Am achizitionat de curand un Robbe Sea Gull 2200 .
Fuselajul terminat insa avea electrica in el , iar aripile erau in ordine si m-am gandit ca se merita .
Nu am experienta suficienta , vreau sa reincep cu damblalele din copilarie si nu consider ca are rost sa iau ceva scump care sa nu supravietuiasca primelor zboruri .
Incerc prin postul meu cu ajutorul vostru sa stabilim impreuna daca motorizarile de pe planoare de generatie mai veche mai sunt bune de ceva sau orice utilizator ar trebui sa calculeze costul de achizitie al unui planor mai vechi , excluzand complet utilitatea motorului de excemplu .
O sa atasez o poza cu ce am gasit eu in Robbe Sea Gull .
Regulatorul de turatie , nu pare a fi cel mai ieftin de pe piata insa are doar 2 iesiri spre motor . Majoritatea motoarelor de generatie noua au 3 cabluri , inca nu imi este clar daca pot fi montate impreuna .
Ideea in sine este ca de multe ori pretul atrage iar regretele ulterioare sunt de prisos , daca este cazul ..
Mai jos ce am gasit eu in Sea Gull 2200 :
Multumesc anticipat pentru orice sugestie , sper utila pentru cat mai multi .
Fisiere atasate
-
SANY0291.JPG (75.6K)
Number of downloads: 86 -
SANY0300.JPG (105.86K)
Number of downloads: 83 -
SANY0297.JPG (65.17K)
Number of downloads: 79 -
SANY0278.JPG (85.47K)
Number of downloads: 80