Modelism - RHC Forum: IAR 80 - pentru mugurel.... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

IAR 80 - pentru mugurel.... si pentru pasionati !

#91 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 594
  • Inregistrat: 25-April 03

Postat 10 October 2005 - 06:55 PM

la parea cabinei care culiseaza inspre inapoi, adica partea mobila!
0

#92 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 02 November 2005 - 01:07 PM

Ca o ultima noutate (aflata direct de la sursa - Dl. Razvan Bujor care se ocupa de restaurare) se pare ca noua inmatriculare al IAR-ului de la Muzeul aviatiei va arata asa :
IAR 80 A nr 112 , esc.53 pilot Lt.Toma Lucian (comandantul escadrilei).

Fisiere atasate


Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#93 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 03 November 2005 - 04:56 PM

Sper sa fie vopsit corect, nu ca si profilul din fotografia de mai sus.
K.
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#94 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 594
  • Inregistrat: 25-April 03

Postat 03 November 2005 - 07:19 PM

Fi mai explicit, altfel o sa declansezi o furtuna.... :D
0

#95 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1643
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 03 November 2005 - 07:45 PM

Intamplator si cu totul fara sa bag de seama, am sarit cu vedera acest subiect. O fi vorba de ani? Hmm....

Oricum ideea este ca IAR 80 este un avion fain, care a scris si istorie, si din care am reusit sa NU pastram nici un exempolar (comunistii aia binevoitori au distrus pe langa aKlemmuri, Fleeturi si tot ce a fost IAR sau ME sau HE etc).

Nu pot decat sa ma bucur vazand ca exista interes pentru acest superb avion, felicitari dragilor, si felicitari tie SuperPilot pentru macheta!

big
FROGS CAN FLY!
0

#96 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 04 November 2005 - 12:32 AM

Nu am de gind sa provoc furtuni sau orice in general.
Parca din niste fotografii cu Grupul 7 vinatoare se vede ca fuselajul nu ar fi vopsit cu bleu pe partea inferioara. Fotografiile sint alb-negru din "Rumanian Air Force, The Prime Decade, 1938-1947" de Denes Bernad (pag 24) si "Romanian Aeronautics in the Second World War" de C. Craciunoiu si J-L Roba (pag 148).
K.
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#97 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 09:46 AM

Citeaza

Nu am de gind sa provoc furtuni sau orice in general.
Parca din niste fotografii cu Grupul 7 vinatoare se vede ca fuselajul nu ar fi vopsit cu bleu pe partea inferioara. Fotografiile sint alb-negru din "Rumanian Air Force, The Prime Decade, 1938-1947" de Denes Bernad (pag 24) si "Romanian Aeronautics in the Second World War" de C. Craciunoiu si J-L Roba (pag 148).
K.


Avianele IAR 80-81 au fost operational pe front pe o perioada de 4 ani. In acest timp camuflajul s-a mai modificat din diferite motive. La inceput (1941-1942) IAR 80 a avut intradevar camuflajul (verde si maro) pe fuselaj continuat si sub burta. Ulterior (1943-1944) IAR 80-81 au iesit de pe poarta fabricii cu camufajul bleu sub burta fuselajului. Deasemenea cele folosite pe front au trecut prin revizii generale (la IAR Brasov sau ASAM-uri) deci posibil revopsite dupa noua schema.
Pt. schema de vopsire de la IAR nr . 112 corect ar putea fi ambele versiuni (cu sau fara bleu sub burta) tinand cont ca profilul color este dupa o fotografie facuta in vara lui 1943 pe Mizil unde a facut parte dintr-o escadrila de antrenament.
Oricum o sa refac profilul color pt ambele versiuni de camuflaj.
Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#98 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 594
  • Inregistrat: 25-April 03

Postat 04 November 2005 - 05:34 PM

Super Pilot, fara sa te contrazic, avind in vedere si documentele, multe putine, astea sint, precizez urmatoarele:
- la avioanele de la numarul 1 la 300 intradosul fuselajului a fost vopsit in camuflajul extradosului. (vezi foto atasat)
- avioanele iesite din reparatiile ASAM-uri au avut intradosul vopsit in albastru-gri deschis iar extradosul intr-o singura culoare verde oliv inchis, ceea ce ar explica lipsa contrastului dintre griurile din unele fotografii de epoca. La sfirsitul ostilitatilor toate avioanele era deja vopsite in acest mod.
- IAR 80 Bo-Pi, in perioada octombrie 1941 - decembrie 1943 nu au avut insemnele galbene pe fuselaj si si capota motorului.
Problema ridica insa culorile originale. Toata lumea este de acord ca erau vopsite in verde - oliv cu benzi de culoarea pamintului ars. Daca in privinta verdelui oliv este cit de cit lumnina (vorbiti cu trei pictori sa va faca o pata de verde oliv si pe urma comparati culorile!), in privinta "pamintului ars" paleta este destul de mare pentru a nu fi disecata marunt! Sint pareri ca ar fi fost nuante foarte asemenatoare cu cele de la RAF, venite impreuna cu Hurricanele, dar si ca au fost utilizate nuante proprii. Problem.

Fisiere atasate


0

#99 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 06:05 PM

Citeaza

la avioanele de la numarul 1 la 300 intradosul fuselajului a fost vopsit in camuflajul extradosului. (vezi foto atasat)


Z-mare, in mare parte sunt de acord cu adaugirile tale. Dar pe ce te bazezi cand spui ca numarul 300 este utimul vopsit cu intradosul fuselajului in culorile de camuflaj ale extradosului.
Si spun asta pt ca pozele postate de tine sunt ale avioanelor nr.118 si nr. 42 . Deci ai cumva vreo fotografie care sa ateste acest camuflaj pt seria sa zicem intre 150 si 300 ?

Aceasta postare a fost editata de Super Pilot: 04 November 2005 - 06:06 PM

Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#100 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 06:12 PM

Intamplator cautand ceva pe net de IAR 80 am gasit un canadian (de origine romana ) care deja a terminat un IAR 80 radiocomanda (semimacheta). Nu cunosc datele tehnice dar cam asa arata.
http://www.rccanada....pic.php?t=18595

Fisiere atasate


Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#101 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 06:15 PM

Citeaza

Intamplator cautand ceva pe net de IAR 80 am gasit un canadian (de origine romana ) care deja a terminat un IAR 80 radiocomanda (semimacheta). Nu cunosc datele tehnice dar cam asa arata.
http://www.rccanada....pic.php?t=18595

Fisiere atasate


Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#102 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 06:21 PM

Citeaza

IAR 80 Bo-Pi, in perioada octombrie 1941 - decembrie 1943 nu au avut insemnele galbene pe fuselaj si si capota motorului.


Daca incluzi la "insemne galbene pe fuselaj" dunga galbena aici gresesti. Dunga galbena de pe fuselaj nu a disparut de pe nici un IAR 80-81 in perioada '41 -44. Era insemn de recunoastere pentru toate avioanele axei folosite pe frontul de est.

Aceasta postare a fost editata de Super Pilot: 04 November 2005 - 06:28 PM

Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#103 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 594
  • Inregistrat: 25-April 03

Postat 04 November 2005 - 08:34 PM

Mi-e ca vine furtuna!
1. daca te iei dupa ce-i in poza, aia e o facatura de tot risul: forme, culoare, desen camuflaj, inmatriculare.
2. sa nu uitam, in cea mai mare parte a fotografiilor din epoca, intrdosul este umbrit.
3. ma bazez pe "Vinatorul IAR - 80. Istoria unui erou necunoscut", Dan Antoniu si George Cicos. Nici unul din cei doi nu are nevoie de recomandare!
De asta ce zici

Fisiere atasate


0

#104 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 594
  • Inregistrat: 25-April 03

Postat 04 November 2005 - 08:36 PM

sau asta. E tot de un roman facuta!

Fisiere atasate


0

#105 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 November 2005 - 08:46 PM

ce ma bucur ca am deschis subiectul asta....... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif

mai invatam cate ceva de la specialisti... :D

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 04 November 2005 - 08:46 PM

flying is my life...
0

#106 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 04 November 2005 - 11:24 PM

Pozele de care aminteam intr-un post anterior sint, conform cartii, facute in 1943 (no 179) si in 1944 (no 109 , 112, 114 ...).
Sper sa se vada cit de cit bine (poza unei poze...).

Fisiere atasate


"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#107 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 04 November 2005 - 11:26 PM

si poza a doua:

Fisiere atasate


"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#108 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 11:34 PM

Citeaza

Mi-e ca vine furtuna!
1. daca te iei dupa ce-i in poza, aia e o facatura de tot risul: forme, culoare, desen camuflaj, inmatriculare.
2. sa nu uitam, in cea mai mare parte a fotografiilor din epoca, intrdosul este umbrit.
3. ma bazez pe "Vinatorul IAR - 80. Istoria unui erou necunoscut", Dan Antoniu si George Cicos. Nici unul din cei doi nu are nevoie de recomandare!
De asta ce zici



Furtuna intr-un pahar http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Z-mare, tu nu-ai priceput ca aici se vorbeste de modele de IAR 80 zburatoare. Machete statice de plastic s-au facut cu duzinele. E adevarat ca tu ai facut una foarte corecta.Dar din pacate la scara ta 1/72 nu merg nici macar micro servourile de 4 euro de la Conrad :D

Daca citeai mai atent era vorba de o semimacheta de IAR 80 radiocomanda care se va ridica de la sol la o inaltime apreciabila. Ma indoiesc ca super macheta ta de IAR 80 poti sa o arunci asa de sus. :D


Sa stii ca in domeniul aeromodelor exista si categoria sport in care se incadreaza semimachetele.
Nu este obligatoriu ca toata lumea sa faca supermachete pt a participa in competitii gen Top Gun.
Multi o fac doar din placerea zborului.
Constructia unei macheta radiocomanda de IAR 80 cu toate detaliile corecte poate sa dureze 3-4 ani cel putin si poate sa coste intre 2000 si 4000de euro. Riscul de a -l distruge de la primul zbor este foarte mare.
Eu unul personal voi face mai intai o macheta simpla fara prea multe detalii exacte pt. a studia aerodinamica si functionarea sistemelor in deplina siguranta. Dupa care binenteles pe baza experientei capatate cu primul prototip (semimacheta) sa-mi realizez visul o super macheta de IAR 81 C care va zbura cu maxima siguranta.

Aceasta postare a fost editata de Super Pilot: 05 November 2005 - 12:08 AM

Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#109 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 11:51 PM

Citeaza

. ma bazez pe "Vinatorul IAR - 80. Istoria unui erou necunoscut", Dan Antoniu si George Cicos. Nici unul din cei doi nu are nevoie de recomandare!


Toti ne bazam pe acesta carte unica a istoriei IAR-ului 80. Tot respectul pt. autori. Dar ca orice pe lumea asta nimic nu este perfect. Nu trebui niciodata sa te opresti din cercetari doar pe motivul ca cineva le stie pe toate.

In legatura cu a fi sau a nu fi camuflaj sub burta IAR80 eu raman in continuarea la prima mea remarca.
Si ca dovada uitati fotografii care dau peste cap prejudecatile voastre.

Fisiere atasate


Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#110 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 11:52 PM

Citeaza

In legatura cu a fi sau a nu fi camuflaj sub burta IAR80 eu raman in continuarea la prima mea remarca.
Si ca dovada uitati fotografii care dau peste cap prejudecatile voastre.

Fisiere atasate


Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#111 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 11:56 PM

Citeaza

Pt. schema de vopsire de la IAR nr . 112 corect ar putea fi ambele versiuni (cu sau fara bleu sub burta) tinand cont ca profilul color este dupa o fotografie facuta in vara lui 1943 pe Mizil unde a facut parte dintr-o escadrila de antrenament.
Oricum o sa refac profilul color pt ambele versiuni de camuflaj.


Am refacut profilul si pt. cealalta versiune de camuflaj ( fara bleu-gri sub burta).
Dupa cum am spus ambele versiuni ar putea fi corecte.

Fisiere atasate


Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#112 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 04 November 2005 - 11:59 PM

Citeaza

IAR 80 Bo-Pi, in perioada octombrie 1941 - decembrie 1943 nu au avut insemnele galbene pe fuselaj si si capota motorului.

Z-mare


Alta prejudecata spulberata de o poza nevinovata.

IAR 81 Bo-Pi in 1942 cu galben pe capote si dunga galbena pe fuselaj.

Fisiere atasate


Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#113 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 05 November 2005 - 01:02 AM

superpilot,
Nu e vorba de nici un fel de prejudecata la nimeni, toti "vorbim" bazindu-ne pe documente, poze, pe ce am citit si ce am vazut. Si mai ales nu trebuie sa ne infierbintam, trebuie respectam munca fiecaruia pentru ca e facuta cu pasiune. Sint convins ca nu esti foarte familiar cu executia machetelor statice adevarate. Sa lipesti trei plastice intre ele si sa le vopsesti cu o pensula nu inseamna macheta statica. Cum nici realizarea canadianului (tot respectul pentru munca lui) nu are nici o legatura cu o macheta de IAR80. Faptul ca zboara nu e totul, vezi adevarate machete zburatoare la Mugurel si Jimmy (posturi anterioare, FW190 si Me109) si ai sa faci diferenta. Dar revin, pentru realizarea unei machete statice similara cu a lui Z-mare e posibil sa folosesti echipamente de peste 1000 euro si citeva luni de munca.

Dar scopul este sa ajutam cu date si dovezi la realizarea unei replici de IAR80 cit mai aproape de adevarul istoric.
Dilema ramasa, cred, este vopseaua din partea inferioara a fuselajului a no112.

Posteaza poza dupa care zici ca ai desenat profilul, poate ne mai lamurim.
K.
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#114 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 05 November 2005 - 01:54 AM

Citeaza

Si mai ales nu trebuie sa ne infierbintam, trebuie respectam munca fiecaruia pentru ca e facuta cu pasiune


Aici sunt de acord cu tine. Dar asta de ce nu i-o spui lui Z-mare care s-a luat de bietul om (canadianul) fara sa citeasca mai atent fraza in care am specificat ca este vorba de o semimacheta de IAR 80 (daca stiti limba romana de ce imi rastalmaciti cuvintele) nu era vorba nicidecum de macheta de IAR 80. Daca nu ati fi fost amandoi atat de comozi ati fi intrat pe link-ul canadian postat de mine si ati fi aflat ca omul nu a avut sprijin de nicaieri (nci macar din Romania) si ca a realizat modelul doar dupa fotografii. Este adevarat ca nici mie nu mi-a placut cum i-a iesit in final. Dar deocamdata la categoria IAR 80 radiocomanda ( indiferent daca este semimacheta, macheta, supermacheta) inca nu stiu vreuna sa fi zburat. Faptul ca acest canadian ar rupe acest tabu primul nu este chiar de neglijat.
Daca voi ati crezut ca am pus acele poze ( ale IAR-ului canadianului) ca sa inspire pt. detalii pe Mugurel sau altii ca el in realizarea unei machete corecte de IAR 80, inseamna ca voi sunteti inca copii (sper sa nu o luati ca pe o jignire http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif )
Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#115 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 05 November 2005 - 02:11 AM

Citeaza

Dar revin, pentru realizarea unei machete statice similara cu a lui Z-mare e posibil sa folosesti echipamente de peste 1000 euro si citeva luni de munca


Stai un pic ca eu nu am pus la socoteala echipamentele posibil sa fie folosite la realizarea unei machete zburatoare. Deci daca ar trebuie sa cumpar un strung, o freza, o masina de vacuumat, un compresor mare de vopsit, un dispozitiv CNC de taiat aripi din polistiren etc., ar trebuie sa mai cheltui vreo 10.000 euro. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Hai sa fim seriosi un compresor artizanal de maxim 100euro si un aerograf Alex de 30$ poti realiza o macheta superba de IAR 80 la 1/72.
Si cateva luni de munca nu se compara cu cativa ani de munca. O macheta statica ramane bine mersi in vitrina iar o macheta zburatoare se poate alege praful si pulberea dupa un bruiaj radio in timpul zborului.

Nu cred ca merita sa facem comparatii nici ca cheltuieli nici ca timp alocat. Singurul monitor comun la amandoua - este un hobby costisitor.
Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#116 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 05 November 2005 - 02:24 AM

Citeaza

Sint convins ca nu esti foarte familiar cu executia machetelor statice adevarate. Sa lipesti trei plastice intre ele si sa le vopsesti cu o pensula nu inseamna macheta statica.  


Vezi aici iar gresesti. Intervine prejudecata. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

De unde esti tu atat de convins ca eu nu sunt familiar cu executia machetelor statice adevarate ?

Ai avut vreodata prilejul sa-mi vezi machetele din vitrina mea personala sau cele expuse la Muzeul Aviatiei sau la Muzeul National de Istorie ? N-as prea crede.

De asta imi permit sa-mi dau cu parerea si la machete statice si la machete zburatoare. Eu am lucrat din ambele categorii de vreo 25 de ani .
Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#117 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 05 November 2005 - 02:45 AM

Citeaza

Faptul ca zboara nu e totul, vezi adevarate machete zburatoare la Mugurel si Jimmy (posturi anterioare, FW190 si Me109) si ai sa faci diferenta


Ca realizare da sunt superbe pt. nivelul de detaliere al machetelor pt. un campionat national , dar la Strejnic nu prea le-am vazut zburand ca niste adevarate machete zburatoare .

Pt o competitie gen "Top Gun" unde zborul trebuie sa fie executat intocmai ca la avionul dupa care s-a facut macheta cred ca Jimmy, Mugurel mai trebuie sa se antreneze. In acele competitii conteaza si zborul. Ca altfel de ce i-ar mai zice macheta zburatoare (si nu statica).
Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#118 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 05 November 2005 - 02:53 AM

Citeaza

Dar scopul este sa ajutam cu date si dovezi la realizarea unei replici de IAR80 cit mai aproape de adevarul istoric.
Dilema ramasa, cred, este vopseaua din partea inferioara a fuselajului a no112.

Posteaza poza dupa care zici ca ai desenat profilul, poate ne mai lamurim.
K.


Eu asta fac de multi ani buni. Dar nu intotdeauna este asa de simplu cum crezi. Iar despre dilema cu vopseaua de sub burta eu ti-am dat dovezi fotografice ca ar putea fi corecte ambele versiuni.
Poza dupa care s-a facut profilul ai postat-o chiar tu. Daca tu reusesti sa vezi cum era sub burta atunci ai rezolvat dilema. Eu mi-am facut datoria, ai ambele profile color deci poti sa alegi pe oricare vrei.
Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

#119 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2005 - 08:28 AM

Maaama, da' ce v-ati ambalat! Cuuul daun, men!

Super Piloate, zi si mie cu ce lucrezi profilele alea de culoare, ca-s curios!

Hai, buna dimineatza!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#120 Useril este offline   Super Pilot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-August 05

Postat 05 November 2005 - 09:08 AM

Citeaza

Maaama, da' ce v-ati ambalat! Cuuul daun, men

Super Piloate, zi si mie cu ce lucrezi profilele alea de culoare, ca-s curios!

Hai, buna dimineatza!


Neatza Valteras,

Nu s-a ambalat nimeni. Cel putin eu am fost destul de calm (emoticoanele vesele din postarile mele o dovedesc).
Dar a trebuit sa-mi obosesc degetele cu tastarea textelor :D deorece pozele si profilele color postate de mine de-a lungul acestui topic nu au fost de ajuns pt. lamurire.

Cat despre realizare profile color "Adobe Photoshop" iti spune ceva ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Happy landing.

Aceasta postare a fost editata de Super Pilot: 05 November 2005 - 09:12 AM

Funny how model crashes are like fish stories.
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro