Ce elice?
#4
Postat 07 October 2014 - 11:03 AM
http://www.hobbyking...Warehouse_.html
Banuiesc ca ai rupt originala... si crezi ca punand o bipala o sa ai viata mai usoara la aterizare...
Nu cred, pentru ca pentru aceasi tractiune va trebui sa fie de 1.4x mai mare... deci daca originala a fost de 10", va trebui sa pui de 14", e doar un exemplu, nu stiu cat are originala...
Deci discul va creste substantial, poate nici nu vei avea degajare la sol suficienta.
Pasul trebuie sa fie acelasi ca si originala.
Vad ca in pagina de mai sus scriu unii ca au incercat cu tripala 11x8 si bipala 12x8 si au mers.
Tripala poate fi o solutie intermediara, cele MasterAirscrew sunt solide intradevar.
#5
Postat 07 October 2014 - 11:08 AM
gabidani8, la 07 October 2014 - 10:53 AM, a spus:
inceraca un 10" poate 11" vezi cu care nu se incinge motorul, daca merge bine si cu 10 si cu 11 cresti diametrul cu cate un inch pana vezi cu care se incinge
#7
Postat 19 October 2014 - 09:54 PM
De la jumatea gazului in sus motorul motorul se invarte mai repede, dar avionul nu-si mareste viteza. La maxim gaz este exact ca la jumate :angry2:
Elicea e 10*7 SF
Motorul e asta.
Avionul e un acrobat luat de pe forum, 123cm anv. 100cm lungime si 1120g rtf.
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#9
Postat 20 October 2014 - 10:43 AM
Travel Air, la 19 October 2014 - 09:54 PM, a spus:
De la jumatea gazului in sus motorul motorul se invarte mai repede, dar avionul nu-si mareste viteza. La maxim gaz este exact ca la jumate :angry2:
Elicea e 10*7 SF
Motorul e asta.
Avionul e un acrobat luat de pe forum, 123cm anv. 100cm lungime si 1120g rtf.
IMG311.jpg
IMG310.jpg
Producatorul recomanda elice 9x5 - 10x4,7 cu o alimentare de 2-4 celule. O elice de 10'' -in cazul de fata - ar functiona optim cu 2 celule. Faptul ca la maxim gaz nu avem o marire a vitezei aeromodelului se poate datora lipsei de eficienta a elicei cind atinge punctul critic sau datorita unor factori legati de ESC, baterie. Atit ESC-ul cit si bateria ( C-ul ) trebuiesc "armonizate" cu motorul si elicea .
Aceasta postare a fost editata de aeromax: 20 October 2014 - 10:45 AM
#10
Postat 20 October 2014 - 10:53 AM
.
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 20 October 2014 - 10:55 AM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#11
Postat 20 October 2014 - 11:03 AM
Pune o elice dedicata pentru propulsie electrica, un APC E, nu APC sport, alea sunt de termic, si va avea alt comportament.
#12
Postat 20 October 2014 - 11:48 AM
Travel Air, la 20 October 2014 - 10:53 AM, a spus:
.
Schimba elicea. Incearca cu o elice 10x5 APC Style E de la HC. Elicea 10x7 ( neagra ) pe care o folosesti, probabil este prea elastica si se deformeaza atunci cind accelerezi mai mult.
Cer senin !
#13
Postat 20 October 2014 - 11:53 AM
Era si singura pe care o aveam la marimea asta...
Multumesc de sfaturi, imi cumpar una 10*5.
Aterizari line.
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"