Modelism - RHC Forum: Apare Blade 180 CFX - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

Apare Blade 180 CFX

#121 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 25 April 2015 - 08:54 PM

Vezi postareadaniel_ionut, la 25 April 2015 - 07:16 PM, a spus:

Video ceva? La crash-uri cum e?
Ma bate si pe mine gandul sa iau unu. Am nevoie de ceva intre 450 si micro sa pot exersa mai relaxat figuri.


Tine ok mai ales pe iarba si daca nu au avut grija cei cu avioanele sa o tunda cu atat mai bine. Cu exceptia canopy-ei care e foarte fragila. Nu am un video recent dar parca sunt cateva mai sus in thread. Eu cred ca o sa retrag din circulatie 130-ul. NU prea mai vad rostul lui.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#122 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 03 May 2015 - 04:50 PM

A... Retrag! Crash report:

Caseta coada
Boom
Torque tube
O bucata servo platou ciclic barbierita
Servo coada barbierita
O pala ciuntita
Ax coada

Si asta la prima vedere fara sa-l desfac. Pe iarba si cu TH activat...

:'(
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#123 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 03 May 2015 - 08:01 PM

Da' nu-i bai! Se repara repede cu putin ajutor... LOL

https://farm8.staticflickr.com/7710/17149640577_645aa3ff78_b.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#124 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 03 May 2015 - 08:16 PM

180 nu vreu dar un D2R2,da. :rofl:
0

#125 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 03 May 2015 - 09:44 PM

oh well, imi pare rau!
E fix motivu pentru care probabil n-o sa-mi iau elicopteru asta, in ideea ca vrei sa-l zbori ca si trainer, iar crash-urile sunt inevitabile :(
Cand citeam lista cu daune nu vedeam decat ++$$$ :)
0

#126 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 03 May 2015 - 10:04 PM

Vezi postareadaniel_ionut, la 03 May 2015 - 09:44 PM, a spus:

oh well, imi pare rau!
E fix motivu pentru care probabil n-o sa-mi iau elicopteru asta, in ideea ca vrei sa-l zbori ca si trainer, iar crash-urile sunt inevitabile :(
Cand citeam lista cu daune nu vedeam decat ++$$$ :)


Nu stiu la cat o sa se ridice suma dar nu este chiar un dezastru. Si ceva tot trebuie sa folosesti ca trainer. 130-ul nu numai ca nu prea poate mare lucru dar cedeaza chestii pe el fara crash si tot ajungi sa te coste. Acum mai nou am scos 450-ul de la naftalina si imi cam pare rau ca m-am incurcat cu piticaniile astea si ca l-am lasat sa prinda praf. Imediat dupa 450 am zburat cu 180-ul si singurul lucru la care ma puteam gandi era cat de ridicol de mic este discul rotor. Era ca un mic bondar tafnos.

Inca ceva... Am trantit de cateva ori si 250-ul si poate ca a fost intamplare dar nu s-a lasat cu daune. Vre-o 3 trante si 0 daune. Ma gandesc serios sa vand si 130-ul si 180-ul si sa ma axez pe heli-uri mai mari.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#127 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 04 May 2015 - 08:26 AM

Am iesit la aproximativ 70$. E cam mult dar trebuie sa tinem cont ca multe dintre piesele comandate vin cate doua la set... Ma incurajez si eu singur. LOL
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#128 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 06 May 2015 - 11:42 PM

Uite ce i-a facut baiatu asta, nici nu cred ca mai e cazu sa ne gandim la bani :))



0

#129 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 07 May 2015 - 07:55 AM

Vezi postareadaniel_ionut, la 06 May 2015 - 11:42 PM, a spus:

Uite ce i-a facut baiatu asta, nici nu cred ca mai e cazu sa ne gandim la bani :))




Nu gasesc nici un motiv valid pentru o astfel de transformare iar chestia cu 3 pale pe un heli asa de mic e dubioasa (turbulente, eficienta mica). Presupun ca unii vor "bling" cu orice pret. Totusi trebuie sa recunosc ca si heli-ul si pilotul zboara foarte bine iar gusturile nu se discuta (desi poate ca ar trebui discutate in anumite cazuri). Cred ca a bagat in el banii de un 450...
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#130 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 07 May 2015 - 10:07 AM

Trebuie tinut cont si de faptul ca orice posfta sau capriciu se poate realiza doar cu bani...deci posibil ca pe individ sa nu il intereseze acest aspect si atunci a investit cu drag :)

Aceasta postare a fost editata de belloo: 07 May 2015 - 10:07 AM

ALIGN 450 SPORT
0

#131 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 09 May 2015 - 05:16 PM

E incredibil dar adevarat: 180-ul face mai mult zgomot decat Protosul meu stretch!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#132 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 15 May 2015 - 04:55 PM

Reparat si pus pale de CF. Sunt cu 2 grame mai grele pe bucata, sa vedem cum se comporta.

https://farm6.staticflickr.com/5466/17495764060_7b6d17c068_b.jpg

https://farm8.staticflickr.com/7744/17683517651_2a57333e89_k.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#133 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 15 May 2015 - 09:56 PM

Arata bine mica bestie. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Cand vad insa canopia aia din plastic decupat si lipit de la Blade... si la 130 la fel.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 15 May 2015 - 09:57 PM

0

#134 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 16 May 2015 - 07:32 AM

Vezi postareaPrimus, la 15 May 2015 - 09:56 PM, a spus:

Arata bine mica bestie. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Cand vad insa canopia aia din plastic decupat si lipit de la Blade... si la 130 la fel.


Da frate! Cat de greu era sa o faca tot de plastic dar dintr-o singura bucata?! Daca imi pun mintea o fac eu in casa cu un vacuum forming improvizat si sunt sigur ca o sa iasa mult mai bine. Ramane insa problema cu vopsitul care e migaloasa.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#135 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 20 November 2015 - 03:24 PM

699 RON la heli.ro...chiar daca mi-am luat 130x-u acum cateva saptamani....n-am rezistat :(
0

#136 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 20 November 2015 - 10:10 PM

180 cfx-u e un fel de top model pe langa 130x :)

Anyways, maiden in seara asta cu un vanticel asa si coada are ceva wag cu setarile de manual pentru DX6i adica 50% gyro gain.
Evident ca am doar o baterie momentan si pana m-am dezmeticit eu, gata 3 minute de zbor, n-am apucat sa corectez nimic prin setari.
Manualul zice ca pentru tail wag sa scad gain-u iar eu din teorie generala stiu ca tre sa-l cresc.
Il mai zboara cineva cu dx6i? cum ati facut?

Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 20 November 2015 - 10:10 PM

0

#137 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 21 November 2015 - 01:34 PM

Coada a intepenit la 85% gain pe DX6i.

180cfx e o mica bestie. Nu exista figura care sa zici ca il deranjeaza macar un pic.
E stabil, bine echilibrat si agil in acelasi timp.
0

#138 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 21 November 2015 - 02:12 PM

Servo Saver Mod:
http://www.helifreak...40&postcount=24

Trebuie facut cat mai curand.
0

#139 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 21 November 2015 - 07:26 PM

Slippery Clutch Mod




Tipu din video e in state si acolo se comercializeaza tija aia de carbon de 1.8mm.
La noi in schimb, vad ca exista doar de 1.5 si 2mm. Nu-i o problema asa de mare ca se poate prelucra.
0

#140 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 22 November 2015 - 01:28 PM

Al 3-lea zbor cu micutul, inca incerc sa-l iau usor. Zic sa fac 'break in' la baterie.



0

#141 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 10 December 2015 - 12:13 PM

Ceva pareri despre ce baterii folositi?
Am vazut ca Overlander sunt destul de populare dar nu sunt in stoc la align-trex.co.uk. Foloseste cineva si altceva?
0

#142 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 22 December 2015 - 12:31 AM

Overlander erau pe backorder asa ca am comandat GensAce de la ckado.com, vedem ce-o fi de capul lor.

180cfx este incredibil de sensibil pe ciclic. De la 100%d/r si 0 expo am inceput sa cresc progresiv expo. Am ajuns la 40% si in continuare era prea sensibil...am scazut d/r la 90% si tot nu era ok asa ca mi-am bagat nasul in advanced menus. Exista acolo setare pentru cyclic response pe care am scazut-o putin ieri, cred ca pe la 75% asa.
S-a simtit diferenta, elicopteru s-a mai potolit, e mult mai docil. Azi am scazut la 50% pentru teste...as vrea sa revin la 100%d/r si eventual 30% expo.


Toate cele de mai sus in contextul in care zbor v977 pe high rates si 450-u fara nici un expo sau d/r.
180cfx este potential foaaarte rapid/agil.
0

#143 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 14 January 2016 - 04:40 PM

E cineva care are cablu de firmware update? sau e cineva care e interesat de achizitie la comun?
0

#144 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2016 - 09:00 PM

E posibil sa am eu. Am luat un cablu/interfata pentru update de Radian UMX de la Spektrum.

Vezi postareadaniel_ionut, la 14 January 2016 - 04:40 PM, a spus:

E cineva care are cablu de firmware update? sau e cineva care e interesat de achizitie la comun?

0

#145 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 14 January 2016 - 10:08 PM

Nop. pare sa fie diferit. Pt 180CFX codul e SPMA3065 iar pt UMX Radian e SPMA3060.
0

#146 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2016 - 10:37 PM

Asa e, acum m-am uitat si eu, din pacate pare ca sunt diferite (nu numai mufa).

Vezi postareadaniel_ionut, la 14 January 2016 - 10:08 PM, a spus:

Nop. pare sa fie diferit. Pt 180CFX codul e SPMA3065 iar pt UMX Radian e SPMA3060.

0

#147 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 16 January 2016 - 07:27 PM

Recent mi-am schimbat dx6i-u cu un dx6 si a trebuit sa reiau setarile conzii si tunning-ul.
Astazi am ajuns sa o stabilizez, inca mai e loc de reglaje fine dar in mare tine cum imi doresc eu.
In cele peste 20 zboruri in care am reglat parametrii PID, am descoperit urmatoarele:

1. regleaza P (de cele mai multe ori trebuie marit) pana cand coada sta teapana cand opresti rotirile brusc. Nu trebuie sa faca bounce back.
2. regleaza I (la fel, de cele mai multe ori trebuie marit) pana cand coada nu mai bate rapid in pitch pump-uri si tic toc-uri (wag gen frr-frr)
3. daca coada aluneca cateva grade in timp ce heli-u aluneca pe coada, mareste I in continuare.
4. micsoreaza D daca observi ca heli-u e cam violent cand opresti coada din piruete.




0

#148 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 13 March 2016 - 10:22 PM

Weekend-ul asta am dat cu el de pamant, ma rog...de iarba mai mult. Dar a fost prima data cand servo saver mod si-a facut treaba.
Reparatia a constat in centrarea servo horn-ului.



0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5


Raspuns rapid

  

32 useri citesc topicul
0 membri, 32 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro