CN F4C / F4H 2014 Campionat National Machete
#4
Postat 07 August 2014 - 08:40 AM
vin la Luica .Munca mai putina,zbor mai sigur,spectacol si atmosfera de concurs. E un pas frumos in aeromodelismul de competitie de la noi si cred ca vor fi multi amatori.E o trecere la F4C la care treaba e putin mai grea.
#5
Postat 07 August 2014 - 08:51 AM
Eu as incuraja clasa asta. Intr-o luna pun pe Cessna de 3m decorarea originala a lui FlyPol Canada -adica "SalmonAirCanada" si numarul de identificare, compania trimite repede document de autentificare a pozei dupa care am dotat modelul.Am intrebat la ASM ,producatorul aeromodelului si mi-au raspuns ca ei pot trimite mail ca reproducerea lor este reala respectandu-se gabaritul si o parte din detalii(inclusiv marcarea si culorile).Cred ca pe acolo e clasa asta! Atentie, nu stiu detalii. Trebuie studiat regulamentul FRMd.
#6
Postat 07 August 2014 - 09:21 AM
E o Cessna 182 Skylane . Oare poza e de ajuns?
Eu zic nu,n-ar trebui sa fie de ajuns deoarece nu e reala,a fost pictat in paint primitiv in 3 minute aproape de interesele
lui FlyPol( se apropie de marcajele existente pe model si sunt putine modificari de facut(in timp scurt).
Deci se impune autentificarea pozei la compania respectiva .Nu e greu,de aia e net!
#7
Postat 07 August 2014 - 09:28 AM
flypol, la 07 August 2014 - 09:21 AM, a spus:
E o Cessna 182 Skylane . Oare poza e de ajuns?
Eu zic nu,n-ar trebui sa fie de ajuns deoarece nu e reala,a fost pictat in paint primitiv in 3 minute aproape de interesele
lui FlyPol( se apropie de marcajele existente pe model si sunt putine modificari de facut(in timp scurt).
Deci se impune autentificarea pozei la compania respectiva .Nu e greu,de aia e net!
A ta cu ce este acoperita, fibra de sticla?
Eu iti sugerez, daca tot vrei sa vii cu ea la F4H, sa-i dai culoarea jos, ii dai cu spritz-chit si o vopsesti ca una reala de pe net si gata, pina in Septembrie ai tot timpul sa o faci.
Iar faci tot felul de giumbush-lucuri ca si cu Mintor-ul si nu iese nimic.
#8
Postat 07 August 2014 - 09:30 AM
Ce scriu eu aici este comentariu la o noutate. Stiu eu,sugestii nevinovate. Urmati regulamentele
#9
Postat 07 August 2014 - 09:41 AM
Teo-Costin, la 07 August 2014 - 09:28 AM, a spus:
Eu iti sugerez, daca tot vrei sa vii cu ea la F4H, sa-i dai culoarea jos, ii dai cu spritz-chit si o vopsesti ca una reala de pe net si gata, pina in Septembrie ai tot timpul sa o faci.
Iar faci tot felul de giumbush-lucuri ca si cu Mintor-ul si nu iese nimic.
Eu nu spuneam ce o sa fac.Bineinteles ca se va vopsi din nou. Modelul pe care acum il studiez e albastru cu argintiu. Are indicativul C-GMCU ,e produs in 2005 si zboara binemerci la compania amintita.Ce ziceam mai sus sunt sugestii ca sa se puna poporul la munca serioasa daca vrea campionat F4H. Nu te lega de Mintorul meu :rolleyes:porneste greu, asta e,da-l naibii!
punem demaror :pardon:
#10
Postat 07 August 2014 - 09:50 AM
flypol, la 07 August 2014 - 09:41 AM, a spus:
punem demaror :pardon:
Departe de mine gandul de a ma lega de Mintor-ul tau dar parca imi pare rau cand vad ca-ti pierzi timpul cu el, zau asa .....
Daca am o groaza de lemne la o Cessna 182 cea de la TopFlite (kit de construit) merge la F4H sau trebuie musai sa fie ARF?
#11
Postat 07 August 2014 - 11:51 AM
ieftin.Banuiesc ca la clasa asta poti sa aduci ce ai . Dar stie cineva mai multe detalii? Parca discutam cu presupusul.
Scopul federatiei este,cred,sa dezvolte participarea si implicarea la aceste clase,sa creasca numarul sportivilor( ce crunt suna "sportiv",eu care abia imi trag sufletul dupa doua trepte de scara :pardon: ).
Unde sa cautam ?
#12
Postat 07 August 2014 - 12:09 PM
De exemplu: ai un warbird ARF la care poti inlocui folia cu fibra pe care o vopsesti si simulezi liniile de panouri, niturile, aplici detalii de weathering detaliezi cabina, pui un tren scale etc.
Gasiti detalii si reguli in regulamentul FAI clasa F4 iar exemple de modele lucrate pe RCSCALEBUILDER.COM, sectiunea ARF Makeovers.
#13
Postat 08 August 2014 - 07:53 AM
#14
Postat 08 August 2014 - 08:00 AM
flypol, la 08 August 2014 - 07:53 AM, a spus:
Votez pentru culoarea albastra .....
#15
Postat 08 August 2014 - 08:19 AM
1. Schimbarea schemei de culori cu refacerea si repararea urmelor de la zboruri,pete,zgarieturi,lovituri
- chit,spritzchit,grund acrilic,vopsea melaminica
2. Decuparea usilor si refacerea ramelor si ferestrelor
3. Inlocuirea trenului de aterizare din aluminiu 5 mm cu unul nou format din compozit plus banda aluminiu profilat.
4. Montarea simulator radiator pr capota,tub pitot,lampi pe bot si lampi de pozitionare,stalpi antene VHF,trapa spate,detalii
tren,simulatoare balamale,nituri pe capota.
5. Refacerea prinderii parbrizului,lunetei si ferestrelor laterale( cu cheder).Balamale pentru usi.
6. Bordul este scale,mai trebuie scaune cu centuri,podelier si pedalier cu manse.
7. Dotare cu elice tripala plus con de tripala din aluminiu
8. Tobe de esapament tip canistra( cel mai greu lucru dat fiind constructia interioara deja gata) sau amortizoare de zgomot
pe actualele tobe( reduce puterea motorului cui 12-13%) insa efectul este bun. Motorul CRRC 55-II e destul de zgomotos si
ne trebuie,din cate stiu,90-93 dB maxim.
9. Alte detalii ca fante aer pe ferestre, rame interioare la stalpi,inscrisuri de avertizare
10.Roti noi de 5 toli gonflabile si jenti refacute scale. Echii scale.
Teoretic sunt multe de facut.Practic 30 zile sunt suficiente
Costuri estimate: 400 roni la un model care costa 1300 euro este cam 7%(fara manopera)
Estimat cosmetizarea costa cam 10% din valoarea modelului.
#17
Postat 08 August 2014 - 08:55 AM
#18
Postat 08 August 2014 - 09:02 AM
#20
Postat 08 August 2014 - 09:37 AM
flypol, la 08 August 2014 - 07:53 AM, a spus:
Daca te intereseaza detalii am un CD cu o Cessna 182 dar cu portocaliu sau cu galben Piper, da-mi pe PM adresa ta de email si diseara iti trimit pozele pe WETRANSFER.
#21
Postat 08 August 2014 - 11:00 AM
#22
#26
Postat 12 August 2014 - 08:21 AM
Daca sunt probleme cu organizarea sau cu locul unde sa se tina etapa de F4C si F4H,va propun sa luati in considerare locul
ideal : Adunatii Copaceni si ca rezerva Sanpetru unde ma ocup eu de tot,cazare,campare,pista,papica,premii !
Daca se face,de exemplu,la Sanpetru eu particip cu RAF SE5a ca demo,in afara concursului,asa,de incercarea puterilor !
Tot vroiam mai de demult sa facem o intalnire cu machetistii :clapping:
#28
Postat 12 August 2014 - 01:07 PM
Decolare, aterizare si cateva figuri de baza sunt suficiente.
Legat de locatie cred ca cea stabilita initial era si ramane cea mai buna varianta chiar daca cei de acolo au inteles (sau asa le convine sa apara lucrurile) ca cineva avea interesul sa fie schimbata.
#29
Postat 12 August 2014 - 01:39 PM
Cine e seful nostru ? Adica ala cu mintea limpede si puteri sa decida in chestia asta . Cand am vazut pe Silviu 66 ca deschide topicul l-am luat imediat de sef de urmat si respectat. "Eu,dupa parerea mea,as crede ca ar fi bine sa fie,cum sa ma exprim,sa intelegem ca,de aceea noi,adica noi toti,indiferent,dar mai ales......bla,bla,bla." Asta strica la romani,indecizia! Vrem sef!
LOCUL
DATA
REGULI
COSTURI
#30
Postat 12 August 2014 - 01:48 PM
Azi trimit cererea de participare la Federatie !( dupa ce mi-am gasit legitimatia,am platit taxa la asociatie si club,am strans bani de taxa de participare,mi-am programat liber,m-am inteles cu nevasta,am facut inspectia periodica la Hilux,mi-am facut lada pentru avion,am terminat caietul de prezentare,m-am interesat de cazare,mi-am facut analizele,am cumpara RO vigneta pe un an,m-am decis cu cine votez,am dat liber amantelor,am numit un sef in locul meu,mi-am incarcat telefonul,...si fiind facator de RAF-uri,am invatat primele doua strofe din cantarea ingliterei si irlandei de nord : "It's A Long Way To Tipperary " :rolleyes:
). O luna si ceva zile trec usor !