Aceasta postare a fost editata de Diesel: 03 April 2015 - 09:06 AM
Balkan Off-road Championship Discutii
#241
Postat 03 April 2015 - 08:35 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#242
Postat 03 April 2015 - 08:35 AM
Mare adevar...in primul si ultimul paragraf din post.
Si ma pot misca mai repede la ridicat dar nu sunt 100% recuperat.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 03 April 2015 - 09:07 AM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#243
Postat 03 April 2015 - 08:56 AM
Si eu sunt citit si stiu sa pun paie pe foc... na, sac George.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 03 April 2015 - 09:10 AM
#246
Postat 03 April 2015 - 10:17 AM
Dintre cativa in care am incredere oarba , in loc sa isi faca treaba de ridicator sa fie arbitru.
avem 4 clase:
Eu propun 4 oameni:
Diesel, Catalin, Flo, Andrei Stoiciu.
Astfel, cand le vine randul la ridicat, el va prelua sarcina de arbitru.Ganditi-va serios la propunerea mea si nu o respingeti imediat.In oricare din cei propusi eu am incredere in orice decizie o va lua si cred ca oricare dintre voi la fel.
de ce sa nu incercam?
#248
Postat 03 April 2015 - 10:47 AM
Mircea, te rog, sterge postul ... Nu imi pune alte cuvinte "in gura".
Daca stau sa ma gandesc mai bine, sterge toate posturile, sterge tot ...
Este ultimul meu post pe acest "forum" ... Cititi-l repede pana nu e cenzurat.
Si ca sa fiu "on-topic", familia Patru nu va mai participa la niciun concurs de acest "gen".
Bafta si minuni !!!
#252
Postat 03 April 2015 - 12:58 PM
-Serpent S411 LE
1/10 off-road:
-Team Durango DEX210
-Yokomo YZ-2
#253
Postat 03 April 2015 - 05:52 PM
Andrei....oricine e liber sa scrie ce doreste. Cenzura nu a facut bine niciodata.
Nu asta este solutia.Pe termen lung oamenii acumuleaza mai multa nervozitate si frustrari.
#254
Postat 03 April 2015 - 09:04 PM
Sunt de acord cu câte 2 chiar 3 arbitrii pe manșa...
#255
Postat 03 April 2015 - 09:19 PM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#256
Postat 04 April 2015 - 12:53 PM
#257
Postat 04 April 2015 - 04:18 PM
O sa fie totul sub umbra regulamentului si orice contact va fi penalizat.
Mie cel putin mi se pare penibila decizia prin care am luat stop & go....
Daca aia e aplicarea stricta a regulamentuli....atunci mergem cu totii la sah.
#258
Postat 04 April 2015 - 06:55 PM
#259
Postat 04 April 2015 - 08:24 PM
Acum insa am cerut o parere oficiala. E posibil sa gresesc eu si astfel as intelege mai bine.
Incidentul e pus de mine mai sus si nimeni nu mi-a raspuns.
#260
Postat 04 April 2015 - 08:49 PM
nu am vrut sa fie un arbitraj de tip Lo Bello Concetto(pentru cine nu stie, se pare ca avea Glock in buzunar pe teren, fiind pompier de meserie in viata civila si avind in dotare arma...)
insa atunci cind apar interpelari care denota lipsa acuta a macar unei lecturi sumare a regulamentului (restrins si asa foarte tare), este firesc sa apara probleme. mai ales cind unii confunda faptul ca prezenta arbitrului poate suplini 100% ignoranta lor versus reguli si penalizari, nemaipunind la socoteala aspectele legate de altruism, bune intentii, fair-play, etc.
citi dntre cei care sint exagerat de sonori citesc/recitesc macar o data, inaintea fiecarei etape sau concurs, macar regulamentul particular, nu mai vorbesc de sectiunea aferenta din EFRA?
daca s-ar intimpla macar de acum incolo acest lucru, misiunea viitorilor arbitri va fi cu siguranta mai putin ingrata.
bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de mizzone: 04 April 2015 - 08:51 PM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#261
Postat 13 April 2015 - 02:53 PM
ma gandesc, ( deja suna bine) ca pentru ultima etapa a campionatului, sa organizam un Race Of Champions.Va spun din start ca ma gandesc de foarte mult la acest tip de concurs si cam toate au o rezolvare.Astfel, ultima etapa poate fi ceva nou si incheie acest nou campionat intr-un mod in care multi nu s-ar fi asteptat.
Cum am organiza o astfel de intrtecere:
-Un circuit de tipul ROC, unde se alearga in paralel, cu o intersectare a circuitului.
-O clasificare, similara finalelor, la final de curse, locul 1, 2, 3, deci punctele vor fi la fel ca la o etapa de BOC.
-5 manse de calificari care sa dea o pozitie la startul concursului efectiv.10 participanti pe clasa, 10 locuri.Locul 1 in calificari va concura cu ultimul in prima mansa eliminatorie.
Am schite de la astfel de concursuri de super speciale de peste tot....pot desena in orice moment o pista pe layout-ul Grand Arena.
Pentru inceput, pentru ca poate fi vorba de o schimbare a modului in care se desfasoara campionatul si pentru ca nu s-a discutat initial, este nevoie de acordul participantilor si a organizatorului.Sincer mi se pare o idee geniala de a uita putin din tensiunile etapelor trecute si a concura intr-un mod nou.
Aceasta propunere este a unui concurent si nu reprezinta pozitia oficiala a organizatorului.Spun asta pentru a nu se intelege ca organizatorul doreste in vreun fel schimbarea modului de organizare a campionatului.
Cred cu tarie ca poate fi o etapa cu adevarat speciala si va incheia campionatul intr-un mod senzational.
Intr-o prima faza, eu astept de la voi feedback daca poate fi vorba de o astfel de etapa si apoi sunt sigur ca daca majoritatea este de acord, Organizatorul poate lua in calcul o astfel de etapa.Va rog sa veniti cu feedback atat pozitiv, dar mai ales negativ( sper ca nu va fi cazul)
iata cateva exemple de la astfel de curse
https://www.youtube....h?v=KE8pIERpl-0
https://www.youtube....h?v=TMTY3WS1C_g
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 13 April 2015 - 02:55 PM
#262
Postat 14 April 2015 - 05:50 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#263
Postat 15 April 2015 - 09:04 AM
As vedea propunerea ta ca un viitor format de concurs daca exista doritori, sau daca nu, ca pe o cupa (o singura editie de test) dupa inchiderea campionatului in desfasurare.
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#264
Postat 15 April 2015 - 09:28 AM
Un format de concurs gen "piramida drift" este interesant. Am mai incercat ceva similar la miniz la un moment dat cand a picat cronometrarea. Cele doua modelele de pe pista se puteau lovi totusi.
In scenariul propus de Relu este eliminat acest dezavantaj.
Mai mult, daca tot vrem sa neutralizam motivele de cerata la pista, plusez si propun o originala romaneasca: hai sa eliminam si ridicatorii! Te-ai rasturnat = ai pierdut mansa!
Astfel eliminam orice fel de disputa.
Nu-mi dau seama cat timp este necesar pentru ca 30 de automodele, sa parcurga in perechi manse a cate 10 ture de ex.
O alta problema este cea a numarului impar de concurenti... Ce se intampla cu cel "nepereche" :)?
Concluzii pentru o prima analiza:
Pro: Eliminam certurile si scad costurile (mai putine accidente);
Contra: Creste durata etapei sau scade timpul efectiv de pilotaj al fiecaruia. "Internationalii" nu mai au posibilitatea de a se antrena in conditiile clasice de competitie.
#265
Postat 15 April 2015 - 09:56 AM
Mai tineti minte ca frumos a fost la Anduranta ?
Ne-am inteles nu ne-am certat etc , a fost genial.
Ahideti sa facem si anul acesta ceva ....putem face o "piramida" etc.
Cat despre BOC eu l-as lasa asa . TREBUIE sa ne invatam sa avem un concurs fara urlete si tipete... altfel ce facem , ne batem la nationale ?
Ar fi interesant sa ne batem la Mures sa rada studentii maghiari de noi, ar fi ceva !!!
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#268
Postat 24 April 2015 - 02:26 PM
Serios?
Va intreb si eu sincer de ce sunt piloti care nu au avut nimic de reprosat si au mers fara pic de discutie cu Miti sau cu Eugen?
A venit francezu si nu am auzit nici pas din gura lui.
De ce credeti ca nu se mai chinuie nimeni cu anduranta?
Prea multe pretentii si pareri. Vedeti sa nu ajunga si grand arena ca pista de la palat.
#269
Postat 24 April 2015 - 10:17 PM
Se rup masini la greu fara sanctiuni. Vincent a mentionat la sfarsit, dupa premiere, ca la noi se merge foarte curat. Tot el spunea ca in Franta cursele sunt mult mai dure.
Eu, la toate cursele din Budapesta la care am fost aveam mari emotii la start. Daca plecam din grila dupa pozitia 4 aveam sanse 80% sa fiu lovit si nu se acordau penalizari. Nu pentru ca nu era urmarita cursa ci pentru ca este inevitabil sa ai o cursa fara acrosaje. Toti acceptau situatia, mai putin cazurile cu intentie...