cosmin xair, la 28 January 2015 - 10:55 PM, a spus:
Cosmine ai uitat să scrii ?
Fără explicaţii nu-şi dă seama lumea de vre-o diferenţă remarcabilă. Dacă ar fi una ! :D
Hai că scriu eu. După zborul modelului lui Sebi, la sală, am tras nişte concluzii.
Zboară bine şi se poate îmbunătăţi, aşa că : partea mai lată a fuselajului a fost mărită în lungime spre spate mutând astfel centrul de presiune pentru zborul în cuţit puţin mai aproape de cel în zbor normal. (Are centru de presiune chiar dacă nu există profil); s-a renunţat la compensatoarele eleroanelor şi s-a mai mărit şi suprafaţa lor, suplimentar; acelaşi lucru la profundor.
S-a renunţat la zona de compensare de pe eleroane şi profundor pentru că, din experienţă, ştim că zonele respective suferă torsiuni mari în timp şi modelul nu mai poate fi zburat fără probleme.
Canalizoarele vor fi puţin mai mari, mobile, acţionate în mix cu motorul, confecţionate din carbon şi mylar.
Tot modelul va fi decupat şi foliat cu mylar.
Modificările îi aparţin în mare măsură lui Cosmin chiar dacă am avut discuţii pe tema zborului, el a tras concluziile. :rolleyes:
Vor fi modificări şi la frâne. Probabil că va menţine sistemul de frâne de pe eleroane ca cel de pe modelul lui portocaliu. (sunt poze câteva postări mai sus). Cu siguranţă va pune noul tip de frână pe direcţie (dă stabilitate mare în hovering şi nu numai).
Ca echipare ... ştim deocamdată doar că vor fi 4 servomecanisme Graupner DS101 de 2,25 gr. şi sistem contrarotativ pentru propulsie.
Celelalte detalii ... mai vedem.
Data viitoare sper să le dea constructorul. :rolleyes: