Balkan Off-road Championship Discutii
#181
Postat 30 March 2015 - 05:30 AM
despre alte probleme, in curind.
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#182
Postat 30 March 2015 - 07:27 AM
Mi se pare o abordare gresita. Ne dorim sa atragem oameni nu sa ii respingem.
Nu din selectarea oamenilor se vor aplana discutiile.
Am avut discutii contradictorii cu 2 dintre cei mai buni amici si nu cred ca lipsa vreunuia dintre noi va rezolva ceva.
#183
Postat 30 March 2015 - 07:38 AM
Sustin faptul ca trebuie atrasi tot mai multi participanti si nu "elitizata" aceasta competitie.
Sustin faptul ca ar trebui mai mult bun simt din partea unora.
Sustin faptul ca ridicatorii nu ar trebui sa stea pe scaun, iar daca sanatatea nu le permite, sa isi gaseasca un inlocuitor.
Sustin ideea ca ar trebui sa fie fun, nu sa fim hateri ...
#184
Postat 30 March 2015 - 08:12 AM
Kata4, la 30 March 2015 - 07:38 AM, a spus:
Credeam ca este o practica acceptata ca ridicatorii sa stea pe scaun?
La mondiale se sta pe scaun (chiar par a fi scaune puse la dispozitie de catre organizator):
(Evident, videoclipul este un exemplu pur intamplator, in care un model cu care nu am absolut nimic in comun castiga cursa si campionatul :D :) :p )
(Atentie, vine Model!)
#185
Postat 30 March 2015 - 08:21 AM
Haideti sa mai facem un concurs de fun. Haideti sa organizam ceva cu care sa ne distram. Daca imi aduc bine aminte, nimeni nu s-a certat cand am avut concursul de anduranta, care din punctul meu de vedere a fost un concurs de distractie. De ce am uitat sa facem asta? Ne credem noi asa buni? Sa ne amintim de colegii nostri unguri, sunt cu mult deasupra noastra.
Ok, putem creste, dar haideti sa o facem intr-un mod frumos. De ce venim la "masinute" ? sa ne relaxam si sa ne distram.
De fiecare data se lasa cu certuri si tipete. Haideti sa calmam putin lucrurile. Suntem aceeasi oameni de mult timp, nu mai este nimeni nou.Merita sa ne certam intre noi si sa stricam prietenii?
Nu cred.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#186
Postat 30 March 2015 - 10:13 AM
1.Felicitari RELU ca ai venit la clasa SC. Bravo a crescut competitia si s-a vazut. Imi pare rau ca a lipsit mishu. Bravooo asa se face as acreste campionatul
2. Multumesc Alex Dia , Uzzi , Kata, si culmea un copil de la Juniori oameni care au stat la ridicat pentru mine astefle incatr sa ma pot da la 2 clase.
3. Eu am stat la ridicat al toate calificatile pentru copii pt ca este o placere sa ii vezi pe cei mici pe traseu (se asteapta nu se injura etc)
4. hai sa facem o anduranta in care sa ne distram, promit ca aduc un butoi cu bere ca sa crestem nivelul de dificultate :-)
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#187
Postat 30 March 2015 - 11:13 AM
Registration open for round 7 Balkan Off-Road Championship. Registration open until Thursday 23.04.2015 8.00 PM.
#188
Postat 30 March 2015 - 11:14 AM
Ma tot intreb daca nu cumva presiunea asta interna a noastra conform careia in constientul nostru banuim ca cineva a vazut acel incident sa ne faca mai nervosi?
Ma intreb asta, pentru ca tensiunile au inceput sa creasca abia dupa aparitia arbitrajului direct.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 30 March 2015 - 11:15 AM
#189
Postat 30 March 2015 - 11:43 AM
Eu nu sunt bucuros ca Relu a aparut la SC ptr ca este urat, nu stiu pur si simplu este urat...el asa.
On toppic:
Ca idee legata de concurs, eu sper ca totul sa se rezolve cumva...pentru ca ultima data au luat lucrurile o intorsatura aiurea, cred ca s-a certat toata lumea....mai putin eu dar nu ma pot lauda ca nu sunt certaret si-mi iau jucariile si plec (o data nu am plecat, am stat la ridicat toate mansele mele si am stat si la copii).
Nu pot sa vin cu o rezolvare pentru ca chiar nu stiu ce trebuie facut, dar chestia cu invitatiile nu cred ca ar fi buna ptr concurs si concurenti.
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#190
Postat 30 March 2015 - 01:28 PM
cristake, la 29 March 2015 - 09:30 PM, a spus:
Nu ma deranjeaza competitia nu pot fi suparat pe Ovidiu si nici pe Cata... Vin la concurs si incerc sa ma bat cu cei mai buni...
Am rabufnit pentru ca sunt unii care comenteaza nestiind regulamentul si care inchid ochii la "erorile" propriei echipe.
Dupa cum le-am spus la discutia de la sfarsit am gura mare dar obrazul subtire...
Nivelul de pilotaj a crescut, nu au mai fost incidente de cursa dar bunul simt al unora a involuat. Este incredibil ca dupa atatea etape (unii se lauda cu zeci de ani de experienta) unii piloti asteapta invitatii speciale la ridicat si isi indeplinesc aceasta indatorire la misto. De aici au plecat toate discutiile si am vazut ca si alti piloti au fost deranjati de acelasi lucru. Exista persoane care au alergat pe toata pista desi nu concurau (Alex), persoane ca Dl. Stroe care au rididcat aproape la fiecare mansa si persoane ca Bogdan care "uita" sa vina la ridicat iar cand o fac se plimba pe pista in timpul manselor...
Care este deosebirea intre ce a patit Cata cu masina rupta inainte de finala si mine care ma bateam la prima pozitie intr-o mansa si intalnesc un personaj ca Bogdan pe pista?!?
Pentru ce toleram prezenta unui asemenea personaj cu atatea antecedente?!?
Am vrut sa renunt sa particip la aceasta competitie din cauza ridicatorilor si am revenit din respect pentru efortul organizatorilor si sperand ca lucrurile se vor indrepta. Din pacate nici eu nici organizatorii nu am gasit nici o solutie...
Va invit sa va expuneti aici parerile si sa gasim o solutie via-a-vis de comportamentul NOSTRU al ridicatorilor...
Ce usor e sa gasesti motivele schimbarii atmosferei de la pista in postarea ta.
#191
Postat 30 March 2015 - 01:31 PM
:))
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 30 March 2015 - 01:31 PM
#192
Postat 30 March 2015 - 01:31 PM
Stop&go pentru intrarea in mantinela dat de "arbitru" deja depasteste orice imaginatie. Asta ca mai tarziu, "arbitru" sa se vorbeasca cu Cristian sa imi dea si o descalificare, dupa ce s-a vazut pe pista (au observat destui incidentul) cand Cristian a fortat mergand incet si in zigzag in fata mea ca sa intru in el si apoi sa strige tare "M-A LOVIT" iar arbitru a reactionat promt cu faptu ca sunt descalificat. Domnu Cristian , imi cer scuze ca ati intrat in mine pe pista si v-ati rupt masina in prima calificare, dar nu a fost ceva intentionat sa pun picioru in fata masinii. Pur si simplu s-a intamplat din vina mea cand incercam sa scot o bucata de lemn de pe mijlocul pistei. In mansa a doua de finale stand pe podiumul de pilotaj ii aud pe cei doi prieteni: Cristi il intreaba pe "arbitru": ce faci ma nu l-ai descalificat , de ce se mai da? , Arbitru: L-am descalificat doar din mansa. Cu alte cuvinte , domnu Cristian era dezamagit ca nu i-a iesit pasenta.
Domnu Cristian si cu descalificare dintr-o mansa de finala si cu 10 secunde taiate de la mine din alta mansa de finala.....pfff, asta e, n-a fost sa fie, tot nu v-a iesit. Va atacati cam mult si nu face bine la sanatate, urmatoarea etapa daca doriti nu mai particip ca sa aveti santa la un loc mai bun in clasament.
Si vreau sa felicit organizatorii pt noua comfiguratie a traseului. A fost excelenta, cel putin la buggy dupa vechea varianta.
#193
Postat 30 March 2015 - 03:09 PM
Ceva autocontrol si se rezolva 70% din probleme.
Unii venim de FUN altii sa castige, e alegerea fiecaruia, spun asta pentru ca am auzit chiar prieteni de-ai mei(eu asa ii consider) ca daca nu castigi ce sa mai cauti sa te dai.
Iete ca ii contrazic, e asa placut sa te dai chiar daca rezultatul nu e unul bun(apropo daca uitati careva cati inscrisi au fost la 2wd ma cautati si va spun eu ca scrie pe diploma mea, probabil a gresit Florin cand a trecut locul, sau poate nu :)) )
Problema cu ridicatorii e iarasi destul de simpla, daca fiecare si-ar urmari zona lui de ridicat si nu cursa ar fi ideal.Poate zona de competenta a fiecarui ridicator ar trebui delimitata sau macar anuntata la sedinta tehnica.
Deciziile arbitrului nu multumesc mereu pe toata lumea, mai ales pe cei vizati, hai sa nu mai gresim si nu cred ca va avea ceva cu noi.
Apropo de arbitraj as avea si eu ceva de zis, nu de alta dar ca sa fiu in trend. Si in finala H ar trebui avut grija ca mai sunt unii care lovesc, dar daca nu e finala A parca nu conteaza atat de mult, nu?
Au fost cateva probleme etapele trecute care nu au fost semnalizate, poate nu au fost vazute sau poate nu s-a considerat necesar, dar e deranjant.
In rest ce sa zic, am fost toti atat de multumiti de acest campionat incat se pare ca la vara ne vom da prin parcare.
Toti o dam de gard ca aia a fost asa si nu altfel.
Multumesc organizatorilor pentru acest campionat, multumesc Relu pentru mocheta de pe pista si celor care au ajutat ca aceasta pista sa se modernizeze, multumesc Florin ca ai initiat ideea acestei piste si am ajuns aici. Avem parte de conditii decente in care sa ne dam fata de cum a inceput totul dar uitam sa vedem aceasta parte.
Sa fim sanatosi si sa ne mai intalnim si alta data, nervosi sau nu.
#197
Postat 30 March 2015 - 10:09 PM
Nu cred pentru ca nu sunt de acord ca orice abatere trebuie penalizata. In orice sport exista clementa si analiza umana. "FARA nici o abatere si biciul" nu au dus la rezultate bune in nici o competitie sportiva.
#199
Postat 30 March 2015 - 11:31 PM
#200
Postat 31 March 2015 - 02:22 AM
2. In alta ordine de idei, voiam sa precizez ca vinovatul pentru amanarea cu 10 minute a ultimei finale de 4wd sunt eu, nu Eugen - care venea de la tigara si nici macar n-a apucat sa-si dea seama ce se intampla, si de buna credinta mi-a acordat cele 10 minute pentru reparatii.
Dupa concurs regulamentul mi-a confirmat spusele celor din mansa (infirmate, in mintea mea, de practicile altor concursuri cand cele 10 minute se dadeau oricand si oricum). Intr-adevar cele 10 minute se confera in mansele de finale, o singura data pe fiecare clasa, si fusesera deja acordate incidentului "hai in grila ca nu-ti fac nimic" :D :).
Datorita celor de mai sus, propun sa mi se acorde un DNS in finala cu pricina, odata cu recalcularea corespunzatoare a rezultatelor.
#201
Postat 31 March 2015 - 08:00 AM
Ovidiu...Aaaaaa...ce dragutz ...pun pariu ca aveai si capul plecat si ochii mari si dragalasi cand ai scris punctul 2 :)))))))))))
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 31 March 2015 - 08:01 AM
#202
Postat 31 March 2015 - 09:01 AM
In WTTC este si acolo permis contactul in anumite conditii.
Dar nu vad legatura. Mi-ai dat doua exemple de sporturi unde contactul este ceva rar.In offroad, contactul este sarea si piperul.
Eu m-am uitat recent la Stadium Truck.....ghici ce era acolo :))
#204
Postat 31 March 2015 - 09:59 AM
Va spun de pe acum.
Ma doare in cot de orice comentariu pe podium de acum in colo, nu voi opri decat daca EU consider ca am gresit sau arbitrul.Orice incident poate fi analizat imediat dupa cursa sau chiar in timpul cursei de catre oficiali.Ma oftic cand vad ca am pierdut niste locuri doar ca am hotarat sa ma opresc.
De acum inainte voi conduce cu castile in urechi si comentarii la adresa felului in care am condus nu ma vor interesa pe podium.Consider ca am gresit o singura data cand l-am lovit pe George in spate si ca am gresit de fiecare data cand m-am oprit din nervi.
Totul are un inceput.La fel ca si greseala imensa de a continua inca un tur cand am auzit masinile in grila si pentru care din nou imi cer scuze.
#205
Postat 31 March 2015 - 10:24 AM
#206
Postat 31 March 2015 - 07:54 PM
Mad Max, la 30 March 2015 - 01:31 PM, a spus:
Stop&go pentru intrarea in mantinela dat de "arbitru" deja depasteste orice imaginatie. Asta ca mai tarziu, "arbitru" sa se vorbeasca cu Cristian sa imi dea si o descalificare, dupa ce s-a vazut pe pista (au observat destui incidentul) cand Cristian a fortat mergand incet si in zigzag in fata mea ca sa intru in el si apoi sa strige tare "M-A LOVIT" iar arbitru a reactionat promt cu faptu ca sunt descalificat. Domnu Cristian , imi cer scuze ca ati intrat in mine pe pista si v-ati rupt masina in prima calificare, dar nu a fost ceva intentionat sa pun picioru in fata masinii. Pur si simplu s-a intamplat din vina mea cand incercam sa scot o bucata de lemn de pe mijlocul pistei. In mansa a doua de finale stand pe podiumul de pilotaj ii aud pe cei doi prieteni: Cristi il intreaba pe "arbitru": ce faci ma nu l-ai descalificat , de ce se mai da? , Arbitru: L-am descalificat doar din mansa. Cu alte cuvinte , domnu Cristian era dezamagit ca nu i-a iesit pasenta.
Domnu Cristian si cu descalificare dintr-o mansa de finala si cu 10 secunde taiate de la mine din alta mansa de finala.....pfff, asta e, n-a fost sa fie, tot nu v-a iesit. Va atacati cam mult si nu face bine la sanatate, urmatoarea etapa daca doriti nu mai particip ca sa aveti santa la un loc mai bun in clasament.
Si vreau sa felicit organizatorii pt noua comfiguratie a traseului. A fost excelenta, cel putin la buggy dupa vechea varianta.
draga domnule... măi...
stop&go a fost aplicat pentru maniera periculoasa de manevrare a modelului, creind situatie periculoasa pentru partenerii de competitie (ai accelerat inutil cind s-a blocat masina in mantinela, nu ai asteptat sa vina ridicatorul, mantinela s-a deplasat intr-o pozitie evident periculoasa pentru ceilalti)
este incriminat de regulament crearea unor situatii iminent periculoase pentru ceilalti prin maniera de pilotaj, asa ca a survenit sanctiunea stop&go, care trebuia efectuata in interval de trei tururiș
nu ai efectuat penalizarea, iar acest lucru a dus la decizia de eliminare din mansa respectiva.
la momentul in care te-ai ciocnit cu cristake, erai deja in pozitia de sanctionat cu eliminare, tin sa multumesc lui Bassito pentru ajutorul dat de a elibera traseul de masina sanctionata;
apoi, neprezentarea la ridicare a dus la sanctiunea urmatoare, si anume cel mai bun rezultat din finale trebuia anulat; ti s-a aplicat la punctaj asa ceva?....
prin neparticiparea ta la etape viitoare, nu cred ca cel mai important lucru care s-ar petrece ar fi accederea unora sau altora pe alte pozitii, ci poate nu s-ar mai rupe modele inutil cind in loc sa ridicam operativ ne trezim pe pista ca pe bulevard...
cit priveste restul aspectelor, am discutat azi cu mai multi sportivi rc, cred ca e momentul sa se treaca la aspecte mai detaliate de aplicare a regulamentului, dar, la cit de p-afaristi sint cite unii la capitolul reguli si respectarea lor, cred ca nici daca se va ajunge la paritatea doi arbitri per sportiv, unii nu se pot corija, fiind, asa cum am afirmat si simbata, evident incompatibili cu rc-ul...
bafta si minuni!
cristake, la 30 March 2015 - 04:06 PM, a spus:
... Data viitoare sa te gandesti la asta!....
ce asteptari nefondate ai
bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 03 April 2015 - 08:53 AM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#207
Postat 01 April 2015 - 02:09 AM
M-am uitat la finale la SC in mod special si pot sa spun ca in finala 2 ne-am busit ca la balamuc, si nu ne-am injurat / batut .
Deeci se poate.
Si mi-am mai dat seama ca am pierdut locul 2->3->4 exclusiv pe greselile mele fara nici o busitura/ajutor de la nimeni. Deci cu rol educativ am de invatat. Si am terminat mansa cu totii foarte strans .
Mie mi-a placut. De pe margine este mult mai ok decat nervii din timul concursului.
Asa ca gandind pozitiv astept urmatorul concurs.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#208
Postat 01 April 2015 - 05:53 AM
ovidiugm, la 30 March 2015 - 08:12 AM, a spus:
La mondiale se sta pe scaun (chiar par a fi scaune puse la dispozitie de catre organizator):
(Evident, videoclipul este un exemplu pur intamplator, in care un model cu care nu am absolut nimic in comun castiga cursa si campionatul :D :) :p )
(Atentie, vine Model!)
bine ai precizat: la mondiale...
acolo nu cred ca apar atit de multe probleme cauzate de ignoranta sportivilor versus regulament, nu cred ca au nici 10% din numarul de incidente per mansa cu care se confrunta arbitrajul la campionatul de fata...
si, sa nu uit: faptul ca v-a frapat atit de tare notiunea de "model", denota cine a facut rc si inainte de momentul aparitiei rhc....(no ofense!)
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#209
Postat 01 April 2015 - 07:05 AM
mizzone, la 31 March 2015 - 08:26 PM, a spus:
bafta si minuni!
Am zis sa tac....dar la dracu...nu as mai fi eu....
Nu uita ca esti arbitru...jignirile nu iti fac cinste si nu este etic. Facem apel la liniste, la respectarea regulamentului, vii ne explici cum ar fi etic si moral sa se desfasoare o competitie... si punct
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 03 April 2015 - 08:54 AM
#210
Postat 01 April 2015 - 08:22 AM
Nici eu nu sunt iubit de multa lume (uite Relu nu ma iubeste spre exemplu-sunt mai frumos ca el- si nici Diesel ca ultima oara nu i-am atras atentia ca are mansa, eu avand un obicei sa-l anunt cand are mansa)
Lasand gluma la o parte eu zic ca pe forum putem discuta evenimentele din cursa impreuna cu arbitru dar doar atat!
Eu zic ca toata lumea face un efort sa mentina organizarea ok a concursului Eugen/Mizzone/Supeala...si cei care au ajutat pe langa (Relu,Cristake,Sulea,Neagu.....etc.)
Bafta si sanatate!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti