aiurica, la 27 October 2014 - 11:15 PM, a spus:
touche:
NU MA POT abtine sa nu raspund....topic fara zazanie nu e topic:))))
Avem titluri cate prezoane aveti voi la doua roti......Subaru s-a retras din wrc cand Citroen a spus ca 4 titluri e mult prea putin....Loeb ia batut pe toti pe unde i-a prins. FORD a facut o obsesia in a bate Citroenul si a sfarsit ca si Subaru prin a recunoaste incapacitatea de a mai lua vreun titlu 10 ani.....10 ani......si tu imi spui ca esti fan wrc si deci...Subaru
....
ce e Subaru in wrc de 10 ani?
Si te rog....sunt unul care spune ca competitia actuala wrc este o porcarie cu motoare 1.1 ecoboost.....o mica basinutza direct proportionala cu detonatiile celor doi cilidri de sub capota....
Kata.....ai legatura.....
buuuun, sa incepem zic.
Pentru mine afinitatea pentru brand(SUBARU) nu vine neaparat din titlurile de la WRC, dar daca e sa o luam dupa titluri Subaru,Mitsubishi, Lancia, Toyota, si-au castigat titlurile(chiar daca mai putine) in vremuri in care omologarea pentru clasa world rally car era coooomplet alta, masinile din concurs aveau infinit mai putine modificari de la varianta pusa la vanzare(de strada) decat in ultimii ani(vreo 10 ultimi ani).
Un proprietar de Subaru STI sau Lancer Evolution(nu mai vorbesc de Lancia Delta, Ford Escort Cosworth sau Sierra, Toyota Celica, mai stricte erau regulile de omologare) conduce zi de zi incomparabil "mai mult WRC" sub caroseria lui cu omologare RAR decat ORICE varianta prezenta-trecuta-sau viitoare de Citroen sau Ford din epoca moderna(de dupa Cosworth), eu asa o vad.
Da, Citroen este cel mai de succes constructor. Da este o masina foarte eficenta. Da este producatorul din toata istoria WRC cu cele mai multe piese facute ""in house", foarte multe periferice facute chiar de ei gen turbo, cutie de viteze, fuzete si corpuri de amortizor(partile glisante facute de Proflex dar corpul in sine proiectat de ei), etc...Respect asta, chiar foarte tare.
Despre Loeb nu avem ce sa vorbim, omul este semi-zeu, de departe cel mai bun pilot din toate timpurile, dar asta nu stiu daca este neaparat si in avantajul lui Citroen, cred ca Loeb ar fi putut castiga si cu un moped.
PS : despre competitia actuala te contrazic, motoarele sunt de 1.6 Turbo :)) dar nu asta e esenta, motorsportul trebuie sa fie varful in materie de tehnologie unde sa se dezvolte lucruri noi si sa se depaseasca limite, iar asta trebuie adaptata la vremurile in care traim ca sa putem beneficia cu totii de ele. Federatia Internationala de Automobilism a impus acest 1.6 Turbo in mai multe competitii ca sa se dezvolte tehnologii care pot fi vandute(si astfel producatorii sa nu considere milioanele investite in echipele de curse doar ca un cost de promovare ci sa vanda ce descopera aia acolo) si ca incurajeze implicarea unui constructor in mai multe sporturi din moment ce au motorul deja dezvoltat(vezi aparitia Citroen in WTCC).
Uneori o singura prostie consacra un prost.