Travel Air, la 20 February 2015 - 08:49 PM, a spus:
Da, tre sa ma obisnuiesc cu el, e ciudat rau cu v-tail :)
Travel Air, la 20 February 2015 - 01:28 PM, a spus:
-m-a omorat cu v-tailu, comanda elevator in sus am limitat-o la 40% si tot il dau in stall daca nu-s atent
la al meu e invers, cursa in jos este cea mica, nu in sus...
si cred ca si la tine este la fel... daca ai zis de stall, eu pricep ca intra in spirala punand botul jos cand faci viraje, ca sa il impiedici sa faca asta atunci V-ul trebuie sa aiba pe langa rudder si putin efect de profundor sus, si asta se traduce prin cursa in sus mai mare decat cursa in jos.
Travel Air, la 20 February 2015 - 08:49 PM, a spus:
Acum lipesc botul :pardon: s-a facut in trei bucati :blush:
Asta chiar e o veste neplacuta...
Nu as mai zbura cu el asa neprotejat, poti incropi un simulacru de canopie dintr-un pet de 0.5l, taiat gatul unde este rigid, apoi taiat in lung o sectiune suficienta incat ce ramane sa se poata strange cat mai fidel pe nas, si imobilizat cu banda la gradul respectiv de strangere.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 20 February 2015 - 08:58 PM
... cu picioarele pe pamant ...