Kyosho mini z AWD MA010 ASF descriere si pareri
#1
Postat 24 January 2013 - 10:05 PM
Am achizitionat modelul din titlu.
Vroiam musai o dracie sa ma dau prin casa iarna, cat mor de ciuda ca nu pot sa ies pe afara cu cea mare.
Si dupa ce am studiat diverse variante, am ajuns la concluzia ca asta ar fi ce imi trebuie.
Drift si raliu intr-o singura masina.
Stoc vine cu bucse de plastic, se misca incredibil, dar bucsele nu dureaza prea mult ca incep sa se uzeze.
Asa ca am rulmentat-o imediat ce am vazut ca incep sa joace rotile.
Totul perfect. Joc zero.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#2
Postat 24 January 2013 - 10:22 PM
Si eu fitos, am inceput direct cu LiPo si acum sa regresez la NiMh... ma innebunea.
Am trecut prin Grandarena si luat LiFe si motor BB de Life.
Dupa mufarile de rigoare... si un cablu de incarcare cu balansare la amandoua odata...
A iesit ce vroiam.
Deja am uzat-o moral destul pana acum...
Mai ales la drift, e o incantare. Filmele de pe youtube nu mint.
Dar studiind pareri si pareri si vazand-o cum raspunde la comenzi (mai ales cu rotile de touring), am realizat ca lumea avea dreptate...
un 2WD este mult mai manevrabil... in ciuda fortei de acceleratie muuult mai mare la 4WD.
DIntr-un simplu motiv: ca sa fie o masina perfecta ar mai fi avut nevoie de un diferential central, sau macar un slipper clutch. fara el manevrarea in curbe e aproape inexistenta.
Sa nu existe nici ca upgrade ?... Nu exista. Pur si simplu
Cata vreme pentru drift sunt destule upgrade-uri (uni-sens pe fata si diff cu bile pe spate), pt. roti touring nimic.
Am mai citit pe undeva ca totusi exista o solutie de compromis:
Se iau 2 diffuri cu bile, si pe fata si pe spate, dar difful care se pune pe fata se slabeste un pic pana incepe sa alunece.
Astfel, el are si rol de slipper clutch, chiar daca da o uzura mai pronuntata la saibele si bilele din diff.
Deci, SE POATE !
Comanda urmatoare va consta clar in 2 diffuri cu bile.
O sa anunt rezultatul testului.
Si daca intre timp a mai facut cineva testul, poate ma anunta si pe mine daca e ok, sau in loc de un diff sa iau alt upgrade. :)
Multumesc.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#4
Postat 26 January 2013 - 08:27 PM
Si eu caut ceva auto pentru iarna in casa dar ma cam da pe spate pretul, ultima data cind m-am uitat o dracie din asta costa mai ceva ca un 1/10 si parca statia trebuia cumparata separat
Motiv pentru care ma uit spre losi micro desert truck... cu problemele lui, diff de unica folosinta, nimh bun de aruncat...
Aceasta postare a fost editata de DanB: 26 January 2013 - 08:28 PM
#5
Postat 26 January 2013 - 11:22 PM
Apoi am luat motorul BB de cuplu 110 lei, accu LiFe o pereche la vreo 100 lei...
Si cam atat.
Aaa, si rulmentii... Aia au fost vreo 60, ca am luat din alte seturi... la ax inca nu am..
Si eu m-am gandit mult de sarbatori daca sa comand un micro losi rally brushless, dar pana la urma am luat kyosho, ca se aduc piese la noi. Losi nu exista deloc.
Sincer, nu imi pare rau. Calitativ e o bijuterie comparativ cu tot ce am vazut miniatura pana acum.
Azi chiar i-am dat de gust la circuitul din Arena. :)
O masina care nu isi pierde stabilitatea, nu iese din parametri, foarte ok.
Nu mai zic ca si in casa o fugaresc cate un set de accu in fiecare seara.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#6
Postat 29 January 2013 - 11:11 AM
La franarea de la viteza mare, are tendinta de a aluneca stanga/dreapta. Si singurul mod de a controla asta cu diff normal e sa nu iei degetul de pe acceleratie complet, ci treptat. Oricum, fara one way pierzi timp mult cand vii cu viteza si trebuie sa intri intr-un viraj scurt.
La drift tendinta e mult mai mare decat la touring, dar si la touring am vazut asemenea alunecari.
Frana de motor cu motorul de tuning e foarte buna.
As mai incerca un toe in pe spate de un grad doua sa vad daca e vreo schimbare. La cea mare se simte, deci si la asta mica ar trebui sa aiba efect.
Top speed bun, e echivalent cu un mro3 cu motorul de viteza instalat.
Ma oftica motorul ca se infierbanta rau, desi dupa 3 ore de forja nu s-a topit nimic. Vreau sa caut prin calculatoarele vechi sa vad daca pot sa ii fac niste microradiatoare si la motor si la FETi.
Diffurile au deja joc cam 40 de grade intre rotile opuse. Clar trebuie diff cu bile.
Ca baterii, o sa raman pe life. Au prea constanta descarcarea sa renunt la ele. Mai scumpe, dar merita.
Cam atat momentan.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#7
Postat 29 January 2013 - 01:26 PM
mastabac, la 29 January 2013 - 11:11 AM, a spus:
[...]
Frana de motor cu motorul de tuning e foarte buna.
La MR02/MR03 efectul de frana de motor se poate seta din soft cu cablul de programare ICS, cel mai probabil si AWD-ul suporta asta. Daca imi aduc bine aminte parametrul se numeste "Inertia".
#8
Postat 29 January 2013 - 07:19 PM
Dar nu am interfata.
Oricum, momentan incerc sa ma invat cu ea.
Pe parcurs o sa vad ce ii mai ajustez sa scot "untul" din ea.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#9
Postat 17 February 2013 - 02:24 PM
nu stiu fratii mai mari cum sunt, dar mini z awd e un minimodel exceptional.
nu ma mai satur de el, si vorba aia, am o oarece varsta :)
pentru cineva care vrea sa se apuce serios de treaba, este modelul ideal. mai ales pentru copii.
iei modelul stock, ii pui rulmenti, eventual un motor de tuning si te dai cu el cat te tin nervii...
tone de upgrade-uri, sa te tina portofelul......
la scara asta sincer cred ca upgrade-urile de aluminiu sunt mai putin rezistente decat piesele originale de plastic (la buseli plasticul e mai elastic si absoarbe socurile mai bine, aluminiul se indoaie), iar piesele de schimb din plastic sunt mai ieftine decat cele din aluminiu.
i-am mai pus si diffuri cu bile si radiator la motor, deja e mai mult decat perfect. nu am ce sa ii mai fac, decat sa ii pun lumini.
observasem ca la diffurile stock, cu sateliti, avea tendinta ca una din roti sa mearga putin mai infranata (probabil din constructia diffului). insesizabil, dar la drift conteaza orice frecare.
m-am obisnuit si cu telecomanda KT18, acum alta traznaie mi-a venit in cap.
exista oare posibilitatea sa pun si pe alte modele (sa adaptez) placa de receptie de la mini z, astfel incat sa le pot folosi cu KT18 ??? :)
ma refer la un model 1:18, de exemplu, care merge pe lipo si eventual cu brushless combo ?
daca ar merge pe NiMh 6V, adica cu packuri de receptie, servodirectia e usor de mesterit, dar la motorul de tractiune nu cred ca tin FET-ii.
ar trebui ca din board-ul mini sa iau comanda si sa fac un etal de comanda cu FET-i de putere, zic eu..
sau poate exista module Rx pt. Perfex KT18, pe care sa le pot folosi cu statia ?
Am vazut doar pentru Mini Inferno, Rx+ESC unit, dar nu stiu daca merge pe KT18 ? .....
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#10
Postat 17 February 2013 - 03:18 PM
Ca si idee, la 1/18 aveam motor brushless 370 size si esc de 25 de amperi (da ar fi mers si cu esc mai mic, dar cel putin nu se incalzea)
In alta ordine de idei, mi se par foarte scumpe mini-z-urile astea, la banii care ii bagi in el iti faci un 1/10 si nu cel mai ieftin
#11
Postat 17 February 2013 - 04:10 PM
plus zeci de builduri, fiecare cu sasiul ei specific si piesele ei unice, care nu se potrivesc de la una la alta.
Kyosho mini z reprezinta nivelul de calitate maxim. poti incepe cu firelap, xmods sau iwaver, care sunt pe la 2-300 de lei pe ebay, si apoi iti dai seama ca oricum ajungi la mini z Kyosho. precizia lor de turnare a pieselor e legendara. piese sunt la noi.
Eu personal vreau sa invat RC la nivel competitional.
multi pot rade si sa zica: 1:28 nici nu este competitie adevarata.
cat se poate de neadevarat.
la scara asta se conduce intr-adevar diferit fata de 1:10, nu mult, dar diferit. si ofera aceleasi senzatii.
am preferat sa imi iau una profi de 1:28 decat una de inceput 1:10 pentru ca iti dai seama destul de repede la una ieftina ca trebuie sa o upgradezi, daca esti virusat de RC. iar salariul vine doar o data pe luna si nu vine numai pentru RC :))))
pe langa bani, e vorba de comfort (in cutia de la telecomanda imi incape tot ce am nevoie sa iau cu mine la circuit), nu trebuie sa ma car cu caruciorul de marfa si toate cutiile dupa mine.
asta mica nu se strica atat de des ca cea mare, de fapt deloc. nu trebuie sa ai stoc de piese de schimb. uzura pieselor e minimala.
poti sa te dai linistit acasa, ceea ce fac de 2 luni aproape zilnic cu cea mai mare placere. am si circuit de drift in bucatarie dealtfel, unde mai fac un pic de training cand imi beau cafeaua in weekend sau seara cand vin de la birou.
curatirea ei o faci in jumatate de ora la cel mai minutios nivel.
nu ai de reglat mai nimic, iar totul functioneaza perfect. Nu trage, nu scartaie, nu face figuri absolut deloc.
Nici macar nu imi vine prin cap vreo imbunatatire pe care as putea sa o fac designului ei perfect.
KT18 chiar daca are acea intarziere la reverse, este o telecomanda foarte prompta si setabila in aceeasi masura ca una profesionala.
sa mai zic de ce imi place atat de mult ? :))
si de ce nu mi se pare scump ?
cred ca am zis tot ce era de zis.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#12
Postat 17 February 2013 - 07:06 PM
Da daca vrei o masina de top tre sa scoti 1000 de euro, dar intrarea e pe la 700 de ron rtr si intre ele poti sa te duci oriunde te tine buzunarul
xmods am vazut si chiar pipait vreo 10 minute, nu mersi, din punctul meu de vedere sint jucarii
Sa stii ca pe onroad (drift) in peste o suta de ore nu am schimbat nici o piesa de uzura, doar upgrade-uri si alea necesare, nu doar ca sa luceasca frumos. Secretul e sa tii minte ca bordurile sint mai tari decit masina si sa le eviti.
Oricum, distractie placuta cu ea.
#13
Postat 17 February 2013 - 11:22 PM
De asta ziceam ca e diferit, intr-adevar fizica nu se scaleaza si ea, mi se pare chiar mai complicat un pic sa faci drift la 1:28.
la 1:10 te ajuta mult inertia, miscarile de rotatie sunt mai lente, ai timp sa le crosetezi elegant; la 1:28 totul e mult mai rapid si mai simplu.
nu ai atata tehnicitate, dar trebuie sa ai reflexe foarte rapide. si finete la acceleratie. AWD-ul stie. numai sa poti tu sa te tii dupa ea.
initial credeam ca filmele acelea drift session cu mini z de pe youtube sunt reclama, in speta asta:
un circuit foarte reusit si care solicita indemanarea la maxim, favoritul meu pana acum. si pe care sper sa il pot construi in sufragerie, daca gasesc ce sa fac cu mobilierul cand vreau sa ma dau ....
Prin exercitii, mi-am dat seama ca sunt cat se poate de realizabile asemenea sesiuni de "distractie".
mini z AWD e foarte controlabil pe mocheta compacta. asta e preferinta lui pentru drift.
Bafta la toate scarile ! :)
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#14
Postat 05 March 2013 - 01:44 PM
mastabac, la 17 February 2013 - 11:22 PM, a spus:
De asta ziceam ca e diferit, intr-adevar fizica nu se scaleaza si ea, mi se pare chiar mai complicat un pic sa faci drift la 1:28.
la 1:10 te ajuta mult inertia, miscarile de rotatie sunt mai lente, ai timp sa le crosetezi elegant; la 1:28 totul e mult mai rapid si mai simplu.
nu ai atata tehnicitate, dar trebuie sa ai reflexe foarte rapide. si finete la acceleratie. AWD-ul stie. numai sa poti tu sa te tii dupa ea.
initial credeam ca filmele acelea drift session cu mini z de pe youtube sunt reclama, in speta asta:
un circuit foarte reusit si care solicita indemanarea la maxim, favoritul meu pana acum. si pe care sper sa il pot construi in sufragerie, daca gasesc ce sa fac cu mobilierul cand vreau sa ma dau ....
Prin exercitii, mi-am dat seama ca sunt cat se poate de realizabile asemenea sesiuni de "distractie".
mini z AWD e foarte controlabil pe mocheta compacta. asta e preferinta lui pentru drift.
Bafta la toate scarile ! :)
facem un test sa incercam sa creem la Grand Arena un circuit de drift miniz ?
ps : au venit rotile ....
Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 05 March 2013 - 01:45 PM
#15
Postat 05 March 2013 - 05:18 PM
aveati roti de touring cu caroseria aceea de toyota.... din vitrina... doar ca nu aveau gura sa strige :)))))))))
si m-am disperat atata cu jantele astea...
..
...
....
nu-i bai oricum, mai multe roti, mai multe posibilitati... :)
am testat AWD cu roti de touring duminica..... pfffff.... am pus motorul stock inapoi (ca test, sa vad daca duce), dar lasat la gear de drift. senzatii extreme !!
daca mai veneam si sambata, deja duminica as fi stiut sa merg pe doua roti...
trec maine sa iau mai multe... motor superstock rulmenti, transponder, caroserie, suport motor alu, jante, etc.... vad eu pe ce mai las banii acolo... :)
Multumesc.
PS: de drift vorbim. in principiu e musai mocheta la drift, membrana aceea a mea e buna, dar nu stiu cum naiba, se sifoneaza, iar cutele alea nu le mai pot intinde si agata masina in ele... ar fi foarte frumos, nu zic nu. dar sa fiu complet singur la mini drift ????
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#16
Postat 13 March 2013 - 09:53 AM
Comparatie intre MA010 AWD si MR03 2WD.
Faine rau :)))... ambele.... un design foarte bine realizat, compact, piesele de calitate, precizia intr-adevar de sutime de mm la turnare, totul intra ca uns.
Intr-adevar, AWD-ul e pentru fun, pentru casa, pentru orice fel de suprafata. Si mai ales pentru Drift.
Daca vrei performanta la touring, musai 2WD.
Cu MR03 nu te dai pe orice suprafata, ca nu merge. Dar daca il pui pe ce trebuie, e fantastic.
AWD-ul are forta mai mare de accelerare si frana mai puternice decat 2WD, dar trebuie foarte mare atentie la curbe. daca ai ciupit acceleratia in curbe incepe sa topaie si sa se rastoarne.
MR03-ul e mult mai stabil. Muuuuuult mai stabil. Mai ales un sasiu LM wide (adica cel mai lat si lung, cu motorul in fata axului spate) si cu caroseria joasa. E racheta.
Testate si pe mocheta si pe RCP cu cauciucuri Kyosho 20.
Tinand cont ca la AWD este generatia de servo de la MR02, iar MR03-ul are servo coreless, nu ma pot abtine sa nu comentez ca cea din generatia veche e mai buna.
Sincer, nu e o inovatie, e o economie care sa creasca profitul kyosho aceasta noua servo coreless.
Cea veche mergea binemersi, era usor de curatat si reparat, nu facea figuri.
Cea noua, coreless, are motor mai mic, mai economic, dar si mai multe angrenaje reductoare.
Drept urmare, erorile de pozitionare sunt mai mari, lucru care genereaza de multe ori un tacanit enervant in cea coreless.
In plus, in motor intra mai greu scame, dar in angrenaje foarte usor. Daca ai mai multe angrenaje, mi se pare ca MR03-ul are mult mai multe sanse de a-si bloca directia cu scame decat MR02.
Cam atat deocamdata.
PS: Iar caroseriile astea de schimb au o problema. Nu prea se potrivesc. Ating rotile de ele.....
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#17
Postat 15 March 2013 - 04:29 PM
Nu merge...:(
Trage stanga dreapta ca bezmetica.
Si cand ma uit cat de bine merge 1:8-ul cu 3 diffuri mor de ciuda.
Incercat toate variantele de cauciucuri, 10, 20, 40... Si combinatii. Daca pui de duritate diferita fata spate pierzi controlul sau devine nemanevrabila.
Musai sa fie identice. Si sa te impaci cu ideea ca vrea drift si la touring. Doar ca RCPul are priza prea buna pentru drift cu roti de cauciuc...
Mai ramane de testat cu one way fata... Sa vedem...
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#19
Postat 16 March 2013 - 09:10 AM
La diferente mari fata-spate de compound al cauciucurilor, fie fuge de spate cum vrea ea, daca are grip mai mare pe fata, fie subvireaza daca are grip mai mare pe spate. Cred ca e valabil la orice 4WD ...indiferent de scara.
#20
Postat 16 March 2013 - 10:42 AM
Kata4, la 16 March 2013 - 09:10 AM, a spus:
La diferente mari fata-spate de compound al cauciucurilor, fie fuge de spate cum vrea ea, daca are grip mai mare pe fata, fie subvireaza daca are grip mai mare pe spate. Cred ca e valabil la orice 4WD ...indiferent de scara.
Observatii corecte!
#21
Postat 16 March 2013 - 12:25 PM
Si cu ce e diferit spoolul fata de bile pe fata ?
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#23
Postat 16 March 2013 - 02:15 PM
mastabac, la 16 March 2013 - 12:25 PM, a spus:
Si cu ce e diferit spoolul fata de bile pe fata ?
Bara fixa te ajuta pe o pista cu viraje stranse. Tu ar trebui sa strangi diferentialul de pe fata si nu sa-l slabesti.
Trebuie sa gasesti niste cauciucuri tari pe fata ca sa nu te mai rastorni si unele mai moi pe spate care sa nu iti fuga lateral.
#24
Postat 17 March 2013 - 01:38 PM
Am incercat pana si sa il fac 2wd. Am scos difful si planetarele de pe fata. degeaba...
Dar.... mai incercam :)))
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#25
Postat 18 March 2013 - 09:27 AM
Aceasta postare a fost editata de DanB: 18 March 2013 - 09:28 AM
#26
Postat 18 March 2013 - 09:40 AM
1/28 nu are nici o treaba la stilul de condus cu 1/10 toruing si cu nimic de la 1/10 ca o clasa.
1/28 e o clasa cu toate lucrurile total specifice ei, de la stilul de condus pana la comportamentul masinii, e o clasa de nisa, pentru ca daca vrei sa inveti sa te dai cu un 1/10 toruing trebuie sa-ti iei clar un 1/10 touring (alea de pe la beginner class).
Schimbarile de configuratie sunt mult mai pregnante la 1/10 touring, chiar si un grad la asezarea rotilor schimba comportamentul, de aceea la clasa 1/28 se poate locul 1 chiar si cu masina stock cu un motor mai puternic, restul fiind marketing.
De apreciat ca cine tine un mr-03 clar are abilitati de pilot si poate trece la alta clasa.
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 18 March 2013 - 09:44 AM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#27
Postat 18 March 2013 - 10:07 AM
Daca stii sa eviti parapetul merge singura.
Si intr-adevar, varianta stoc e deja atat de bine facuta( de asta se si duce la 1000 lei RTR), ca doar rulmenti, cauciucuri si motor mai trebuie la ea.
Concluzie: mini z awd merge f bine. Am descoperit ca rotile avand offset atingeau in caroserie ocazional. Pus jantele originale si e ok. Mers pe varianta cu strans mai mult difful fata si cauciucuri mai tari fata si merge stabil acum. Tot trebuie sa nu accelerez in curbe, dar m-am invatat.
Oricum, cuiva care vrea concurs i-as recomanda varianta LM Wide, chiar daca e altceva. Tunat este o masina de senzatie.. o racheta si o adevarata placere la condus pr circuit.. Eu pt ca vreau si drift, plus sa ma dau si pe alte suprafete, nu numai RCP, sunt multumit de AWD, chiar daca am bagat ceva in el.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...