compatibiltate motor - esc
#1
Postat 25 September 2014 - 07:54 PM
#3
Postat 25 September 2014 - 09:29 PM
marian.dumitru74, la 25 September 2014 - 07:54 PM, a spus:
Nu e bun ESC pt ca motorul alesdepaseste capacitatea motorului (motorul "suge "47 A si esc ii poate oferi constant doar 40 A)
citeste totusi si pe aici eu asa ma inteles...
http://www.rhcforum....ou/page__st__30
postarea #35...
Bafta
Dan
#5
Postat 26 September 2014 - 06:10 AM
Cu stima
#6
Postat 26 September 2014 - 07:34 AM
#7
Postat 26 September 2014 - 09:01 AM
Acesta de 1400kv ar merge cel mult pe un hotliner.
Cat despre cat "trage" si cat "tine", un motor nu consuma niciodata de capul lui ci cat ii impune sarcina, in cazul nostru elicea.
Cel de 960 kv, cu 12x6.5 si 3s consuma 32A. Deci ESC-ul ar tine, cu 40A il folosesc si eu.
Avand in vedere ca are tractiune de 17-1800g si Vpitch de 80km/h, eu as zice ca ajunge, nu stiu ce ar iesi cu cel de 1400...
Chiar daca vrei viteza mai mare, pui un 11x8 si ai "doar" 1400 grame tractiune, dar 100km Vpitch. Si consumul e de 31A.
Ca sa fie clar, pana acum am vorbit de cel de 960, cel 1400 e chiar pentru chestii nebunesti, sau unde esti limitat de elice dintr-un motiv oarecare, nu stiu care ar fi ala, la planoare nu ai asemenea limitari.
#8
Postat 26 September 2014 - 09:46 AM
Adevarat ca la 4s
Justapoke 329 points - 9/15/2013
What prop should be used on 4S? Prop suggestion on the box says: 8.5 x 8 - 10 x 7 but I just tested this motor in combo with the YEP 60Amp ESC. With only a 8x6 prop it runs 59 Amp / 852 Watt.
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 26 September 2014 - 09:46 AM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#9
Postat 26 September 2014 - 11:02 AM
Ce "planor" ar mai fi asta ? :unsure:
#10
Postat 26 September 2014 - 11:46 AM
http://www.mvvs.cz/e...romotory_e.html
Cel de 1400 merge numai pentru un hotliner si numai pentru 3s.
Eu am un MVVS 5,6/960 REDLINER pe 3s si este o bestie.
http://www.rhcforum....valenta-dragon/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 26 September 2014 - 08:52 PM
stiganas, la 26 September 2014 - 11:46 AM, a spus:
http://www.mvvs.cz/e...romotory_e.html
Cel de 1400 merge numai pentru un hotliner si numai pentru 3s.
Eu am un MVVS 5,6/960 REDLINER pe 3s si este o bestie.
http://www.rhcforum....valenta-dragon/
Multumesc , am luat decizia de a lua unul de 1400kv , am considerat un compromis putere/greutate , 680w/ la greutate de 140gr , va merge cu o elice de 10'' x5/6 , un esc de 60A , cel de 960avea consumul mai mic ~~~35a dar 560w , am considerat un compromis , avand in vedere ca va echipa un planor de vreo3m din fibra+balsa ~~1500gr-1700gr gata de zbor
#12
Postat 26 September 2014 - 09:08 PM
#13
Postat 26 September 2014 - 09:50 PM
In cel mai bun caz o sa ai planor care o sa consume mult si o sa urce prost. In cel mai rau o sa-l busesti la lansare din cauza tractiunii insuficiente.
De ce oare dau astia atitia bani pe un motor cu reductor:
http://www.hyperflig...-MICRO-1025-F5J
Powerline Micro 1025/F5J
cand pot obtine aceeasi putere cu o elice mica ?
marian.dumitru74, la 26 September 2014 - 08:52 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#14
Postat 26 September 2014 - 10:10 PM
#15
Postat 26 September 2014 - 10:17 PM
marian.dumitru74, la 26 September 2014 - 10:10 PM, a spus:
#16
Postat 26 September 2014 - 10:26 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 27 September 2014 - 10:07 AM
Deci, Stefan are dreptate, alegere proasta.
PS: daca il vad la vanzare peste ceva timp, o sa postez link la pagina asta :p
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 September 2014 - 10:10 AM
#18
Postat 27 September 2014 - 10:43 AM
renatoa, la 27 September 2014 - 10:07 AM, a spus:
Deci, Stefan are dreptate, alegere proasta.
PS: daca il vad la vanzare peste ceva timp, o sa postez link la pagina asta :p
Dupa primul zbor o sa postez aici impresiile si parerile despre aceasta combinatie motor / elice / planor , pentru esc am optat pentru esc de 60A http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Multumesc pentru sfaturi si sugestii
#19
Postat 27 September 2014 - 10:54 AM
renatoa, la 27 September 2014 - 10:07 AM, a spus:
Deci, Stefan are dreptate, alegere proasta.
PS: daca il vad la vanzare peste ceva timp, o sa postez link la pagina asta :p
p.s.
daca merge combinatia imi spuneti maestre timp de o saptamana ?????
#20
Postat 27 September 2014 - 11:06 AM
Daca va merge probabil ca o sa iti rada bateria la o decolare anemica la 45 grade, comparativ cu 3-4 lansari la verticala cum ai fi obtinut cu varianta recomandata de noi.
#21
Postat 27 September 2014 - 11:18 AM
Adaug doua exemple:
lansare funjet cu peste 500W la bord si elice mica, mica. Desi la manse era florin 100% a fost cu emotii
si unul care a vrut cu tot dinadindul sa lanseze un planor de 2.8m chinezesc cu un pak 2s si tot powerdrive-ul complet nepotrivit (tot la Chitila)
marian.dumitru74, la 27 September 2014 - 10:54 AM, a spus:
daca merge combinatia imi spuneti maestre timp de o saptamana ?????
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#22
Postat 27 September 2014 - 02:06 PM
Te rezolva EBA
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 September 2014 - 02:06 PM
#23
Postat 27 September 2014 - 05:55 PM
stiganas, la 27 September 2014 - 11:18 AM, a spus:
Adaug doua exemple:
lansare funjet cu peste 500W la bord si elice mica, mica. Desi la manse era florin 100% a fost cu emotii
si unul care a vrut cu tot dinadindul sa lanseze un planor de 2.8m chinezesc cu un pak 2s si tot powerdrive-ul complet nepotrivit (tot la Chitila)
Faza cu 2S la planor de 2,8m este greseala de '' proiectare '' hai sa fim seriosi , la 2S la 3m nu merge , eu cat de incepator sunt si nu as folosi 2S la planor de 3m , la planor de 2m am un motor de 1200/3532 urca la verticala cu 3S fara limita cu elice de 10x5 , sunt mai mult a sigur ca acelasi motor il pot pune pe un planor de 3m si tot va merge fara mari probleme , la cum urca cu asta nu imi fac mari probleme ca nu merge si la 3m , dar am zis sa incerc ceva '' dedicat '' pentru planoare imi place sistemul de mufare si de functionare , este totusi outruner dar nu se invarte camasa , o mare treaba , eficacitatea este foarte buna 680w , nu o sa folosesc din ei probabil decat vreo 400w poate si mai putin , nu trebuie sa tin in blana mototrul ca sa urce , la jumatate este mai mult decat ok , dupa ce montez toate accesoriile sunteti invitate la Cet pentru demonstratii live ca sa nu mai existe dubii , si vom cronometra si durata de zbor cu un acc de 2200
La zborul cu jet-ul , banuiesc ca a fost primul zbor nu era trimat , zboara forte frumos , o elice un pic mai mare si sarea de 200 km/h , eu cu jet-ul meu am sarit de 160 cu elice de 6x5 cu motor de 2836/2700kv cu 3S , Florinelu cu gps instalat pe el a sarit de 165km/h deci nimic spectaculos , spectaculos a fost cand a instalat pe jet sistem fpv , atunci sa vezi distractie dar ....
p.s.
va anunt cand facem maiden-ul planorului lui nea Mihai de 3m compozit cu greutate de maxim maxim 1800gr