De ce ? E in chineza ?
old-boy, la 01 November 2014 - 12:09 PM, a spus:
Cred ca ar ajuta si traducerea regulamentului FAI
In principiu ar ajuta mai mult aplicarea lui dar asta ar distruge competitia pentru ca ar descuraja pe cei cu modele ieftine sa mai participe.
F5J inseamna lansarea la inaltime variabila si logger de tipul Altis V4 - nu le ai pe astea, nu ai F5J. Noi lansam la 200m sau 30s.
Mai degraba as zice sa adaptam regulamentul astfel incat sa acordam o sansa si celor cu modele ieftine.
As propune ca cei care au motorizare slaba (gen EzStar) care abia urca la 100m in 30s sa poata opta de la bun inceput pentru un timp de motor de 60s (cu o penalizare de 30 puncte) Ei si toti ceilalti care nu ajung la 200m in 30s nu au nevoie de limitator electronic, e suficient sa opreasca motorul la 30s (60s) cand le spune cel care cronometreaza.
OcsiRc a pus deja regulile F5J condesate, mai simplu si clar de atat nu se poate.
OcsiRC, la 31 October 2014 - 12:52 PM, a spus:
Diferenta majora in regulamentul real de competitie F5J este ca concurentul porneste de fapt cu punctaj negativ , adica fiecare metru pana la 200 m este contorizat cu -0,5 puncte si pentru fiecare metru ce depaseste 200 m cu -3 puncte !
Asa se face ca pe vreme prielnica concurentii din grupa mare RAR fac lansari mai inalte de 50 m !!! ...si asa se aleg cu -25 puncte din start :angry2: , de asemenea nu se limiteaza inaltimea de lansare ( doar timpul de utilizare al motorului ,la 30 secunde ) ... daca presupunem ca cineva doreste o lansare inalta ca sa nu fie nevoit sa caute termici ..... ci doar sa pluteasca si urca la 250 m de unde cu un planor de competitie poti plana in tihna 10 minute ...porneste cu un - 300 puncte ,care ii asigura un loc sigur in coada clasamentului chiar daca face aterizarea fix in cercul de 40 cm :good: