Rally Racing propunere pentru clasa noua
#62
Postat 08 November 2014 - 07:52 PM
eu cred ca adaptarea unor caroserii de rally pe actualele sasiuri de buggy ar aduce costurile cele mai reduse si ar oferi probabil si o spectaculozitate mai mare, deci latimea de 235 ar fi de preferat; este insa doar parerea mea, de aceea cred eu ca acea prima mansa demo ne-ar putea da ocazia sa facem observatii si discutii mai "in tema"...
o prevedere tehnica obligatorie pe care as anticipa eu ca o vom avea va fi aceea ca rotile modelelor sa fie echipate cu cauciucuri profilate, fiind interzisa echiparea cu microporos; am putea, pentru realismul si veridicitatea aspectului, sa impunem si o garda minima la sol; nu doresc acum sa dezvolt o discutie prea laborioasa sau extinsa, din punct de vedere tehnic, dar sint sigur ca dupa o prima cursa de acest fel vom fi in masura sa apreciem mult mai bine ce avem nevoie, ca si chestiuni tehnice directe si de organizare competitionala pentru o astfel de clasa.
la modul declarativ, eu as putea trage la aceasta prima cursa demo cu un sasiu 2wd, echipat cu o caroserie de escort sau una de bmw mr gtr, e drept ca escort-ul a fost eminamente integrala la rally, dar momentan nu am un 4wd gata, kyosho de acum citiva ani e dezmembrat tot si nu cred ca-l pot operationaliza decent pina la urmatoarea etapa de off-road "balcanic"...sau, poate, cine stie, voi incerca sa scot ceva dintr-un batrin sasiu de pro4, la 200 mm latime, dar trebuie sa vad daca-i gasesc o "coaja" de mitsubishi de la tamiya, pina atunci...
bafta si minuni
Aceasta postare a fost editata de mizzone: 08 November 2014 - 07:53 PM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#63
Postat 09 November 2014 - 03:29 AM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#64
Postat 09 November 2014 - 09:03 AM
Rotile sunt cele mai importante. Ce anvelope merg bine pe mocheta din GrandArena, apoi, pe ce jante se potrivesc.
In functie de rotile alese, vedem ce sasiu se potriveste cel mai bine si cam ce suspensie raspunde cel mai natural. La final vedem ce coaja ar merge peste toata inventia.
E foarte usor sa faci un rallycar, doar din caroserie, dar, se comporta total necorespunzator dpdv dinamic pe pista din GA.
#65
Postat 09 November 2014 - 09:09 AM
http://www.hpi-racin...p-1-102buc.html
Se uzeaza extrem de rapid.
As incerca asta;
http://www.hpiracing.../en/part/113850
Dar, nu pe un model 1/10 touring. Sunt curios daca s-ar potrivi pe un buggy. Poate ne ajuta AndreiS ;)
#66
Postat 09 November 2014 - 09:19 AM
Length: 485mm
Width: 227mm
Height: 172mm
Wheelbase: 300mm
Tyre Diameter: 80mm
Specificatii tehnice pt DRX;
Length: 563mm
Width: 260mm
Height: 187mm
Wheelbase: 316mm
Tyre Diameter: 93mm
Specificatii tehnice DEX410;
Length: 349mm
Width: 249mm
Height: neimportant
Wheelbase: 278-287mm (cred ca e cel mai important aspect)
Tyre Diameter: approx 85mm
#67
Postat 09 November 2014 - 09:46 AM
https://www.youtube....h?v=9cQK2iPYY0s
Cred ca trebuie sa scoatem din discutie adaptarea pistei din GA, pentru o cursa mai mult sau mai putin rallycross. Noi ar trebui sa ne adaptam la ce exista. Asa ca, hai sa vedem un buggy 1/10 4WD, daca il putem "infumuseta" putin :D si cum se comporta cu un "fullbody" pe el.
#68
Postat 09 November 2014 - 10:12 AM
Problema e ca sunt costuri la matritza...si nu mici. Promit insa sa o fac.
DPMDV este singura modalitate in care ma voi apuca de clasa rally.
E fun, dar o clasa noua cu masini hobby eu personal nu deschid.
#69
Postat 21 November 2014 - 04:08 PM
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/21/5d79ab530b4147f4d62fb84c9948ac97.jpg
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/21/63368b99eb03fc07d98c04ef9d0a014a.jpg
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/21/bb1bf77b6d0661c05e58f81278728f49.jpg
#70
Postat 30 December 2014 - 06:14 PM
#71
Postat 31 December 2014 - 12:05 AM
pt mine clasa mini in WRC a insemnat declinul in rally......cu motoare de 1.6 nu vad viitorul foarte roz( mama ce mi-a iesit asta).....
urmatoarea etapa in wrc este circuit trifazat .....un fel de troleibuz.....cu antene si traseu binedefinit....fara erori si fara copaci pe margine.....
#72
Postat 13 February 2015 - 05:09 PM
Propun astfel, sa fie mai simplu, pentru cei ce avem touring 1:10 sa cumparam caroserii scale de masini tip Rally.
La multe magazine din tara gasim caroserii scale 190 care pot fi puse pe sasie de touring.Am vazut caroserii f multe de tip rally ce pot fi utilizate pe sasie touring.
Astfel, putem organiza in GA sau Scoala Mexic o clasa de rally inserata intre clasele dedicate.
ce spuneti? ne bagam?
facem o lista?
sunt sigur ca ne pot ajuta si magazinele locale cu o comanda centralizata.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 13 February 2015 - 05:10 PM
#73
Postat 13 February 2015 - 05:44 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#74
Postat 13 February 2015 - 10:44 PM
e altceva....o carcasa de rally atrage priviri....
mai vrei?
la bugyy e posibil sa fie o prbl la tower....nu stiu daca e suficient spatiu....si da....daca am touring e mai simplu sa iau o carcasa de rally de 190 si sa o pun peste
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 13 February 2015 - 10:46 PM
#75
Postat 16 February 2015 - 02:50 PM
#76
Postat 16 February 2015 - 06:41 PM
citroen c4 si Loeb sunt afinitatile mele
C4 pt ca a fost cam ultima masina de rally adevarata si Loeb pt ca iz za mazer end za fazer of za rali.( la bataie cu Colin)
As prefera o Delta integrale decat un ds3 wrc sau r3.....
si ca sa fie cat super inceata clasa, punem motoare brushed.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 16 February 2015 - 06:44 PM
#77
Postat 16 February 2015 - 06:48 PM
aiurica, la 16 February 2015 - 06:41 PM, a spus:
citroen c4 si Loeb sunt afinitatile mele
C4 pt ca a fost cam ultima masina de rally adevarata si Loeb pt ca iz za mazer end za fazer of za rali.( la bataie cu Colin)
As prefera o Delta integrale decat un ds3 wrc sau r3.....
Eu as prefera sa hotaram regurile si cerintele masinilor / clasei si sa lasam c4 ( despre care s-a vorbit in 90% din topic ). :pardon: Carcase ca la drift, inaltam masinile la maxim, roti de rally si linoleum pe jos? Mie imi suna bine :yahoo:
P.S http://www.clubc4.ro/site/index.php http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#80
Postat 17 February 2015 - 08:14 AM
#82
Postat 09 March 2015 - 08:48 PM
http://s10.postimg.org/kn6ezjpo5/1195478266_19_podborka_26.jpg
#84
Postat 11 May 2015 - 07:13 AM
#90
Postat 16 May 2015 - 05:42 PM
Legat de caroserii....eu zic ca nu are rost....
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 16 May 2015 - 05:43 PM