Hott stuff II proiect de iarnă
#153
Postat 26 August 2015 - 07:37 PM
Am consunat astazi 7 acumulatori cu el.
Se pare ca ii place sa zboare.
https://www.youtube....eature=youtu.be
#154
Postat 26 August 2015 - 07:54 PM
Mă bucur că a zbuat ok.
Acum comentariile mele:
nu îţi trebuie curse mari dacă zbori cu viteză. Cursele mari sunt pentru 3D. În schimb...îţi trebuie expo. Pune-i cât de mult....şi o să vezi că se schimbă radical. Elicea, diametru cât mai mare şi pas cât mai mic. Viteza de zbor - cât mai mică.
Modelul ăsta are profilul foarte gros şi nu se comportă bine deloc la viteză..la viteză mică e excelent.
Până la urmă, faci cum vrei sau cum îţi place...
PS - un update la dimensiunile finale şi la greutatea RTF ar fi utile, căci mă râmă tare de tot să-mi fac unul la jumătate..
#155
Postat 26 August 2015 - 08:25 PM
Iar fuselajul din elice in coada are 1,2
Greutate cu tot cu baterie este pana in 1,8 kg(Nu am cu ce sa il masor)
Motorul meu nu duce elice mai mare de 12/6
Am zburat astazi cu 13/6 dar se cam incalzea motorul.
Mi-ar trebui alt motor.
Eu am aproximativ un an de cand am inceput sa zbor.
Am achizitionat o statie 9x si am schimbat softul sa nu ma invat cu softul vechi si porma sa invat si softul nou.
Nu am calibrat statia dupa schimbarea softului iar sticurile mele aveau cursa 1cm patrat iar restul era cursa moarta.
O sa imi ia ceva timp sa ma obisnuiesc.
#156
Postat 26 August 2015 - 09:02 PM
#157
Postat 26 August 2015 - 09:20 PM
Si pentru tine Mihai aceleasi felicitari. :good:
Aceasta postare a fost editata de catamures: 26 August 2015 - 09:20 PM
#160
Postat 30 August 2015 - 09:00 PM
#161
Postat 31 August 2015 - 04:47 PM
Mihai_supy, la 30 August 2015 - 09:00 PM, a spus:
E dementa hot suff-ul tau Mihae, dupa ce termin cu benzinaru garantat bag si eu unu la cpnstruit, tot electric pe 4s, doar sa imi explici si mie ce e cu multitudinea de fisiere dxf in arhiva, care cum ce trebuie dat atre Bogdan la taiat.
#162
Postat 31 August 2015 - 07:58 PM
Eu zic, că dacă ai materialele merită făcut de mână, deşi, exactitatea laserului face să se potrivească totul perfect.
Pe mine mă râmă din ce în ce mai mult să mă iau de unul puţin mai mic...(pentru 3S 2200mh)m, adică undeva pe la 1 maxim 1,2 anvergură. Numai că trebuie să-mi refac stocurile de materiale....
#163
Postat 31 August 2015 - 08:20 PM
Mihai_supy, la 31 August 2015 - 07:58 PM, a spus:
Eu zic, că dacă ai materialele merită făcut de mână, deşi, exactitatea laserului face să se potrivească totul perfect.
Pe mine mă râmă din ce în ce mai mult să mă iau de unul puţin mai mic...(pentru 3S 2200mh)m, adică undeva pe la 1 maxim 1,2 anvergură. Numai că trebuie să-mi refac stocurile de materiale....
Asta al tau e la 1.4 sau 1.6?
#164
Postat 31 August 2015 - 08:26 PM
Mihai_supy, la 31 August 2015 - 07:58 PM, a spus:
Eu zic, că dacă ai materialele merită făcut de mână, deşi, exactitatea laserului face să se potrivească totul perfect.
Pe mine mă râmă din ce în ce mai mult să mă iau de unul puţin mai mic...(pentru 3S 2200mh)m, adică undeva pe la 1 maxim 1,2 anvergură. Numai că trebuie să-mi refac stocurile de materiale....
RedDevil, la 31 August 2015 - 08:20 PM, a spus:
PS: si la ce mana stramba am eu la traforaj vor iesi o aripa si fuselaj ceva futuristic de colturoase :))))
#165
Postat 31 August 2015 - 08:43 PM
Mihai_supy, la 24 July 2015 - 09:38 PM, a spus:
greutate cu motor.jpg
suntem mul mai bine decât credeam....să vedem finalul.
Anvergura finală 1410 mm, cu o coardă la mijlocul aripii de 400mm şi o grosime maximă a profilului de 55mm.
Acuma nu mă găndesc decât la ce culoare o să îl fac roşu sau galben...că de transparent va fi clar transparent...Partea de sus a fuselajului, în trend, negru.
Va mai fi ceva de lipit totuşi, că o să îi pun servourile în coadă, pentru că, acuma e aproape perfect centrat, doar cu motorul, dar mai e folia...
asta am scris...
#170
Postat 08 September 2015 - 08:16 PM
Mihai_supy, la 01 August 2015 - 06:28 PM, a spus:
eu sunt şi mai mare, dar şi mai greu...dar, am densitatea mai mică. eE drept că am folosit numai balsa albă, şi ceva carbon. Mai mult, l-am construit ca pe un planor, numai cu gândul la cântar. Şi acuma mi-e frică că nu am pus suficient aracet la îmbinări!!!...
#176
Postat 21 July 2016 - 01:04 PM
#177
Postat 25 July 2016 - 08:52 PM
Motorul va fi coolpower-ul banuiesc.
Chiar daca e 11cm3 de fapt vei réussi sa scoti aproape cam ca un ASP 52, datorita in special carburatorului
de tip air bleed.Si asta dupa un reglaj riguros.
Dar cum nimic nu poate inlocui cm3...... daca ai un carburator cu reglaj de low gen ASP 52 61.... vei avea intr-adevar satisfactii maxime.
Bafta