Cupa României F5J etapa III-a 25-26 oct. 2014 Braşov Concurs aeromodele clasa F5J aflat în calendarul FRMd
#1
Postat 01 October 2014 - 07:02 PM
clasa F5J, competiţie aflată în calendarul FRMd.; cu această ocazie organizatorul P.C. Ploieşti , invită toţi
pasionaţii legitimaţi sau nelegitimaţisă ia parte la acest eveniment. Vor fi oferite diplome, medalii şi plachete
pentru câştigători. Concursul se va desfăţura după regulamentul de la etapa I-a şi II-a."
Organizator: prof. Săvulescu Ariel P.C. Ploieşti
Bună seara după cum se vede mai sus etapa iii-a se va desfăşura sub organizarea d-nului Săvulescu Ariel în Braşov; locaţia principală
aerodromul Sânpetru, iar ca rezervă, terenul de zbor de la Hălchiu, pus la dispoziţie de către prietenul nostru aeromodelist, pasionat Lotzi Albert.
Evident ziua de duminică 26.oct.2014 este zi de rezervă.... :) şi să sperăm că aşa va rămâne.
Mai multe detalii de mâine încolo.
Cu drag: POP Vasile-Petre
P.S. Ariel nu-şi găseşte momentan parola de la forum aşa că m-a rugat pe mine să postez invitaţia.
#2
Postat 01 October 2014 - 07:31 PM
Despre aeromodel:
Orice aeromodel ce poate fi lansat din mână (obligatoriu), cu orice tip de motor electric.
Suprafaţa maximă 150 dmp., greutate maximă 5 Kg
Despre propulsie:
Motor elctric de orice tip, baterie cu capacitate nelimitată dar cu tensiunea maximă de 50 de volţi,
regulator comandat din emiţător şi pe cât posibil cu posibilitate de frână, elice obligatoriu nemetalică,
şi evident pliabilă, dacă se poate.
Algoritmul de lansare, zbor, aterizare:
Concurentul se aşează la linia de start şi la comanda Start sau alt semnal audio satbilit de CZ se porneşte
motorul după care se lansează modelul DIN MÂNĂ de către concurent sau ajutorul acestuia.
Motorul va funcţiona maxim 30 de secunde după care va fi oprit din stick-ul de throtel sau butonul de cutoff.
Din acest moment modelul evoluează în zbor planat un timp prestabilit, adică maximum
9 minute şi treizeci de secunde, inclusiv aterizarea la punct fix
Despre RUNDĂ:
Runda este timpul de lucru de 10 minute în care concurentul trebuie să pornească motorul, să lanseze modelul
şi să zboare planat iar la sfârşit să aterizeze la punct fix.... repet, tot acest algoritm în intervalul de 10 minute al
unei runde. Se vor zbura minim 5 runde, maxim 8 runde în funcţie de timp, şi ,sau vreme.
Clasificare:
Cine zboară cel mai mult (planat) evident va fi primul clasat, iar cine zboară (planat) cel mai puţin va fi ultimul clasat.
Punctaje:
Totalul de 10 minute (600 de secunde) se consideră 600 de puncte maxime ipotetice.
Din cele 600 p. se scad timpul de lucru cu motor, (maxim 30 sec.), după care se adaugă puncte de aterizare la Punct Fix. (dacă este cazul)
Astfel:
La 1M-100p
La 2M- 90p
La 3M- 80p
----------------
----------------
La 10M-10p.
Practic un concurent nu poate face mai mult de 670 de puncte pe rundă.
Încă o dată le urăm succes tuturor la antrenamente, iar dacă mai aveţi nelămuriri nu ezitaţi să mă sunaţi.
Cu drag: PVP
#4
Postat 03 October 2014 - 07:55 PM
http://blob:http%3A/...d2-225fa7059f89
Aceasta postare a fost editata de vasipop: 03 October 2014 - 07:56 PM
#6
Postat 03 October 2014 - 09:27 PM
evident ca toti au logere/linitatoare si cu cat pleca mai de jos cu atat primesc mai multe puncte. Oricum asta e categoria grea, departe de noi.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 03 October 2014 - 09:52 PM
Formatul actual in care zburam cate 3 odata e bun caci in felul asta ceilalti asigura cronometrarea.
Mihai_supy, la 03 October 2014 - 09:41 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 13 October 2014 - 02:13 PM
Ieri seara am dat diplomele la semnat, 27 de bucati..., sper sa ne ajunga, :)
Saptamana aceasta voi rezolva si cu cupele si medaliile aferente. Cand vor fi gata vi le arat si voua.
In alta ordine de idei m-as bucura foarte mult daca a-ti confirma telefonic participarea, nu de alta dar sa ne facem o mica socoteala cu
numarul de pite ce le vom comanda.
Pana acum s-au anuntat Bacaul, Piatra Neamt, si Bacau divizia Bucale... :)
Cu drag: PVP
#10
Postat 13 October 2014 - 05:46 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 13 October 2014 - 05:55 PM
Eu pe 23-24 sunt la Sibiu, si apoi sambata prognoza o iau spre Brasov indiferent de prognoza, s-a nimerit sa fie o intalnire de familie.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 October 2014 - 05:56 PM
#12
Postat 14 October 2014 - 09:34 PM
Azi am vorbit cu domnul Cojocaru despre concurs, şi mi-a confirmat faptul că în 25.10. 2014 aerodromul va fi numai al nostru... fără planoare sau ULM-uri.
Deacuma şi vremea să ţină cu noi şi lucrurile vor fi super OK... :)
Cu drag: PVP
P.S. Sper să nu fie nevoie de ziua de rezervă.... nu de alta dar se pare că duminică punem de o întâlnire colegială... :) aviz amatorilor !!!!
#13
Postat 17 October 2014 - 08:09 AM
Mâine mă întâlnesc cu Ariel la Târgşoru Nou, la Cupa Optimist, şi vom stabili ultimele detalii, şi voi avea diplomele semnate şi ştampilate.
Cu drag: POP Vasile-Petre
#14
Postat 17 October 2014 - 10:33 PM
P.S.
Sper, din tot sufletul, sa pot convinge inca doi Buzoieni sa mi se alature!!!!
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 17 October 2014 - 10:34 PM
#15
Postat 18 October 2014 - 05:17 PM
Mihai_supy, la 17 October 2014 - 10:33 PM, a spus:
P.S.
Sper, din tot sufletul, sa pot convinge inca doi Buzoieni sa mi se alature!!!!
:) Te aşteptăm cu drag, atât pe tine cât şi prietenii tăi.
Cu stimă: POP Vasile-Petre
#17
Postat 19 October 2014 - 11:45 AM
Am zis ca sa transform un fuselaj de Sharon/Vali in fuselaj de F5J. Merge, dar la echipamentul si masa deja nu mica, o sa iasa dublu ca greutate fata de ce inseamna F5J (pe la 3.5Kg).
Si ca sa modific, am luat un fuselaj de F5B, l-am taiat cu vreo 8cm in spatele aripii (dupa ce deja stricasem unu), am taiat si din Sharon pana la aripa plus pe sub ea si incerc sa le lipesc acuma.
Ma rog, le lipesc dupa ce pun servouri, receptor, comenzi coada, poate un capac de acces la receptor....
Dupa discutii cu Tiganas si cercetat netul, m-am desumflat. Trebuie avion dedicat si culmea e ca se si poate face cam fara matrite.
Mai studiem...
Poze dupa cafeaua cu banane. ;)
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#19
Postat 19 October 2014 - 01:37 PM
mvpricop, la 19 October 2014 - 01:03 PM, a spus:
Greu tare cu proiectul asta , doar daca poti sa-ti aloci toata saptamana ....trebuie finalizat , aliniat, echilibrat ...si ce sa mai zic de cateva zboruri de test.... asta ca sa vezi ce ai muncit . Satisfacti vor fi cu siguranta .. intrebarea este ..... AI ATAT DE MULT TIMP ?
Mult succes !!!
#20
Postat 19 October 2014 - 03:46 PM
Partea cea mai dificla e trasul comenzilor pentru coada. Mai e de reparat ceva pe la prinderea aripii.
Mai am un Diamond 2500mm care asteapta sa zboare si aparent e gata de zbor.
Si pana la urma pot sa nu mai vin deloc. ;)
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#21
Postat 19 October 2014 - 05:39 PM
mvpricop, la 19 October 2014 - 03:46 PM, a spus:
Partea cea mai dificla e trasul comenzilor pentru coada. Mai e de reparat ceva pe la prinderea aripii.
Mai am un Diamond 2500mm care asteapta sa zboare si aparent e gata de zbor.
Si pana la urma pot sa nu mai vin deloc. ;)
Lasă prostiile şi pune mâna pe treabă; timp ai berechet... totul e să nu renunţi...., nu de alta dar nu ar fi frumos de loc din partea ta să nu vii
Cu drag: POP Vasile-Petre
#23
Postat 19 October 2014 - 08:05 PM
renatoa, la 19 October 2014 - 07:31 PM, a spus:
de miercuri vine un frig de iti ingheatza mana pe stick-uri... si taman sambata e prognoza de ploaie :(
Rămâne de văzut cu ploaia... oricum va fi rece dimineaţa la 07:00..., dar noi vom începe pe la 11:00, când vom avea vre-o două raze de soare :)
Cu drag: PVP
#24
Postat 19 October 2014 - 08:45 PM
Eu o sa aduc Diamond 2500 ca al doilea planor pentru vant puternic.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#26
Postat 20 October 2014 - 07:13 AM
mvpricop, la 19 October 2014 - 01:03 PM, a spus:
Complicat si super ingreunat.
Greu ,nu e greu daca vrei! Epoxi de 24 ore ,intarituri cu fibra de ce-o fi,(sticla,carbon,kevlar) aliniat bine, nu se ingreuneaza prwa mult. La munci!
#29
Postat 20 October 2014 - 02:13 PM
Lelutu22, la 20 October 2014 - 10:14 AM, a spus:
asta e vremea...
Întradevăr e posibil,.... dar nu la noi... :)
Cu drag: PVP
#30
Postat 20 October 2014 - 07:00 PM
Acum e abia luni dar cred ca nu ar strica un plan de rezerva, de genul vineri daca prognoza se adevereste sa amanam concursul o saptamana (sau doua). Da mutat in alta localitate nu ar fi nici un castig ca pare sa fie cam la fel in toata tara.
E pacat sa facem drumul pana la Brasov si sa stam in frig si ploaie/ninsoare cu modelele in masina.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/