Propuneri competiţii la Bacău 2015
#1
Postat 28 October 2014 - 12:48 PM
Dar totuşi ne-am gândit la programul competiţional pentru 2015 şi am trimis propunerea la Federaţie, care nu ştim dacă era la sediu, pentru că nu răspunde la mail-uri.
No aşe. Deci vă propunem :
F3P Cupa AEROSTAR I 24.01.2015 (este posibil să se numească "Memorial Sandu Răschip" şi vor fi premii); Cupa AT Iaşi 25.01.2015 (se va ţine tot la Bacău ca şi anii trecuţi. Colegii de la Iaşi sunt mulţumiţi de sala de aici); Cupa AEROSTAR II 14.03.2015 (Încălzire pentru CN); Campionatul Naţional F3P 15.03.2015.
F3A Cupa AT Iaşi 27.06.2015 (Tot la Bacău. E mai uşor pentru concurenţi. Se scurtează drumul cu 120 km); Cupa AEROSTAR 28.06.2015.
F5J Cupa AEROSTAR I 25.07.2015; Cupa AEROSTAR II 12.09.2015
Cu stimă
ECHIPA C.S. AEROSTAR : Ştefan POPA (Coordonator), Mihai-Victor PRICOP, Dănuţ ERDIC, Viorel PETCA.
P.S. Şi Juniorii Cosmin CREMENE şi Iulian RUSU.
Aşteptăm părerile celor interesaţi. Nimic nu e bătut în cuie, doar lipit cu superglue. Ăsta se desface la cald. :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor.
#2
Postat 01 November 2014 - 07:08 PM
Buuun. :rolleyes:
Multe "succesuri" !
:rofl:
#3
Postat 08 January 2015 - 12:29 AM
După câte am înţeles de la Dan, sunt şanse mari să evoluăm în Sala Sporturilor (cea mare).
Tot de la Dan am înţeles că în Martie posibil să nu avem probleme cu obţinerea sălii.
Între timp e posibil să fi identificat o nouă locaţie pentru antrenamente şi eventual pentru competiţii. O să facem o vizită şi dacă ne convine vom avea sală la dispoziţie când avem nevoie. De fapt e o hală industrială cu înălţimea de 14 metri. Proprietarul spune că e încălzită şi nu bate vântul prin ea.
Ţinem legătura pentru noi informaţii.
Luni aflăm şi dacă domnii arbitri pot veni la data stabilită pentru competiţie. Tare bine ar fi să poată. :rolleyes:
Anul ăsta aş concura şi eu în loc să fac arbitraj.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 08 January 2015 - 12:30 AM
#4
Postat 16 January 2015 - 12:37 PM
Primele etape de F3P vor avea loc pe data de 31 Ianuarie 2015 începând cu ora 12 și pe 1 Februarie 2015 începând cu ora 9.
#5
Postat 19 January 2015 - 08:41 PM
Din motive de disponibilitate a sălii, amânăm din nou primele etape F3P pentru datele de 7 şi 8 Februarie 2015 :pardon:
#6
Postat 19 January 2015 - 10:07 PM
#7
Postat 19 January 2015 - 10:15 PM
Felicitari pentru organizare!
#8
Postat 19 January 2015 - 10:23 PM
Distractie placuta!
#9
Postat 20 January 2015 - 11:41 AM
Concursul F3P se va ţine pe 31 Decembrie şi 1 Februarie.
Nu e caterincă, doar dacă cei de la Direcţia de Sport nu cumva vor să facă caterincă de noi.
Ce să-i faci ? Depindem de sălile lor.
La următoarele concursuri nu vom mai depinde. Rămâne să mai discut cu Sebastian şi vom avea acces în hala lui. O să fac nişte poze să vedeţi şi voi dacă se potriveşte cu pretenţiile noastre. După părerea mea se potriveşte, dar ...
#10
Postat 06 February 2015 - 12:09 AM
Acest lucru este necesar avand in vedere ca in trecut au existat discutii si modificari de ultim moment la competitiile de gen care nu fac deloc bine
nici sportului in sine, nici celor care organizeaza si nici celor care participa.
Pentru o transparenta totala si pentru a nu lasa loc de interpretare va rog sa faceti public locul de defasurare al competitiei,programul de desfasurare cu orar ,intrare in sala,timpul acordat antrenamentului ,programul de evolutie curent preliminar si final si regula dupa care se accede in finala,modul de intocmire al clasamentului, obligatiile sportivilor si cluburilor participante si daca nu este prea mult o lista sumara a coeficientilor de depunctare foarte utila din punctul meu de vedere pentru participantii care nu au cunostinte despre cum se face acest lucru.
Sper ca asta o sa ajute !
Va multumesc!
Aceasta postare a fost editata de bicut: 06 February 2015 - 12:10 AM
#11
Postat 07 February 2015 - 08:38 PM
Transparenta a fost totala . Sa primesti rezultatele pe loc e totusi o treaba. Imperfectiuni sunt.
Ca sa se vada absurdul chestiei cu diplomele : trebuia sa am 4 bucati la individual si 2 pe echipa. Evident ca nu stiau scribii pe care si de care sa o scrie. Am primit una singura de la ieseni si de ciuda nu dorm noaptea. ;-)
O conditie pentru a face treaba este prezenta acolo doua zile, nu jumatate de zi.
Conditii pot fi inventate multe, dar pot fi demolate urgent de traditia de lupta milenara a poporului prea breaz si prea destept pentru a locui in impropria tarisoara.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#12
Postat 08 February 2015 - 09:27 AM
bicut, la 06 February 2015 - 12:09 AM, a spus:
[…]
Mai mult ca sigur vor fi mai mult de 35 de zile. Mâine voi fi la cei care ne pun la dispoziție sala și voi purta, sau vom purta discuții ( în cazul în care vine și Dan). Cei de la tineret și sport încă nu completaseră agenda sălii.
În privința desfășurării competițiilor afișasem ceva idei pe celălalt topic.
Ceea ce este sigur: vor fi doar două competiții și nu 3 - Cupa CS Aerostar II în prima zi și CN a doua zi. În prima zi va fi alocat și timpul de antrenament.
Arbitrarea se va face strict după regulament și manualul Aresti, pentru că nu există altă referință obiectivă în acest sens. Voi deschide topic nou pentru asta și în același timp vom trimite și pe mail, conducătorilor de club, atașament cu extrasul din manual privitor la ceea ce ne interesează. Mail-urile respective vor fi trimise din timp și vor avea și calitatea de invitație, lăsând conducătorilor de club un interval rezonabil de timp pentru a ne răspunde cu cel puțin 30 de zile înainte de începerea competițiilor.
Data de desfășurare a competițiilor va fi anunțată și la federație în termenul prevăzut de regulament
După cum vă puteți da seama deja, mai mult ca sigur, datele inițiale postate se vor schimba spre sfârșitul lunii Martie. Asta înseamnă că voi da de beut în ultima zi, nu pentru a îmbăta concurenții, ci pentru că va coincide cu ziua mea. :)
Fișele de concurs le am în calculator și vor fi completate cu numele participanților și arbitrilor după ce aceștia confirmă participarea. De data asta sper să conving arbitrii să vină, mai ales că le voi comunica datele de concurs cu mai mult de 30 de zile înainte.
Centralizarea datelor se va face cu sprijinul lui Victor, dar nu de către el. Vom avea cel puțin două persoane pentru asta. Victor trebuie să rămână concentrat doar pe antrenament și evoluția în competiție.
Important ! NU VOR EXISTA DEROGĂRI ÎN ZIUA CONCURSULUI.
Cu stimă,
ViP
#13
Postat 08 February 2015 - 11:47 AM
#14
Postat 08 February 2015 - 12:36 PM
bicut, la 08 February 2015 - 11:47 AM, a spus:
Ştiu cum e pe site-ul federaţiei Cătăline, dar nu vreau să am surprize. Dacă nu obţinem sala pentru atunci (abia mâine aflu ceva), trebuie să-mi rezerv timp, conform regulamentului, să pot face modificarea de dată către federaţie (cele cel puţin 30 de zile înainte).
Ştii foarte bine că programul sălii din Bacău este dat peste cap de renovarea celei din Bucureşti. Din ceea ce discutase Dan şi Nea Ştefan cu conducerea Direcţiei Judeţene, preconizau că abia spre jumătatea lunii Februarie puteau să ne dea un răspuns precis. Nu vreau să anunţ din nou schimbarea schimbării modificării. În principiu, din punctul nostru de vedere, rămâne aceeaşi dată. În acelaşi timp sper să putem obţine Sala Sporturilor măcar pentru CN, dacă nu pentru amândouă. De preferat ar fi să se ţină ambele concursuri în aceeaşi sală. Dacă schimbăm sălile va fi necesară o sesiune de antrenament şi în cea de-a doua. Sperăm să evităm asta. Oricum, mâine, la discuţii, voi încerca să stabilesc precis data şi sala. O să cer prioritate pe calendarul lor cu riscul că o să fim nevoiţi să plătim sala. Are şi asta rezolvare.