Corsair F4U 1885 mm Modelul de la ESM
#1
Postat 06 October 2014 - 02:05 PM
Corsair F4 U de la ESM
Anvergura 1885 mm
Greutate 6,7 kg
Cei de la Big Models recomanda motor clasa 1.2 in 4 timpi , tinand cont ca modelele de la ESM sunt un pic grele de coada m-am decis sa-l motorizez cu SAITO Golden Knight clasa 1.5
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5
Postat 06 October 2014 - 09:04 PM
Fly ce zici , ma primesti in vizita spre sfarsitul lui octombrie ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#6
Postat 18 December 2014 - 08:53 PM
Aceasta postare a fost editata de tantar: 18 December 2014 - 08:55 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#9
Postat 30 December 2014 - 10:14 AM
Bogdane , tu stii de la cine mi se trage cu 3 cilindri , SAITO FA 200 R3...
In cateva zile ajung si retracturile , normal de la ESM generatia 4
Aceasta postare a fost editata de tantar: 30 December 2014 - 10:16 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#10
Postat 30 December 2014 - 10:18 AM
renatoa, la 30 December 2014 - 09:49 AM, a spus:
Pai , cat ar fi sa deviez un pic ,,,, dar poate trec in drum spre Drobeta .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#11
Postat 01 January 2015 - 12:07 PM
https://www.youtube....e&v=FyZ8Zm94y5k
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#13
Postat 03 January 2015 - 04:00 PM
tantar, la 01 January 2015 - 12:07 PM, a spus:
https://www.youtube....e&v=FyZ8Zm94y5k
Foarte atractive retracturile electrice ( scapi de furtune, supape , butelie , unitate etc ) DAR .. trebuie studiate putin
caci am impresia ca nu au nici un sistem de zavorare si toata forta este preluate de pasul filetului de pe axul motorului si
in caz de ... ceva ... se barbiereste tare usor ( nu stiu exact care se strica : filetul de pe ax sau cel din bucsa dar rezistent nu este )
.. unul din colegi a patit asta si la cel de la Robart electric inca de la primele zboruri ....
In rest .. spor la construit si grija cu motorul sa nu se incinga ca daca se opreste in aer vine mai greu fara motor la aterizare ... trebuie ceva
experienta pe astfel de modele ( warbird-uri mai mari .. nu din spuma ) ....
A fost unul la Adunati care .... a decedat destul de repede ( tot motor radial dar parca cu 5 cilindrii - nu sunt sigur .. nu l-am vazut decat in poze si nu mai retin )
#14
Postat 04 January 2015 - 01:51 PM
REAL DESIGN, la 03 January 2015 - 04:00 PM, a spus:
caci am impresia ca nu au nici un sistem de zavorare si toata forta este preluate de pasul filetului de pe axul motorului si
in caz de ... ceva ... se barbiereste tare usor ( nu stiu exact care se strica : filetul de pe ax sau cel din bucsa dar rezistent nu este )
.. unul din colegi a patit asta si la cel de la Robart electric inca de la primele zboruri ....
In rest .. spor la construit si grija cu motorul sa nu se incinga ca daca se opreste in aer vine mai greu fara motor la aterizare ... trebuie ceva
experienta pe astfel de modele ( warbird-uri mai mari .. nu din spuma ) ....
A fost unul la Adunati care .... a decedat destul de repede ( tot motor radial dar parca cu 5 cilindrii - nu sunt sigur .. nu l-am vazut decat in poze si nu mai retin )
Multumesc pentru sfaturi . Zavorarea a fost una din conditiile pentru care le-am luat , toate din generatia 4 au ,le-am mai avut sub ochi si pe cele de la :https://wingspanretracts.3dcartstores.com/LGR610T
Avantajul este ca cele de la wingspan se deschid la 100 grade si pot prelua aterizari mai dure , dar .... ESM a castigat
Mai am ceva pasari mari, am adunat un pic de experienta .
Stiu Corsair'ul de la Adunati , este unul de la Hangar 9 motorizat cu un motor in stea , la aceasa ora proprietarul la dotat cu unul in 3 cilindri .
Problema la cele din tipul asta este ca cilindrii pozitionati inferior se incing mai tare decat cei pozitionati superiori , asa ca reglajele de alimentare trebuiesc facute diferit .
Aceasta postare a fost editata de tantar: 04 January 2015 - 01:54 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#15
Postat 04 January 2015 - 02:00 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#19
Postat 06 January 2015 - 01:05 PM
Sa pui un filmulet cand il pornesti sa-l aud si eu cum papa nitro.
#20
Postat 06 January 2015 - 01:13 PM
Teo-Costin, la 06 January 2015 - 01:05 PM, a spus:
Sa pui un filmulet cand il pornesti sa-l aud si eu cum papa nitro.
Desigur ,de sapatamana viitoare ma apuc sa fac standul , si imediat ce vine aprinderea ....
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#21
Postat 06 January 2015 - 04:07 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#22
Postat 06 January 2015 - 04:37 PM
GigiGL, la 06 January 2015 - 04:07 PM, a spus:
Multumesc Gigi , ne vedem pe camp la zbor .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#23
Postat 27 January 2015 - 07:26 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#24
Postat 27 January 2015 - 07:28 PM
Motorul intra perfect in canopie .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#25
Postat 05 February 2015 - 04:42 PM
strat
#26
Postat 05 February 2015 - 05:22 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#29
Postat 12 February 2015 - 09:25 AM
incepatoru, la 12 February 2015 - 09:20 AM, a spus:
A si dat un zbor ...
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#30
Postat 12 February 2015 - 08:17 PM
tantar, la 12 February 2015 - 09:25 AM, a spus:
Pe 'mucles' care va sa zica... ca de obicei! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS