Modelism - RHC Forum: Nevioe de programe - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Nevioe de programe pai ... porgrame

#1 Useril este offline   EmptyPark 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 06-December 05

Postat 07 December 2005 - 03:14 PM

Sunt incepator in modelism ... am downloadat niste schite pentru construirea machetelor pt navomodelsim si aeromodelism , dar sunt fisiere de format *.pcx si *.dxf .... nush cu ce sa le deschid ... va rog trimiteti mail pe toth_kristian@yahoo.com dak stiti ku ce sa deschid fisierele.

PS. si dak puteti trimiteti niste informatii despre construirea modelelor sau un site pentru asa ceva ...
MULTUMESC
0

#2 Useril este offline   Pacific 231.000 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 712
  • Inregistrat: 23-March 04

Postat 07 December 2005 - 04:13 PM

Fisierele cu extensia pcx se deschid cu Microsoft Photo Editor daca ai W98 sau cu orice versiune ulterioara a acestui program sau cu Internet Explorer. Daca vrei o scula care sa iti deschida fisiere grafice (cam orice din fisierele uzuale (jpg, gif, bmp etc)) ia de pe net IrfanView. Este gratis, e mic si mai este si bun pe deasupra.
Fisierele cu extensia dxf sunt fisiere care pot fi deschise cu programe de cad, cum ar AutoCad. Din cate stiu eu, dxf poate fi deschis cam cu orice program de Cad.

Cat despre cum sa le faci, intra la link-uri utile si vezi ca acolo gasesti multe lucruri bune.
Niste fisiere despre cum se fac navomodele: ia legatura cu Nasa sau cu Boddy si zi-le sa dea forward la niste mesaje pe care li le-am dat eu si care contin cam ce te intereseaza pe tine (nu de alta dar nu am timp sa fac upload-ul din nou).
Numai bine si succes!

Aceasta postare a fost editata de Pacific 231.000: 07 December 2005 - 04:16 PM

Realitatea e chiar in fata...dar adevarul este dincolo de noi!
0

#3 Useril este offline   nasa 

• Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 02-December 02