Apare Blade 180 CFX
#91
Postat 12 November 2014 - 01:02 PM
In alta ordine de idei, se cam pune de un nou scandal marca Blade. Pe langa incapacitatea de a salva setarile, multi au descoperit un tail cick periodic. Blade se face ca ploua desi un firmware update este strict necesar.
De data asta spre deosebire de situatia cu 130-ul stau pe margine si ma felicit ca am fost norocos si ca nu am un heli care sa aiba nevoie de modificarea setarilor (mica problema de tracking am rezolvat-o mecanic) si nici nu am tail cick. Lasa sa se mai zbata si altii... :clapping:
#92
Postat 15 November 2014 - 03:59 PM
Nu ma incomodeaza in utilizare dar tot imi ingheata mainile. Nu e vina husei ci a faptului ca din 3 in 3 minute trebuie sa scot mainile din ea si sa schimb bateriile.
A... Atentie la bricheta Zippo. M-am gandit si sigur trebuie sa emane CO2. Eu stiu din acvaristica ca CO2-ul ataca rau tot ce inseamna plastic si cauciuc. La acvarii pentru injectia de Co2 se folosesc furtunase speciale de silicon si plastice rezistente la CO2.
#95
Postat 05 January 2015 - 11:17 PM
Frate ce-mi lipseste vara si sesiunile mele de zbor!
Am luat husa de vreme rea, am luat si Zippo si tot imi ingheata mainile atat de tare ca mi-e imposibil sa zbor. Ca sa nu mai vorbim de toate plasticele de pe heli care devin rigide si crapa la cea mai mica tranta! Si mi-e o lehamite de simulator de nu mai pot sa-l vad!
#96
Postat 05 January 2015 - 11:54 PM
qntt, la 05 January 2015 - 11:17 PM, a spus:
Frate ce-mi lipseste vara si sesiunile mele de zbor!
Am luat husa de vreme rea, am luat si Zippo si tot imi ingheata mainile atat de tare ca mi-e imposibil sa zbor. Ca sa nu mai vorbim de toate plasticele de pe heli care devin rigide si crapa la cea mai mica tranta! Si mi-e o lehamite de simulator de nu mai pot sa-l vad!
#98
Postat 19 January 2015 - 03:30 PM
la heli.ro in garaj.
Canopia e urata rau, banuiesc ca o pun special asa sa cumperi dupa aceea ceva mai decent.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 20 January 2015 - 12:09 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#99
Postat 19 January 2015 - 04:00 PM
stiganas, la 19 January 2015 - 03:30 PM, a spus:
Asa e, si in pus e si foarte casanta... Am comandat-o pe cea argintiu/portocalie deja si un swash de aluminiu (sper sa reduc din joc) dar o sa ajunga prin februarie din motive independente de vointa mea. Cand ajunge pun poze. Sper la heli.ro sa bage si piese ca sa nu mai stau la vara dupa UPS.
#100
Postat 19 January 2015 - 05:10 PM
qntt, la 19 January 2015 - 04:00 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#102
Postat 29 January 2015 - 04:19 PM
https://farm8.staticflickr.com/7316/16369498636_5535958e6e_b.jpg... Scuzati scama ... e de la servetelele cu care am sters praful :blush:
https://farm8.staticflickr.com/7419/16209582797_f21f3abaef_b.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7423/16395478245_2ed1fb6f0a_h.jpg
#103
Postat 29 January 2015 - 05:05 PM
#104
Postat 29 January 2015 - 05:52 PM
daniel_ionut, la 29 January 2015 - 05:05 PM, a spus:
Ma tem ca si asta tot la categotia "mici" intra... :D Uite-l langa un 500:
https://farm9.staticflickr.com/8632/15773567614_7e7de582c0_b.jpg
NU te grabi sa sari la heli-uri mari ca poti sa te distrezi foarte bine si cu cele mici pana iti formezi reflexele. Cele mari sunt mai precise si mai previzibile in zbor (dupa parerea mea considerabil mai usor de stapanit) dar costa si sunt periculoase. Daca te lovesti cu un MSR doare putin, daca te lovesti cu un 500 nici nu vreau sa ma gandesc la consecinte. Pasi marunti... Succes!
#105
Postat 29 January 2015 - 06:57 PM
23 euro. Oare merita? Sunt foarte curios cum se comporta.
Aceasta postare a fost editata de qntt: 29 January 2015 - 06:58 PM
#106
Postat 29 January 2015 - 07:15 PM
qntt, la 29 January 2015 - 06:57 PM, a spus:
23 euro. Oare merita? Sunt foarte curios cum se comporta.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#107
Postat 29 January 2015 - 07:59 PM
stiganas, la 29 January 2015 - 07:15 PM, a spus:
Mai da' ce ma tot bagati pe mine la inaintare!? Ia mai incercati si voi! :lol:
Mai bine spune-ne cat de aproape esti de momentul achizitiei ca sa putem auzi si alte impresii mai avizate decat ale mele.
#108
Postat 29 January 2015 - 10:03 PM
Eu trebuie sa mai astept, mi-am cheltuit toti banii de hobby pe alte hobby-uri.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#109
Postat 29 January 2015 - 10:45 PM
stiganas, la 29 January 2015 - 10:03 PM, a spus:
Iti inteleg durerea... Si la mine sufla momentan vantul prin fondurile de hobby.
Pai daca nu mai sunt singurul cu 180, haide-ti fratilor cu impresii si sfaturi! Am facut upgrade de firmware, an schimbat swashul dar sunt curios ce alte imbunatatiri gasiti si voi. In opinia mea 180-ul e super dar peste asta intrevad potential suplimentar. Poate idei cum sa-l usuram nitel...?
#110
Postat 29 January 2015 - 11:44 PM
Daca vrei neaparat sa il usurezi poti incepe cu scurtarea firelor,folosirea unor soricei cat mai mici,unitatea prindeo doar in dubluadeziv(2 bucatele mici) si in felul asta castigi minim 10g.
Ar mai fi metoda brutala in care mai poti castiga ceva grame,frameul am vazut ca permite putin frezat inclusiv bottom plate si suportul de baterie,mai scoti 10-15g si la frezare...
Mai gauresti putin canopy,pui pack mai usor chiar daca zbori cu 1 minut mai putin.
Mi sa parut din poze ca tija de comanda pe coada e din sarma,probabil ca si torq-ul e lafel...se inlocuiesc cu carboane.
Mai cautam solutii daca chiar vrei.Bafta.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#111
Postat 31 January 2015 - 04:19 PM
Arata bine cu canopia asta. Buna alegere.
Ma tot batea si pe mine gandul sa iau unul, poate sa dau MCPX BL si 130X.
Si asa e greu de gasit timpul necesar sa le scot la aer pe toate;http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
Pana la urma credeti ca merita sa tii 130X si 180X ? ( doar daca nu vrei sa faci colectia ?)
Aceasta postare a fost editata de Primus: 31 January 2015 - 04:20 PM
#112
Postat 31 January 2015 - 04:46 PM
Primus, la 31 January 2015 - 04:19 PM, a spus:
Arata bine cu canopia asta. Buna alegere.
Ma tot batea si pe mine gandul sa iau unul, poate sa dau MCPX BL si 130X.
Si asa e greu de gasit timpul necesar sa le scot la aer pe toate;http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
Pana la urma credeti ca merita sa tii 130X si 180X ? ( doar daca nu vrei sa faci colectia ?)
NU prea merita... Eu am vrut ceva mai fiabil cu care sa inlocuiesc 130-ul si acum am ramas cu amandoua. Sunt destul de diferite in zbor pana la urma. 130-ul e mai usor dar 180-ul este mult mai puternic si mai precis. Nici nu prea am chef eu sa ma zbat sa dau 130-ul astfel incat sa nu imi para rau dupa asa ca deocamdata ramane. :pardon:
#113
Postat 01 February 2015 - 07:40 PM
https://farm8.staticflickr.com/7369/16419145272_60f618c50c_z.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7377/16232682210_177bd58f26_z.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7319/16420077045_a5fcc37720_z.jpg
Am avut un weekend mai liber si m-am destrabalat...
In ultima poza se vede si "terenul" de zbor...adica in spatele casei. Am impresia ca nu-i ajunge.
Prima impresie - cam nervos si cam "topaitor"...nu contest ca mi-am iesit din mana, dar parca nu are gain destul. La-ti mai crescut?
Senzatie - putere de 450, stabilitate de mCPX. Cred ca AS3X-ul e cam putin pentru el. Am fost lenes si nu am citit nici un review sau setup. Promit sa o fac.
De rezistent e rezistent...la doua spool-up-uri s-a agatat in iarba...rezultatul - gear-uri intacte. Merge!
#114
Postat 02 February 2015 - 09:52 AM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#115
Postat 02 February 2015 - 10:03 AM
optyqus, la 02 February 2015 - 09:52 AM, a spus:
Si eu gandesc la fel dar uite ca am tradat cauza. Cu 180-ul nu am rezistat. Prea bifa toate casutele corecte ca sa ma pot abtine! Ai dreptate si cu zborul relaxat si busiturile dar exista si reversul medaliei care zice ca nu prea inveti mare lucru cand esti crispat sa nu trantesti pasaroiul. Pretul la piese e nerusinat, pe de alta parte la o busitura nu distrugi palele ca la un 450. Eu de fiecare data cand am busit 450-ul am scos cam 80 - 100 euro din buzunar. Pentru mine este important sa am cat mai multe ore de zbor ca sa imi imbunatatesc abilitatile. 180-ul imi ofera combinatia optima pentru asta.
#117
Postat 02 February 2015 - 02:37 PM
qntt, la 02 February 2015 - 10:03 AM, a spus:
Ce am invatat eu de la astea mici e ca desi te ajuta sa inveti si sa avansezi in pilotare, diferenta intre dimensiunea si in general atitudinea si reactia lor in zbor este foarte diferita de cea a elicopterelor mari. La micro te inveti cu instabilitatea si comportamentul jerky, saltaret, apoi iei in mana un 600 si ti se pare o magaoaie grea si puternica. Pe scurt, te inveti cu un micro, dar in cele din urma te lovesti de o bariera pe care nu o mai poti depasi. Iar factorul intimidant este prezent chiar si la un micro avand in vedere preturile pieselor si disponibilitatea lor pe plan local. In ce priveste clasa 450 daca nu ai pale scumpe costul unui crash e in medie undeva la 30-40 euro (pale, ax pp, main gear, tub coada)... depaseste suma asta daca rupi vreun angrenaj de servo, daca ai canopie aftermarket, daca strici ansamblul de coada sau ramai fara esc sau altceva din electronica. Avantajul Blade-urilor e ca te scutesc de un RX si merg de-a gata pe Spektrum, iar mie imi place Spektrum.
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#118
Postat 02 February 2015 - 04:05 PM
#119
Postat 25 April 2015 - 06:23 PM
Este foarte rapid, turatie mare, motor puternic, un pic cam greu, precis pe ciclic, acceptabil pe coada. Tine coada ok si cu fata si cu spatele si in funnel si in huricane. Swashplate-ul de plastic se uzeaza repede si incepe sa tremure in stilul caracteristic 130-ului. Swashplate-ul de aluminiu elimina problema.
Canopy stock ai putea spune daca esti paranoic ca a fost gandit sa fie cat mai putin vizibil. Cerul e albastru / gri, partea de sus a canopy-ului e gri! Iarba e verde... Partea de jos a canopy-ului e verde! NU stiu cine a fost "inteligentul" care a gandit lucrurile asa dar sper ca-i tiuie urechile. Astazi m-am enervat pentru ca nu vedeam 180-ul aproape deloc si am zburat fara canopy. Surprinzator a fost mult mai bine. Cel cu portocaliu e mai ok. Inca ceva: ce o fi prostia asta la blade cu canopy facut din 3 bucati?!?! E asa de usor sa faci ceva gen vacuum forming dintr-o singura bucata care ar fi si mai rezistent si nici nu ar avea tendinta sa se despice pe mijloc! NU inteleg....
Per total impresia a ramas buna. Este capabil si mult superior 130-ului. Daca cineva o sa faca si canopy-uri usoare (plastic) dintr-o singura bucata, o sa fie aproape perfect. Poate ar merge si o idee mai usor dar nu prea vad unde poti sa dai jos. Totusi sunt sigur ca sunt altii mai destepti care o sa gaseasca modalitati.
#120
Postat 25 April 2015 - 07:16 PM
Ma bate si pe mine gandul sa iau unu. Am nevoie de ceva intre 450 si micro sa pot exersa mai relaxat figuri.