Problema cu ESC Turnigy Multistar
#1
Postat 16 November 2014 - 01:35 PM
Poate greii electonicii de pe forum isi fac pomana cu mine si ma lumineaza cu ce se intampla. Daca ati mai intalnit o astfel de problema, dati-mi si mie un sfat :clapping: .
Multumiri anticipate!
Videoclipul: https://www.youtube....eature=youtu.be
#2
Postat 16 November 2014 - 02:21 PM
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#3
Postat 16 November 2014 - 04:49 PM
Sau alt ESC pe acelasi motor merge bine ?
In alta ordine de idei... ce v-a determinat sa alegeti modelul asta, care are un topic "asa nu" dedicat, in forumul de multicoptere ?
Nu se acolo discuta calitatea lor de fabricatie, ci faptul ca sunt fals prezentatea ca ESC de multicopter, in realitate find de aero cu eticheta schimbata si fara soft specific mc.
Ati fi avut cel putin vreo trei alternative mai bune si mai ieftine... :unsure:
#4
Postat 16 November 2014 - 05:38 PM
Am legat ESC-ul pe mai multe motoare. Rezultatul e acelasi: axul vibreaza puternic pana sa hotaraste, cu o smucitura, sa inceapa sa se roteasca.
Nu il folosesc pe heli ci pe aero. L-am luat pe acesta pentru ca BEC-ul suporta 4A si am mai multi consumatori pe partea de 5V. Pana acum toate 4 achizitionate nu au avut nici o problema. Le am montate pe: RadianPro - unde da curent la 6 servouri, pe Beaver DHC2 unde da curent la 5 servo-uri, etc...
Mentionez ca e nou nout. Poate ar trebui sa ma adresez vanzatorului, dar ma gandeam ca e ceva minor si se poate rezolva rapid. Ceva de genul lipitura rece, condensatori defecti, setari incorecte. Ideea e ca nu as vrea sa-i deteriorez camasa termocontractibila si sa umblu in el pana nu stiu sigur. Daca specialistii de aici considera ca e ceva grav poate am vreo sansa la vanzator sa il inlocuiesc, desi vad ca nu mai are modelul asta pe stoc. Se pare ca al meu a fost ultimul.
#5
Postat 16 November 2014 - 06:00 PM
#6
Postat 16 November 2014 - 08:59 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#7
Postat 16 November 2014 - 09:01 PM
EugenS, la 16 November 2014 - 06:00 PM, a spus:
Inversarea oricaror 2 fire produce inversarea sensului de rotatie.:drinks:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#8
Postat 16 November 2014 - 09:42 PM
#9
Postat 16 November 2014 - 10:31 PM
Se face simplu, alimentezi receptorul/motorul cu statia pornita si mansa de gaz sus la pozitia maxima. Astepti sa auzi beep beep, nu mai mult, nu il lasi sa intre in secventa de programare, ci dupa primele doua beep-uri cobori mansa jos la minim, vor urma alte beep-uri si gata, s-a incheiat.
Unele ESC necesita decuplare si recuplare, altele sunt gata imediat, de siguranta mai bine intrerupi alimentarea si reconectezi.
Merita incercat, desi manifestarea nu pare un simptom de calibrare.
Ce am descris este un proces generic, valid la 95% din ESC, de siguranta vezi daca se pomeneste ceva de asta in brosurica insotitoare sau in pdf-ul care poate fi descarcat de la HK sau Keda, fabricantii ESC-ului.
#10
Postat 16 November 2014 - 10:44 PM
renatoa, la 16 November 2014 - 10:31 PM, a spus:
Se face simplu, alimentezi receptorul/motorul cu statia pornita si mansa de gaz sus la pozitia maxima. Astepti sa auzi beep beep, nu mai mult, nu il lasi sa intre in secventa de programare, ci dupa primele doua beep-uri cobori mansa jos la minim, vor urma alte beep-uri si gata, s-a incheiat.
Unele ESC necesita decuplare si recuplare, altele sunt gata imediat, de siguranta mai bine intrerupi alimentarea si reconectezi.
Merita incercat, desi manifestarea nu pare un simptom de calibrare.
Ce am descris este un proces generic, valid la 95% din ESC, de siguranta vezi daca se pomeneste ceva de asta in brosurica insotitoare sau in pdf-ul care poate fi descarcat de la HK sau Keda, fabricantii ESC-ului.
ADEVARAT.... Asa am patit si eu si cu ajutorul lui AlexG am rezolvat problema ( am facut chestia cu beepurile)
#11
Postat 16 November 2014 - 11:06 PM
Parfenov, la 16 November 2014 - 10:44 PM, a spus:
Exact si eu am patit la fel si sa rezolvat.
#12
Postat 17 November 2014 - 07:51 AM
#13
Postat 18 November 2014 - 09:35 AM
Problema este ca atunci când alimentez cu mansa sus, apare secventa de 4 beep ceea ce inseamna reglajul frânei la coborârea mansei. Dupa cele 4 beep la cca 5 sec apar beep-urile de programare efectiva (accu, timing). Cred ca la Multistar nu e asta procedeul de calibrare. Cert e ca nu s-a schimbat nimic.
Azi am contactat vanzatorul, sa vedem ce raspuns imi da.
#14
Postat 21 November 2014 - 06:17 PM
Multumesc inca o data tuturor pentru sfaturi.
#16
Postat 22 November 2014 - 10:05 AM
Tinand cont ca problema s-a rezolvat am sa inchid topicul.