu are nici o vina dar din ce spune Victoras au fost amabili oamenii si i-au dat piese sa-l refaca etc etc.....se putea oare sa fie trimis la fabrica inapoi pentru o constatare ? ca sunt sigur ca fabricantul stie de treaba asta,banuiesc ca nu e singurul losi cu beleaua asta.....
Belele sunt si la casele mai mari,vorbim aici de firme consacrate clasa 1/1 ,recall in service pentru nu stiu ce reglaje sau nu stiu ce piesa inlocuita ca si-au dat ei seama ca nu e ok sau ceva de genul asta.....totusi sa dau 1000 pe un xxl 2 si sa-i fac motorul de doua ori e inacceptabil de nasol....adica in break-in s-a defectat.....
Din tot sufletul sper sa mearga tura asta si vreau sa citesc aici niste impresii de la posesor !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 February 2015 - 05:34 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#204
Postat 25 February 2015 - 05:55 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 25 February 2015 - 05:56 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#205
Postat 25 February 2015 - 06:05 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 February 2015 - 06:06 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#206
Postat 25 February 2015 - 08:35 PM
Tzicul, la 25 February 2015 - 05:55 PM, a spus:
De asta tot insist sa mai incerc o data acuma cu biela #3. Dupa cat am tot studiat pe tema asta, daca stau si ma gandesc gasesc cate ceva ce am facut aiurea primele 2 dati cand am inceput rodajul. La prima tura cred ca am accelerat prea tare la al doilea rezervor iar la tura a doua, curba de rodaj cred ca a fost prea brusca: primele 2 rezervoare la relanti, apoi #3 un pic de invartit in parcare si la #4 din nou, cred ca am avut cateva tentative de accelerat prea tare/lung. Acuma cand am inceput rodajul din nou, mi-am pus la TX un 'limitator' am prins ceva sub tragaci sa nu pot nici din greseala sa merg full la primele 3-4 rezervoare.
Nu cred ca au facut biela noua, arata exact la fel ca si primele doua. Probabil e mai important ca la nitro ca rodajul sa fie facut foarte precis/corect. Metoda heat-cycle pare sa fie cea mai ok. Cred ca asa ceva au incercat sa descrie si in manual, dar e destul de prost formulat. Daca tot dam cu parerea, poate sa fie ceva bai cu unele loturi de ulei?
#207
Postat 25 February 2015 - 08:51 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#208
Postat 25 February 2015 - 08:52 PM
Pe de alta parte, oricum nu este OK ca un motor sa crape la o eroare de, sa spunem, 10% fata de normal. Ca nu va tine cat ar trebui, asta e una, dar sa crape? It's no f... normal!!! Orice obiect are un oarecare grad de idiotproof, ori asta nu are deloc
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 25 February 2015 - 08:53 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#209
#210
Postat 25 February 2015 - 09:21 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."