Modelism - RHC Forum: putin ajutor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

putin ajutor

#1 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 23 September 2014 - 10:25 PM

Am un elicopter 450 FBL si ma lovesc de urmatoarea problema
zboara perfect numa ca in momentul in care am dorit sa fac o acrobatie si l-am dat peste cap a inceput sa mi sune telemetri de baterie descarcata (cu toate ca bateria era ok) Am o Auroara
La incercarea 2 s a intimplat la fel si m am trezit ca a inceput coada sa fuga in toate directiile ( nu l am mai putut salva)
Mentionez ca dupa ce decolez il pune pe turatie constanta si eu ma jos doar cu pasul. zbor cam 6 minute
Azi am incercat sa activez pe esc functia de governor si m am trezit cu alta timpenie . dupa ce am dus mansa la 55% a inceput sa se tureze foarte tare cred ca era 100 % si cu toate ca bateria era full 2500Mah 35c a inceput iar sa bipaie telemetria .Care poate fi cauza
?

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 23 September 2014 - 10:26 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#2 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 24 September 2014 - 12:34 AM

Nu cumva este bateria mai obosita iar cand ai turatie maxima iti cade tensiunea pe pack?
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#3 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2863
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 24 September 2014 - 10:02 AM

Vezi postareacasper20, la 24 September 2014 - 12:34 AM, a spus:

Nu cumva este bateria mai obosita iar cand ai turatie maxima iti cade tensiunea pe pack?

..are un porbagaj de lipo-uri ,nu-i problema asta..altai
0

#4 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 10:29 AM

Vezi postareacasper20, la 24 September 2014 - 12:34 AM, a spus:

Nu cumva este bateria mai obosita iar cand ai turatie maxima iti cade tensiunea pe pack?

bateriile sint relativ noi vreo 20 descarcari au
problema e ca face cu orice baterie cind incerc sa mai bag in el apare problema asta
am schimbat esc din acest motiv ca nu face fata dar se pare ca l am schimbat degiaba

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 10:30 AM

www.fotofilmaerian.ro
0

#5 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 11:16 AM

Daca nu e pakul, nu e ESC-ul raman:

- unitatea FBL - nu prea cred
- servo - poate face unul scurt - sau se intepeneste in ceva si consuma mai mult decat poate BEC-ul din ESC.
- RX-ul Hitec - eu am vazut cu ochii mei elicopter care a luat-o razna cu statie Hitec.
0

#6 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 01:05 PM

Vezi postareastiganas, la 24 September 2014 - 11:16 AM, a spus:

Daca nu e pakul, nu e ESC-ul raman:

- unitatea FBL - nu prea cred
- servo - poate face unul scurt - sau se intepeneste in ceva si consuma mai mult decat poate BEC-ul din ESC.
- RX-ul Hitec - eu am vazut cu ochii mei elicopter care a luat-o razna cu statie Hitec.


daca zboara in rest ok nu pot da vina pe unitate e posibil sa faca figuri unitatea cind incerc acrobatii? cum pot testat asta?
servo le-am verificat merg toate rotund fara zgomote ciudate
de statie nu ma iau pt ca o mai fol la alte sapte modele si nu a dat la nici unul un semn de slabiciune !
www.fotofilmaerian.ro
0

#7 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 24 September 2014 - 01:17 PM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 24 September 2014 - 01:05 PM, a spus:

daca zboara in rest ok nu pot da vina pe unitate e posibil sa faca figuri unitatea cind incerc acrobatii? cum pot testat asta?
servo le-am verificat merg toate rotund fara zgomote ciudate
de statie nu ma iau pt ca o mai fol la alte sapte modele si nu a dat la nici unul un semn de slabiciune !

Ce unghiuri ai ?
Dezactiveaza functia de fail safe de pe esc .
Verifica vibratiile din zona cozii .

Am patit la fel cu un protos care avea la blade holderele de pe coada un surub mai mare cu 1 mm decat celalalt .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#8 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 01:39 PM

Ori e de cacao sistemul Hitec ori ai o problema cu consumul si tensiunea pe BEC scade sub pragul la care suna telemetria.

Chestia cu e imposibil, le-am verificat pe toate si sunt bune nu tine. Daca toate erau bune nu aveai probleme.

Vibratiile nu dau peste cap telemetria si ESC-ul nu are nici un amestec. E vorba de partea de BEC care alimenteaza electronica.

Vezi postareaadi elicopter gl, la 23 September 2014 - 10:25 PM, a spus:

inceput sa mi sune telemetri de baterie descarcata cu toate ca bateria era full
......
2500Mah 35c a inceput iar sa bipaie telemetria .Care poate fi cauza
?

0

#9 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2653
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 September 2014 - 03:35 PM

adi,

Daca in elicopter ai senzor care citeste Lipo-ul, il divizeaza (cu un divizor de tensiune) si il introduce prin fire distincte (separat de conectorul din canalul throttle) in receptor intr-ul port de intrare, atunci e acumulatorul. Pur si simplu i-ti trebuie unul mai bun (cu C-ul mai mare).
Daca nu ai senzorul respectiv, receptorul tau trimite doar tensiunea din BEC (alimentare a receptorului nu a ESC-ului). Receptorul vede alimentarea proprie nu a ESC-ului si o returneaza in telemetrie. Ori ai un servo cu probleme (consuma prea mult in sarcina) ori BEC-ul din ESC-ul tau nu face fata la FBL. Cind faci figuri, FBL-ul consuma mai mult ca FB pentru ca trebuie sa sustina eforturi mai mari din servo-uri.
0

#10 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 04:33 PM

Vezi postareavlad1, la 24 September 2014 - 03:35 PM, a spus:

adi,

Daca in elicopter ai senzor care citeste Lipo-ul, il divizeaza (cu un divizor de tensiune) si il introduce prin fire distincte (separat de conectorul din canalul throttle) in receptor intr-ul port de intrare, atunci e acumulatorul. Pur si simplu i-ti trebuie unul mai bun (cu C-ul mai mare).
Daca nu ai senzorul respectiv, receptorul tau trimite doar tensiunea din BEC (alimentare a receptorului nu a ESC-ului). Receptorul vede alimentarea proprie nu a ESC-ului si o returneaza in telemetrie. Ori ai un servo cu probleme (consuma prea mult in sarcina) ori BEC-ul din ESC-ul tau nu face fata la FBL. Cind faci figuri, FBL-ul consuma mai mult ca FB pentru ca trebuie sa sustina eforturi mai mari din servo-uri.

telemetri pt tensiune o iau prin receptoru hitec direct de pe bornele de alimentare
nu are nici o legatura cu tensiunea ubec
Cu acelasi baterii un colegde al meu face acrobatii fara nici o problema
35c am zis ca e suficient nu fac hard sint incepator.
daca ridic elicopterul cu mansa la maxim e ex da din cap dar nu bipaie telemetria
www.fotofilmaerian.ro
0

#11 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 04:37 PM

Vezi postareastiganas, la 24 September 2014 - 01:39 PM, a spus:

Ori e de cacao sistemul Hitec ori ai o problema cu consumul si tensiunea pe BEC scade sub pragul la care suna telemetria.

Chestia cu e imposibil, le-am verificat pe toate si sunt bune nu tine. Daca toate erau bune nu aveai probleme.

Vibratiile nu dau peste cap telemetria si ESC-ul nu are nici un amestec. E vorba de partea de BEC care alimenteaza electronica.

ma repet, acelasi lucru folosesc la fpv unde mai vine info si din osd si pica V de pe telemetri versus V de pe osd
acelasi lucru il folosesc si la un multirotor unde iar am info de pe osd si pica cu info de pe statie
e greu sa cred ca e statia de cacat doar pe heli si in rest merge ok
iar cind ma refer la telemerie de pe statie ia masaora V efevtivi de pe baterie nu V de pe BEC

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 04:37 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#12 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 04:40 PM

Vezi postareatantar, la 24 September 2014 - 01:17 PM, a spus:

Ce unghiuri ai ?
Dezactiveaza functia de fail safe de pe esc .
Verifica vibratiile din zona cozii .

Am patit la fel cu un protos care avea la blade holderele de pe coada un surub mai mare cu 1 mm decat celalalt .

-12 cu +12
ok o sa dezactivez functia asta
ca vibratia nu pot spune ca nu are dar la limita decenta coada sta tapana mereu
problema apare doar cind fac tumbe cu el
ma gindesc ca are probleme unitatea FBL cind o dau peste cap??? dar in rest e ok nu am nimic de reprosat
www.fotofilmaerian.ro
0

#13 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 05:35 PM

In cazul asta misterul se ingroasa. La ce tensiune e pusa telemetria sa bipaie ?

Vezi postareaadi elicopter gl, la 24 September 2014 - 04:37 PM, a spus:

iar cind ma refer la telemerie de pe statie ia masaora V efevtivi de pe baterie nu V de pe BEC

0

#14 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 07:32 PM

Vezi postareastiganas, la 24 September 2014 - 05:35 PM, a spus:

In cazul asta misterul se ingroasa. La ce tensiune e pusa telemetria sa bipaie ?

10.8 v pe telemetri, dupa ce opresc creste undeva la 11.3

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 07:34 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#15 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 07:46 PM

In cazul asta nu mai e nici un mister. 11.3/3 = 3.76V baterie descarcata.

In sarcina bateria asta coboara lejer la 10.8/3 = 3.6V de fapt coboara si mai jos, undeva pe la 3.3V

Mai mult bateria ta de 2500mah pe pariu ca nu mai are mult sub 2000mah utili. Am vazut ca daca pe eticheta scrie X mah oamenii presupun ca aceea capacitate e valabila din prima pana in ultima zi.

Nu o lua ca pe o critica dar inca odata cei care au o problema nu stiu sa spuna din prima ce se intampla. Omit informatii importante care trebuie "extrase" incet, incet de catre binevoitori.

Daca recitesc primul post vad ca nu ai zis nimic de:

- faptul ca ai schimbat ESC-ul
- telemetria era pusa pe pak (nu pe BEC)
- tensiunile citite.


Vezi postareaadi elicopter gl, la 24 September 2014 - 07:32 PM, a spus:

10.8 v pe telemetri, dupa ce opresc creste undeva la 11.3

0

#16 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 24 September 2014 - 08:03 PM

Exact ce am zis si eu in postul #2.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#17 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 08:06 PM

Corect

Vezi postareacasper20, la 24 September 2014 - 08:03 PM, a spus:

Exact ce am zis si eu in postul #2.

0

#18 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 08:30 PM

oameni buni stati 2 sec
eu am zis cum am setat pe statie la telemetria o tensiune de atentionare , adica in momentul in care eu ai dau gaz si aud se aude scurt pe statie un bipait inseamna ca in clipa aia eu am ajuns cu bateria la 10.9 V 3.6v pe celula , in momentul in care retrag mansa dispare bipaitul .In momentul ala eu aterizez elicopterul, eu zbor cu el cam 4 min daca continui zborul si mai trag de el atunci apare bip continu si mai strident pe statie.
problema mea este alta, cu bateria full dupa 25 sec de zbor daca il intorc bipaie telemetria. daca continui zborul merge ok inca 4 min fara probleme si curent suficient sa fac trasee sau altceva
problema este, caderea aia de tensiune apare numai cind fac aceasta manevra.
cind ajung acasa si punbateria pe storage e undeva la 3.7-3.8 pe celula
e clar ca nu ma apuc de acrobatii dupa ce bateria se slabeste!!!

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 08:31 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#19 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 08:45 PM

La un pak in sarcina serioasa tensiunea se prabuseste. Pune telemetria sa faca bip pe la 3.1-3.3V (cel mult).

Am facut o gramada de teste cu combinatii de motoare si pale cu un Watmetru bun de la HK (nu mai e la vanzare). Intotdeauna am fost uimit sa vad cum se prabuseste tensiunea in sarcina.

Daca esti la inceput cu facutul de acrobatii se intampla ce se intampla la toti incepatorii - colective management - adica fortezi comenzile, consumul creste spectaculos si motorul pare ca moare - stiu foarte bine caci eu tot in faza asta sunt.

Daca motorul da sa moara pot aparea si alte fenomene - coada nu mai tine, heli iese aiurea din figura, etc.

Daca zbori cu pakul de 2500mah doar 5 minute ori pakurile nu mai au demult 2500mah ori motorul tau consuma de rupe.

Din amintiri 450-ul meu consuma cam 1300-1500 mah in 5 minute de zbor.
0

#20 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 08:46 PM

Vezi postareastiganas, la 24 September 2014 - 08:06 PM, a spus:

Corect


cind zic 10.9 v insemana ca elicopterul e in aer , am 2600 ture in rotor si fac o manevra mai agresiva de accelerare
dupa ce am zburat circa 4 min . Ce masor eu ,este curentul efectiv in timpul zborului. 10.9 fiin o valoare minimala de citeva fractiuni de secunda. Nu are cum sa coboaremai jos de aceasta valoare . DAca era o problema de baterie eram si eu fericit dar zic si eu daca zbor 6 min cu o baterie si e vioi in aceats perioada oare toate bateriile sint nasoale. De ce la alt elicopter cu bateria mea face acrobatii fara probleme . daca era nasoala bateria era nasoala si punct.

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 08:48 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#21 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 08:50 PM

Vezi postareastiganas, la 24 September 2014 - 08:45 PM, a spus:

La un pak in sarcina serioasa tensiunea se prabuseste. Pune telemetria sa faca bip pe la 3.1-3.3V (cel mult).

Am facut o gramada de teste cu combinatii de motoare si pale cu un Watmetru bun de la HK (nu mai e la vanzare). Intotdeauna am fost uimit sa vad cum se prabuseste tensiunea in sarcina.

Daca esti la inceput cu facutul de acrobatii se intampla ce se intampla la toti incepatorii - colective management - adica fortezi comenzile, consumul creste spectaculos si motorul pare ca moare - stiu foarte bine caci eu tot in faza asta sunt.

Daca motorul da sa moara pot aparea si alte fenomene - coada nu mai tine, heli iese aiurea din figura, etc.

Daca zbori cu pakul de 2500mah doar 5 minute ori pakurile nu mai au demult 2500mah ori motorul tau consuma de rupe.

Din amintiri 450-ul meu consuma cam 1300-1500 mah in 5 minute de zbor.


2250 Mah 35c scuze am tastat gresit

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 08:50 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#22 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 08:54 PM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 24 September 2014 - 08:50 PM, a spus:

2250 Mah 35c scuze am tastat gresit

nu contest in a forta comenzile dar la ultima rotire am rugat un amic sa se uite atent pina unde duc mansa de acc pe acc
de la 60 % undeva la maxim 40 % pe negativ . Acum intreb si eu ca incepatorul Clar efortul e mare mai ales cind schimbi pasul de pe + pe - dar crede-ma nu ma duc mult cu mansa
poate imi lasi un nr de tel sa vb ca e mai simplu sa lamurim niste chestii
multumesc!

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 08:55 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#23 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 08:59 PM

2600 pe un 450 e foarte putin. Al meu care e super cuminte si are un motor bleg are 3000-3100 ture in head.

Uite cum arata turatia si consumul la un PRO.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Clipboard01.jpg

0

#24 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 24 September 2014 - 09:00 PM

Posibil sa fie motorul subdimensionat si la trecerea de la pas pozitiv la negativ sa nu poata tine pasul asta si sa suga multi amperi intr-un timp foarte scurt.


Nu face la fel daca treci brusc de la pas +4/5 la +10/11?

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 24 September 2014 - 09:01 PM

0

#25 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 09:00 PM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 24 September 2014 - 08:50 PM, a spus:

2250 Mah 35c scuze am tastat gresit

daca scad asa de mult e posibil sa paralizez bateriile , cum ai zis si tu si ce am mai invatat si eu daca dintr-un pack de 2500 tragi 2400 atunci clar ca bateria se va prapadi mult mai repede. eu stiu ca e bine sa ramina undeva la 35% , cind le pun la incaracat cam 1300 1500 imi intra in ele, deci as fi in grafic
www.fotofilmaerian.ro
0

#26 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 09:08 PM

Vezi postareaCiprian97, la 24 September 2014 - 09:00 PM, a spus:

Posibil sa fie motorul subdimensionat si la trecerea de la pas pozitiv la negativ sa nu poata tine pasul asta si sa suga multi amperi intr-un timp foarte scurt.


Nu face la fel daca treci brusc de la pas +4/5 la +10/11?

cipi ce ai, ai vazut cu ochii tai cit zboara ce ma pui sa fac pas negativ si sa gauresc asfaltul
am platan de verificat coada , ,l am sus acolo i am dat gaz 80 90 % si nu avea nici pe dracu, am trecut de pe pas negativ pe pozitiv si mergea perfect la sol , a si atentie acolo si efectul de sol e mult mai agresiv de cit in aer
ce te face sa crezi ca la schimbarea pasului moare motoru
schimbarea e relativ fina e vb de +4-4 grade nu te gindi ca merg la blana
Am scris daca plec in zbor de la 60% mansa la 100 %da din cap si atit

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 09:09 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#27 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 09:08 PM

Cand zbori heli zbori pe timer nu pe bipuri din statie. Si pui timerul in asa fel incat sa ramana asa cum ai spus vreo 35%.

Faptul ca in zbor pakul are momentan tensiune mica de 3.4-3.6V nu inseamna nimic (decat cel mult ca pakul are rezistenta interna mare).

Toata lumea pe camp (la Chitila) are bipaitoare pe lipo (din aia care tiuie cand tensiunea scade) la avioane. Nimeni nu are bipaitoare pe heli. Nici la Chitila nici in alta parte. Telemetria ta e echivalentul bipaitoarei.

E suficienta protectia din ESC - taie curentul daca ai uitat sa aterizezi.

Vezi postareaadi elicopter gl, la 24 September 2014 - 09:00 PM, a spus:

daca scad asa de mult e posibil sa paralizez bateriile , cum ai zis si tu si ce am mai invatat si eu daca dintr-un pack de 2500 tragi 2400 atunci clar ca bateria se va prapadi mult mai repede. eu stiu ca e bine sa ramina undeva la 35% , cind le pun la incaracat cam 1300 1500 imi intra in ele, deci as fi in grafic

0

#28 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 09:10 PM

Vezi postareastiganas, la 24 September 2014 - 08:59 PM, a spus:

2600 pe un 450 e foarte putin. Al meu care e super cuminte si are un motor bleg are 3000-3100 ture in head.

Uite cum arata turatia si consumul la un PRO.

aici cu turatia e posibil sa o bilbai deoarece nu mai tin minte cum la setat un coleg de al meu

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 24 September 2014 - 09:11 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#29 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 24 September 2014 - 09:19 PM

Uite,eu folosesc chestiuta asta mica
http://www.hobbyking...Warehouse_.html


o pun pe quad in locul telemetriei din statie,pt ca nu aud statia la ce galagie face quadul.Asta de mai sus o auzi de la 50m.Putem sa incercam cu asta si sa vedem daca tipa si ea setata la 3,3v/cell.Pana la urma problema ta e ca tipa telemetria cand faci inverted,asa-i?

PS:ia-ti un turometru sau imprumuta de la cine are termice/benzinare.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 24 September 2014 - 09:19 PM

0

#30 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2014 - 09:50 PM

Vezi postareaCiprian97, la 24 September 2014 - 09:19 PM, a spus:

Uite,eu folosesc chestiuta asta mica
http://www.hobbyking...Warehouse_.html


o pun pe quad in locul telemetriei din statie,pt ca nu aud statia la ce galagie face quadul.Asta de mai sus o auzi de la 50m.Putem sa incercam cu asta si sa vedem daca tipa si ea setata la 3,3v/cell.Pana la urma problema ta e ca tipa telemetria cand faci inverted,asa-i?

PS:ia-ti un turometru sau imprumuta de la cine are termice/benzinare.

nu problema mea alta
e scrisa la inceputul postului dar am ajuns de la una la alta asa....
www.fotofilmaerian.ro
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro