Modelism - RHC Forum: Cupa României F5J etapa III-a 25-26 oct. 2014 Braşov - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cupa României F5J etapa III-a 25-26 oct. 2014 Braşov Concurs aeromodele clasa F5J aflat în calendarul FRMd

#61 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 October 2014 - 04:45 PM

Vezi postareastiganas, la 25 October 2014 - 08:32 AM, a spus:

Am plecat la ora 7 din Bucuresti dar vremea mult mai rea decat in prognoza m-a facut sa ma intorc. Masina mea nu e deloc pregatita pentru conditii de iarna. Imi pare rau ca n-am ajuns.


Norocul meu, ca am iesit o pozitie mai sus decat daca ajungeai :)

"un pic de vant" a fost taios, partea cea mai greu de suportat, care a facut cele + 2 grade sa se simta ca si cum ar fi minus... in rest, aparitii de soare si conditii normale pentru anotimp...
Una peste alta, nu a fost chiar asa rau...
Multumiri organizatorilor, am avut ocazia sa cunosc personal mai multi membri forumisti si neforumisti, si sa vad la lucru un campion adevarat ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#62 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 537
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 25 October 2014 - 05:16 PM

Mi-a placut si mie acest concurs. A fost interesant sa intalnesc aici pt prima data cativa membri de pe forum. Credeam ca voi participa ca simplu spectator si nu speram ca o sa ajung pe locul 2. Bucuros voi mai veni si cu alte ocazii.
0

#63 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2014 - 06:03 PM

Imi pare bine ca s-a zburat si imi pare si mai bine ca m-am intors din drum. Sa fi venit acasa seara acum ar fi fost un cosmar. Sa merg si pana la colt e o mica aventura.

Povestiti si voi concursul mai cu amanunte, cine a fost, cum s-a zburat, ce timpi s-au scos, clasamentul. Niste poze daca exista.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 25 October 2014 - 06:04 PM

0

#64 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 25 October 2014 - 06:22 PM

În sfârşit m-am dezgheţat şi eu... :)
Mă bucură nespus faptul că am reuşit să finalizăm şi etapa III-a F5J ediţia 2014.
Ce pot să mai spun... toţi cei ce au zburat s-au întrecut pe sine având în vedere vremea; vânt tăios de 7-8 m/s,
1-2 grade celsius care evident s-au resimţit cu minus, dimineaţa puţin înnorat, pe la 12:00-13:00 s-a înseninat,
după care s-au format nişte nori de undă de toată frumuseţea. Le mulţumesc şi pe această cale pentru că au
rezistat cu stoicism până la festivitatea de premiere.
Că tot veni vorba iată şi clasamentul open:

SENIORI

1. IORDAN Silviu
2. NASCOV Victor
3. FARAGO Robert
4. POP Vasile-Petre
5.ARANGHELOVICI Renato
6.GEORGESCU Alexandru
7.STÂNEAN Mihai
8. HODÂRNĂU Marius

JUNIORI:


1. CHICAN David
2. SUTO Szilard

Mă duc să mai beau un ceai şi pun şi nişte poze de la premiere... :)

Cu drag: POP Vasile-Petre


NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#65 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 October 2014 - 06:40 PM

Vezi postareastiganas, la 25 October 2014 - 08:32 AM, a spus:

Am plecat la ora 7 din Bucuresti dar vremea mult mai rea decat in prognoza m-a facut sa ma intorc. Masina mea nu e deloc pregatita pentru conditii de iarna. Imi pare rau ca n-am ajuns.

Mai riscai si 1800 si 20 puncte amenda.A fost soare.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#66 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 25 October 2014 - 06:59 PM

Până mă mai încălzesc un pic iată unul din zborurile lui Silviu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Silviu.jpg

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#67 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 25 October 2014 - 09:07 PM

am ajuns si noi acasa de ceva vreme...Drumul nasol. Zapada, vant ploaie...de toate.
Legat de zborurile de la Brasov...astazi trebuia un model greu. Mai mult trabuia sa urici peste zona de turbulenta creata de Lempes. Vant tare. Modelele bune si-au spus cuvantul. Frigul - si el. Zborurle - am vazut 10 minute cu EasyGlider, dar si cu alte modele serioase. Localnicii ne-au aratat ca se poate zbura si pe vreme rea, la unda...ideea a fost sa ajungi suficient de sus...

Ma bucur ca mai incearca cineva sa faca cate ceva in activitatea competitionala, care ...mi se pare mie e pe duca...

Tineti-o tot asa, si data viitoare venim si mai multi!!!.
0

#68 Useril este offline   Lelutu22 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 11-December 12
  • Gender:Male
  • Location:CampiaTurzii
  • Interests:Aviatia........

Postat 26 October 2014 - 10:02 AM

Tineti-o tot asa, si data viitoare venim si mai multi!!!.
Vrem poze si filulete
:drinks:
0

#69 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 26 October 2014 - 11:15 AM

Bună ziua din nou,
Aseară am adormit lemn după al doilea ceai aşa că vă pun nişte poze astăzi... :)
Cu ocazia asta vreu să-i mulţumesc public şi lui Mitică Gergescu şi să-i urez LA MULŢI ANI de ziua onomastică.... :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF3057.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3065.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3064.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3063.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3060.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3059.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#70 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 26 October 2014 - 11:19 AM

Iar mai jos aveţi poze tot de la premiere... n-am avut timp şi de pozat în timpul concursului şi î-mi pare tare rău pentru asta...
Dar cine ştie poate mă ajută Renatoa cu ceva poze... doamna Renatoa a făcut o grămadă, şi sper să le posteze.


Cu drag: PVP

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF3074.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3072.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3069.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3068.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3067.JPG
  • Imagine atasata: DSCF3066.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#71 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2014 - 08:23 PM

Tare zbor avand in vedere vremea. Silviu nu stia cat de puternic e motorul lui, se pare ca e destul de puternic pentru competitii oficiale F5J.

Pe de o parte ma oftic ca nu l-am luat eu pe de alta ma bucur ca a ajuns la cine trebuie.

Vezi postareavasipop, la 25 October 2014 - 06:59 PM, a spus:

Până mă mai încălzesc un pic iată unul din zborurile lui Silviu.



Si asta e tot despre concurs ?

Sunt si eu curios cine cu ce model a participat, care au fost timpii scosi, ceva zboruri remarcabile (precum a avut Silviu), chestii din astea. A fost ultimul concurs din anul asta, putem sa povestim linistit cel putin 5 luni de acum incolo pana la urmatorul sezon.
0

#72 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 26 October 2014 - 08:26 PM

Felicitări şi cu această ocazie. Şi prima dată a fost super aşa că ne-am pus pe treabă. Din păcate nu am mai putut ajunge deşi am fi vrut, chiar dacă nu aveam decât un model gata. Planorul rupt de junior data trecută abia săptămâna care vine dacă e gata. De data asta nu am avut finanţare şi nici transport. Asta e.
Vorbisem şi cu Victor să venim să vă facem "Praf", dar tura asta aţi scăpat. :rofl:
Oricum, ne-aţi băgat în priză cu F5J. Am discutat şi cu Nea Ştefan (Popa Ştefan) şi la anul vom introduce în calendarul nostru competiţional cel puţin o etapă. Aşa că vă aşteptăm şi pe la Bacău.
Vă pun o poză să văd dacă recunoaşteţi modelul. L-am modificat. La prinderea aripilor i-am mai făcut o secţiune centrală, nu foarte mare, dar care să elimine forfecarea şuruburilor de prindere, plus încă două ţevi de carbon în aripă. Acum se va îmbina solid, nu se va mai desprinde aripa în aer. La fuselaj... doar reconstruit. Altceva nu a fost necesar.

Felicitări din nou şi mulţumiri chiar dacă nu am fost acolo.

URA şi la zbor cu fofezeleeee.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Renascutul.jpg

URA şi la zbor fofezelor !
0

#73 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 26 October 2014 - 08:40 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 26 October 2014 - 08:26 PM, a spus:

Felicitări şi cu această ocazie. Şi prima dată a fost super aşa că ne-am pus pe treabă. Din păcate nu am mai putut ajunge deşi am fi vrut, chiar dacă nu aveam decât un model gata. Planorul rupt de junior data trecută abia săptămâna care vine dacă e gata. De data asta nu am avut finanţare şi nici transport. Asta e.
Vorbisem şi cu Victor să venim să vă facem "Praf", dar tura asta aţi scăpat. :rofl:
Oricum, ne-aţi băgat în priză cu F5J. Am discutat şi cu Nea Ştefan (Popa Ştefan) şi la anul vom introduce în calendarul nostru competiţional cel puţin o etapă. Aşa că vă aşteptăm şi pe la Bacău.
Vă pun o poză să văd dacă recunoaşteţi modelul. L-am modificat. La prinderea aripilor i-am mai făcut o secţiune centrală, nu foarte mare, dar care să elimine forfecarea şuruburilor de prindere, plus încă două ţevi de carbon în aripă. Acum se va îmbina solid, nu se va mai desprinde aripa în aer. La fuselaj... doar reconstruit. Altceva nu a fost necesar.

Felicitări din nou şi mulţumiri chiar dacă nu am fost acolo.

URA şi la zbor cu fofezeleeee.


:) Nu putem decât să ne bucurăm de faptul că v-am "virusat" cu F5J-ul, fiţi siguri că este o clasă de viitor şi în Romănia.

Cu drag: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#74 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 26 October 2014 - 09:03 PM

Si asta e tot despre concurs ?

Sunt si eu curios cine cu ce model a participat, care au fost timpii scosi, ceva zboruri remarcabile (precum a avut Silviu), chestii din astea. A fost ultimul concurs din anul asta, putem sa povestim linistit cel putin 5 luni de acum incolo pana la urmatorul sezon.
[/quote]





Păi hai să-ţi spun; Cel mai tare model evident al lui Silviu NAN Modells nu se dezminte... Locul I
Pe locul II "HEAVY GLIDER" un izi îmbrăcat de "iarnă" adică bine înfofolit cu pânză şi vopsea şi cu ceva fibră de sticlă,....:)
în oricecaz modelul ideal pentru o asfel de vreme.
Pe III FRobert cu un HAWK 1500 deşi nu e perfect, are profilul foarte subţire şi evident penetrare suficientă
Pe 4 eu cu un Arcus cu motorizare upgrade, l-am transformat într-o torpiluţă dar prea uşor modelul pentru astfel de condiţii
A zburat şi cu spatele şi cu faţa... :)
Pe 5 RENATOA cu un model mai vechi dar foarte interesant, chiar mi-a plăcut î-mi scapă marca....
Pe 6 un Izi Gider original... dar evident prea uşor pentru vânturile turbate de la concurs.
Pe 7 Mihai Supy cu un model de-al lui Vladimir un model mai de fan nu de performanţă, dacă nu bătea vântul... se bătea cu Silviu la locul I.
Şi în sfârşit pe 8 Marius Hodârnău cu o clonă de la Vali dar din păcate bateria slabă, setările pentru o altfel de vreme, sau cine ştie ?
sistemul motopropulsor neîmperecheat cum trebuie.... vorba ta are timp câteva luni să-i dea de cap.

Cam asta ar fi o retrospectivă tehnică....

Cât despre zboruri,... fiecare din cele cinci runde a câte patru grupe a fost o nouă provocare, după cum ştiţi în astfel de condiţii trebuie să fi
concentrat 100% altfel... pierzi şi 50 de metri într-o secundă.
În orice caz, cine a reuşit să stea la 80-100 de metri căt mai mult timp...

Dar şti cum e... acum la gura sobei nu-i greu de loc să ne dăm cu părerea... :)

Cum mai î-mi aduc aminte de vreo chestie interesantă... cum vă dau de veste.

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#75 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 26 October 2014 - 09:25 PM

...nu cred ca ma ridic...nu inca la ce a zburat Silviu. Nu vreau sa fiu rau, dar echipamentul chiar a contat. Modelul meu, asta vara facea lejer 10 secunde. A fost mult prea slb motorizat pentru a urca mai sus de turbulenta aia nebuna creata de Lempes...Data viitoare.

PS - inca ma tot intreb care-s mai buni - Vladmir Models sau Nan...A mcitit pe undeva ca Suprea e planor de week-end..oare chiar asa de departe s-au dus vremurile?
0

#76 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 26 October 2014 - 09:27 PM

Vezi postareavasipop, la 26 October 2014 - 09:03 PM, a spus:

.... A fost ultimul concurs din anul asta, putem sa povestim linistit cel putin 5 luni de acum incolo pana la urmatorul sezon.


Uf - cum sa fie ultimul concurs?....

Adevaratul concurs de abia incepe...F3P. Cred ca e cea mai ieftina clasa...sper sa avem o etapa la Buzau. Macar un fun FLY indor.
0

#77 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 26 October 2014 - 09:45 PM

Cred că poza asta o să intereseze pe toată lumea... :)

Cu drag: PVP

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF3078.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#78 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2014 - 10:05 PM

Asa da, acum stim tot.

Silviu a facut timpul pana la capat in 3 runde si foarte bine in celelalte doua + puncte multe la aterizare.

Victor a facut timpul in 2 runde si bine in celelalte, fara puncte la aterizare, se vede lipsa de antrenament la aterizari dar a zburat suficient de mult cat sa prinda locul al II-lea.

Robert a zburat foarte constant cu timpi buni pentru planorul mic si a punctat tot timpul la aterizare, excelent.

Vasile Pop a zburat destul de constant dar l-au tras inapoi aterizarile fara puncte.

Renato nu are experienta de concurs si a inceput sa-si intre in mana abia la sfarsit.

Fara sa fiu prezent banuiesc ca restul concurentilor au avut planoare submotorizate, au urcat insuficient in 30s si de la inaltime mica au picat repede in turbulentele de la Lempes cum zice Mihai (le-am simtit si eu asta vara)
0

#79 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 26 October 2014 - 10:22 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 26 October 2014 - 09:25 PM, a spus:

PS - inca ma tot intreb care-s mai buni - Vladmir Models sau Nan...A mcitit pe undeva ca Suprea e planor de week-end..oare chiar asa de departe s-au dus vremurile?


Nu de Supra era vorba ci de Ava. Au fost pareri pe aici cum ca ar fi cel mult un planor de week-end. Daca era vorba de Supra deja ar fi fost gogonata rau.

Intre Vladimir si Nan cel din urma are modele mai accesibile dpdv al pretului si de aici probabil si o raspandire mai larga. Insa ca si performante tehnice Vladimir pare mai bun si dau un singur exemplu, la nivelul modelelor de varf ale fiecaruia: un Maxa de 3.50 m echipat pentru F5J iese la 1.8 kg in timp ce un Explorer, la aceeasi anvergura, bate spre 2 kg daca nu si ceva peste. Dar pe langa asta conteaza enorm echiparea modelului si experienta pilotului.
0

#80 Useril este offline   OcsiRC 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 567
  • Inregistrat: 16-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 27 October 2014 - 12:20 AM

Vezi postareaMADA, la 26 October 2014 - 10:22 PM, a spus:

....
Intre Vladimir si Nan cel din urma are modele mai accesibile dpdv al pretului si de aici probabil si o raspandire mai larga. Insa ca si performante tehnice Vladimir pare mai bun si dau un singur exemplu, la nivelul modelelor de varf ale fiecaruia: un Maxa de 3.50 m echipat pentru F5J iese la 1.8 kg in timp ce un Explorer, la aceeasi anvergura, bate spre 2 kg daca nu si ceva peste.


Usor off topic ...

Lucrurile sau mai schimbat in ce priveste greutatea modelelor...Silviu a zburat un Xplorer 2 de 3,8 m ( de fapt a folosit un fuselaj de Xplorer2 F5J cu setul de aripi / ampenaje de la F3J care are o constructie mult mai robusta decat cele de F5J deci desigur mult mai grele ) dar care echipat cu 2 acumulatori - unul dedicat pt motor si altul pt electronica/servouri ( o decizie inteleapta , nefiind familiarizat cu consumul motorului ) a cantarit la decolare 1840 g !!!
Nu contest nici o clipa superioritatea absoluta a modelelor produse de Vladimir in ce priveste calitatea finisajelor si solutiile tehnice inovative , de greutate nemaivorbind - sunt un fan Vladimir - mentionez doar ca la anvergura de 3,5-4 m in F5J nimeni nu mai sare de 1800 g greutate la lansare - nici chiar modelele lui Nan !
0

#81 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 October 2014 - 10:47 AM

Un pic mai ontopic, cred ca daca schimbam modelul su Silviu, clasamentul tot ala era, asa ca pana la urma fiecare cu modelul care ii place si pe care e dispus sa arda banii, ca investitie sigur nu e :)

Al meu a fost un Graupner Cumulus XXL, constructie clasica, 1200 grame la 2250mm.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 October 2014 - 10:49 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#82 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 27 October 2014 - 11:33 AM

Buna !
Am o întrebare. Unde găsesc logger şi programator la preţuri mai accesibile ? La prima etapă spuneaţi că ar fi destul de accesibile, dar nu am reţinut şi de unde.

A. Etape de F3P o să avem la Bacău cu siguranţă prin Ianuarie. Posibil să facem şi CN tot la noi. Încă discutăm şi vom propune cu siguranţă ceva.

Ura şi la zbor fofezelor.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#83 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 27 October 2014 - 11:43 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 27 October 2014 - 11:33 AM, a spus:

Buna !
Am o întrebare. Unde găsesc logger şi programator la preţuri mai accesibile ? La prima etapă spuneaţi că ar fi destul de accesibile, dar nu am reţinut şi de unde.

A. Etape de F3P o să avem la Bacău cu siguranţă prin Ianuarie. Posibil să facem şi CN tot la noi. Încă discutăm şi vom propune cu siguranţă ceva.

Ura şi la zbor fofezelor.


Logger găseşti la Ocsi RC la un preţ rezonabil, iar cu programarea nu va fi nici o problemă, se face din softul dedicat ,care se
descarcă de pe pagina web a producătorului.... Caută Altis V4 şi ai să te lămureşti.

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#84 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 27 October 2014 - 06:42 PM

Iată mai jos şi nişte imagini de la concurs...
Sper să va placă... si sa vedeti si voi, în imagini, frigul la care ne-am supus... de bună voie şi nesiliţi de nimeni... :) :) :)

http://www.digi24.ro...+octombrie+2014

De la minutul 5 şi 10 la minutul.... :)

Cu drag: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#85 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 537
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 27 October 2014 - 10:20 PM

Sa va povestesc si eu cateva cuvinte despre experienta mea la acest concurs (Numele meu adevarat e Victor, daca va deruteaza pseudonimul):
A fost prima mea participare la un concurs si am avut mari emotii la prima runda. Cand am auzit ca vom fi impartiti in grupe de cate 3, m-am speriat sa nu cumva sa ma ciocnesc de avioanele colegilor de grupa. Pana acum am zburat mereu singur pe camp. Dar m-am descurcat la zborul in grup si la urmatoarele runde m-am linistit. Nu e chiar asa de greu sa imparti cerul cu inca doi.
La primele 2 runde am reusit sa ma ridic mult mai sus decat concurentii si am prins niste curenti favorabili care mi-au permis sa fac timpul prevazut. Nu-mi venea sa cred ca ceilalti concurenti au ajuns la pamant atat de repede si m-au lasat singur pe cer multe minute. A fost o problema sa cobor. As fi putut ramane sus mult si bine.
La celelalte 3 runde n-am reusit sa mai castig inaltime asa mare, ci abia am atins nivelul concurentilor, sau nici macar atat. Nu stiu ce s-a intamplat, am avut impresia ca motorul nu ma mai ajuta la fel ca la primele 2 runde. E puternic, dar elicea n-a fost destul de mare pt puterea lui. Am avut elice de 12x6.5", dar alteori zburam cu 13x11" si aveam viteza si mai mare.
Avionul meu e la origine un EasyGlider, cu care am invatat sa zbor, incepand cu 2010. Era bine accidentat, jerpelit, urat si anul trecut l-am renovat: l-am reparat temeinic, l-am invelit cu fibra de sticla si rasina epoxidica, l-am vopsit si l-am echipat cu motor greu si baterie grea. A devenit un HeavyGlider de 1500g, de care sunt f multumit.
La aterizare nu mi-a pasat ca nu castig puncte, dupa ce aveam oricum punctaj nesperat de bun de la durata de zbor. Avionul imi vine cu viteza mare pe panta mica si nici transformarea eleroanelor in flapsuri nu-mi ajuta prea mult. Am preferat sa-l las sa se duca departe, decat sa fac manevre riscante pe vant, fiindca nu-mi dau seama cand intru in limita de viteza si-l trantesc. Da, trebuie sa mai exersez aterizarile la punct fix. Pana acum eram multumit sa pot ateriza dupa o directie data, indiferent de distanta.
Pana acum nici nu indrazneam sa ma gandesc sa particip la vreun concurs, acum insa am prins gustul competitiei si voi veni bucuros la anu'. Pana atunci o sa ma pregatesc temeinic. Acum realizez si eu ce rol important are competitia in evolutie.
0

#86 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 27 October 2014 - 10:59 PM

Mulţumesc de răspuns.
Am discutat ce am discutat şi am trimis la federaţie un mail cu propunerile noastre pentru programul competiţional de anul viitor.(Competiiţiile pe care sunt axaţi membrii echipei noastre, deocamdată).

F3P Cupa AEROSTAR I 24.01.2015 (este posibil să se numească "Memorial Sandu Răschip" şi vor fi premii); Cupa AT Iaşi 25.01.2015 (se va ţine tot la Bacău ca şi anii trecuţi. Colegii de la Iaşi sunt mulţumiţi de sala de aici); Cupa AEROSTAR II 14.03.2015 (Încălzire pentru CN); Campionatul Naţional F3P 15.03.2015.

F3A Cupa AT Iaşi 27.06.2015 (Tot la Bacău. E mai uşor pentru concurenţi. Se scurtează drumul cu 120 km); Cupa AEROSTAR 28.06.2015.

F5J Cupa AEROSTAR I 25.07.2015; Cupa AEROSTAR II 12.09.2015

Cu stimă
ECHIPA C.S. AEROSTAR : Ştefan POPA (Coordonator), Mihai-Victor PRICOP, Dănuţ ERDIC, Viorel PETCA.
P.S. Şi Juniorii Cosmin CREMENE şi Iulian RUSU.


Deci ... ne-aţi virusat straşnic. :rolleyes: Aşteptăm şi propunerile dumneavoastră şi sperăm să vă avem şi la Bacău.


URA şi la zbor fofezelor.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#87 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 01 November 2014 - 12:09 PM

Cred ca ar ajuta si traducerea regulamentului FAI
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#88 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2014 - 12:29 PM

De ce ? E in chineza ?

Vezi postareaold-boy, la 01 November 2014 - 12:09 PM, a spus:

Cred ca ar ajuta si traducerea regulamentului FAI


In principiu ar ajuta mai mult aplicarea lui dar asta ar distruge competitia pentru ca ar descuraja pe cei cu modele ieftine sa mai participe.
F5J inseamna lansarea la inaltime variabila si logger de tipul Altis V4 - nu le ai pe astea, nu ai F5J. Noi lansam la 200m sau 30s.

Mai degraba as zice sa adaptam regulamentul astfel incat sa acordam o sansa si celor cu modele ieftine.

As propune ca cei care au motorizare slaba (gen EzStar) care abia urca la 100m in 30s sa poata opta de la bun inceput pentru un timp de motor de 60s (cu o penalizare de 30 puncte) Ei si toti ceilalti care nu ajung la 200m in 30s nu au nevoie de limitator electronic, e suficient sa opreasca motorul la 30s (60s) cand le spune cel care cronometreaza.

OcsiRc a pus deja regulile F5J condesate, mai simplu si clar de atat nu se poate.

Vezi postareaOcsiRC, la 31 October 2014 - 12:52 PM, a spus:

Diferenta majora in regulamentul real de competitie F5J este ca concurentul porneste de fapt cu punctaj negativ , adica fiecare metru pana la 200 m este contorizat cu -0,5 puncte si pentru fiecare metru ce depaseste 200 m cu -3 puncte !

Asa se face ca pe vreme prielnica concurentii din grupa mare RAR fac lansari mai inalte de 50 m !!! ...si asa se aleg cu -25 puncte din start :angry2: , de asemenea nu se limiteaza inaltimea de lansare ( doar timpul de utilizare al motorului ,la 30 secunde ) ... daca presupunem ca cineva doreste o lansare inalta ca sa nu fie nevoit sa caute termici ..... ci doar sa pluteasca si urca la 250 m de unde cu un planor de competitie poti plana in tihna 10 minute ...porneste cu un - 300 puncte ,care ii asigura un loc sigur in coada clasamentului chiar daca face aterizarea fix in cercul de 40 cm :good:

0

#89 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 05 November 2014 - 09:55 AM

Bună ziua,
Au fost afişate pe site-ul FRMd şi rezultatele de la etapa III-a .
AICI se pot vedea rezultatele, iar în câteva zile vor fi afişate şi rezultatele finale.


Cu stimă: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#90 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 06 November 2014 - 08:52 AM

[quote name='stiganas' timestamp='1414837787' post='765615']
De ce ? E in chineza ?



Pentru mine... DA :yahoo:
Fiind pus pe pagina FRMD este un document oficial, iar pentru competitori poate fi modificat in stil romanesc.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro


loading