Modelism - RHC Forum: Cupa României F5J etapa II-a 28 sept. 2014 A.T.I.S. Bv. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Cupa României F5J etapa II-a 28 sept. 2014 A.T.I.S. Bv. Competiţie din calendarul Frmd, deschisă şi nelegitimaţilor

#31 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 September 2014 - 07:05 PM

Astazi pe la 14:30 v-am dedicat un zbor, campionilor, cu care, daca la Brasov ar fi fost vremea de la Craiova inteleg ca as fi luat podiumul :)

De cand am ajuns la camp si am simtit adierea si am vazut norii aceia care aratau ca tot cerul e o termica uriasa, am stiut ca voi reusi ... probabil razbunarea vremii si a sortii ca nu m-am decis sa vin si eu, ma simteam necompetitiv... :(

Am urcat la 110m unde am taiat motorul, si de acolo nu m-am mai oprit din urcat pana la 369m, unde de abia am reusit sa ma extrag din tornada in care ma bagasem... dupa care am inceput sa brazdez cerul asteptand sa treaca timpul... la 10:02 fix infigeam botul la picior, sub 1m.

Din pacate nu am avut logger-ul montat, asa ca nu se omologheaza... il trecem la poveste vanatoreasca :) dar eu stiu ca ma gandeam la Brasov atunci.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#32 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 28 September 2014 - 07:33 PM

Iată şi clasamentul pe scurt:

1. HODÎRNĂU Marius
2. ŢIGĂNAŞ Ştefan
3. ALBERT Ştefan
4. PULBERE Vasile
5. POP Vasile-Petre
6. CHICAN David
7. PETCA Viorel
8.CREMENE Cosmin
9. MONTEFORTE Pino

Clasamentul în detaliu î-l voi trimite mâine sau poimâine la FRMd. după care î-l voi posta şi aici.

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#33 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 28 September 2014 - 07:37 PM

Iar aici aveţi şi cel mai bun zbor al lui David CHICAN....
Cu o spumă de şase ani vechime.... minim :)

Cu acelaşi drag: PVP

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: CHICAN D. Zbor 1.jpg

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#34 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 September 2014 - 10:12 PM

Atmosfera postconcurs, se vad modelul lui Marius, un F3J cu motor (facut de Vali) si modelul lui Vasile Pop, un hotliner (a planat onorabil)

Imagine atasata: IMG_1652.JPGImagine atasata: IMG_1661.JPGImagine atasata: IMG_1665.JPG

Premierea, cel mai important moment (dupa masa de pizza) - Vasile Pop maestru de ceremonie
Imagine atasata: IMG_1668.JPG
MONTEFORTE Pino - prima participare la o competitie

Imagine atasata: IMG_1669.JPG
CHICAN David - s-a descurcat foarte bine, a avut un triplu handicap, elice de avion, motor moale si fara frana pe ESC

Imagine atasata: IMG_1676.JPGImagine atasata: IMG_1673.JPG
Vasile Pulbere cu doua modele beton dedicate F5J (Cirrus Reichard si Gracias de la TopModel) - Robert face in spate galerie

Imagine atasata: IMG_1682.JPGImagine atasata: IMG_1685.JPG
Albert Stefan cu Orion de la NanModels. Un model polivalent care urca la 200m in 20s

Imagine atasata: IMG_1691.JPG
HODÎRNĂU Marius castigatorul pe merit. In 30s modelul lui urca la cel mult 130m.

Urmeaza observatii despre concurs, in general de bine.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 28 September 2014 - 10:49 PM

0

#35 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 September 2014 - 07:30 AM

Vezi postarearenatoa, la 28 September 2014 - 07:05 PM, a spus:

Astazi pe la 14:30 v-am dedicat un zbor, campionilor, cu care, daca la Brasov ar fi fost vremea de la Craiova inteleg ca as fi luat podiumul :)

De cand am ajuns la camp si am simtit adierea si am vazut norii aceia care aratau ca tot cerul e o termica uriasa, am stiut ca voi reusi ... probabil razbunarea vremii si a sortii ca nu m-am decis sa vin si eu, ma simteam necompetitiv... :(

Am urcat la 110m unde am taiat motorul, si de acolo nu m-am mai oprit din urcat pana la 369m, unde de abia am reusit sa ma extrag din tornada in care ma bagasem... dupa care am inceput sa brazdez cerul asteptand sa treaca timpul... la 10:02 fix infigeam botul la picior, sub 1m.

Din pacate nu am avut logger-ul montat, asa ca nu se omologheaza... il trecem la poveste vanatoreasca :) dar eu stiu ca ma gandeam la Brasov atunci.

Bine Renatoa ! Jos cu monopolul brasovenilor ! :rolleyes: Mai bine veneai cu noi pe iarba proaspat cosita de oi, sa zburam scale si acrobati si cessne si extre .Sanpetru ,sfarsit de septembrie, punem poze !
Declaratie : logger, inca o electronica ce ne sufoca viata noastra deja imbacsita de kilobaiti, kilobiti,pixeli,rami,romi,
ipozi,ipazi, :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Bine ca zboara si....insectele !
0

#36 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 September 2014 - 07:32 AM

Trebuia sa va treaca prin cap ca ,la el acasa,profesorul Hodarnau va ia toate cupele,mici,mari ,pline,golite... :clapping:
Bine ca zboara si....insectele !
0

#37 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2014 - 09:43 AM

Despre concurs sunt multe de spus. Trec peste chestiile bune ca e foarte misto, ca ne-am simtit bine, gazdele sunt minunate, dl. Vasile Pop e cel care trage ca toate astea sa se intample, etc. direct la observatii, propuneri:

- Asa cum e acum nu e nici cal nici magar. Nu e nici concurs dupa regulile FAI pana la capat nici miuta dupa reguli adhoc. Si asa va ramana vesnic caci nu cred ca se vor aduna vreodata destui cat sa facem ca la FAI si ce este cel mai important nici nu e de dorit caci ajungem la urmatorul punct:

- spre deosebire de F3J/F3B asta e un concurs in care poate participa oricine de la EzStar/EzGlider pana la EXplorer. Asta e cea mai frumoasa parte a acestui concurs si sper sa continue in acelasi spirit.

- in clipa asta exista concurenti cu modele de 800EUR+ (gen Orion) si concurenti cu modele din spuma la mana a saptea. Cel cu modelul scump urca la 300m+ in 30s, cel cu modelul ieftin la 100m. Cel cu modelul scump invinge fara sa faca nimic in conditiile astea.

- si venim la logere - niciodata nu vor fi destule si nici nu este nevoie de ele pentru modelele cu motoare slabe. Sunt doua limitari: pe inaltime si pe timp, loggerul le face pe amandoua dar de fapt limitarea pe timp o poate face concurentul din statie (taie motorul la 30s). Pentru un model care abia urca la 100m in 30s logerul e fara rost.

Propunerea mea e sa ajustam conditiile de lansare astfel incat sa plecam toti cam de la aceeasi inaltime. Cel cu modelul de 800EUR ramane oricum cu avantajul modelului care planeaza mai bine. Pentru asta propun ca:

- cei cu modele care pot urca peste 200m in 30s sa aibe limitatoare de inaltime, cum au si avut acum.
- cei cu modele care urca greu (gen EzStar) sa aibe lansare de 60s si fara limitatoare caci sunt puse degeaba.
- cei cu modele intermediare (care urca la 130-160m in 30s) sa aibe fereastra de lansare de 60s dar cu limitator sa nu depaseasca 200m (sau fara limitator dar atunci raman la 30s).

Separat de regulament, am facut 3 ore ieri intre Predeal si iesirea din Sinaia, o sa ma gandesc foarte bine daca mai vin la concursuri duminica.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 29 September 2014 - 11:04 AM

0

#38 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 September 2014 - 12:50 PM

Bine gandit.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#39 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 September 2014 - 01:12 PM

Atasez niste imagini din perspectiva ochiului de vultur :)Imagine atasata: G0039843 1mic.jpg
Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#40 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 September 2014 - 01:25 PM

Imagine atasata: G0049874 1mic.jpg
Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#41 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 September 2014 - 01:31 PM

Eu stiu ca ai zburat cu Amigo sa aduci jos planoarele F5J ramase agatate pe cer!
Dialoguri britanice "seci" :
" - Ce ai facut barbate la concurs?
- Bine
- Bine adica cum,ce loc ai luat ?
- Cred ca locul I
- De ce numai crezi,ceilalti ?
- Tot locu' I
- Crezi?
- Da cred."

" - Ce ai facut barbate la concursul F5J ?
- Bine,cred ca am luat locul unu la durata.
- Cum adica crezi, ce timp ai scos?
- Nu se stie,astept sa taie porumbul."
Bine ca zboara si....insectele !
0

#42 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 04:51 PM

Vezi postareastiganas, la 29 September 2014 - 09:43 AM, a spus:

Despre concurs sunt multe de spus. Trec peste chestiile bune ca e foarte misto, ca ne-am simtit bine, gazdele sunt minunate, dl. Vasile Pop e cel care trage ca toate astea sa se intample, etc. direct la observatii, propuneri:

- Asa cum e acum nu e nici cal nici magar. Nu e nici concurs dupa regulile FAI pana la capat nici miuta dupa reguli adhoc. Si asa va ramana vesnic caci nu cred ca se vor aduna vreodata destui cat sa facem ca la FAI si ce este cel mai important nici nu e de dorit caci ajungem la urmatorul punct:

- spre deosebire de F3J/F3B asta e un concurs in care poate participa oricine de la EzStar/EzGlider pana la EXplorer. Asta e cea mai frumoasa parte a acestui concurs si sper sa continue in acelasi spirit.

- in clipa asta exista concurenti cu modele de 800EUR+ (gen Orion) si concurenti cu modele din spuma la mana a saptea. Cel cu modelul scump urca la 300m+ in 30s, cel cu modelul ieftin la 100m. Cel cu modelul scump invinge fara sa faca nimic in conditiile astea.

- si venim la logere - niciodata nu vor fi destule si nici nu este nevoie de ele pentru modelele cu motoare slabe. Sunt doua limitari: pe inaltime si pe timp, loggerul le face pe amandoua dar de fapt limitarea pe timp o poate face concurentul din statie (taie motorul la 30s). Pentru un model care abia urca la 100m in 30s logerul e fara rost.

Propunerea mea e sa ajustam conditiile de lansare astfel incat sa plecam toti cam de la aceeasi inaltime. Cel cu modelul de 800EUR ramane oricum cu avantajul modelului care planeaza mai bine. Pentru asta propun ca:

- cei cu modele care pot urca peste 200m in 30s sa aibe limitatoare de inaltime, cum au si avut acum.
- cei cu modele care urca greu (gen EzStar) sa aibe lansare de 60s si fara limitatoare caci sunt puse degeaba.
- cei cu modele intermediare (care urca la 130-160m in 30s) sa aibe fereastra de lansare de 60s dar cu limitator sa nu depaseasca 200m (sau fara limitator dar atunci raman la 30s).

Separat de regulament, am facut 3 ore ieri intre Predeal si iesirea din Sinaia, o sa ma gandesc foarte bine daca mai vin la concursuri duminica.


Pentru etapa III-a ce se va desfăşura în perioada 25-26. 10. 2014 nu are rost să facem modificări a regulamentului,
care oricum este permisiv, însă pe ideea ta de a încuraja începătorii seniori într-ale zborului RC
cred că ar fi mai bine ca de la anul să dezvoltăm o clasă locală (nonFAI) OPTIMIST E Senior.
La această clasă s-ar putea accepta doar motoplanoare electrice de orice tip şi care să zboare într-un timp de lucru
de 10 min. iar limitarea motorului să fie de 60 de secunde, fără logger, dar cu aterizare la punct fix
Cât despre concursurile de duminică... da, ai dreptate, însă trebuie vorbit acolo sus să nu ne plouă,... măcar sâmbăta... :)

Cu drag: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#43 Useril este offline   OcsiRC 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 567
  • Inregistrat: 16-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 29 September 2014 - 06:42 PM

Vezi postareastiganas, la 29 September 2014 - 09:43 AM, a spus:

Separat de regulament, am facut 3 ore ieri intre Predeal si iesirea din Sinaia, o sa ma gandesc foarte bine daca mai vin la concursuri duminica.


hmm...asta e partea cea mai trista cu intalnirile astea ... mori incet pe drumurile patriei.... am facut Satu Mare -Sanpetru ( 455 km ) in 8 ore si jumatate ,atat la dus cat si la intors , frumos tare la Sanpetru ..dar tare mi-ar place undeva mai pe aproape.... macar pentru echilibrul deplasarilor a celor care vin de unde se bate harta-n cui ;)

Aceasta postare a fost editata de OcsiRC: 29 September 2014 - 06:42 PM

0

#44 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2014 - 07:05 PM

Nu am nimic impotriva sa continuam anul asta (si la anul) la fel. Am schimbat elicea la Radian si urc la 200m in mai putin de 30s asa ca pentru mine nu conteaza.

Nu vad rostul unei clase aditionale de planoare cu motor, si asa suntem putini, e mult mai important sa avem mai multi participanti.

Sa nu ne imbatam cu apa rece, nu zburam dupa regulamentul FAI, catusi de putin. La F5J punctele se calculeaza dupa inaltimea de lansare (si merge numai cu un logger):

f) Each metre of the launch altitude will result in the deduction of half (0,5) a point (0,5)
point up to 200 metres and 3 points above 200 metres.


si oricum nici la FAI regulamentul nu este inca definitivat asa ca putem sa ii aducem inovatii/modificari care sa il faca cat mai atractiv si sa dea o sansa tuturor.

Noi zburam defapt dupa un format numit ALES/LMR (Altitude Limited Electric Soaring/Limited Motor Run) popular in USA.


Vezi postareavasipop, la 29 September 2014 - 04:51 PM, a spus:

Pentru etapa III-a ce se va desfăşura în perioada 25-26. 10. 2014 nu are rost să facem modificări a regulamentului,
care oricum este permisiv, însă pe ideea ta de a încuraja începătorii seniori într-ale zborului RC
cred că ar fi mai bine ca de la anul să dezvoltăm o clasă locală (nonFAI) OPTIMIST E Senior.
La această clasă s-ar putea accepta doar motoplanoare electrice de orice tip şi care să zboare într-un timp de lucru
de 10 min. iar limitarea motorului să fie de 60 de secunde, fără logger, dar cu aterizare la punct fix
Cât despre concursurile de duminică... da, ai dreptate, însă trebuie vorbit acolo sus să nu ne plouă,... măcar sâmbăta... :)

Cu drag: POP Vasile-Petre

0

#45 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 07:44 PM

Vezi postareastiganas, la 29 September 2014 - 07:05 PM, a spus:

Nu am nimic impotriva sa continuam anul asta (si la anul) la fel. Am schimbat elicea la Radian si urc la 200m in mai putin de 30s asa ca pentru mine nu conteaza.

Nu vad rostul unei clase aditionale de planoare cu motor, si asa suntem putini, e mult mai important sa avem mai multi participanti.

Sa nu ne imbatam cu apa rece, nu zburam dupa regulamentul FAI, catusi de putin. La F5J punctele se calculeaza dupa inaltimea de lansare (si merge numai cu un logger):

f) Each metre of the launch altitude will result in the deduction of half (0,5) a point (0,5)
point up to 200 metres and 3 points above 200 metres.


si oricum nici la FAI regulamentul nu este inca definitivat asa ca putem sa ii aducem inovatii/modificari care sa il faca cat mai atractiv si sa dea o sansa tuturor.

Noi zburam defapt dupa un format numit ALES/LMR (Altitude Limited Electric Soaring/Limited Motor Run) popular in USA.





Întradevăr aşa este, dar eu prefer să avansăm ceva mai încet dar sigur pe acest tărâm nou pentru noi, al motoplanoarelor RC electrice ... şi după modesta mea părere
clasa asta (F5J) va lua avânt în câţiva ani... aşa că nu strică să fim pregătiţi... cine ştie poate ne loveşte vre-un C.M. sau C.E. cât de curând... :)

Cu drag: PVP

Aceasta postare a fost editata de vasipop: 29 September 2014 - 07:47 PM

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#46 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 09:15 PM

Şi după cum v-am promis iată şi nişte poze de la eveniment:
Nea Vasile cu Gracia de la Top Model

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2956.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#47 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 09:18 PM

Cam aşa se vede lumea de la Prejmer... :)
Modelul lui Marius...

Sau poate vă place aşa:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2964.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2963.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#48 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 09:19 PM

Iar dacă vă plac amurgurilr din Prejmer...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2966.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#49 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 09:22 PM

Iar aici o poză de grup:
La picioare cel mai bun planor de la concurs... şi cel mai rapid... :)
Morala: Nu contează mărimea,... ci veselia.... :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2971.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#50 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 09:26 PM

Şi să nu-i uităm pe prietenii noştri din Bacău, domnul POPA Ştefan cu trupa.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2958.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#51 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2014 - 09:27 PM

Daca tot povestim de concurs trebuie sa zicem si de patania lui Vasile Pulbere care pe la sfarsitul unui zbor super cu Cirus (modelul de la Reichard) a inceput sa faca tumbe si a pierdut complet controlul modelului care s-a dus undeva departe.

Dupa multe cautari zadarnice Marius s-a suit in avion si dupa un zbor de recunostere l-a zarit asezat pe porumb. Modelul era intact. S-a vaditt ca agata bowdenul de la profundor.

De aici se vede ca e bine sa ai si un avion full size pentru recuparari asa cum si cei de la veliere au o barca adevarata.
0

#52 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 09:27 PM

Aici î-l vedeţi pe prietenul nostru Pino, un mare fan al fenomenului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2974.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#53 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 09:30 PM

Şi cea mai frumoasă poză... cel puţin aşa mi se pare mie...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2967.JPG

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#54 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 September 2014 - 09:35 PM

Vezi postareastiganas, la 29 September 2014 - 09:27 PM, a spus:

...De aici se vede ca e bine sa ai si un avion full size pentru recuparari asa cum si cei de la veliere au o barca adevarata.


Mergea FPV, mult mai ieftin la consumul de carburant... nu se face FPV in Brasov ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#55 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 29 September 2014 - 09:37 PM

Vezi postareastiganas, la 29 September 2014 - 09:27 PM, a spus:

Daca tot povestim de concurs trebuie sa zicem si de patania lui Vasile Pulbere care pe la sfarsitul unui zbor super cu Cirus (modelul de la Reichard) a inceput sa faca tumbe si a pierdut complet controlul modelului care s-a dus undeva departe.

Dupa multe cautari zadarnice Marius s-a suit in avion si dupa un zbor de recunostere l-a zarit asezat pe porumb. Modelul era intact. S-a vaditt ca agata bowdenul de la profundor.

De aici se vede ca e bine sa ai si un avion full size pentru recuparari asa cum si cei de la veliere au o barca adevarata.


Da ... se poate ăntâmpla şi la case mai mari....
Având în vedere cât a costat modelul ar fi fost mare păcat să se întâlnească cu terra într-un mod violent... :)
Pe de altă parte "numai cine nu munceşte nu greşeşte"....

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#56 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2014 - 09:39 PM

Mergea dar nu se compara cu vazutul live, direct si avionul era acolo, FPV-ul...habar n-am. Imi pare rau ca Robert nu a concurat desi avea planorul gata, poate la urmatoarea etapa.

Vezi postarearenatoa, la 29 September 2014 - 09:35 PM, a spus:

Mergea FPV, mult mai ieftin la consumul de carburant... nu se face FPV in Brasov ?

0

#57 Useril este offline   FRobert 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 25-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 September 2014 - 10:18 PM

Intradevar a fost un concurs pe cinste, chiar daca este sub legile FAI cum s-a mai remarcat anterior, merita pedeplin participarea. Cel putin de data asta buna dispozitie a fost creata de prietenul nostru Pino, cu planorul lui Gamma, care cautand termica a cochetat cu soarele, si renuntand, la dansul cu uliile, ne-a fugarit pe noi pamantenii, care eram dispusi sa intram si pe micile gaurele sapate de soareci, ca sa ne ferim de pradatoarea Gamma, care ne-a amenintat facand deasupra noastra niste loopinguri, si viraje de lupta, cu aripi dornice de aplauda...., ce momente de neuitat (groaznic e in razboi cand vine avionul spre tine, si nu stii daca te nimereste, s-au nu). Iar pe locul 2, cum n-ea povestit Stefan este Nea Vasile, cu al lui planor dornic sa castige mansa, a asteptat, ca adversarii sa fie la pamant, si a inceput dansul de "Gracia"(topmodelcz) prim loopinguri splendide, incantand publicul, speriind juriul, pornid pariurile, doar Dumnezeu stiind ce o sa fie. Doar totul a fost cu bine, caci la urma, Pizza vine. Am mancat si am baut, un fel de F5J am tinut. (scuze Dl. Dorin, ca mi-a iesit cu rima, n-am de gand sa concurez, e bine si ca arbitru :rolleyes: ).
0

#58 Useril este offline   FRobert 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 25-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 September 2014 - 10:23 PM

Vezi postarearenatoa, la 29 September 2014 - 09:35 PM, a spus:

Mergea FPV, mult mai ieftin la consumul de carburant... nu se face FPV in Brasov ?

Asa este, dar, daca ma gandesc bine, la Brasov, mai multi au avioane 1:1 , decat modele cu FPV. Si o parte din ei sunt si modelisti activi, asa ca avem noroc in astfel de cazuri.
0

#59 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 September 2014 - 07:37 AM

Frumos baieti,e un inceput la o clasa care ma tenteaza si pe mine.Am deja un avans dat la NAN si astept rand la "explorat".
Legat de locul unde s-a tinut,toata lauda pentru Marius si trupa Prejmer.Sanpetru,din pacate,incet ,incet devine greu practicabil pentru aeromodelism dat fiind planul de scolarizare zbor foarte incarcat al Aeroclubului Brasov si disponibilitatea de a se antrena piloti din multe orase.
Eu am fost la un pas sa dau in parasuta cap de cablu zburand Extra in spatiul de 8-9 minute dintre lansarile la mosor; m-am grabit sa decolez cand a declansat si largat planorul .Am uitat de parasuta frana si am fost la 1 m de catastrofa :pardon:
De nervi am plecat sa zbor la Ghimbav pe pista noua a aeroportului betonat.Munca multa la intrarea pe pista dinspre vest pe langa parau,doua zboruri frumoase si apoi ....scandal cu paznicii si jandarmii.Avertisment,bla,bla....urat
Bine ca zboara si....insectele !
0

#60 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 30 September 2014 - 09:07 AM

Vezi postareastiganas, la 28 September 2014 - 10:12 PM, a spus:

Atmosfera postconcurs, se vad modelul lui Marius, un F3J cu motor (facut de Vali) si modelul lui Vasile Pop, un hotliner (a planat onorabil)

Atasament IMG_1652.JPGAtasament IMG_1661.JPGAtasament IMG_1665.JPG

Premierea, cel mai important moment (dupa masa de pizza) - Vasile Pop maestru de ceremonie
Atasament IMG_1668.JPG
MONTEFORTE Pino - prima participare la o competitie

Atasament IMG_1669.JPG
CHICAN David - s-a descurcat foarte bine, a avut un triplu handicap, elice de avion, motor moale si fara frana pe ESC

Atasament IMG_1676.JPGAtasament IMG_1673.JPG
Vasile Pulbere cu doua modele beton dedicate F5J (Cirrus Reichard si Gracias de la TopModel) - Robert face in spate galerie

Atasament IMG_1682.JPGAtasament IMG_1685.JPG
Albert Stefan cu Orion de la NanModels. Un model polivalent care urca la 200m in 20s

Atasament IMG_1691.JPG
HODÎRNĂU Marius castigatorul pe merit. In 30s modelul lui urca la cel mult 130m.

Urmeaza observatii despre concurs, in general de bine.

Salutări și felicitări de la Bacău.
Ne bucurăm că mai sunt oameni prin țara asta care reușesc ceea ce-și propun, chiar dacă mai apare câte un cârcotaș cu pretenția că deține adevărul. Primire frumoasă, chiar călduroasă, organizare bună (păcat că nu ne-am *ciocnit* cu IS-urile). Glumesc. O echipă de planoriști dedicată și frumoasă la Brașov. Am fost mai mult din curiozitate și cam nepregătiți. Prima participare la această probă pentru o echipă obișnuită cu F3A, F3P și FSR. Rezultatul surptinzător pentru noi - nu am fost ultimii clasați. :)) Juniorul la primul concurs, cu zboruri puține cu planorul și mai mult de relaxare. Mulțumim echipei Brașovene și vom încerca să mai venim. De data asta am fost nevoiți să plecăm înainte de festivitate din motive pe care nu le discut aici. Juniorul auzise de pizza și pusese bot, așa că i-am luat un kurtoș (nu știu cum se crie corect) pe drum. I-a mai trecut. :))
URA și ... ne mai vedem.
URA şi la zbor fofezelor !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro