EugenS, la 24 January 2015 - 09:17 PM, a spus:
Pentru organizatori nu este foarte complicat sa emita o serie de reguli si penalizari pentru nerespectarea acestor aspecte dar, noi consideram ca vom progresa mai repede si mai sigur, daca maxima implicare a fiecaruia dintre noi va veni din interiorul nostru si nu va fi generata doar de frica de penalizare.
EugenS
Din pacate la noi la romani tot ce se face se face din frica nicidecum din respect si bun simt.
Si ca sa nu ma exclud din "bad guys" o sa va dau un exemplu concret despre mine. Daca nu era o regula cu incarcatul acumulatorilor in sac Li-Po, incarcam in continuare acumulatorul PE MASINA, fara sa-l mai dau jos. Lucru pe care l-as face si acum daca acea regula s-ar scoate.
mizzone, la 25 January 2015 - 08:07 AM, a spus:
-despre MOMENTUL venirii la ridicat, eu cred ca acesta trebuie sa fie IMEDIAT ce s-a incheiat mansa in care am evoluat
Sunt perfect de acord atat timp cat intre 2 manse de acelasi fel exista un interval de minim 50 de minute, interval suficient pentru incarcarea acumulatorilor. Eu nu am cate 2 acumulatori pentru fiecare masina si nu am timp suficient pentru a incarca acumulatorul full intre 2 manse ale aceleiasi clase. Din acest motiv, am nevoie de timp pentru a scoate acumulatorul de pe masina (pentru ca regulamentul prevede incarcarea lui in sac special) si a-l pune la incarcat.
mizzone, la 25 January 2015 - 04:34 PM, a spus:
ca sa ilustrez cu un argument, cind Vlad Ionita greseste, faptul ca este copilul unui prieten vechi si apropiat ma determina chiar la usoare excese de disciplinare...altfel, daca era "al meu ", il si trozneam...!
Probabil din astfel de conceptii ajung psihologii sa faca o caruta de bani, ajung tinerii sa se apuce de droguri, devin unii criminali in serie, beau pana nu mai stiu de ei si isi iau toata falimia la bataie si enumeratia poate continua.
Violenta in familie indiferent de forma ei, chiar si privita TOTAL ERONAT de unii ca fiind o modalitate de invatatura este INTERZISA si PEDEPSITA PRIN LEGE.
mizzone, la 25 January 2015 - 07:16 PM, a spus:
punctualizind, am iterat mai sus doar ca fiecare intelege conceptul de reguli si educatie in felul lui, afirmatie care este pur constatativa, nu mi-am propus nici sa va admonestez, nici sa va sfatuiesc in domeniul psihopedagogiei sau puericulturii, INCA nu am citit suficient pe aceasta tema, abia daca am avut timp sa parcurg trei carti din aceasta sfera de activitate, am insa acces la un bun consilier in acest domeniu, cu practica indelungata si activitate pedagogica sustinuta cotidian...
Probabil ca ar fi foarte bine daca a-i proceda asa cum ai spus in repetate randuri in aceasta etapa la microfon "eu daca nu stiu nu ma bag". Nu mai tin minte contextul dar stiu ca am auzit fraza asta de cel putin 4 ori intr-un interval de 10-15 secunde.
Ca si parere referitoare la aceasta etapa, eu consider ca a fost cel mai slab arbitraj de pana acum in cadrul B.O.C., parere care imi este impartasita de cativa colegi. Am sa vin si cu cateva exemple si referiri directe dupa cum urmeaza:
- in timp ce eram ridicator la clasa de SC 2wd, finala 3, undeva pe parcursul etapei de concurs, cineva (nu mai tin minte exact si oricum nu as fi dat nume) a lovit din spate de 2 ori consecutiv 2 piloti diferiti. De curiozitate m-am uitat catre arbitru sa vad de ce acesta nu atentioneaza pilotul respectiv in niciun fel si am constatat ca arbitru il ajuta pe Eugen, la masa lui, sa definitiveze rezultatul final la clasa buggy 2wd unde stim cu totii ca a fost o problema la prima mansa si au trebuit recalculate rezultatele si in functie de acea mansa. Practic, arbitru nu exista in acel moment si cel in cauza, care a lovit din spate de 2 ori in interval de cateva secunde a mers mai departe linistit in cursa.
-tot ridicator fiind, am mai observat si alte "clinciuri" pe parcursul zilei, ma uitam la fel ca si in cazul de mai sus catre arbitru, care ducea microfonul spre gura, statea 3-5 secude si fara sa zica nimic, indeparta microfonul. Practic observa ceva dar nu aplica regulamentul.
Tot ca si o observatie, de aceasta data referitoare la pilot/ridicator ar fi dl. Radu Rambet cu care de-a lungul timpului m-am si imprietenit. Asa ca Radule, daca o sa citesti postul asta sper sa o iei ca atare si sa nu te superi pe mine ca.....ne certam :D. Cand stai la ridicat, ai 2 viteze, incet si foarte incet, dar cand esti pe podium si te-ai rasturnat, daca ridicatorul are un mic "lag" si cand zic mic....ma refer la sutimi de secunde, tipi ca din gura de sarpe. Cazul asta nu este singular, sunt multi piloti care atunci cand ridica se misca greu, dar cand sunt pe podium ar vrea daca s-ar putea ca ridicatorul sa se teleporteze. Eu recunosc, in perioada asta ma misc destu de greu, probabil ma misc oricum destul de greu datorita kilogramelor in plus, dar acum, din cauza piciorului ne refacut 100% nu pot alerga dupa masini.
In concluzie:
Ca sa nu se interpreteze gresit si sa creda cineva sau chiar arbitru ca as avea ceva personal cu el (mai putin legata de treaba cu "troznirea" copilului, unde DA, chiar as avea ceva personal cu el chiar daca ar fi colipului sau), ce am vrut sa subliniez este ca ar trebui un arbitraj mai riguros. Cu cat ne-ar fi mai "frica" de eventualele penalizari sau suspendari, indiferent daca ele sunt legate de comentarii, ridicat, mers la ridicat, etc cu atat am avea mai multa grija si totul ar decurge mai ok. Cel putin asta este punctul meu de vedere si asa vad eu lucrurile.
Repet, nu am nimic cu nimeni, sunt un tip impulsiv, care pune suflet in ceea ce face si "se aprinde" cateodata destul de repede, dar niciodata nu am pus la suflet sau nu am tinut "raca" pentru nimeni mai ales in situatii de hobby sau sport. Ne enervam, zicem 2-3 vorbe dulci si la sfarsitul zilei ne strangem mana si bem o bere impreuna.
Sper ca Mitzzone sa nu renunte la activitatea de arbitru, pentru ca si eu, ca si Relu consider ca este un plus prezenta lui in cadrul B.O.C., dar sper ca de aici inainte sa dea dovada de mai multa rigurozitate in aplicarea regulamentului. Acolo unde "merge si asa" defapt NU MERGE!