Aceasta postare a fost editata de Mischu LTB: 23 December 2014 - 01:07 AM
Balkan Off-road Championship Discutii
#92
Postat 23 December 2014 - 02:23 AM
PS Vezi sa nu te depaseasca Blitz ul meu ala vechi ....
Aceasta postare a fost editata de rama: 23 December 2014 - 02:24 AM
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#93
Postat 23 December 2014 - 08:47 AM
..ce te bagi tu???????
:)))))
lasa omu in pace :)
#102
Postat 29 December 2014 - 11:03 AM
FlorinSS, la 23 December 2014 - 12:49 PM, a spus:
Nu mai râde ca ma gândeam serios sa ma reapuc de buggy 4wd....dar nu... Ma abtin momentan....
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#114
Postat 24 January 2015 - 09:17 PM
Ca si consideratii vis-a-vis de aceasta etapa, doresc sa remarc lupta foarte apriga pentru victorie, vizibila la toti pilotii. Din pacate, aceasta etapa a fost presarata cu o serie de aspecte care nu ar trebui sa se regaseassca la un concurs amical si, aici as mentiona: lipsa pilotilor de la indatorirea de ridicator, lipsa de implicare la indeplinirea indatoririi de ridicator, lipsa de respect fata de pilotii mult mai rapizi, si exemplele pot continua.
Vin cu rugamintea ca, fiecare dintre voi, sa va analizati comportamentul pe pista si in jurul ei, si, sa incercam sa ne comportam cu colegii, prietenii si adversarii nostrii, asa cum am dori sa fim tratati si noi. Ar fi pacat ca datorita lipsei de implicare sau de atentie a unora dintre noi, automodelismul din Romania sa nu ii mai aiba alaturi, pe cativa piloti foarte buni, piloti care sunt pe punctul de a renunta la cest sport.
Pentru organizatori nu este foarte complicat sa emita o serie de reguli si penalizari pentru nerespectarea acestor aspecte dar, noi consideram ca vom progresa mai repede si mai sigur, daca maxima implicare a fiecaruia dintre noi va veni din interiorul nostru si nu va fi generata doar de frica de penalizare.
Va multumesc pentru intelegere, si va urez spor la reflectare.
Sa ne vedem cu bine la urmatoarea etapa.
EugenS
#115
Postat 24 January 2015 - 10:21 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 24 January 2015 - 10:22 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#116
Postat 25 January 2015 - 08:07 AM
EugenS, la 24 January 2015 - 09:17 PM, a spus:
Ca si consideratii vis-a-vis de aceasta etapa, doresc sa remarc lupta foarte apriga pentru victorie, vizibila la toti pilotii. Din pacate, aceasta etapa a fost presarata cu o serie de aspecte care nu ar trebui sa se regaseassca la un concurs amical si, aici as mentiona: lipsa pilotilor de la indatorirea de ridicator, lipsa de implicare la indeplinirea indatoririi de ridicator, lipsa de respect fata de pilotii mult mai rapizi, si exemplele pot continua.
Vin cu rugamintea ca, fiecare dintre voi, sa va analizati comportamentul pe pista si in jurul ei, si, sa incercam sa ne comportam cu colegii, prietenii si adversarii nostrii, asa cum am dori sa fim tratati si noi. Ar fi pacat ca datorita lipsei de implicare sau de atentie a unora dintre noi, automodelismul din Romania sa nu ii mai aiba alaturi, pe cativa piloti foarte buni, piloti care sunt pe punctul de a renunta la cest sport.
Pentru organizatori nu este foarte complicat sa emita o serie de reguli si penalizari pentru nerespectarea acestor aspecte dar, noi consideram ca vom progresa mai repede si mai sigur, daca maxima implicare a fiecaruia dintre noi va veni din interiorul nostru si nu va fi generata doar de frica de penalizare.
Va multumesc pentru intelegere, si va urez spor la reflectare.
Sa ne vedem cu bine la urmatoarea etapa.
EugenS
eeehhh....
nu ar fi prima data cind, din motive legate direct si nemijlocit de aspecte existente la competitii, s-ar retrage, temporar sau definitiv, MULTI sportivi rc...istoria nu e asa noua...
imi aduc aminte ca una din intrebarile mele, in momentul in care am discutat despre acest concurs, a fost aceea legata de gradul in care cei din actualul context rc automodelistic ar fi interesati/constienti de reguli, arbitraje si mai ales concursuri derulate cu cit mai putine incidente....
pe de alta parte, chiar ma bucuram ieri dimineata ca s-a ajuns la jumatatea acestui campionat PRIVAT si lucrurile incep sa se aseze cit de cit firesc in fagas normal; din pacate, intuitia mea legata de aspectele privitoare la activitatea de ridicator ....
ar fi aici de expus, cred eu, citeva "amanunte" care, in conditiile dinamicii fluxului cronologic al zilei de concurs si mai ales sub aspect functional-competitional, trebuie avute in vedere; de fapt, ar fi doua faze importante ale activitatii de ridicator:
-momentul venirii la ridicat;
-MODUL in care ne achitam de aceasta activitate.
-despre MOMENTUL venirii la ridicat, eu cred ca acesta trebuie sa fie IMEDIAT ce s-a incheiat mansa in care am evoluat, astfel ca dupa ce am terminat mansa grupei in care am tras, si ATENTIE, am coborit de pe podiumul de pilotaj NUMAI DUPA TERMINAREA TIMPULUI DE CRONOMETRARE, fara a deranja pe ceilalti PARTENERI DE COMPETITIE(nota bene!, PARTENERI DE COMPETITIE!), inchidem receptorul si emitatorul, le depunem in cel mai scurt timp la boxa aferenta si apoi ne prezentam la locul de ridicat CORESPUNZATOR numarului de concurs pe care l-am avut in mansa care s-a incheiat; sint convins ca, dupa citeva minute de gindire, cei mai multi isi vor da seama ca activitatea de ridicator este necesara SI in minutele de dinaintea inceperii propriu-zise a mansei, cind se mai dau citeva ture de "incalzire" sau verificare ...
-despre MODUL in care pilotii inteleg sa se achite de activitatea de ridicator, acesta este este expresia directa a respectului fata de ideea de PARTENER DE COMPETITIE...poate ca voi deranja, dar delegarea altei persoane pentru aceasta activitatea, in alta situatie decit aceea de a inlocui un copil(aici inteleg necesitatea fireasca de a proteja copii vis-a-vis de eventuale accidentari), din punctul meu de vedere nu este neaparat cea mai fericita varianta a respectului fata de ceilalti...toata lumea poate avea cite ceva de reparat sau de rezolvat, dar, la ridicare, recomandarea mea este sa vina de preferat "titularul" momentului respectiv(sint situatii, nu singulare, in care inlocuitorul "delegat" nu este neaparat sportiv rc, si de aici apar discutii despre cum ridica sau nu...). referitor la modul propriu-zis de a ridica, poate ca acordarea, timp de 6-7 minute, a unei atentii sporite la ceea ce se intimpla in zona noastra de "acoperire", ar reduce aspectele neplacute remarcate in etapa ce s-a incheiat. aceasta atentie ar trebui sa aiba citeva aspecte importante, ca si elemente "componente": ridicarea, pe cit posibil, operativa. a modelelor aflate in dificultate, dar foarte important cred ca este si aspectul legat de modul in care repunem in traseu modelul respectiv, FARA a impieta sub nici un motiv alt model care alearga in zona...
sint convins si constient ca nu am atins aci toate aspectele ridicarii, dar cred ca, pentru moment, am oferit destule chestiuni asupra carora putem reflecta pina la etapa viitoare.
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#117
Postat 25 January 2015 - 10:12 AM
este a doua oara cand sunt sanctionati prin taierea manselor DOAR cei mici.Altii nu au facut stop go si au fost lasati sa conduca....
Nu am comentat decizia insa tindem sa fim stricti doar cu cei mici.....
Mi se pare putin cam mult sa il sanctionezi pe un copil de 5-7 ani ca nu a stat la postul 3 ci la 1.
Au fost greseli inclusiv din partea observatorului/ arbitrului. Nu stau sa le repun aici.
La Eos nimeni nu pleaca de la postul de ridicat pana nu vine inlocuitorul.....la eos am stat si 2 manse consecutive pt ca nu a venit inlocuitorul.....poate ar trebui sa va ganditi ca e o varianta. Nimeni nu se duce la masa dapa mansa in care a pilotat ci direct la postul de ridicat.Masina se ridica dupa achitarea sarcinilor de ridicator.
ps: au fost mai multe decat un singur lucru :)
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 25 January 2015 - 10:15 AM
#118
Postat 25 January 2015 - 03:07 PM
aiurica, la 25 January 2015 - 10:12 AM, a spus:
este a doua oara cand sunt sanctionati prin taierea manselor DOAR cei mici.Altii nu au facut stop go si au fost lasati sa conduca....
Nu am comentat decizia insa tindem sa fim stricti doar cu cei mici.....
Mi se pare putin cam mult sa il sanctionezi pe un copil de 5-7 ani ca nu a stat la postul 3 ci la 1.
Au fost greseli inclusiv din partea observatorului/ arbitrului. Nu stau sa le repun aici.
La Eos nimeni nu pleaca de la postul de ridicat pana nu vine inlocuitorul.....la eos am stat si 2 manse consecutive pt ca nu a venit inlocuitorul.....poate ar trebui sa va ganditi ca e o varianta. Nimeni nu se duce la masa dapa mansa in care a pilotat ci direct la postul de ridicat.Masina se ridica dupa achitarea sarcinilor de ridicator.
ps: au fost mai multe decat un singur lucru :)
din cite cunosc eu, NU este a doua oara cind sint taiate manse, si NU doar "celor mici"...
vis-a-vis de eventualele greseli de arbitraj, abordarea cu "...nu stau sa le repun aici..." denota lipsa crasa de respect pentru notiunea de argument sau comunicare ...
personal, am suficienta treaba in weekend-uri, e adevarat ca am decis sa incerc sa ajut noul campionat EXCLUSIV la rugamintea lui Eugen, insa nu am suficiente resurse pentru astfel de abordari versus ajutorul pe care l-am acordat, in aceste conditii voi lua legatura cu organizatorul pentru a reevalua oportunitatea prezentei mele in acest proiect de acum incolo, vad ca sint deja foarte multi care stiu mai multe din ce poate/trebuie sa faca un arbitru si-si permit sa comenteze/obiecteze, chiar daca nu cu argumente punctuale...
intre altele, a compara elemente de organizare si desfasurare din anvergura unei sesiuni EOS cu resursele disponibile/alocate prezentului concurs inseamna a da dovada de lipsa ELEMENTARA de intelegere a realitatii inconjuratoare.
asa cum intuiam, se pare ca nu aveti nevoie de ajutor in desfasurarea competitiei, vad ca stiti mai mult decit s-ar parea despre organizare, desfasurare, reguli, arbitraje, va invit respectuos sa va continuati derularea fara ajutorul subsemnatului, chiar am destul de multe altele de facut.
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#119
Postat 25 January 2015 - 03:08 PM
Trebuie felicitata conduita mai mult decat sportiva a lui Andrei Stoiciu, care dupa ce s-a lovit accidental in lupta pentru locul 1 cu Catalin Matei, observand masina rupta a lui Catalin, a refuzat sa continue mansa nedorind sa profite de lipsa lui Catalin pe pista, desi Cata i-a solicitat in cateva randuri sa continue.El a refuzat si s-a oprit.
Personal mi se pare un gest impecabil care ii face cinste.
Felicitari. Tocmai de aceea ti-am strans mana cand ai coborat de pe podium.
A....si trebuie sa va mai spun ca nici Cata nici Andrei nu au coborat dupa podium in timpul mansei.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 25 January 2015 - 03:10 PM
#120
Postat 25 January 2015 - 03:19 PM
Eu sper doar ca in viitor, toti sa ajungem sa punem pe primul loc sportivitatea si fair-play-ul. Pana la urma, desi este o ramura sportiva, este un hobby, si hobyy-urile au fost inventate pentru relaxare.
Toate cele bune
EugenS