Modelism - RHC Forum: Cupa României F5J etapa II-a 28 sept. 2014 A.T.I.S. Bv. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Cupa României F5J etapa II-a 28 sept. 2014 A.T.I.S. Bv. Competiţie din calendarul Frmd, deschisă şi nelegitimaţilor

#1 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 16 September 2014 - 04:11 PM

În data de 28.septembrie 2014 vă invităm să luaţi parte la Cupa ATIS F5J etapa II-a, competiţie ce se regăseşte în calendarul FRMd.
Totodată dorim să menţionăm că se vor face două clasamente, unul pentru FRMd. cu sportivii legitimaţi, şi un clasament general cu toţi
cei ce vor zbura la acest eveniment,...evident respectând regulamentul competiţiei.
Voi reveni cu detalii în zilele următoare.

Cu stimă: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#2 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 September 2014 - 10:28 AM

Venim,unde?
Bine ca zboara si....insectele !
0

#3 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 17 September 2014 - 10:42 AM

Vezi postareaflypol, la 17 September 2014 - 10:28 AM, a spus:

Venim,unde?



La Sanpetru

Cu stima: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#4 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 September 2014 - 12:11 PM

Am incercat sa invat regulamentul clasei F5J publicat pentru 2014 de FAI:
Recapitulez pentru toti cu rugamintea de a fi corectat daca grsesc:
clasa F5J : Planoare electrice pentru zbor de durata in termica
Suprafata portanta maxima : 150 dmp 12-75 gr/dmp
Anvergura maxima : 4 m
Greutate maxima : 5 kg
Echipare : Orice motor electric comandat de un receptor radio printr-un grup ESC.
Nu sunt permise alte dispozitive la bord care sa controleze performantele
de zbor decat limitatorul de timp ce se porneste la lansare.
Spatiul de lansare: spre vant intr-un culoar lat de 6 m cu linia de aterizare marcata
Echipa : Competitor plus un ajutor
Lansare : Din mana de catre competitor sau ajutor cu motorul pornit timp de 10 secunde
Dupa 10 secunde functionarea motorului este penalizata.
Punctaj : Pentru durata zborului de la lansare la aterizare
Punctaj pentru distanta fata de punctul stabilit de aterizare
Depunctari si descalificari : pentru depasirea timpului de functionare motor
aterizari intr-un spatiu de peste 75 m raza
daca se pierd in zbor parti din model( largari,etc)
operarea comenzilor de catre altcineva decat competitorul,
zborul la sub 3 m inaltime peste zona de siguranta,s.a.

Pot evolua in acelasi timp mai multi concurenti departajati de 10 KHz frecventa intre canalele
emitatoarelor cu frecventele declarate la inceput sub 50MHz
sau 20KHz la cele declarate peste 50Mhz.2,4GHz fara restrictii.
Problema dotarii cu dispozitiv de temporizare a functionarii motorului ramane in discutie
deoarece exista,sunt destul de scumpe,trebuie omologate.

Pareri: modelul trebuie sa aiba motor si baterie capabila sa-l ridice cat mai sus in timp
limitat si capacitate suficienta in baterie pentru minim 4 lansari.
modelul trebuie sa aiba incarcare cat mai mica pentru a putea valorifica termica
modelul trebuie sa aiba elice pliabila pentru reducerea frecarilor
modelul trebuie sa poata exploata orice termica si sa nu piarda altitudine la
viraje ( comenzi bine setate pe directie).
nu conteaza materialul sau tehnologia din care este facut( polistirenele usoare
cu anvergura peste 2 m au sanse mari,de asemenea structurile de balsa).
rezistenta la incovoiere a aripilor nu trebuie sa fie ca la F3J unde lansarea se
face cu eforturi mari in structura ( unde compozitele de carbon sunt ideale).

Eu concurez cu SkyWind 2,8 m anvergura, 2,3 kg cu baterie de 3000mAh/ 11,1 V/ elice carbon
12 x 6 ,motor clasa 3536 -10,fara flapsuri,fara frane .
Bine ca zboara si....insectele !
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 September 2014 - 12:20 PM

Sigur doar 10 secunde ? eu stiam 30... :unsure:
Limita de altitudine 200m nu este ?

As veni cu un Cumulus XXL 225cm 1200 grame, 2200mAh, motor 35 1200kv, elice 11x6.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 September 2014 - 12:22 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2014 - 12:26 PM

Nu e deloc asa. Lansarea e limitate pe inaltime si timp. Toti pornesc cu sanse egale de la aceeasi inaltime.

Mai mult, in mod normal se castiga puncte suplimentare daca pleci de la inaltime mai mica. Limitatorul taie motorul la o inaltime prestabilita, 150 sau 200m. Nu castiga cel care are motor mai puternic, castiga cel care planeaza mai bine si pleaca mai de jos.

De aceea e necesar limitatorul, altfel e suficient sa strige arbitrul:
- porniti motorul, trec 30 sec.
- opriti motorul
0

#7 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 September 2014 - 12:27 PM

Deci trebuie venit cu limitatorul propriu ? Omologat ?
Sau se va concura in pachete functie de cate limitatoare vor fi ? :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#8 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2014 - 12:40 PM

Eu am unul bun, AltisV4, si unul dubios HK, pe care o sa-l aduc, caci sper sa vin. Pe cel bun nu il scot din planor ca e un chin. Cel dubios se poate testa usor pe loc.

Aduc si variometrul care te anunta cand ai ajuns la 150 si 200m, si acesta se poate folosi pe post de limitator (ne bazam pe onestitatea participantilor), dupa care inchidem statia CB sa nu existe avantajul dat de vario.
0

#9 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 September 2014 - 01:04 PM

Deci ne trebuie electronica ! Altfel cum s-ar putea concura ?
Bine ca zboara si....insectele !
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 September 2014 - 02:15 PM

Pai altis-ul nu limiteaza si altitudine si timp ?

Eu vin cu ala dubios... parca ai luat 5, ce s-a ales de ele ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#11 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 17 September 2014 - 05:39 PM

Vezi postareaflypol, la 17 September 2014 - 01:04 PM, a spus:

Deci ne trebuie electronica ! Altfel cum s-ar putea concura ?


Punem la *bataie* inca un loger HK, evident pentru cei dornici, cu conditia ca in caz de dezastru sa acopere valoarea obiectului in cauza.

Cu stima: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#12 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 17 September 2014 - 06:27 PM

Iată şi regulamentul de desfăşurare al C.R. F5J etapa II-a 28.09.2014:

Despre aeromodel:
Orice aeromodel ce poate fi lansat din mână (obligatoriu), cu orice tip de motor electric.
Suprafaţa maximă 150 dmp., greutate maximă 5 Kg

Despre propulsie:
Motor elctric de orice tip, baterie cu capacitate nelimitată dar cu tensiunea maximă de 50 de volţi, regulator comandat din emiţător
şi pe cât posibil cu posibilitate de frână, elice obligatoriu nemetalică, şi evident pliabilă, dacă se poate.

Algoritmul de lansare, zbor, aterizare:
Concurentul se aşează la linia de start şi la comanda Start sau alt semnal audio satbilit de CZ se porneşte motorul după care se
lansează modelul DIN MÂNĂ de către concurent sau ajutorul acestuia. Motorul va funcţiona maxim 40 de secunde după care va fi oprit
din stick-ul de throtel sau butonul de cutoff. Din acest moment modelul evoluează în zbor planat un timp prestabilit, adică maximum 9
minute şi treizeci de secunde, inclusiv aterizarea la punct fix.


Despre RUNDĂ:
Runda este timpul de lucru de 10 minute în care concurentul trebuie să pornească motorul, să lanseze modelul şi să zboare planat
iar la sfârşit să aterizeze la punct fix.... repet, tot acest algoritm în intervalul de 10 minute al unei runde.
Se vor zbura minim 5 runde, maxim 8 runde în funcţie de timp, şi ,sau vreme.

Clasificare:
Cine zboară cel mai mult (planat) evident va fi primul clasat, iar cine zboară (planat) cel mai puţin va fi ultimul clasat.

Punctaje:
Totalul de 10 minute (600 de secunde) se consideră 600 de puncte maxime ipotetice.
Din cele 600 p. se scad timpul de lucru cu motor, (maxim 30 sec.), după care se adaugă puncte la aterizare la Punct Fix. (dacă este cazul)
Astfel;
La 1M-100p
La 2M- 90p
La 3M- 80p
----------------
----------------
La 10M-10p.

Practic un concurent nu poate face mai mult de 670 de puncte pe rundă.

Dacă mai aveţi nelămuriri nu ezitaţi; puneţi întrebări...

Cu stimă: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#13 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 September 2014 - 06:52 PM

Deci totusi e bun motor puternic, ca sa il tai mai rapid si sa castigi puncte... desi... pare ca limita de altitudine nu este ... :unsure: deci interesul ar fi sa il tii cat mai mult, ca sa urci pana la limita vizibilitatii

Timer-ul de pe statie care imi arata cat a functionat motorul este ok ca proba, sau vor fi cronometrori individuali ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#14 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 17 September 2014 - 07:00 PM

Vezi postarearenatoa, la 17 September 2014 - 06:52 PM, a spus:

Deci totusi e bun motor puternic, ca sa il tai mai rapid si sa castigi puncte... desi... pare ca limita de altitudine nu este ... :unsure: deci interesul ar fi sa il tii cat mai mult, ca sa urci pana la limita vizibilitatii

Timer-ul de pe statie care imi arata cat a functionat motorul este ok ca proba, sau vor fi cronometrori individuali ?


Vom avea cronometrori individuali.... probabil 2 sau 3 plus CZ-ul.

Cu stimă: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#15 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 17 September 2014 - 07:37 PM

O completare la http://www.rhcforum....post__p__757148 ,

Despre concurent:
Sportivul legitimat la FRMd, cu taxele achitate la zi (taxa de club şi taxa anuală), va fi luat în calcul la clasamentul CR F5J etpa II-a.
Sportivi nelegitimaţi împreună cu cei legitimaţi dar şi cu cei care se consideră hobby-şti sau cum dorec ei să î-şi spună vor fi clasificaţi
într-un clasament general, şi evident vor primi diplome şi probabil... cupe şi medalii.... :)

Concurentul are dreptul să utilizeze maximu două modele la această competiţie, fără dreptul de a împrumuta modelul sau părţi din acestea
vreunui preopinent.

Cu stimă: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#16 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 September 2014 - 07:57 PM

..uf...sunt bulucit...

Vin cu un motoplanor de 2m, foarte usor, si foarte bine motorizat, care in cele 40 de secunde urca, probabil de trei ori la 200m. Acolo...sta lejer, daca e conditie cele 9 minute si 30 de secunde.

Ce nu mi-e clar...asa, daca ma decid sa vin la voi din nou...

1. Ne trebuie vreo-un dispozitiv care sa ne decupleze motoarele la 150-200m?
2. Ne trebuie vre-un dispozitiv care sa blocheze motorul odata oprit?
3. Noi astia care nu prea agreem federatia si taxele ei, ar trebui sa platim ceva taxe ca sa zburam cu voi?

Merci mult, Mihai.

PS - ideea e ca eu unul as vrea sa am clare toate aspectele tehnice inainte de a alimenta masina pentru a conduce cam 4 - 5 ore pe Valea Prahovei!
0

#17 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 17 September 2014 - 08:09 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 17 September 2014 - 07:57 PM, a spus:

..uf...sunt bulucit...

Vin cu un motoplanor de 2m, foarte usor, si foarte bine motorizat, care in cele 40 de secunde urca, probabil de trei ori la 200m. Acolo...sta lejer, daca e conditie cele 9 minute si 30 de secunde.

Ce nu mi-e clar...asa, daca ma decid sa vin la voi din nou...

1. Ne trebuie vreo-un dispozitiv care sa ne decupleze motoarele la 150-200m?
2. Ne trebuie vre-un dispozitiv care sa blocheze motorul odata oprit?
3. Noi astia care nu prea agreem federatia si taxele ei, ar trebui sa platim ceva taxe ca sa zburam cu voi?

Merci mult, Mihai.

PS - ideea e ca eu unul as vrea sa am clare toate aspectele tehnice inainte de a alimenta masina pentru a conduce cam 4 - 5 ore pe Valea Prahovei!




1. Da ...asta face loger-ul... pe care ţi-l vom împrumuta la concurs.
2. Da... tot loger-ul o face, şi pentru mai multă siguranţă poţi folosi butonul de cutoff, (dacă este activ evident).
3. Nu....poţi concura şi fără să plăteţti taxe, atâta doar că nu te vei regăsi în site-ul FRMd.

Cu stimă: PVP

Aceasta postare a fost editata de vasipop: 17 September 2014 - 08:10 PM

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#18 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 September 2014 - 08:19 PM

merci pentru raspunsul prompt.
Sa ne vedem cu bine (ssper sa nu intervina nimica pana atunci).
0

#19 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 September 2014 - 08:22 PM

Prin intorsura buzaului nu e mai dea dreptul ? :unsure:
Ba cam da... imi confirma si navigatorul...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#20 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 September 2014 - 08:57 PM

Nu. Soeaua e inchisa. S-au daramant unele chestii pe la Siriu. dN10 e inchis din 2 septembrie, si la ce e acolo, mi-e teama ca va mai sta ceva vreme inchis.(pe valea Bz sunt 185km, pe care rar poti ajunge la 60km/h. Doar daca esti kamikaze).
0

#21 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 September 2014 - 07:11 AM

Multumim dl.Vasile Pop de regulament.Daca ne dati logger( eu am comandat la HK dar nu stiu in ce masura e acceptat) e perfect.
Montarea nu e mare filozofie si ia timp putin. Super bine!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#22 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 September 2014 - 08:24 AM

Am mai citit un pic si rezulta doua directi de competitie:

- ALES se lanseaza in timp limitat, 30s si inaltime limitata, 150-200m. In scor intra doar timpul de zbor si aterizarea

- F5J se lanseaza in timp limitat. 30s si ce inaltime doreste concurentul. La aterizare se citeste pe logger inaltimea de lansate (10s dupa ce ai oprit motorul) si cu cat e mai mare cu atat iti scade mai multe puncte (dupa o formula simpla). Asta inseamna ca cei care lanseaza mai jos au mai multe puncte (dar risca sa nu faca timpul). Pentru asta ai nevoie de un logger precum AltisV4 care afiseaza aceasta inaltime F5J.

Un mare meserias miroase pe unde e termica, lanseaza la 25-50m, zboara 10m, aterizeaza perfect.

Un motor puternic te avantajeaza intr-o zi naspa cu vant si fara termica in care lansezi sus si te ti cu dintii sa cobori cat mai incet.

Mie imi pare cinstit sa se ia in calcul inaltimea de lansare (ca la F5J) dar sa fie plafonata la maxim 200m (ca la ALES) pentru ca vreau sa am sanse agale cu un motor modest. Cu un motoplanor banal urci cam 200m in 30s, Albert Stefan are un motor meserias si se duce peste 300m.

Spiritul competitiei e sa evidentieze maiestria pilotui nu puterea motorului.
0

#23 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 18 September 2014 - 08:25 AM

Loger-ul de imprumut este cel de HK, acesta indeplineste aceleasi functii ca si ALTIS V4, atata doar ca nu este omologat.

Cu stima: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#24 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 September 2014 - 08:32 AM

Un lucru e sigur, o competitie fara logger/limitare de inaltime care se bazeaza doar pe timpul de motor nu e fair. Mai mult eu as extinde timpul de motor la 1 minut pentru cei care au EzStar sau alte motoplanoare lesinate caci ei abia ajung la 100m in 30s. In felul asta am putea avea mai multi participanti si un meserias cu EzStar poate sa faca minuni. La Chitila Ovidiu ne da clasa cu un EZ1.
0

#25 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 September 2014 - 10:59 AM

Initiativa organizarii competitiei,la inceput in Romania,e frumoasa.Vasile Pop incearca sa o promoveze si bine face.
Eu i-as da credit sa faca un regulament "local" care sa accesibilizeze participarea.Modele sunt destule,regulile nu sunt
foarte severe,locatia Sanpetru este foarte buna pentru planorism....noi "fiorosii motorizati si imbenziniti" mai asteptam
sau zburam miercurea,merita!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#26 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 18 September 2014 - 11:50 AM

Vezi postareastiganas, la 18 September 2014 - 08:32 AM, a spus:

Un lucru e sigur, o competitie fara logger/limitare de inaltime care se bazeaza doar pe timpul de motor nu e fair. Mai mult eu as extinde timpul de motor la 1 minut pentru cei care au EzStar sau alte motoplanoare lesinate caci ei abia ajung la 100m in 30s. In felul asta am putea avea mai multi participanti si un meserias cu EzStar poate sa faca minuni. La Chitila Ovidiu ne da clasa cu un EZ1.



La cat zici ca e de bun Ovidiu nu va avea nevoie de un minut pentru motor, relieful de la Sanpetru i-l va ajuta in mod sigur.

Cu stima: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#27 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 18 September 2014 - 05:28 PM

Iată şi programul competiţiei:

Sâmbătă 27.09.2014
sosirea concurenţilor... (evident cine doreşte poate veni şi duminică)

Duminică 28. 09.2014
ora 09:00-10:00 înscrierea în competiţie verificarea modelelor şi a logere-lor
ora 10:00-14:00 Concurs F5J
ora 14:00-15:00 Pauză
ora 15:00-18:00 Concurs F5J
ora 18:00-20:00 Procesare rezultate, festivitate de premiere

NOTĂ:
Programul de mai sus poate fi modificat de către organizator în situaţii de forţă majoră.


Cu stimă: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#28 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 22 September 2014 - 09:24 AM

Buna ziua,
Avand in vedere ca au mai ramas doar sase zile pana la concurs, am sa va rog pe cei care veniti din afara judetului sa confirmati participarea telefonic
la NR. 0723968653, si eventual pentru cei care doresc cazare sa anuntati din timp,, pentru a ne putea organiza...
Prin bunavointa unui sponsor vom avea si vre-o doi MICI un pic mai mari decat standardul... :) :) :) .

Cu stima: POP Vasile-Petre
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#29 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 28 September 2014 - 06:51 PM

Astăzi la 16:00 cu surle şi trâmbiţe am încheiat şi etapa II-a de F5J.
Diferenţa faţă de etapa I-a; ALTIS V4
Mai jos aveţi cel mai bun zbor... al meu cu torpila GL Speedy.... :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PVP Zbor 3.jpg

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#30 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 28 September 2014 - 07:04 PM

Pardon ... de fapt graficul şsta e mai dodoloţ... :), pe cale de consecinţă acesta este cel mai bun zbor... al meu.
De acum încolo nu mai pun poze de la întâlniri ci grafice,... părem şi nai mai "ştiinţifiologi" ... :)
... Glumesc evident, dar poze cam puţine... noroc cu David CHICAN.
Până una alta să-mi desluşesc graficele după care o să şi postez câteva poze.

Cu drag: POP Vasile-Petre

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PVP Zbor 4.jpg

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro