As fi zis ca tine dar la Chitila este Ovidiu care are un Ez1 vechi si muncit cu care zboara in fiecare WE si care aproape in fiecare WE urca in termica la greu. E adevarat ca acel EZ are ceva sos magic.
A cazut in mare acum cativa ani, Ovidiu a inotat dupa el o gramada, nu a mai avut forta sa inoate inapoi si l-a folosit ca pluta, fara EZ nu stia daca mai ajunge la mal.
Are directia mai mare si un motor brushless dar in rest e stoc. Il zboara cu pak de 2200 si 1800mah deci are undeva pe la 600-700g.
Nu numai ca urca in termica dar o data ce o gaseste se centreza singur si urca pana dispare in nori, Ovidiu lasa statia jos.
WE de WE. Nu pot sa zic cat de invidios sunt.
Asa ca poate urca si al tau Graupner in termica.
F2B, la 21 October 2014 - 03:00 PM, a spus:
Nu vreau sa te descurajez dar nu mi se pare tare posibil sa zbori acest tip de model in termica.
Pe scurt daca vrei sa ai un planor care merge in termica la anvergura de 1.2M ar trebui sa cintareasca pe la 200-230 grame. Daca reusesti asta este posibil sa il duci in termica. DLGurile au 1.5M si cintaresc intre 220-280g si este realtiv dificil sa le tii in termica usoara deci la 1.2M cu atit mai putin.
Altfel imi place cum arata. Are forme frumoase. Imi place coada T si are aspect placut la ochi.
Cit despre tipul asta de asa zise planoare cu motor nu vor plana in termica in veci vecilor decit daca ai o termica masiva sau la panta cu siguranta vor merge bine. In genral eu personal ma uit la ele si ma gindesc ca sint avioane de antrenament pentru incepatori.
Acum daca te duci la anverguri peste 2M incepi sa intri in zona unde poti sa intri in termica si un exemplu bun este Radianu.