radeti dar..ziceti-mi ce e gresti dji p1. soare mare si .lentoare
#1
Postat 02 October 2014 - 07:50 PM
si chiar va multumesc pentru asta. ma rog, ma cam oftic,acum vreo 20 de ani primeam o diploma de ENG in aviatie dar..asta e..
se da una bucata dji p1. gps ok, baterii ( destule, ok )
citind recomadarile cu pastrare bateriilor am zis sa le descarc un pic ( 4 - 5 min de zbor usor )incat sa pice in 3.8 V ..de "hibernare"
zis si facut.
soare, ( seara). lac + camp
prima baterie (noua) zboara frumos, raspunde la comenzi, cam 4 minute ( pe cronometru cu care zbor), ok, next
a II a..hm..parca dji-ul se "puturosise",venea incet acasa, nu era prea " activ", poate subiectiva senzatia
tinand cont ca am vreo 5 baterii, am studiat problema.
vant ..nema.
temperatura..contanta ( 15 - 18 grade, la sol )
ce c...t are de din cand in cand ( aparent fara legatura cu bateria, niciodata n -a intrat pe Level 1 de avertizare ci mereu pe verde), desi pleaca si urca .( 100 - 200m ) la intoarcere sau la comenzi "apasate" raspunde ca si cum ar fi super vant acolo sus ?
ca si cum ar incepe o furtuna si ar munci sa vina inapoi ?
de ex ..am "aruncat o " dincolo de lac , la peste 200 m in nici 1 minut ..si ca sa vina inapoi ( cu joysticul la maxim ) a durat ..dublu cel putin ?
stiu ca pare copilarie ce spun insa ..e strange.
la sol era cald si bine ( langa bucale, pe la 18 ..19 ) liniste, pace fara vant.
iar acest comportament ( pote subiectiv desi ..cronomneturl zicea ca nu ) a fost aleator ( baterie noua / baterie folosita ~ 10 zboruri, fara diferenta)
va multumeesc anticipat pt bascalie si raspuns.
#2
Postat 03 October 2014 - 07:15 AM
E vreo limitare in naza ? In momentul in care voltajul scade sub limita setata in soft "inmoaie" raspunsul motoarelor sa spuna ca nu mai are mult ?
Multumesc,
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#3
Postat 03 October 2014 - 07:21 AM
neataticu, la 03 October 2014 - 07:15 AM, a spus:
E vreo limitare in naza ? In momentul in care voltajul scade sub limita setata in soft "inmoaie" raspunsul motoarelor sa spuna ca nu mai are mult ?
Multumesc,
stai un pic, ce spui tu e diferit mult de ce am zis eu.
la mine nu era nici o problema de baterie.
Am iesti sa le zbor pentru ca erau " pline" si urma sa faca nani o vreme. Am zburat cu fiecare cam 1/3 dintr un zobor normal. deci nu era de la baterie.
in cazul tau imi permit sa imi dau cu parerea - ce nivele ai la baterie in softul de la naza ? Defaut e foartea conservativ, cam jumate se consuma..si ..gata.
poti sa te joci cum am citit pe net cu cele 2 nivele de avertizare, in limita bateriei ( ai si calibrare acolo etc)
personal am castigat cam 1 minut de zbor ,fara sa se incalzeasca si faca sa o storc.asa cum am vazut ca s-ar recomandat pe aci
atentie si la ceas :)
#4
Postat 04 October 2014 - 08:13 AM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#5
Postat 04 October 2014 - 09:40 AM
1. se seteaza pragurile de tensiune din soft naza ( cel minim la 3.2V pe celula), se decupleaza pragul de baterie de pe ESC-uri.
2. nu-i ajunge tensiunea de alimentare de la celulele existente, se mareste numarul de celule. In hovering la punct fix daca i-ai setat limita de inaltime, sa zicem la 50m, pentru al mentine acolo naza ia cam jumatete (chiar 40%) din valoarea maxima a trotel. Deci daca la 40% trotel nu are tensiune suficienta ca motoarele sa produca tractiune ajunge la inaltimea maxima si apoi pica.
3. masa pasaricii e prea mare comparativ cu tractiunea motoarelor(elici prea mici, pas, turatia motoarelor, etc)
NOTA: cititi cu atentie indrumarul NAZA, rand cu rand, nu in diagonala.
...personal pe o pasarica de 2Kg, 6motoare, cu 4cel 5000mA zbor hovering 10-14min, functie de conditii meteo (temp, vant...)
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 04 October 2014 - 09:43 AM
#6
Postat 09 October 2014 - 10:25 PM
nu prea cred ca se aplica la mine in cazul descris nici una din variante
- spun aste pentru ca afara era cald( peste 15 grade ) si sa zicem ca ar fi fost 10 grade la 300 m inaltime ( nu am ajuns acolo..dar..sa luam acest caz)
lipo-ul se incalzeste si se automentine in aceste conditii (poate doar iarna dar.. nu era cazul )
A II a observatie - vorbim de un DJI p1, care este" rtf" , deci nu ar fi probleme de setari, greutate, alea alea. totul stoc, standard, in parametrii.
inca odata multumesc pentru idei, stiu ca e ciudat, de asta am si postat..
#7
Postat 10 October 2014 - 09:57 AM
#8
Postat 10 October 2014 - 01:18 PM
eellaa, la 10 October 2014 - 09:57 AM, a spus:
da
am incercat
din pacate..e cam departe ca sa l mai vad prea bine :)
o sa mai testez..
am deschis topicul pentru ca e destul de stresant sa te astepti sa vina inapoi in ..1 minut si sa realizezi ca e inca prea departe si ca estimarea e eronata( ex - mare, padure, lac, etc)
Multumesc
#9
Postat 10 October 2014 - 05:12 PM
Mi-au trecut prin cap toate prostiile pana sa ma prind ca de fapt erau rulmentii la parjoalele mele de NTM-uri. I-am schimbat cu rulmenti de pe rcbearings uk si gata, merge uns :)
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#10
Postat 10 October 2014 - 05:14 PM
iar hover-ul il cam face singur ( nu zbor in manual mode ). am inteeles ce idee ai reliefat, o sa fiu si mai atent
multumesc inca odata
Aceasta postare a fost editata de foxbat: 10 October 2014 - 05:15 PM