octombrie 2005 printre care si planoare panta la Sinaia
#40
Postat 23 October 2005 - 09:15 PM
... deci, dupa cum ziceam la jurnalul de prezbor...
Simbata, ne-am adunat la Arad o trupa destul de numeroasa. S-au zburau vre-o 20 de modele (toate cu motoare, nici un planor ;) ) din care 4 si-au facut primul zbor.
PS
Cum se pot incarca vre-o 4 filmulete (total max 10Mb)?
Aceasta postare a fost editata de AB17LUK: 23 October 2005 - 09:53 PM
#41
Postat 24 October 2005 - 06:29 AM
Patru modele inaugurate intr-o singura zi! Am batut astfel recordul de acum un an de zile cand am avut trei intr-o singura zi...
Nu am reusit sa pozez prea mult asa ca astept participantii sa completeze cu ce au ei. Postez exclusiv 2 poze pentru inceput.
O poza doar cu o parte din modelele scoase din masini...
Imagini atasate
#42
Postat 24 October 2005 - 06:31 AM
Imagini atasate
#43
Postat 24 October 2005 - 07:30 AM
@yak: nu am luat planorul mare, pentru 2 motive: nu stiam daca gasesc loc de aterizare. dupa cum NU se vede in poze, singurul loc e intr-o sa de langa telescaunul Valea Dorului, dar pe platforma aia e plin de fiare care ies din pamant: stalpi indicatori si alte prostii. Daca reusesti sa aterizezi printre alea, e bine, daca nu, il rupi.
Al doilea motiv a fost lenea de a cara planorul mare.
Vantul a batut din vest, unde anta e lina, dar daca era din est, foarte probabil ca panta mult mai accentuata ne usura mult treaba (nu neaparat si aterizarea).
Sper sa mai mergem, numai sa ne ajute vremea...
E secret sa spunem ca Mada si-a rupt planorul?
Mie nu mi-a fost frig la deste (aveam si manusi si acoperis pentru statie, care m-a protejat de vant), dar nu era de stat prea mult pe acolo; poate daca ajungeam mai devreme, aveam si vreme sa ne dezmortim la telecabina si sa mai dam o tura...
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#44
Postat 24 October 2005 - 07:40 AM
BogdanStancu, la 24 Oct 2005, 08:30, a spus:
E secret sa spunem ca Mada si-a rupt planorul?
1.prea a fost frumos asa ca mai mergem sigur....poate mai organizam una luna viitoare.
2.asteptam sa ajunga el la net sa ne povesteasca cum a reusit sa scape planorul dincolo de creasta.
#45
Postat 24 October 2005 - 08:36 AM
SILVIU66, la 22 Oct 2005, 15:06, a spus:
da presimt eu ca vine! :lol:
Nu, ma! Nu vine! Ca ma bucur pt. voi! Ati avut "norocul incepatorului" si ati prins vreme buna! Din zece iesiri la munte (pt. zbor), numa fo 2-3 se fructifica! Ati avut noroc!
Vad ca ati inceput sa pricepeti si la poze. Pozele sunt bune! Vedeti ce mult face sa prindeti si o bucata de orizont, acolo?
Numa ca vorba lu' ala de pe RC Groups: faching vopsiti-le cumva (DIFERIT!!), ca le incurcati pe sus sau le pierdeti in zapada!
Io am f. sambata pe Maracana (Silviu, redeschide-mi naibii subiectul cu Maracana!!!!) cu Soare Geo ca avea o aripioara de incercat.
Dupa ce mi-am ideplinit (partial) indatoririle domestice, am mai iesit pe inserat, la una scurta, cu "barca" pe lac. Am zburat/navigat pana ce am ramas fara acumulatori in mijlocul lacului. In juma de ceas, a venit singurica la mal, adusa de "briza". Bine, ca am si pescuit-o cu niste crengi...
Condoleante lu' Mada...
Si sa inteleg ca Lucian a zburat F-16 la Arad? Marfa de meserie!!
#48
Postat 24 October 2005 - 12:57 PM
zozo, la 24 Oct 2005, 06:29, a spus:
In prima poza apare un model pe care am pus ochii. E un Freestyle Rush ... al cui e ? Ce parere are despre model, cum zboara ? Cum calitatea ? Orice detaliu....m-ar interesa .
#49
Postat 24 October 2005 - 04:50 PM
SILVIU66, la 24 Oct 2005, 07:40, a spus:
Desi mi-am troznit motoplanorul la care lucrasem serios cateva nopti chiar iaintea acestei iesiri, pot sa spun ca totul a fost super (mai ales pana la momentul respectiv).
Acum, vis-a-vis de nefericita intamplare, trebuie sa recunosc ca au contribuit mai multi factori:
- in primul rand, a fost prima mea iesire la zbor de panta si modelul nu cred ca era cel mai potrivit; spun asta pentru ca dupa ce ca este un planor de viteza mare (fusesem avertizat si de catre furnizor) eu i-am anulat si cel de-al doilea diedru de la jumatatea aripilor lucru care adaugat si la profilul subtirii al aripii cred ca l-a facut sa fie si mai rapid si mai instabil;
- in al doilea rand, in urma modificarilor, greutatea a sporit (prin adaugarea servourilor pentru eleroane a trebuit sa includ un pack separat pentru receptie, nu aveam receptor micro, pack-ul de receptie era si ala destul de greu - 8 celule 18509 mA); pierdeam foarte rapid inaltime dupa fiecare viraj si trebuia sa trag mereu de motor ca sa-l urc ianpoi; pana la urma l-am mai trimat si se comporta ceva mai bine
- in fine, cred ca cea mai mare greseala am comis-o atunci cand fara sa tin cont de sfaturile baietilor (si Bogdan m-a avertizat decateva ori), l-am lasat sa treaca in spatele meu; am incercat sa-l aduc inapoi insa a pierdut rapid din inaltime, l-am scapat din raza vizuala dupa o movila si...asta a fost; se repara fara probleme, o sa-l trec pe lipo si o sa incerc sa-i modific si ampenajul orizontal care este pendular si are un joc in plan orizontal datorita sistemului de prindere.