DFC sau FBL pe un HK 450 achizitzie
#1
Postat 07 October 2014 - 09:16 AM
#2
Postat 07 October 2014 - 11:04 AM
Cat despre forta, eu folosesc align ds410m si pana sa schimb variatorul le rulam la 5v, adica 1.8kg, n-am avut probleme cu ele si nici nu observ vreo diferenta ca le-am trecut pe 6v.
Dezavantajul care il vad eu la dfc este ca nu iarta servo-urile in caz de crash.
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#7
Postat 14 October 2014 - 03:25 PM
Alin32, la 14 October 2014 - 02:34 PM, a spus:
la kbar swash mixul este din statie nu? pot folosi kbar cu swash mix pe statie?,(nu pot da disable la swash din statia mea) shitt inebunesc daca nu!
multumesc anticipat,
Din cate stiu toate sistemele FBL nu folosesc mixurile din statie,nici Kbarul nu face exceptie.Nu trebuie sa dai "disable" alegi modul "1 servo" sau 90grade.
#9
Postat 14 October 2014 - 04:39 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#12
Postat 09 November 2014 - 03:54 PM
Am montat kbarul si headul DFC de la HK, ce pot sa spun, superb!, foarte usor de zburat fibraless, acum flibarul nu l-asi recomanda incepatorilor, foarte multe corectii in timpul zborului de facut. Acum cu kbarul trebuie sa ma obisnuiesc sa nu mai fac corectii in zbor ca le face el, unde mai trebuie sa lukrez este la aterizari (am un morcov cand aterizez de inebunesc) deoarece am citit si se pare ca asa este ca unitatea incarca sa stabilizeze heliul si can este aterizat (evident :)), dar se rezolva, tocmai astazi la urmatoarea baterie dupa filmuletzul de mai jos am aterizat cu pas negativ la final dar nu am fost destul de atent si dupa aterizare unitatea a destabilizat heliul (pe jos) si am atins un pik cu palele :), consecintza un servo dus (aileron), dar , rahat, ca am rotzi de schimb si deja servoul este 100% facut :) (Stefan super servourile hcm 9, ieftine si bune).
Evident ca pe kbar mai am ceva mici setari de facut , in special la coada dar se rezolva,
https://www.youtube....eature=youtu.be
baietzi, respect!
#13
Postat 09 November 2014 - 05:20 PM
#15
Postat 09 November 2014 - 07:44 PM
Alin32, la 09 November 2014 - 03:54 PM, a spus:
Nu-mi dau seama din clip daca la sfarsit tu tot incercai sa il aterizezi sau il zburai aproape.
Mie mi se pare mult mai usor sa il aterizez in idle2, vin jos cu el, fac hover la cativa cm deasupra pamantului si tai motorul.
in normal mi se pare o prostie sa aterizez, pentru ca scade si turatia si unghiul palelor si ba coboara prea repede, ba nu coboara deloc (asta depinde si de cum ai curbele de pitch si throtle).
Oricum il aterizezi, incearca sa ii tai motorul cat mai repede dupa ce ai pus skid-urile pe pamant.
Aceasta postare a fost editata de Mishu-Ptm: 09 November 2014 - 07:45 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#16
Postat 09 November 2014 - 09:03 PM
#17
Postat 10 November 2014 - 12:02 AM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#19
Postat 13 January 2015 - 12:45 PM
#20
Postat 13 January 2015 - 07:35 PM
g2by, la 13 January 2015 - 12:45 PM, a spus:
Conteaza f. mult ce tip de unitate fbl ai. La fbl este recomandat sa fie viteza de lucru cat mai mare (si torq) si sa fie si fiabile.De exemplu mie mi-a picat dupa un an servo DS92A+ de la MKS care a costat cam 150ron bucata cu unitatea de la Microbeast.Eu unul nu recomand acel servo.Parerea mea.Momentan eu am pe 450 la platou, servourile KST 215mg.
#21
Postat 13 January 2015 - 07:49 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 13 January 2015 - 07:50 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#23
Postat 13 January 2015 - 08:54 PM
Am deja pe FBL vre-o 50-70 zboruri (nu mai stiu exact), circuite in viteza pitch pumpuri and crap etc, am barberit deja cu palele solul de vre-o 3 ori, servourile rezista exemplar, ieftine si bune :), folosesc head DFC.
#24
Postat 13 January 2015 - 09:00 PM
ultima patzanie din Decembrie :): zburam eu ce zburam pe un camp in viteza si la un moment dat mi se deconecteaza bateria (conector deans) si heliul pica frate de la vre-o 30 de metri fix in rotor (pale praf) si culmea :))) servourile rezista, de atunci asigur suplimentar conectarea bateriei la esc .
#25
Postat 14 January 2015 - 12:05 AM
Aceasta postare a fost editata de g2by: 14 January 2015 - 12:08 AM
#26
Postat 14 January 2015 - 12:39 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#27
Postat 14 January 2015 - 01:45 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback