Avion VTOL cu tilt-rotoare "TILT 607" Avion cu decolare si aterizare verticala
#1
Postat 04 October 2014 - 04:58 PM
http://www.google.de...ved=0CCUQrQMwAQ
VTOL aircraft with tilt-rotors "TILT 607"
Are cineva ceva asemantor?
Mi se pare interesant, dar la alte dimensiuni, o drona care sa poata cara ceva echipament FPV, bombe, rachete ,!!!!etc. .
Ce parere aveti?
Ciao Sorin
#2
Postat 04 October 2014 - 05:44 PM
Cat despre echilibrare, m-am lamurit, folosesti o placa de control de multicopter si selectezi modelul bicopter. Echilibrarea se va face prin inclinarea permanenta fata-spate a rotoarelor, ceace ma face sa ma indoiesc de fiabilitate, la ce viata vor avea servo-urile de actionare...
#3
Postat 04 October 2014 - 06:00 PM
citeste explicatiile de pe site si vezi ca un servo special inclina rotoarele . Sunt mai multe posibilitati de a realiza acel servo, daca aia au putut, pot si altii, in mod sigur se poate adapta un servo care exista deja poate va fi nevoie de un reductor .
Prima data trebuie facut unul care zboara, dupa aia se dezvolta problema in functie de dorinte (cerinte).
Oricum nu cred ca e ceva foarte greu de realizat , pretul de cost 630 E e mare pt. jucaria aia cu banii astia faci unul mult mai serios.
Ciao Sorin
#4
Postat 04 October 2014 - 06:39 PM
Si stiu cum se duc servo-urile de yaw la tricoptere in cateva ore... demultiplicator in aripa mai lipsea...
Ideea este ca acele servo-uri lucreaza permanent cand faci hover, ceeace nu ma incanta deloc.
Exista solutii pur electrice, ca la multicoptere.
#6
Postat 04 October 2014 - 06:54 PM
http://static.rcgroups.net/forums/attachments/1/0/0/1/7/7/a6339753-191-image-498b5092.jpg
#8
Postat 04 October 2014 - 07:54 PM
acuma doar nu ti-o fi frica ca iti vor face concurenta la paramotoare!!!
Ciao Sorin
#9
Postat 04 October 2014 - 07:59 PM
Daca nu rotesti motoarele spre inainte cum vrei sa zboare ca avion? cred ca nu se poate decat daca ai alte motoare care sa fie montate ca la un avion. Si asta te-ar penaliza la greutate sa cari niste motoare care nu le folosesti tot timpul?
Ciao Sorin
#10
Postat 04 October 2014 - 08:07 PM
Trebuie minim 3 motoare, ca sa mearga in hover ca un tricopter, cu stabilizarea din variatia turatiei, nu mecanic.
Cand treci in zbor de avion le pui pe cele din fata in pozitie orizontala, si pe cel din coada il opresti.
Deci al treilea trebuie asezat orizontal, nu vertical, si de aceasi marime ca cele din fata, sa participe in mod egal la sustentatie.
#11
Postat 05 October 2014 - 10:37 AM
Nici unul nu a fost gandit sa zboare ca sa faca hover la honolulu si sa dea din coada frumos acolo, pentru ca un minut de hover ii mananca energie cat o ora de zburat !
Asa ca atunci cand va faceti planuri la incarcat martzoaga cu cat mai multe, eu as zice sa le schimbati punand in loc... "cum fac asta sa fie cat mai usoara" ;)
Asa ca daca destinatia este de exemplu fotografie aeriana, daca se incepe cu idea ca sa care cel mai tare aparat de pe piata, deja e pornit gresit, pentru ca cel mai tare aparat este de studio, si face ce stie el bine pe trepied, nu e de aeropurtat ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 October 2014 - 10:39 AM
#12
Postat 05 October 2014 - 11:06 PM
pe mine m-ar interesa sa poarte bombe si rachete alea le lansez la tinta asa ca la aterizare e usor.
Nu am urmarit forumul azi pentru ca am fost la Caransebes la zbor 1:1 si acum am ajuns acasa.
Ciao Sorin
#13
Postat 06 October 2014 - 09:06 AM
#14
Postat 06 October 2014 - 12:19 PM
Ciao Sorin
#15
Postat 06 October 2014 - 12:38 PM
Din cate stiu singurul sistem comercial viabil gata de cumparat este asta.
Daca vrei sa faci cu mana ta, fie il poti copia, fie ii descoperi punctele slabe si il imbunatatesti ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 October 2014 - 12:38 PM
#16
Postat 07 October 2014 - 05:08 PM
SORIN CAIUS, la 06 October 2014 - 12:19 PM, a spus:
Ciao Sorin
Uite aici in Rcgroups,V22 cu o simpla placuta kk2 si firmware OPEN AERO VTOL...
http://www.rcgroups....=2057761&page=6
Cineva, o sa aiba multe de comentat,apropo de servouri....
Bafta
#17
Postat 07 October 2014 - 05:29 PM
Sorin pare ca se joaca, doar ca eu stiu ce vrea sa faca, zboruri de zeci de km, cu pilot automat, filmare de trasee care acum se fac cu ULM inchiriat cu ora, si nu mi-as pune nici o sticla de pepsi pe chestia aia de mai sus.
#18
Postat 07 October 2014 - 05:50 PM
renatoa, la 07 October 2014 - 05:29 PM, a spus:
Sorin pare ca se joaca, doar ca eu stiu ce vrea sa faca, zboruri de zeci de km, cu pilot automat, filmare de trasee care acum se fac cu ULM inchiriat cu ora, si nu mi-as pune nici o sticla de pepsi pe chestia aia de mai sus.
Daca,pui la tricoptere,servouri ieftine ,te tine de banii aia...
Unde mai pui,ca nu este vorba nici gand de firmware bicopter,ci de open aero vtol,care e cu totul altceva...
Dupa 45° inclinare in fata a motoarelor(zbor translat),se comporta ca un avion si nu bicopter!
Eu nu il cunosc pe Sorin si nu este asta problema...
#19
Postat 07 October 2014 - 06:01 PM
Este ucigator pentru servo, poti pune ce servo-uri vrei, un motor cu o elice de 12" este cu giroscop gigant, incearca sa inclini un motor de 300W tinandu-l cu mana chiar de panoul de foc, fara nici un fuselaj ca sa vezi ce forte apar.
Am ajuns sa pun si servo de 4.5kg, metalice evident, la un tricopter de 1kg si tot s-a crapat carcasa dupa cateva ore.
Si cu asta am terminat.
PS: in pagina aceea este exact un mecanism de bicopter, ce ii poti zice vtol la fel de bine, functionalitatea este aceasi.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 October 2014 - 06:04 PM
#20
Postat 07 October 2014 - 06:23 PM
renatoa, la 07 October 2014 - 06:01 PM, a spus:
Este ucigator pentru servo, poti pune ce servo-uri vrei, un motor cu o elice de 12" este cu giroscop gigant, incearca sa inclini un motor de 300W tinandu-l cu mana chiar de panoul de foc, fara nici un fuselaj ca sa vezi ce forte apar.
Am ajuns sa pun si servo de 4.5kg, metalice evident, la un tricopter de 1kg si tot s-a crapat carcasa dupa cateva ore.
Si cu asta am terminat.
PS: in pagina aceea este exact un mecanism de bicopter, ce ii poti zice vtol la fel de bine, functionalitatea este aceasi.
Din toate topicurile alea din rcgroups,de toate s-au vorbit,dar nimeni si nimeni care au construit vtol nu au facut caz de servo.
Au folosit MG si cu asta basta.
Una e teoria si alta e practica.
Eu vorbeam de firmare bicopter/vtol,nu mecanism.
Bafta
#21
Postat 07 October 2014 - 06:41 PM
Sorin nu vrea o spuma de 1kg, nu s-a inteles asta ?
Iar functionarea unui bicopter este identica cu faza de decolare a unui vtol din asta V22, dumneavoastra stiti teoria stabilizarii bazate pe giroscoape? Cum functioneaza un segway de exemplu ?
Puteti schita cum se face asa ceva fara nici o placa de control KKx, doar din statie si giroscoape ?
Succes la implementare, daca vreti sa o luati pe calea asta.
#22
Postat 07 October 2014 - 06:51 PM
Mi se pare ca eu pana acum numai din practica am vorbit, iar dv. numai din cercetat pe rcgroups...
Sunteti sigur?!
Si mai vorbiti de ironie....
Bafta
PS.chiar lucrez la acet tip de aeroplan v22 osprey si cu un mecanism divers de cel din topic.
#23
Postat 29 October 2014 - 11:45 PM
A văzut omul o jucărică experimentală şi visează să schimbe preşedintele ţării. Voi vă luaţi de el. Nţţţ. :rofl:
Rachete, bombe ...!!
Un focos nuclear nu ?
Băgaţi la cap ce v-a scris renatoa. Cine nu crede să-şi întoarcă unitatea PC brusc, cu un cd, sau dvd care se învârte. Experimentul îl faceţi pe propria răspundere.
Pe bicicletă ştiţi să mergeţi ? Dar ştiţi de ce vă ţineţi mai uşor echilibrul la viteză mai mare ?
Din istoria aviaţiei a ieşit un singur aparat de genul acesta cu probleme foarte mari. Erau cât pe ce să-l abandoneze. Parcă l-au şi pus la naftalină o perioadă până de curând. Numai că americanii nu se lasă chiar dacă nu prea au ce să facă cu aparatul.
Bell Boeing V-22 Osprey ....
Au mai existat şi altele. Au încercat şi nemţii în timpul războiului (al doilea) şi ruşii şi .... nu mai contează.
Oare de ce au renunţat ?
URA şi la zbor fofezelor.
#24
Postat 29 October 2014 - 11:48 PM
Dar de ce atâta muncă dacă ai elicopter, sau quadro, sau ... mai bine lasă. :rofl: