Apare Blade 180 CFX
#32
Postat 30 October 2014 - 10:02 PM
http://www.der-schwe.../artikel/131880
HB Blade 180 CFX BNF Basic mit AS3X Sonderset plus 3 Stück 30C modelleXXpert LiPo Akkus
€ 264.99
de remarcat ca iti baga pe gat niste pakuri si maresc pretul. Pana acum listau doar kitul normal cu pretul normal (249 EEUR)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#33
Postat 30 October 2014 - 10:38 PM
stiganas, la 30 October 2014 - 10:02 PM, a spus:
http://www.der-schwe.../artikel/131880
HB Blade 180 CFX BNF Basic mit AS3X Sonderset plus 3 Stück 30C modelleXXpert LiPo Akkus
€ 264.99
de remarcat ca iti baga pe gat niste pakuri si maresc pretul. Pana acum listau doar kitul normal cu pretul normal (249 EEUR)
Da! Si mie mi-au promis ca-mi ajunge luni. :yahoo: Nu mi-au zis nimic de baterii suplimentare desi eu vroiam sa pornesc din start cu 4. Sa vedem... Am cautat pe Hobbyking si nu am gasit baterii comparabile. Erau ori mult mai grele ori mult mai mari ca dimensiuni. Sunt foarte curios sa incerc o baterie d'asta si pe 250 sa vad ce face diferenta de greutate (28g). Ma gandeam ca o proba de un minut ar trebui sa fie ok. Daca gresesc si-mi scapa ceva nu ma lasati sa stric pack-ul.
#34
Postat 02 November 2014 - 08:55 AM
https://www.youtube....h?v=JLlFkASuNDM
Aceasta postare a fost editata de qntt: 02 November 2014 - 08:55 AM
#35
Postat 02 November 2014 - 11:00 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#37
Postat 02 November 2014 - 07:24 PM
#39
Postat 03 November 2014 - 07:05 PM
Eu eram plecat cand a venit UPS-ul si nevasta-mea mi-a dat dragalasa cutia cand am ajuns acasa numai zambete si voie buna. Ma apuc eu sa desfac cutia si cand ma uit in interior gasec spre surpriza mea o cutie de Trex 250! Deja ma intrebam daca sa ma apuce nervii sau nu avand in vedere ca 250-ul e mai scump. Pana sa ma desmeticesc desfac cutia de 250 si in interior era un pantof vechi... Glume!!! Cica sa ai incredere in femei...
Primele impresii:
Mai greu decat ma asteptam.
L-am intors pe toate partile si nu am gasit nici o problema. Putin joc pe coada (acceptabil), servo-urile arata mult mai bine decat in poza, canopy fara urma de problema de bind cum zicea nenea ala de pe youtube. Arata MULT mai bine fata de 130 si este evident ca s-au straduit din greu sa compenseze pentru reputatia proasta pe care si-au facut-o anterior. Pana si soriceii au avut grija sa-i puna negrii nu albi ca cei din pozele promotionale. Pana acum sunt incantat!
A facut bind fara probleme la DX8-ul meu, singura surpriza a fost ca cifrele date in manual pentru throttle travel nu se potrivesc cu ce vrea ESC-ul. Am remediat foarte usor.
Testat pe masa turatiile sunt FOARTE mari in comparatie cu 130-ul dar toarce... Nu am vibratii de spool up nu am zgomote ciudate.
De rezolvat:
Tracking-ul mi se pare putin off, sa vedem cum rezolv asta.
Nu prea imi place cum au rutat firele ESC-ului si o sa incerc sa gasesc o solutie mai buna.
Banda de velcro care tine bateria e mult prea mare. (Probleme rizibile cand ma gandesc prin ce am trecut cu 130-ul)
Acum e bezna afara asa ca nu se pune problema sa-l mai zbor astazi dar maine il duc la camp si daca ninge!
:yahoo: :yahoo: :yahoo:
#40
Postat 03 November 2014 - 07:38 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#41
#42
Postat 03 November 2014 - 08:07 PM
qntt, la 03 November 2014 - 07:57 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#43
Postat 03 November 2014 - 08:33 PM
https://farm4.staticflickr.com/3944/15516713759_9c284195ef_h.jpg
https://farm4.staticflickr.com/3956/15678868036_928c39f91c_h.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7484/15517400807_1bc1eb4e56_h.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7494/15700688721_9d391ed194_b.jpg
https://farm4.staticflickr.com/3955/15700696111_fdc34a83df_b.jpg
https://farm4.staticflickr.com/3941/15083249983_87dc765921_b.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7468/15082648964_081c661f2f_b.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5601/15704186602_9ddc7f491c_b.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7583/15083273363_9682b88b3b_b.jpg
Aceasta postare a fost editata de qntt: 03 November 2014 - 08:33 PM
#44
Postat 03 November 2014 - 08:34 PM
https://farm9.staticflickr.com/8563/15704204682_939dbb6ee5_b.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5602/15702616395_2faedfa942_b.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7493/15704193882_0afd8a2b56_b.jpg
#46
Postat 03 November 2014 - 09:19 PM
Coada ma incanta, servo de coada imi place cum e montat.
Un lucru la care ma gandesc este greutatea.
Senzatia de heli greu in zbor e ceea ce nu imi placea la 250. Poate va fi compensata prin turatia mare ?
Tu poti sa ne dai un feedback testand ambele modele.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 03 November 2014 - 09:20 PM
#47
Postat 03 November 2014 - 09:40 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 03 November 2014 - 09:40 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#48
Postat 03 November 2014 - 09:51 PM
stiganas, la 03 November 2014 - 09:40 PM, a spus:
Ha! Ha! Ha! Merci! Chiar mi-am castigat existenta vreo 3 ani ca fotograf. Pozele insa le-am facut cu telefonul... Asta in lumea fotografilor e mare, mare blasfemie - nu ma parati.
Si eu vreau canopia cu rosu / orange ca sa semene mai bine cu Protos-ul.
#49
Postat 03 November 2014 - 09:57 PM
#50
Postat 03 November 2014 - 10:16 PM
qntt, la 03 November 2014 - 09:57 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#51
Postat 04 November 2014 - 02:22 PM
Este tot ce speram sa fie 130-ul. Nu mi-a facut nici o surpriza neplacuta.
Are putere arhi suficienta, coada tine fara probleme si este destul de precis. Este ceva mai greu fata de 130 dar mie 130-ul mi se parea cam prea usor (prea tare afectat de vant).
Daca e sa-l compar cu 250-ul este considerabil mai usor. Pentru cei care nu s-au prins nu vorbesc de greutatea efectiva ci de incarcarea rotorului.
Nu m-am dus cu el in throttle 100% pentru ca bateriile sunt noi dar motorul ajunge jos aproape rece si eu nu am reusit sa-l poticnesc.
Ce m-a surprins e cat de mult zgomot face. Din pacate suna cam ca feonul enervant al neveste-mi. Asta e... Nu poti sa le ai pe toate.
Pyro compensation functioneaza foarte bine. E o placere sa ai asa ceva pe un heli atat de mic.
A... Funnels sunt incredibil de usor de facut! Tine perfect coada si motorul nu da semne de efort. Nici zborul cu spatele nu pune probleme.
Posibil ca gain-urile sa fie putin cam sus dar pana nu-l duc in throttle 100% nu ma pronunt.
Cam astea sunt impresiile dupa 8 zboruri. Incerc sa bag cat mai multe pack-uri ca sa putem vorbi si de fiabilitate dar pana acum totul e ok.
#52
Postat 04 November 2014 - 03:33 PM
https://www.youtube....eature=youtu.be
#53
Postat 04 November 2014 - 08:27 PM
https://www.youtube....h?v=LL_IpRx_x08
#54
Postat 04 November 2014 - 09:05 PM
Am inteles ca governorul e activat. E cu set rpm sau incearca sa tina constanta viteza data din statie (idle1, idle2) ?
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#55
Postat 04 November 2014 - 09:24 PM
Citeaza
Merci de video.
De asta vorbeam, as fi vrut sa nu pierzi senzatia de plutire de la 130X.
Dar cum zici nu le poti avea pe toate.
Ai incercat alte setari decat cele din carte pe ciclic sa il mai domolesti un pic?
Aceasta postare a fost editata de Primus: 04 November 2014 - 09:28 PM
#57
Postat 04 November 2014 - 10:25 PM
stiganas, la 04 November 2014 - 09:05 PM, a spus:
Am inteles ca governorul e activat. E cu set rpm sau incearca sa tina constanta viteza data din statie (idle1, idle2) ?
Nu e mai instabil decat 130-ul. Este foarte responsiv dar intr-un mod liniar fara smucituri sau surprize. Servo-urile astea noi de platou ciclic in opinia mea sunt excelente (daca nu se dovedeste ca se ard dupa 50 de zboruri). Diferenta e data de turatia mare si de surplusul de greutate. Daca-l inclini tinde sa ia viteza in directia respectiva foarte repede. Cred ca si transmisia joaca un rol important pentru ca ne mai avand vibratii sau poticneli ii permite sa mentina un RPM constant si atunci totul se petrece foarte lin. Eu zbor fara expo (preferinta personala) dar daca pui expo sunt sigur ca poti sa-l ti la punct fix fara probleme chiar mai bine decat pe 130. Nu tremura, nu stranuta, nu tuseste.
130-ul e usor tare si are o canopie foarte mare lucru care ii scade considerabil viteza de inaintare. 180-ul pare sa nu se bata cu rezistenta aerului atat de mult si prinde viteza. Din punctul asta de vedere e mai aproape de 250.
Governor: Daca e sa ghicesc si din ce se vehiculeaza pe web e cu set RPM. Nu stiu din experienta proprie pentru ca interfata USB de la Castle nu se potriveste pe conectorii astia micro. E nevoie de un adaptor pe care speram sa-l gasesc in cutie dar... nu.
#58
Postat 04 November 2014 - 10:37 PM
Unde mai pui ca dupa vorbaria lor cele cu bullet sunt pentru incepatori si cele fara pentru 3d.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#59
Postat 04 November 2014 - 10:41 PM
Primus, la 04 November 2014 - 09:24 PM, a spus:
De asta vorbeam, as fi vrut sa nu pierzi senzatia de plutire de la 130X.
Dar cum zici nu le poti avea pe toate.
Ai incercat alte setari decat cele din carte pe ciclic sa il mai domolesti un pic?
Mie 130-ul mi se pare ca se comporta ca o frunza. Parca mi-e greu sa trec pe alt heli dupa ce am zburat 130-ul tocmai pentru ca e atat de usor. Face flipuri ca nimeni altul dar e imprecis si cu viteza mica de inaintare (nu de rotatie). Daca trec direct pe 250 si incerc aceleasi figuri imediat fara acomodare sigur dau cu el de pamant.
180 pare un compromis foarte bun intre cele doua. E precis (chiar mai precis decat 250 in piruete, similar 450-ului), e rapid dar mai lent decat 250-ul si nu e prea greu. Sincer daca nu are defecte ascunse care sa apara mai tarziu... m-as hazarda si as spune ca e fantastic. Nu prea vad cum ar putea sa dezamageasca pe cineva tinuta lui de zbor oricat de exigent e respectivul.
Astazi am fost de 2 ori la camp si am zburat cu el pana dupa ce a apus soarele. Am 16 zboruri si inca nu i-am gasit probleme. Tineti-mi pumnii nici sa nu-i gasesc.
P.S. Frate ce putere are fata de 130!!!
#60
Postat 04 November 2014 - 10:46 PM
stiganas, la 04 November 2014 - 10:37 PM, a spus:
Unde mai pui ca dupa vorbaria lor cele cu bullet sunt pentru incepatori si cele fara pentru 3d.
Are doar 3 turatii si cea de "Normal" mi se pare la limita inferioara. Poti doar sa decolezi si sa aterizezi cu ea. Cand treci de la normal la idle up 1 la idle up 2 schimbarea de RPM se aude foarte clar.
Da... Si eu vroiam pale simple dar sunt sigur ca o sa apara. Cred ca le-au pus pe astea ca sa-l faca sa se comporte mai mult ca un heli mare si ca sa nu aiba probleme cu incepatorii. O prostie...